До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Календарне планування уроків англійської мови у 6 класі на 2017-2018н.р. до підручника А. Несвіт( 2 год на тиж.)

Про матеріал

Календарне планування уроків англійської мови у 6 класі на 2017-2018н.р. до підручника А. Несвіт( 2 год на тиж.) згідно вимог оновленої програми зі змістовими лініями.

Перегляд файлу

              «Погоджую»                                                                               

 

                  Укладено згідно Навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов     5-9 класи», К., 2017 р(Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

 

 

Календарно- тематичне планування

уроків англійської  мови, 6-й клас (п’ятий рік навчання ),

 2 години на тиждень(  А.Несвіт English6’’ )

Млинівської ЗОШ І_ІІІ ст..№1

на 2017-2018 н.р.

 вчитель- Н.В.Хвас

№ уро-ку

Дата

При-

мітка

 

Підтема, ситуація спілкування

Очікувані цілі

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Інтегровані змістовні лінії

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

I СЕМЕСТР

Тема 1: Сім*я, родина

  1.  

 

 

Знову до школи

Вміти: представити та запитати

 про родичів,

дати характери-тику зовнішності та характеру людини.

 

Артикль

ЛО теми

 

Впр. 2,3,4 С. 5-6

Впр. 2,3 С. 5

Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64

Впр. 4,6 С. 6

 

 

 

Демонструєрозуміння цінності праці та працьовитості для досягненнядобробут

  1.  

 

 

Різні сім'ї, різні традиції

Загальні та спеціальні запитання

ЛО теми

Впр. 2

С. 10,11.

Впр. 2

С. 10,11.

Впр. 1 С.10

Впр. 5 С.11

Впр. 4 С.11

Розповідає про розподіл обов’язків у родині

 

 

 

  1.  

 

 

Сімейне дерево

Ступені порівняння прислівника old

ЛОтеми. Впр. 4 С.13

Впр. 2 С. 12

Впр. 2 С. 12

Впр. 1 С. 12, Впр.6 С.15

Впр. 5 С.15

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

 

 

  1.  

 

 

Мої батьки

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр. 2 С. 16-17

Впр. 2 С. 16-17

Впр. 1 С.16

Впр.3 С. 16

 

Порівнює сімейні традиції

 

 

  1.  

 

 

Мої брати та сестри

Ступені порівняння прикметників

ЛО теми

Впр. 5 С. 18

Повідомлення учнів

Впр. 4,6 С. 18

Впр. 7 С. 19

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

 

 

  1.  

 

 

Мої тітка та дядько

Теперішні часи

ЛО теми

Впр. 2,4      С. 20

Повідомлення учнів

Впр. 3,4           С. 20

Впр. 5 С. 21

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

 

  1.  

 

 

Мої родичі

Теперішні часи

ЛО теми

Впр.2 С.22

Повідомлення учнів

Впр. 1 С.21

Впр. 1(b) С.21

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

 

 

  1.  

 

 

Характер людини

Теперішні часи

ЛО теми

Впр. 6 С. 24

Впр. 4  С. 23

Впр. 3,5 С. 23

Впр. 6 С. 24

 

 

 

 

  1.  

 

 

Наші друзі та родичі

Тривалі та неозначені часи.

ЛО теми

Впр. 1      С.24-25

Повідомлення учнів

Впр. 4      С.25-26

Впр. 2,3      С. 25

 

 

 

 

Тема 2: Покупки

  1.  

 

 

Торговий день

Вміти: розповісти та запитати про покупки, магазини, дати характеристики якості товарів.

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми С.30

Впр. 2      С.31

Впр. 1,2     С.30-31

Впр. 4,5      С.31-32

Впр. 6     С.32

 

Ідентифікує власні права та обов’язки як споживача

 

 

  1.  

 

 

У супермаркеті

Минулий неозначений час

ЛО теми С.32

Впр. 4      С.33

Впр. 1 С.32

Впр. 2,3      С.33-34

Впр. 1      С.33

 

 

 

Ідентифікує власні права та обов’язки як споживача

  1.  

 

 

Покупки у магазині

Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час

ЛО теми

Впр. 2      С.36

Впр. 1 С.36

Впр. 3,4     С.37

Впр. 1 С.36

 

Ставить запитання про можливості купівлі товарів; складає перелік покупок

 

 

  1.  

 

 

Магазини

Граматична стуктура місцезнаходження.

ЛО теми С.38-39

Впр. 3 С.39

Впр. 1 С.38-39

Впр. 2,3,4,5 С.39-4

Впр. 6 С.41

 

 

 

 

  1.  

 

 

Наші покупки

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр. 1     С.42-43

Впр. 1 С.42-43

Впр. 2,3 С.43

Впр. 3 С.43

 

 

 

Тлумачить функцію грошей у суспільстві

  1.  

 

 

Гроші

Минулий неозначений час

ЛО теми

Впр. 1      С.45-46

Впр. 1 С.45-46

Впр. 2,3,4 С.46

Впр. 3 С.46

 

 

 

Ідентифікує власні права та обов’язки як споживача

  1.  

 

 

Найкращі лондонські магазини

Минулий неозначений час

ЛО теми

Впр. 2     С.48-49

Впр. 2  С.48-49

Впр. 3,4 С.49

План

 

 

 

 

  1.  

 

 

Покупки в Лондоні

 

Минулий неозначений час

ЛО теми

 

Впр. 2 С. 49

Повідомлення учнів

Впр. 6 С.50

Впр. 3 С. 51

 

 

 

 

  1.  

 

 

Домашнєчитання

 

 

 

Впр. 4

С. 51-52.

Впр. 1 С. 51

Впр. 2,4 С.51

 

 

 

 

 

Тема: Харчування.

  1.  

 

 

Повсякденні страви

Вміти: розповісти та запитати про якість продуктів, здорове хрчування, страви.

Теперішній неозначений час

ЛО теми С.56

Впр. 3 С. 56

Впр. 1 С. 56

Впр. 2,3,4 С.56-57

Впр.2 С. 56

 

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я

 

  1.  

 

 

Правильне харчу­вання

Прикметники

ЛО теми

Впр. 6           С. 57-58

Повідомлення учнів

Впр. 7,8 С. 58

Впр. 7 С. 58

 

 

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички; наводить приклади збалансованості власного раціону

 

  1.  

 

 

Час сніданку

Теперішні часи

ЛО теми

Впр. 3  С. 61

Впр. 2  С.61

Впр. 1,2           С. 60

Впр. 5 С. 62

 

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я

 

  1.  

 

 

Час обіду

 

Теперішні часи

ЛО теми

Впр.3,4 С.64

Впр. 1  С.63

Впр. 4,5      С.64-65

Впр.4 С.64

 

 

 

 

  1.  

 

 

Приготування їжі

Теперішні часи

ЛО теми

Впр. 1 С. 66

Впр. 1  С. 66

Впр. 2  С. 66

Впр. 8(1)      С. 69

 

 

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки

 

  1.  

 

 

Пікнік

Минулий неозначений час

ЛО теми

Впр. 3 С.67

Повідомлення учнів

Впр. 6 ,7  С.68-69

Впр. 5 С. 68

 

 

 

 

  1.  

 

 

Українська кухня

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр. 3 С.70

Впр. 1 С.69

Впр. 4 С.70

Впр. 2 С.69

 

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я

 

  1.  

 

 

Контроль сформованих навичок  з аудіювання

 

  1.  

 

 

  Контроль сформованих навичок  з читання

 

  1.  

 

 

  Контроль сформованих навичок  з письма

 

  1.  

 

 

Контроль сформованих навичок  з говоріння

 

  1.  

 

 

Покупки

 

Загальні та спеціальні запитання

ЛО теми

Впр. 3 С.70

Повідомлення учнів

Впр. 5,6,7      С.71

Впр. 1 С.72

 

 

 

 

  1.  

 

 

Улюблені страви

 

Артикль

ЛО теми

Впр. 3 С.73

Повідомлення учнів

Впр. 4,5     С.73-74

Впр. 3(b) С.73

 

 

 

 

  1.  

 

 

Підсумковий

урок

 

 

 

 

ІІ семестр

Тема: Спорт.

  1.  

 

 

Спорт у нашому житті

Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм  характеристику.

 

Прислівник

ЛО теми С.78

 

Впр. 3 С. 79

Впр. 1,2 С. 78

Впр. 1,2 С.78

Впр. 4,5 С. 79

Впр. 4 С. 79

 

Визначає власні
спортивні
уподобання та
потреби


 

 

  1.  

 

 

Спортивні клуби

Теперішні та минулі часи дієслів.

ЛО теми

Впр. 2,3

С. 81.

Впр. 2

С. 81

Впр. 1 С.80

 

Впр. 2 С.81

 

 

 

 

  1.  

 

 

Ми любимо спорт

Модальні дієслова.

ЛОтеми.

Впр. 5 С. 82

Повідомлення учнів

Впр. 5.6 С. 82

Впр. 6 С.82

 

 

 

 

  1.  

 

 

Спорт, яким я за­ймаюсь

Модальні дієслова.

ЛО теми

Впр. 3 C.85

Впр. 1 С. 84

Впр. 4.5 С.85

Впр.2 С. 84

 

Визначає власні
спортивні
уподобання та
потреби

Переконує в необхідності

дотримання особистої гігієни,займаючись
спортом

 

  1.  

 

 

Види спорту

Теперішній доконаний час

ЛО теми С.87

Впр. 3           С. 87-88

Впр. 1 С. 87

Впр. 2,4           С. 87-88

Впр. 1,2         С. 87

 

 

 

 

  1.  

 

 

Відомі спортсмени

Модальні дієслова.

ЛО теми

Впр. 2             С. 89-90

Впр. 2              С. 89 -90

Впр. 3 С. 90

Впр. 4 С. 90

 

 

 

 

  1.  

 

 

Улюблений вид спорту

Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запи­тання.

ЛО теми

Впр.2 С.91

Повідомлення учнів

Впр. 1,2 С.91

Впр. 3 С.92

 

Визначає власні
спортивні
уподобання та
потреби

 

 

Тема: Подорож

  1.  

 

 

Транспорт. Види подорожі.

Вміти: розповісти та запитати про види подорожі, дізнатись шлях як дістатись до якогось місця.

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми С.96

Впр. 3      С.96-97

Впр. 1С.96

Впр. 1,2 С.96      Впр.4 С.97

Впр.,3 С. 96

 

 

 

Націлює на уміння раціонально розподіляти кошти

  1.  

 

 

Орієнтування в місті. Міський транспорт.

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр. 4      С.99

Повідомлення учнів

Впр. 2,3      С.98-99

Впр. 1 С.98

Обговорює
переваги
екологічних
видів транспорту

 

Аналізує
наслідки
порушення
правил
дорожнього руху

 

  1.  

 

 

Сімейні подорожі

Минулий неозначений час

ЛО теми С.100

Впр. 2,4      С.101

Впр. 2 С.100

Впр. 1,3      С.99,100

Впр. 1      С.100

Націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти

 

 

Порівнює
вартість
подорожі
різними видами
транспорту

  1.  

 

 

Речі в подорож

Модальне дієслово “should”.

ЛО теми

Впр. 3,5     С.103

Впр. 1 С.102

Впр. 4.5     С.105

Впр. 3 С.103

 

 

 

 

  1.  

 

 

Документи в дорогу

Граматична стуктура місцезнаходження.

ЛО теми С.105

Впр. 3 С.106

Впр. 1,2 С.105

Впр. 4,5 С.107-108

Впр. 2 С.105

 

 

 

 

  1.  

 

 

Купуємо квитки.

Граматичні часи дієслова

 

Ex 3  p 106

 

Ex 6  p 108

 

 

Ex 4  p 107

 

Скласти діалог «У залізничної каси»

 

 

Націлює науміння раціональнорозпо-діляти кошти

  1.  

 

 

Подорож потягом

Теперішній доконаний час

ЛО теми

Впр. 2 С.109-110

Впр. 2 С.109-110

Впр. 2,3 С.109-111

Впр. 4 С.110

 

 

Націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки у різних місцях

 

  1.  

 

 

Міський транспорт у Лондоні.

Минулий неозначений час

ЛО теми

Впр. 2      С.113

Впр. 1 С.112

Впр.3,4,5   С.115

Впр. 6 С.114

 

 

 

 

Тема:  Великобританія.Лондон.

  1.  

 

 

Лондон. Визначні пам’ятки

Вміти: пред-ставити та запитати про визначні  місця Лондону, розповісти маршрут.

Граматична стуктура місцезнаходження.

ЛО теми С.120

Впр. 2      С.121

Впр. 1   С.120

Впр. 2,3      С.121

Впр. 1 С.120

 

Націлює на вивчення світової культурної спадщини

 

 

  1.  

 

 

Біля карти Лондону.

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр. 5  С.121

Впр.4    С.121

Впр. 6 С.122

Test

 

Планує
краєзнавчу
подорож

 

Порівнює
вартість
подорожі
різними видами
транспорту

  1.  

 

 

Орієнтування в Лондоні.

Грам. структура “to be going to”

ЛО теми

Впр. 4           С. 124-125

Впр. 1 С. 123

Впр. 5,6 С.125

 

Маршрут

 

Порівнює типові
длярізних
культур
вербальні тане вер-бальні
норми поведінки

 

 

  1.  

 

 

Лондонський Тауер.

 

 

Загальні та спеціальні запитання

ЛО теми

Впр. 1

С. 127

Впр. 2

С. 128

Впр. 1 С.127

 

Впр. 4 С.129

 

 

 

 

  1.  

 

 

Музеї Лондона.

 

Минулий неозначений час

ЛО теми.

Впр. 4 С. 132

Впр. 3  С.131

Впр. 1,2          С. 130

Впр. 2 С.130

 

 

 

 

  1.  

 

 

Червоні автобуси– визитівка Лондону.

 

 

Модальні дієслова.

ЛО теми

Впр. 1,2  C.133-134

Впр. 2 С. 134

Впр. 3,4 С.134

Впр.1 С. 133

Обговорює
переваги
екологічних
видів транспорту

 

 

 

  1.  

 

 

Що я знаю про Лондон

Визначає орієнтовну вартість перебування в  країні

Тема: Україна.  Київ.

  1.  

 

 

Київ

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр.2     С.138-139

Впр. 5  С.140

Впр. 3,4 С.139

Впр. 1 С.138

 

Порівнює Київ з ін-шими
європейськими сто-лицями

 

 

  1.  

 

 

Подорож нав-коло Києва.

 Вміти: представити та запитати про визначні  місця Київа, розповісти про уюблений урок, діяльність на уроці.

 

Минулий неозначений час

ЛО теми С.96

Впр. 3,4      С.142

Впр. 1С.140-141

Впр. 1,2 С.140-141     

Впр.,2 С.141

Пропонує заходи
щодо
покращення
екологічної
ситуації в Києві

 

 

 

  1.  

 

 

Історичні місця Києва.

Минулий доконаний час

ЛО теми

Впр. 3      С.144

Повідомлення учнів

Впр. 2,4     С.144

Test

 

Порівнює Київ з
іншими
європейськими
столицями

 

 

  1.  

 

 

З’ясування напрямків

Теперішній доконаний час

ЛО теми С.146

Впр. 4      С.148

Впр. 1 С.145

Впр. 2,3      С.146-147

Впр. 5(1,2)    С.148

 

 

Аналізує
наслідки
порушення
правил
дорожнього руху
 

 

  1.  

 

 

Правила дорож-нього руху

Модальне дієслово “should”.

ЛО теми С.149

Впр. 3,4     С.150

 

Впр. 4 С.150

Впр. 2  С.149

 

 

Націлює на умінняпояс-нюватижит-тєво важли-ву потребу дотримуватись правил безпеки у різних місцях

 

  1.  

 

 

Подорож до Києва

Минулий та майбутній неозначений час

ЛО теми

Впр.1,3 С.152-153

Впр. 2 С.155

Впр. 1 С.152  Впр. 4,5 С.156

Впр. 1 С.154

Test

 

 

 

Порівнює
вартість
подорожі
різними видам

 

 

Тема:   Шкільне життя.

  1.  

 

 

Шкільні предмети

Модальні дієслова.

ЛО теми С.160

Впр. 3,4 С.161

Впр. 1 С.160

Впр. 2 С.161

Впр. 5 С.162


Демонструє
розуміння
потреби
працювати
разом
 

 

 

 

  1.  

 

 

Розклад уроків

Дієслово «have»

ЛО теми

Впр. 4,5     С.165-166

Впр. 1 С.112

Впр.1,2   С.163-164

Впр. 2(2,3) С.164

 

 

Впорядковує власний робочий
день здотри-манням
здорового
способу життя

 

  1.  

 

 

Урок географії

 

Граматична стуктура місцезнаходження.

ЛО теми С.167

ЛО теми

Впр. 4      С.169

Впр. 3 С.172

Впр. 2,4  С.168, 169

Впр.5 С.173

Впр. 4      С.169-170

Впр. 5 С.172

Впр. 5 С.170

Test

Обговорює
участь у
шкільних
екологічних
заходах

 

 

 

 

  1.  

 

 

Контроль  аудіювання

  1.  

 

 

  Контроль  читання

  1.  

 

 

  Контроль  письма

  1.  

 

 

Контроль  говоріння

  1.  

 

 

Урок фізкультури

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр. 2    С.175

Впр. 1  С.174

Впр. 5 С.177

Впр. 4 С.176

 

Свідчить на користь
необхідносте толеран-тного став-лення до
людей з
особливими навчаль-ними
потребами

 

 

  1.  

 

 

Урок англійської мови

 

Модальні дієслова

ЛО теми

Впр. 4 С.179

Впр.2 С.179

Впр. 3 С.179

Test

 

 

 

 

  1.  

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування

 

 

Англійська мова

6 клас (І)

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
11 січня
Переглядів
683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку