Календарне планування уроків англійської мови у 6 класі на 2017-2018н.р. до підручника А. Несвіт( 2 год на тиж.) згідно вимог оновленої програми зі змістовими лініями.
«Погоджую» |
Укладено згідно Навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р(Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
Календарно- тематичне планування уроків англійської мови, 6-й клас (п’ятий рік навчання ), 2 години на тиждень( А.Несвіт ’’English6’’ ) Млинівської ЗОШ І_ІІІ ст..№1 на 2017-2018 н.р. вчитель- Н.В.Хвас |
№ уро-ку |
Дата |
При- мітка
|
Підтема, ситуація спілкування |
Очікувані цілі |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Інтегровані змістовні лінії |
||||||||||||||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||||
I СЕМЕСТР |
|||||||||||||||||||||||||||
Тема 1: Сім*я, родина |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Знову до школи |
Вміти: представити та запитати про родичів, дати характери-тику зовнішності та характеру людини.
|
Артикль |
ЛО теми
|
Впр. 2,3,4 С. 5-6 |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64 |
Впр. 4,6 С. 6 |
|
|
|
Демонструєрозуміння цінності праці та працьовитості для досягненнядобробут |
|||||||||||||
|
|
|
Різні сім'ї, різні традиції |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 1 С.10 Впр. 5 С.11 |
Впр. 4 С.11 |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Сімейне дерево |
Ступені порівняння прислівника old |
ЛОтеми. Впр. 4 С.13 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 1 С. 12, Впр.6 С.15 |
Впр. 5 С.15 |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Мої батьки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 1 С.16 |
Впр.3 С. 16 |
|
Порівнює сімейні традиції |
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Мої брати та сестри |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Впр. 5 С. 18 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,6 С. 18 |
Впр. 7 С. 19 |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Мої тітка та дядько |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 2,4 С. 20 |
Повідомлення учнів |
Впр. 3,4 С. 20 |
Впр. 5 С. 21 |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Мої родичі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.2 С.22 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1 С.21 |
Впр. 1(b) С.21 |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Характер людини |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 4 С. 23 |
Впр. 3,5 С. 23 |
Впр. 6 С. 24 |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Наші друзі та родичі |
Тривалі та неозначені часи. |
ЛО теми |
Впр. 1 С.24-25 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4 С.25-26 |
Впр. 2,3 С. 25 |
|
|
|
|
||||||||||||||
Тема 2: Покупки |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Торговий день |
Вміти: розповісти та запитати про покупки, магазини, дати характеристики якості товарів.
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.30 |
Впр. 2 С.31 |
Впр. 1,2 С.30-31 |
Впр. 4,5 С.31-32 |
Впр. 6 С.32 |
|
Ідентифікує власні права та обов’язки як споживача |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
У супермаркеті |
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.32 |
Впр. 4 С.33 |
Впр. 1 С.32 |
Впр. 2,3 С.33-34 |
Впр. 1 С.33 |
|
|
|
Ідентифікує власні права та обов’язки як споживача |
||||||||||||||
|
|
|
Покупки у магазині |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.36 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 3,4 С.37 |
Впр. 1 С.36 |
|
Ставить запитання про можливості купівлі товарів; складає перелік покупок |
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Магазини |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.38-39 |
Впр. 3 С.39 |
Впр. 1 С.38-39 |
Впр. 2,3,4,5 С.39-4 |
Впр. 6 С.41 |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Наші покупки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 2,3 С.43 |
Впр. 3 С.43 |
|
|
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
||||||||||||||
|
|
|
Гроші |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 2,3,4 С.46 |
Впр. 3 С.46 |
|
|
|
Ідентифікує власні права та обов’язки як споживача |
||||||||||||||
|
|
|
Найкращі лондонські магазини |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 3,4 С.49 |
План |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Покупки в Лондоні |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми
|
Впр. 2 С. 49 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 С.50 |
Впр. 3 С. 51 |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Домашнєчитання |
|
|
|
Впр. 4 С. 51-52. |
Впр. 1 С. 51 |
Впр. 2,4 С.51
|
|
|
|
|
||||||||||||||
Тема: Харчування. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Повсякденні страви |
Вміти: розповісти та запитати про якість продуктів, здорове хрчування, страви. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.56 |
Впр. 3 С. 56 |
Впр. 1 С. 56 |
Впр. 2,3,4 С.56-57 |
Впр.2 С. 56 |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
|
|||||||||||||
|
|
|
Правильне харчування |
Прикметники |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 57-58 |
Повідомлення учнів |
Впр. 7,8 С. 58 |
Впр. 7 С. 58 |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички; наводить приклади збалансованості власного раціону |
|
||||||||||||||
|
|
|
Час сніданку |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 3 С. 61 |
Впр. 2 С.61 |
Впр. 1,2 С. 60 |
Впр. 5 С. 62 |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
|
||||||||||||||
|
|
|
Час обіду
|
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.3,4 С.64 |
Впр. 1 С.63 |
Впр. 4,5 С.64-65 |
Впр.4 С.64 |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Приготування їжі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 2 С. 66 |
Впр. 8(1) С. 69 |
|
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
|
||||||||||||||
|
|
|
Пікнік |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.67 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 ,7 С.68-69 |
Впр. 5 С. 68 |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Українська кухня |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.70 |
Впр. 1 С.69 |
Впр. 4 С.70 |
Впр. 2 С.69 |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
|
||||||||||||||
|
|
|
Контроль сформованих навичок з аудіювання |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль сформованих навичок з читання |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль сформованих навичок з письма |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль сформованих навичок з говоріння |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
Покупки |
|
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 3 С.70 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5,6,7 С.71 |
Впр. 1 С.72 |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Улюблені страви |
|
Артикль |
ЛО теми |
Впр. 3 С.73 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,5 С.73-74 |
Впр. 3(b) С.73 |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Підсумковий урок |
||||||||||||||||||||||||
ІІ семестр |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Спорт. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Спорт у нашому житті |
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику.
|
Прислівник |
ЛО теми С.78
|
Впр. 3 С. 79 |
Впр. 1,2 С. 78 |
Впр. 1,2 С.78 Впр. 4,5 С. 79 |
Впр. 4 С. 79 |
|
Визначає власні |
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
Спортивні клуби |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
ЛО теми |
Впр. 2,3 С. 81. |
Впр. 2 С. 81 |
Впр. 1 С.80
|
Впр. 2 С.81 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Ми любимо спорт |
Модальні дієслова. |
ЛОтеми. |
Впр. 5 С. 82 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5.6 С. 82 |
Впр. 6 С.82 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Спорт, яким я займаюсь |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 3 C.85 |
Впр. 1 С. 84 |
Впр. 4.5 С.85 |
Впр.2 С. 84 |
|
Визначає власні |
Переконує в необхідності
дотримання особистої гігієни,займаючись |
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Види спорту |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.87 |
Впр. 3 С. 87-88 |
Впр. 1 С. 87 |
Впр. 2,4 С. 87-88 |
Впр. 1,2 С. 87 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Відомі спортсмени |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 89-90 |
Впр. 2 С. 89 -90 |
Впр. 3 С. 90 |
Впр. 4 С. 90 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Улюблений вид спорту |
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання. |
ЛО теми |
Впр.2 С.91 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1,2 С.91 |
Впр. 3 С.92 |
|
Визначає власні |
|
|
||||||||||||||||||||
Тема: Подорож |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Транспорт. Види подорожі. |
Вміти: розповісти та запитати про види подорожі, дізнатись шлях як дістатись до якогось місця.
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.96 |
Впр. 3 С.96-97 |
Впр. 1С.96 |
Впр. 1,2 С.96 Впр.4 С.97 |
Впр.,3 С. 96 |
|
|
|
Націлює на уміння раціонально розподіляти кошти |
|||||||||||||||||||
|
|
|
Орієнтування в місті. Міський транспорт. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 4 С.99 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,3 С.98-99 |
Впр. 1 С.98 |
Обговорює |
|
Аналізує |
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Сімейні подорожі |
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.100 |
Впр. 2,4 С.101 |
Впр. 2 С.100 |
Впр. 1,3 С.99,100 |
Впр. 1 С.100 |
Націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти |
|
|
Порівнює |
||||||||||||||||||||
|
|
|
Речі в подорож |
Модальне дієслово “should”. |
ЛО теми |
Впр. 3,5 С.103 |
Впр. 1 С.102 |
Впр. 4.5 С.105 |
Впр. 3 С.103 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Документи в дорогу |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.105 |
Впр. 3 С.106 |
Впр. 1,2 С.105 |
Впр. 4,5 С.107-108 |
Впр. 2 С.105 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Купуємо квитки. |
Граматичні часи дієслова |
|
Ex 3 p 106
|
Ex 6 p 108
|
|
Ex 4 p 107
|
Скласти діалог «У залізничної каси» |
|
|
Націлює науміння раціональнорозпо-діляти кошти |
||||||||||||||||||||
|
|
|
Подорож потягом |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.109-110 |
Впр. 2 С.109-110 |
Впр. 2,3 С.109-111 |
Впр. 4 С.110 |
|
|
Націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки у різних місцях |
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Міський транспорт у Лондоні. |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.113 |
Впр. 1 С.112 |
Впр.3,4,5 С.115 |
Впр. 6 С.114 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Тема: Великобританія.Лондон. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Лондон. Визначні пам’ятки |
Вміти: пред-ставити та запитати про визначні місця Лондону, розповісти маршрут. |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.120 |
Впр. 2 С.121 |
Впр. 1 С.120 |
Впр. 2,3 С.121 |
Впр. 1 С.120 |
|
Націлює на вивчення світової культурної спадщини |
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
Біля карти Лондону.
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 5 С.121 |
Впр.4 С.121 |
Впр. 6 С.122 |
Test |
|
Планує |
|
Порівнює |
||||||||||||||||||||
|
|
|
Орієнтування в Лондоні. |
Грам. структура “to be going to” |
ЛО теми |
Впр. 4 С. 124-125 |
Впр. 1 С. 123 |
Впр. 5,6 С.125
|
Маршрут |
|
Порівнює типові |
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Лондонський Тауер.
|
|
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 1 С. 127 |
Впр. 2 С. 128 |
Впр. 1 С.127
|
Впр. 4 С.129 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
Музеї Лондона. |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми. |
Впр. 4 С. 132 |
Впр. 3 С.131 |
Впр. 1,2 С. 130 |
Впр. 2 С.130 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
Червоні автобуси– визитівка Лондону. |
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 1,2 C.133-134 |
Впр. 2 С. 134 |
Впр. 3,4 С.134 |
Впр.1 С. 133 |
Обговорює |
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
Що я знаю про Лондон |
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Україна. Київ. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Київ |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр.2 С.138-139 |
Впр. 5 С.140 |
Впр. 3,4 С.139 |
Впр. 1 С.138 |
|
Порівнює Київ з ін-шими |
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
Подорож нав-коло Києва. |
Вміти: представити та запитати про визначні місця Київа, розповісти про уюблений урок, діяльність на уроці.
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.96 |
Впр. 3,4 С.142 |
Впр. 1С.140-141 |
Впр. 1,2 С.140-141 |
Впр.,2 С.141 |
Пропонує заходи |
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
Історичні місця Києва. |
Минулий доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.144 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,4 С.144 |
Test |
|
Порівнює Київ з |
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
З’ясування напрямків |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.146 |
Впр. 4 С.148 |
Впр. 1 С.145 |
Впр. 2,3 С.146-147 |
Впр. 5(1,2) С.148 |
|
|
Аналізує |
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Правила дорож-нього руху |
Модальне дієслово “should”. |
ЛО теми С.149 |
Впр. 3,4 С.150 |
|
Впр. 4 С.150 |
Впр. 2 С.149 |
|
|
Націлює на умінняпояс-нюватижит-тєво важли-ву потребу дотримуватись правил безпеки у різних місцях |
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Подорож до Києва |
Минулий та майбутній неозначений час |
ЛО теми |
Впр.1,3 С.152-153 |
Впр. 2 С.155 |
Впр. 1 С.152 Впр. 4,5 С.156 |
Впр. 1 С.154 Test |
|
|
|
Порівнює |
||||||||||||||||||||
|
|
Тема: Шкільне життя. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Шкільні предмети |
Модальні дієслова. |
ЛО теми С.160 |
Впр. 3,4 С.161 |
Впр. 1 С.160 |
Впр. 2 С.161 |
Впр. 5 С.162 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Розклад уроків |
Дієслово «have» |
ЛО теми |
Впр. 4,5 С.165-166 |
Впр. 1 С.112 |
Впр.1,2 С.163-164 |
Впр. 2(2,3) С.164 |
|
|
Впорядковує власний робочий |
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Урок географії |
|
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.167 ЛО теми |
Впр. 4 С.169 Впр. 3 С.172 |
Впр. 2,4 С.168, 169 Впр.5 С.173 |
Впр. 4 С.169-170 Впр. 5 С.172 |
Впр. 5 С.170 Test |
Обговорює |
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль читання |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль письма |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль говоріння |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Урок фізкультури |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.175 |
Впр. 1 С.174 |
Впр. 5 С.177 |
Впр. 4 С.176 |
|
Свідчить на користь |
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
Урок англійської мови |
|
Модальні дієслова |
ЛО теми |
Впр. 4 С.179 |
Впр.2 С.179 |
Впр. 3 С.179 |
Test |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
Календарне планування
Англійська мова
6 клас (І)