До розіграшу
залишилось:
9 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

КТП 5 класс ІІ сем до підручника Family and Friends 4(зі змістовними лініями)

Про матеріал

КТП 5 класс ІІ сем до підручника Family and Friends 4(зі змістовними лініями) розрахований на 3 години на тиждень. Теми другого семестру:Тема: Природа та оточуючий світ, Телебачення та Світ навколо нас

Перегляд файлу

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Номер уроку

Дата

Тема/Підтема

 

Граматичний матеріал

Д/з

Примітки

 

Примітки

 

Тема: Природа та оточуючий світ(11)

Очікуваний результат: вміння розповідати про події,які ймовірно відбудуться або заплановані, види транспорту, планування подорожей, проїзні документи; засвоєння граматичних структур

(прислівники, структура запитання, Past Simple Tense та Future Simple); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з

поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми.

Змістові лінії

Екологічна безпека і сталий розвиток: обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Громадська відповідальність: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі; планує краєзнавчу подорож.

Здоров’я і безпека: пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях; аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

Підприємливість та фінансова грамотність: порівнює вартість подорожі різними видами транспорт, вміння планувати подорожу.

 

1.

15/01

16/01

Минулі канікули. Погода взимку

Past Simple

 

 

2.

17/01

17/01

Чи це може колись бути?

Future Simple

 

 

3

19/01

18/01

Майбутні події

Future simple(заперечення)

 

 

4

22/01

23/01

 

Майбутні плани

Present Continuous or Future Simple

 

 

5

24/01

24/01

Мрії про майбутнє

 

 

 

6

26/01

25/01

На канікулах

 

 

 

7

29/01

30/01

Що взяти із собою в подорож

Many/much

A lot of

 

 

8

31/01

31/01

За кордоном

 

 

 

9

02/02

01/02

Обертаючи глобус

Some

Any

no

 

 

10

05/02

06/02

Незвичайна подорож

 

 

 

11

07/02

07/02

Урок домашнього читання

«GREAT BRITAIN: Heart for the World» 

 

 

 

 

Тема: Телебачення (9 г)

Очікуваний результат: вміння розповідати про вільний час, телебачення, види телепередач; засвоєння граматичних структур

(інфінітив для вираження мети, заперечний префікс); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з

поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми.

Змістові лінії

Екологічна безпека і сталий розвиток: дискутує довкола питань екології через перегляд фільмів та вистав екологічного спрямування

Громадська відповідальність: пояснює правила поведінки у закладах культури.

Здоров’я і безпека: пояснює життєво важливу потребу дотримання правил перегляду телевізора або роботи з гаджетами.

Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює можливості замовлення квитків онлайн, перегляду фільмів онлайн-платно чи безоплатно.

 

 

 

 

12

09/02

08/02

Вільний час

Present Simple

(adverbs of frequency)

 

 

13

12/02

13/02

Гаджети для перегляду відео

Infinitive

 

 

14

14/02

14/02

Що сьогодні по телевізору?

Infinitive

 

 

15

16/02

15/02

               Телепрограма

заперечний префікс

 

 

16

19/02

20/02

Інтернет- найважливіший винахід людства

 

 

 

17

21/02

21/02

Як правильно користуватись інтернетом

 

 

 

   18

23/02

22/02

Платний контент в інтернеті

 

 

 

   19

26/02

27/02

Відео-подорож

(на прикладі телепередачі «Орел та рішка»)

 

 

 

  20

28/02

28/02

Урок домашнього читання

«Gullivers Travel»

 

 

 

Тема: Світ навколо нас (8г)

Очікуваний результат: вміння розповідати про технічны засоби, що допомогають нам у повсякденному житті, про результати якихось дій (Present Perfect, вмыти розрызняти поняття «суб’єкт» та «об’єкт»)

 засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з

поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми.

Змістові лінії

Екологічна безпека і сталий розвиток: обговорює засоби утилізації техніки

Громадська відповідальність: пояснює правила поведінки в Інтернеті.

Здоров’я і безпека: пояснює життєво важливу потребу дотримання правил розпорядку дня.

Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює неможливості завантаження платних додатків без попередження дорослих.

 

 

 

 

 

21

02/03

01/03

Я зробив домашнє завдання

Present Perfect

 

 

22

05/03

06/03

Компютер- допомога у навчанні

Present Perfect

 

 

23

07/03

07/03

 

Гаджети навколо нас

 

Present Perfect

question

 

 

24

09/03

13/03

Е-мейл, Whats upта Viber

Different words( parts of speech) in a sentence do different things.

 

 

25

12/03

14/03

Месенджери для спілкування із друзями

 

 

 

 

26

14/03

15/03

Чи ти був колись …?

Have you ever been to …?

 

 

27

16/03

20/03

Цікаві міста світу

 

 

 

28

19/03

21/03

Пиродні феномени

 

 

 

 

29

21/03

22/03

Урок домашнього читання

«The Flying Dutchman»

 

 

 

Тема:  Охорона здоров’я(8г)

Очікуваний результат: вміння розповідати про види захворювань, їх симптоми та методи їх лікування, відвідування лікарz, різновиди лікарських засобів; засвоєння граматичних структур (модальні дієслова-should/could, вводні слова, об’єктні займенники, відносні займенники); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми.

Змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Громадська відповідальність: дає поради щодо правил поведінки під час епідемії та розповсюдження різних захворювань.

Здоров’я і безпека: обговорює шляхи профілактики захворювань.

Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює купівлю лікарських засобів.

 

 

 

 

34

23/03

27/03

Що трапилось?

Should

 shouldn't

 

 

35

26/03

28/03

Як твоє здоров’я? В мене болить горло

 

Have got

 

 

36

28/03

29/03

Ліки

Could

Couldn’t

 

 

37

30/03

10/04

Здоровий спосіб життя

 

 

 

38

11/04

11/04

Здорове харчування

 

 

 

40

13/04

12/04

В день по яблуку з'їсти - здоров'я знайти

Object pronouns

 

 

41

16/04

17/04

Коли природа обурюється проти нас

so

 

 

42

18/04

18/04

Природні катаклізми та людина

 

 

 

 

Тема:  Людина і світ

Очікуваний результат: вміння розповідати про членів своєї родини, їх професії, вміння обмінюватись новинами, розповідати про свою країну та країну, мову якої вивчаємо, обговорювати сімейні свята; засвоєння граматичних структур (Past Continuous, Relative pronouns); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми.

Змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології в рідній країні.

Громадська відповідальність: дає поради щодо правил етикету.

Здоров’я і безпека: обговорює правила поведінки вдома без дорослих.

Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює продуктів для родинного свята.

 

 

 

43

20/04

19/04

Люди в моїй родині

Relative pronouns

 

 

44

23/04

24/04

Що ти робив об 11?

Past Continuous

 

 

45

25/04

25/04

Дати та події

 

 

 

46

27/04

26/04

Мої родичі приїхали

 

 

 

 

30/04

02/05

Професії членів родини

Past Simple vs Past Continuous

 

 

 

02/05

03/05

Гарні й погані новини

 

 

 

 

04/05

08/05

Урок домашнього читання

«Thee wishes»

 

 

 

 

07/05

10/05

Заповітне бажання

Пряма мова

 

 

 

11/05

15/05

Легенди Давнього Єгипту

 

 

 

 

14/05

16/05

 

Урок домашнього читання

«King Midas»

 

 

 

 

16/05

17/05

Україна-моя Батьківщина

 

 

 

 

18/05

22/05

Природа рідного краю

 

 

 

 

21/05

23/05

Країни Британських островів

 

 

 

 

23/05

24/05

Королівська родина Британії

 

 

 

 

25/05

29/05

Подорож на канікулах

 

 

 

 

30/05

30/05

Узагальнення

 

 

 

Затверджено

Житченко О.А.

Василенко Ж.Ю.

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
12 січня
Переглядів
223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку