КТП 5 класс ІІ сем до підручника Family and Friends 4(зі змістовними лініями) розрахований на 3 години на тиждень. Теми другого семестру:Тема: Природа та оточуючий світ, Телебачення та Світ навколо нас
Номер уроку |
Дата |
Тема/Підтема |
Граматичний матеріал |
Д/з Примітки |
Примітки |
|
|
Тема: Природа та оточуючий світ(11) Очікуваний результат: вміння розповідати про події,які ймовірно відбудуться або заплановані, види транспорту, планування подорожей, проїзні документи; засвоєння граматичних структур (прислівники, структура запитання, Past Simple Tense та Future Simple); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми. Змістові лінії Екологічна безпека і сталий розвиток: обговорює переваги екологічних видів транспорту. Громадська відповідальність: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі; планує краєзнавчу подорож. Здоров’я і безпека: пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях; аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. Підприємливість та фінансова грамотність: порівнює вартість подорожі різними видами транспорт, вміння планувати подорожу.
|
|||||
1. |
15/01 16/01 |
Минулі канікули. Погода взимку |
Past Simple |
|
|
|
2. |
17/01 17/01 |
Чи це може колись бути? |
Future Simple |
|
|
|
3 |
19/01 18/01 |
Майбутні події |
Future simple(заперечення) |
|
|
|
4 |
22/01 23/01 |
Майбутні плани |
Present Continuous or Future Simple |
|
|
|
5 |
24/01 24/01 |
Мрії про майбутнє |
|
|
|
|
6 |
26/01 25/01 |
На канікулах |
|
|
|
|
7 |
29/01 30/01 |
Що взяти із собою в подорож |
Many/much A lot of |
|
|
|
8 |
31/01 31/01 |
За кордоном |
|
|
|
|
9 |
02/02 01/02 |
Обертаючи глобус |
Some Any no |
|
|
|
10 |
05/02 06/02 |
Незвичайна подорож |
|
|
|
|
11 |
07/02 07/02 |
Урок домашнього читання «GREAT BRITAIN: Heart for the World»
|
|
|
|
|
Тема: Телебачення (9 г) Очікуваний результат: вміння розповідати про вільний час, телебачення, види телепередач; засвоєння граматичних структур (інфінітив для вираження мети, заперечний префікс); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми. Змістові лінії Екологічна безпека і сталий розвиток: дискутує довкола питань екології через перегляд фільмів та вистав екологічного спрямування Громадська відповідальність: пояснює правила поведінки у закладах культури. Здоров’я і безпека: пояснює життєво важливу потребу дотримання правил перегляду телевізора або роботи з гаджетами. Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює можливості замовлення квитків онлайн, перегляду фільмів онлайн-платно чи безоплатно.
|
|
|
||||
12 |
09/02 08/02 |
Вільний час |
Present Simple (adverbs of frequency) |
|
|
|
13 |
12/02 13/02 |
Гаджети для перегляду відео |
Infinitive |
|
|
|
14 |
14/02 14/02 |
Що сьогодні по телевізору? |
Infinitive |
|
|
|
15 |
16/02 15/02 |
Телепрограма |
заперечний префікс |
|
|
|
16 |
19/02 20/02 |
Інтернет- найважливіший винахід людства |
|
|
|
|
17 |
21/02 21/02 |
Як правильно користуватись інтернетом |
|
|
|
|
18 |
23/02 22/02 |
Платний контент в інтернеті |
|
|
|
|
19 |
26/02 27/02 |
Відео-подорож (на прикладі телепередачі «Орел та рішка») |
|
|
|
|
20 |
28/02 28/02 |
Урок домашнього читання «Gulliver’s Travel» |
|
|
|
|
Тема: Світ навколо нас (8г) Очікуваний результат: вміння розповідати про технічны засоби, що допомогають нам у повсякденному житті, про результати якихось дій (Present Perfect, вмыти розрызняти поняття «суб’єкт» та «об’єкт») засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми. Змістові лінії Екологічна безпека і сталий розвиток: обговорює засоби утилізації техніки Громадська відповідальність: пояснює правила поведінки в Інтернеті. Здоров’я і безпека: пояснює життєво важливу потребу дотримання правил розпорядку дня. Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює неможливості завантаження платних додатків без попередження дорослих.
|
|
|
||||
21 |
02/03 01/03 |
Я зробив домашнє завдання |
Present Perfect |
|
|
|
22 |
05/03 06/03 |
Комп’ютер- допомога у навчанні |
Present Perfect |
|
|
|
23 |
07/03 07/03 |
Гаджети навколо нас
|
Present Perfect question |
|
|
|
24 |
09/03 13/03 |
Е-мейл, What’s upта Viber |
Different words( parts of speech) in a sentence do different things. |
|
|
|
25 |
12/03 14/03 |
Месенджери для спілкування із друзями
|
|
|
|
|
26 |
14/03 15/03 |
Чи ти був колись …? |
Have you ever been to …? |
|
|
|
27 |
16/03 20/03 |
Цікаві міста світу |
|
|
|
|
28 |
19/03 21/03 |
Пиродні феномени
|
|
|
|
|
29 |
21/03 22/03 |
Урок домашнього читання «The Flying Dutchman» |
|
|
|
|
Тема: Охорона здоров’я(8г) Очікуваний результат: вміння розповідати про види захворювань, їх симптоми та методи їх лікування, відвідування лікарz, різновиди лікарських засобів; засвоєння граматичних структур (модальні дієслова-should/could, вводні слова, об’єктні займенники, відносні займенники); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми.Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. Громадська відповідальність: дає поради щодо правил поведінки під час епідемії та розповсюдження різних захворювань. Здоров’я і безпека: обговорює шляхи профілактики захворювань. Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює купівлю лікарських засобів.
|
|
|
||||
34 |
23/03 27/03 |
Що трапилось? |
Should shouldn't |
|
|
|
35 |
26/03 28/03 |
Як твоє здоров’я? В мене болить горло
|
Have got |
|
|
|
36 |
28/03 29/03 |
Ліки |
Could Couldn’t |
|
|
|
37 |
30/03 10/04 |
Здоровий спосіб життя |
|
|
|
|
38 |
11/04 11/04 |
Здорове харчування |
|
|
|
|
40 |
13/04 12/04 |
В день по яблуку з'їсти - здоров'я знайти |
Object pronouns |
|
|
|
41 |
16/04 17/04 |
Коли природа обурюється проти нас |
so |
|
|
|
42 |
18/04 18/04 |
Природні катаклізми та людина |
|
|
|
|
|
Тема: Людина і світ Очікуваний результат: вміння розповідати про членів своєї родини, їх професії, вміння обмінюватись новинами, розповідати про свою країну та країну, мову якої вивчаємо, обговорювати сімейні свята; засвоєння граматичних структур (Past Continuous, Relative pronouns); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми.Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології в рідній країні. Громадська відповідальність: дає поради щодо правил етикету. Здоров’я і безпека: обговорює правила поведінки вдома без дорослих. Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює продуктів для родинного свята.
|
|
|
|||
43 |
20/04 19/04 |
Люди в моїй родині |
Relative pronouns |
|
|
|
44 |
23/04 24/04 |
Що ти робив об 11? |
Past Continuous |
|
|
|
45 |
25/04 25/04 |
Дати та події |
|
|
|
|
46 |
27/04 26/04 |
Мої родичі приїхали |
|
|
|
|
|
30/04 02/05 |
Професії членів родини |
Past Simple vs Past Continuous |
|
|
|
|
02/05 03/05 |
Гарні й погані новини |
|
|
|
|
|
04/05 08/05 |
Урок домашнього читання «Thee wishes» |
|
|
|
|
|
07/05 10/05 |
Заповітне бажання |
Пряма мова |
|
|
|
|
11/05 15/05 |
Легенди Давнього Єгипту |
|
|
|
|
|
14/05 16/05
|
Урок домашнього читання «King Midas» |
|
|
|
|
|
16/05 17/05 |
Україна-моя Батьківщина |
|
|
|
|
|
18/05 22/05 |
Природа рідного краю |
|
|
|
|
|
21/05 23/05 |
Країни Британських островів |
|
|
|
|
|
23/05 24/05 |
Королівська родина Британії |
|
|
|
|
|
25/05 29/05 |
Подорож на канікулах |
|
|
|
|
|
30/05 30/05 |
Узагальнення |
|
|
|
|
Затверджено
Житченко О.А.
Василенко Ж.Ю.