Календарне планування уроків біології 8 клас

Про матеріал
Планування уроків біології за підручником Задорожній К.М. Номерацію лабораторних, практичних робіт змінюйте в залежності від номерації в зошиті, який Ви обрали. В планувані до кожної теми вказані наскрізні змістові лінії та компетентнісні навички.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків біологія 8 клас

(70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервних)

Складено згідно навчальної Програми з біологіядля 6 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Затверджені Міністерством освіти і науки України

наказ МОН України від 07.06 2017 р.  № 804 "Про оновленінавчальніпрограми для учнів 5-9 класівзагальноосвітніхнавчальнихзакладів»

Підручник з біології 8 клас, Задорожний К.М., видавництво "Ранок" ,нова програма. 2016 рік Робочий зошит 8 клас. Біологія. В.О. Віркун

 

Вступ (орієнтовно 4 год.)

Наскрізні змістові лінії

Компетентісний потенціал навчального предмета

Громадянська відповідальність

(націлює на усвідомлення відповідальності за власне життя і здоров’я своє та оточуючих) Здоров’я і безпека

(зорієнтовує на формування в учнів розуміння, що здоров’я

— найвища особистісна й суспільна цінність)

1.         Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

2.         Спілкування іноземними мовами (читати й тлумачити біологічну номенклатуру й термінологію іноземною мовою).

3.         Інформаційно-цифрова компетентність (Використовувати техніку для досліджень).

4.         Уміння вчитися впродовж життя (організовувати й оцінювати свою навчальнопізнавальну діяльність, зокрема самостійно чи в групі планувати й проводити спостереження та експеримент).

 

з/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми

Домашнє завдання

1

 

 

Організм людини, як біологічна система.

 

 

2

 

 

Організм людини. Клітини і тканини.

Лабораторне дослідження №1.

Ознайомлення з препаратами тканин людини.

Лабораторне дослідження №1.

Ознайомлення з препаратами тканин людини.

 

3

 

 

Організм людини. Органи й фізіологічні системи.

 

 

4

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми: « Вступ. Організм людини, як біологічна система».

(тестова письмова робота)

 

 

Тема 1. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини (орієнтовно 4 год.)

Наскрізні змістові лінії

Компетентісний потенціал навчального предмета

Здоров’я і безпека

(зорієнтовує на усвідомлення значення збалансованого харчування для збереження здоров’я людини) Сталий розвиток і екологічна грамотність (спрямовує на формування в учнів розуміння прав споживача, які передбачають запровадження обов’язкового маркування якісного складу харчових продуктів)

1.      Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

2.      Спілкування іноземними мовами (читати й тлумачити біологічну номенклатуру й термінологію іноземною мовою).

3.      Математична компетентність (застосовувати математичні методи для розв’язання біологічних проблем, розуміти й використовувати математичні моделі природних явищ і процесів).

4.      Інформаційно-цифрова компетентність (шукати, обробляти та зберігати інформацію біологічного характеру, критично оцінюючи її).

5.      Уміння вчитися впродовж життя (організовувати й оцінювати свою навчальнопізнавальну діяльність, зокрема самостійно чи в групі планувати й проводити спостереження та експеримент, ставити перед собою цілі й досягати їх, вибудовувати власну траєкторію розвитку впродовж життя).

6.      Ініціативність і підприємливість (прогнозувати вплив біології на розвиток технологій, нових напрямів підприємництва).

7.      Екологічна грамотність і здорове життя (застосовувати набутий досвід задля збереження власного здоров’я та здоров’я інших).

 

з/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми

 

Домашнє завдання

5

 

 

Харчування та обмін речовин.

 

 

 

6

 

 

Їжа та її компоненти.

Міні-проект.

Збалансоване харчування.

Міні-проект.

Збалансоване харчування.

 

 

7

 

 

Харчові та енергетичні потреби людини. Дослідницький практикум №1.

Самоспостереження за співвідношенням ваги і росту тіла.

Дослідницький практикум №1. Самоспостереження співвідношенням ваги і росту тіла.

за

 

8

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми: «Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини»

(тестова письмова робота)

 

 

 

Тема 2. Травлення (орієнтовно 5 год.)

Наскрізні змістові лінії

Компетентісний потенціал навчального предмета

Здоров’я і безпека (зорієнтовує на:

-                      усвідомлення важливості дотримання гігієни харчування; профілактики захворювань зубів та інших органів травної системи; небезпеки харчових отруєнь;

-                      розуміння негативного впливу на травлення алкогольних напоїв і тютюнопаління)

1.      Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

2.      Спілкування іноземними мовами (читати й тлумачити біологічну номенклатуру й термінологію іноземною мовою).

3.      Основні компетентності у природничих науках і технологіях (оцінювати значення біології для сталого розвитку).

4.      Уміння вчитися впродовж життя (організовувати й оцінювати свою навчальнопізнавальну діяльність, зокрема самостійно чи в групі планувати й проводити спостереження та експеримент, ставити перед собою цілі й досягати їх, вибудовувати власну траєкторію розвитку впродовж життя).

5.      Екологічна грамотність і здорове життя (застосовувати набутий досвід задля збереження власного здоров’я та здоров’я інших).

 

з/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми

Домашнє завдання

9

 

 

Травна система

 

 

10

 

 

Як працює травна система Лабораторне дослідження №5.

Зовнішня будова зубів (за муляжами, моделями).

Лабораторне дослідження №5. Зовнішня будова зубів (за муляжами, моделями).

 

11

 

 

Регуляція травлення. Вплив на травну систему алкоголю й тютюнокуріння. Дослідницький практикум №2.

Дія ферментів слини на крохмаль.

Дослідницький практикум №2.

Дія ферментів слини на крохмаль.

 

12

 

 

Захворювання органів травної системи.

 

 

13

 

 

  Узагальнення          та     систематизація     знань     з      теми:

«Травлення»

(тестова письмова робота)

 

 

Тема 3. Дихання (орієнтовно 4 год.)

Наскрізні змістові лінії

Компетентісний потенціал навчального предмета

Здоров’я і безпека

(зорієнтовує на розуміння негативного впливу тютюнопаління й забрудненого повітря на дихання та здоров’я людини)

Сталий розвиток і екологічна грамотність (спрямовує на усвідомлення учнями важливості підтримання чистоти повітря в громадських місцях, зокрема необхідність провітрювання класних кімнат)

1.      Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

2.      Спілкування іноземними мовами (читати й тлумачити біологічну номенклатуру й термінологію іноземною мовою).

3.      Основні компетентності у природничих науках і технологіях (оцінювати значення біології для сталого розвитку).

4.      Уміння вчитися впродовж життя (організовувати й оцінювати свою навчальнопізнавальну діяльність, зокрема самостійно чи в групі планувати й проводити спостереження та експеримент, ставити перед собою цілі й досягати їх, вибудовувати власну траєкторію розвитку впродовж життя).

5.      Екологічна грамотність і здорове життя (застосовувати набутий досвід задля збереження власного здоров’я та здоров’я інших).

 

з/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми

Домашнє завдання

14

 

 

Дихальна система.

 

 

15

 

 

Робота дихальної системи й регуляція дихання.

 

 

16

 

 

Проблеми дихальної системи.

 

 

17

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми:«Дихання»

(тестова письмова робота)

 

 

Тема 4. Транспорт речовин (7 год.)

Наскрізні змістові лінії

Компетентісний потенціал навчального предмета

Здоров’я і безпека

(зорієнтовує на усвідомлення важливості дотримання: - правил переливання крові для запобігання інфекційних захворювань, що передаються через кров (СНІД, гепатит С тощо);

- заходів запобігання хворобам серцево-судинної системи: фізичні навантаження, уникнення емоційних стресів, раціональне харчування, відпочинок на природі тощо)  Сталий розвиток і екологічна грамотність (спрямовує на розуміння залежності роботи імунної системи від екологічного стану навколишнього середовища)

Громадянська відповідальність

(націлює на важливість толерантного ставлення до ВІЛінфікованих; усвідомлення особистої відповідальності за збереження власного здоров’я та здоров’я оточуючих)

1.      Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

2.      Спілкування іноземними мовами (читати й тлумачити біологічну номенклатуру й термінологію іноземною мовою).

3.      Основні компетентності у природничих науках і технологіях (оцінювати значення біології для сталого розвитку).

4.      Уміння вчитися впродовж життя (організовувати й оцінювати свою навчальнопізнавальну діяльність, зокрема самостійно чи в групі планувати й проводити спостереження та експеримент, ставити перед собою цілі й досягати їх, вибудовувати власну траєкторію розвитку впродовж життя).

5.      Соціальна і громадянська компетентності (працювати в команді під час виконання біологічних дослідів і проектів, оцінювати позитивний потенціал та ризики використання надбань біологічної науки для добробуту людини і безпеки довкілля.)

6.      Екологічна грамотність і здорове життя (застосовувати набутий досвід задля збереження власного здоров’я та здоров’я інших).

 

з/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми

Домашнє завдання

18

 

 

Внутрішнє середовище організму. Кров і лімфа.

 

 

19

 

 

Групи крові. Лабораторна робота №1.

Мікроскопічна будова крові людини.

Лабораторна робота №1.

Мікроскопічна будова крові людини.

 

20

 

 

Система кровообігу. Серце. Лабораторне дослідження №6.

Вимірювання частоти серцевих скорочень.

Лабораторне дослідження №6.

Вимірювання            частоти           серцевих скорочень.

 

21

 

 

Як працює серце?

 

 

22

 

 

Кровоносні судини. Перша допомого в разі кровотеч.

 

 

23

 

 

Захворювання органів Серцево-судинної системи. Дослідницький практикум №3.

Самоспостереження за частотою серцевих скорочень упродовж доби, тижня.

Дослідницький практикум №3. Самоспостереження за частотою серцевих скорочень упродовж доби, тижня.

 

 

24

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми: «Транспорт речовин»

(тестова письмова робота)

 

 


 

Тема 5. Виділення. Терморегуляція (орієнтовно 5 год.)

Наскрізні змістові лінії

Компетентісний потенціал навчального предмета

Здоров’я і безпека (зорієнтовує на:

-                      розуміння негативного впливу алкогольних напоїв на функцію нирок;

-                      усвідомлення значення шкіри у пристосуванні організму до умов навколишнього середовища;

-                      на дотримання правил техніки безпеки під час виконання практико-орієнтованих робіт з біології, хімії, фізики, трудового навчання тощо;

-                      дотримання безпечної поведінки в побуті, на пляжі)

1.      Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

2.      Спілкування іноземними мовами (читати й тлумачити біологічну номенклатуру й термінологію іноземною мовою).

3.      Основні компетентності у природничих науках і технологіях (оцінювати значення біології для сталого розвитку).

4.      Уміння вчитися впродовж життя (організовувати й оцінювати свою навчальнопізнавальну діяльність, зокрема самостійно чи в групі планувати й проводити спостереження та експеримент, ставити перед собою цілі й досягати їх, вибудовувати власну траєкторію розвитку впродовж життя).

5.      Соціальна і громадянська компетентності (працювати в команді під час виконання біологічних дослідів і проектів, оцінювати позитивний потенціал та ризики використання надбань біологічної науки для добробуту людини і безпеки довкілля.)

6.      Екологічна грамотність і здорове життя (застосовувати набутий досвід задля збереження власного здоров’я та здоров’я інших).

 

з/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми

Домашнє завдання

25

 

 

Видільна система

 

 

26

 

 

Як працює сечовидільна система

 

 

27

 

 

Захворювання органів видільної системи

 

 

28

 

 

Покриви тіла й терморегуляція

Міні-проект

Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання  правил догляду за власною шкірою.

Міні-проект

Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання  правил догляду за власною шкірою.

 

29

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми: «Виділення. Терморегуляція»

(тестова письмова робота)

 

 

Тема 6. Опора та рух (орієнтовно 7 год.)

Наскрізні змістові лінії

Компетентісний потенціал навчального предмета

Здоров’я і безпека

(зорієнтовує на усвідомлення значення рухової активності для збереження фізичного здоров’я людини; на дотримання правил безпечного поводження під час катання на роликах, ковзанах, лижах, скейтах, сноубордах, велосипедах та при використанні різноманітного спортивного приладдя)

1.      Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

2.      Спілкування іноземними мовами (читати й тлумачити біологічну номенклатуру й термінологію іноземною мовою).

3.      Основні компетентності у природничих науках і технологіях (оцінювати значення біології для сталого розвитку).

4.      Уміння вчитися впродовж життя (організовувати й оцінювати свою навчальнопізнавальну діяльність, зокрема самостійно чи в групі планувати й проводити спостереження та експеримент, ставити перед собою цілі й досягати їх, вибудовувати власну траєкторію розвитку впродовж життя).

5.      Соціальна і громадянська компетентності (працювати в команді під час виконання біологічних дослідів і проектів, оцінювати позитивний потенціал та ризики використання надбань біологічної науки для добробуту людини і безпеки довкілля.)

6.      Екологічна грамотність і здорове життя (застосовувати набутий досвід задля збереження власного здоров’я та здоров’я інших).

7.      Математична компетентність (застосовувати математичні методи для розв’язання біологічних проблем, розуміти й використовувати математичні моделі природних явищ і процесів).

8.      Інформаційно-цифрова компетентність (шукати, обробляти та зберігати інформацію біологічного характеру, критично оцінюючи її).

з/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми

Домашнє завдання

30

 

 

Опорно-рухова система

 

 

31

 

 

Кістки і хрящі

 

 

32

 

 

М’язи. Лабораторне дослідження № 2.

Мікроскопічна будова кісткової, хрящової та м’язової тканини.

Лабораторне дослідження № 2.

Мікроскопічна         будова           кісткової, хрящової та м’язової тканини.

 

 

 

 

33

 

 

Як працюють м’язи Лабораторне дослідження 3.

Розвиток втоми при статичному і динамічному навантаженні; вплив ритму і навантаження на розвиток втоми.

Лабораторне дослідження №3.

Розвиток втоми при статичному і динамічному навантаженні; вплив ритму і навантаження на розвиток втоми.

 

34

 

 

Як розвивається опорно-рухова система

Лабораторне дослідження №4.

Вплив ритму і навантаження на розвиток втоми.

Лабораторне дослідження №4. Вплив ритму і навантаження на розвиток втоми.

 

35

 

 

Захворювання органів опорно-рухової системи.

Міні-проект (за вибором):

1.       Гіподинамія – ворог сучасної людини.

2.       Рухова активність - основа фізичного здоров’я

Міні-проект (за вибором):

1.      Гіподинамія – ворог сучасної людини.

2.      Рухова активність - основа фізичного здоров’я

 

36

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми: «Опора та рух»

(тестова письмова робота)

 

 


 

Тема 7. Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система (орієнтовно 7 год.)

Наскрізні змістові лінії

Компетентісний потенціал навчального предмета

Здоров’я і безпека

(зорієнтовує на усвідомлення учнями: 

-                      значення самовиховання у формуванні особистості; - значення сну для повноцінного функціонування організму;

-                      безпечного впливу соціальних факторів на формування особистості)

1.      Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

2.      Спілкування іноземними мовами (читати й тлумачити біологічну номенклатуру й термінологію іноземною мовою).

3.      Основні компетентності у природничих науках і технологіях (оцінювати значення біології для сталого розвитку).

4.      Уміння вчитися впродовж життя (організовувати й оцінювати свою навчальнопізнавальну діяльність, зокрема самостійно чи в групі планувати й проводити спостереження та експеримент, ставити перед собою цілі й досягати їх, вибудовувати власну траєкторію розвитку впродовж життя).

5.      Екологічна грамотність і здорове життя (застосовувати набутий досвід задля збереження власного здоров’я та здоров’я інших).

6.      Інформаційно-цифрова компетентність (шукати, обробляти та зберігати інформацію біологічного характеру, критично оцінюючи її).

 

з/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми

Домашнє завдання

37

 

 

Нейрони

 

 

38

 

 

Нервова система

 

 

39

 

 

Спинний мозок

 

 

40

 

 

Головний мозок. Лабораторне дослідження №7.

Вивчення будови спинного та головного мозку людини (за муляжами, моделями, пластинчастими препаратами).

Лабораторне дослідження №7.

Вивчення будови спинного та головного мозку людини (за муляжами, моделями, пластинчастими препаратами).

 

41

 

 

Вегетативна нервова система

 

 

42

 

 

Захворювання нервової системи

 

 

43

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми: «Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система»

(тестова письмова робота)

 

 

Тема 8. Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи (орієнтовно 7 год.)

Наскрізні змістові лінії

Компетентісний потенціал навчального предмета

Здоров’я і безпека

(зорієнтовує на усвідомлення учнями: 

-                      значення самовиховання у формуванні особистості; - значення сну для повноцінного функціонування організму;

-                      безпечного впливу соціальних факторів на формування особистості)

1.      Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

2.      Спілкування іноземними мовами (читати й тлумачити біологічну номенклатуру й термінологію іноземною мовою).

3.      Основні компетентності у природничих науках і технологіях (оцінювати значення біології для сталого розвитку).

4.      Уміння вчитися впродовж життя (організовувати й оцінювати свою навчальнопізнавальну діяльність, зокрема самостійно чи в групі планувати й проводити спостереження та експеримент).

5.      Обізнаність і самовираження у сфері культури (використовувати природні матеріали та засоби для втілення художніх ідей, пояснювати підґрунтя мистецтва з біологічної точки зору (фізіологія зору, слуху, смаку, нюху тощо).

6.      Екологічна грамотність і здорове життя (застосовувати набутий досвід задля збереження власного здоров’я та здоров’я інших).

 

з/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми

Домашнє завдання

44

 

 

Сенсорні системи

 

 

45

 

 

Зорова сенсорна система.

Лабораторне дослідження №8. Визначення акомодації ока.

Лабораторне дослідження №9.

Виявлення сліпої плями на сітківці ока.

Лабораторне дослідження №8. Визначення акомодації ока.

Лабораторне дослідження №9.

Виявлення сліпої плями на сітківці ока.

 

46

 

 

Слухова сенсорна система. Система рівноваги. Лабораторне дослідження №10.

Вимірювання порога слухової чутливості.

Лабораторне дослідження №10.

Вимірювання            порога           слухової чутливості.

 

47

 

 

Сенсорні системи смаку й нюху

 

 

48

 

 

Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю. Дослідницький практикум №4.

Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри.

Дослідницький практикум №4. Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри.

 

49

 

 

Порушення роботи сенсорних систем

 

 

50

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми: «Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи»

 

 

Тема 9. Вища нервова діяльність (орієнтовно 7 год.)

Наскрізні змістові лінії

Компетентісний потенціал навчального предмета

Здоров’я і безпека

(зорієнтовує на усвідомлення учнями: 

-                      значення самовиховання у формуванні особистості; - значення сну для повноцінного функціонування організму;

-                      безпечного впливу соціальних факторів на формування особистості)

1.      Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

2.      Спілкування іноземними мовами (читати й тлумачити біологічну номенклатуру й термінологію іноземною мовою).

3.      Основні компетентності у природничих науках і технологіях (оцінювати значення біології для сталого розвитку).

4.      Уміння вчитися впродовж життя (організовувати й оцінювати свою навчальнопізнавальну діяльність, зокрема самостійно чи в групі планувати й проводити спостереження та експеримент).

5.      Обізнаність і самовираження у сфері культури (використовувати природні матеріали та засоби для втілення художніх ідей, пояснювати підґрунтя мистецтва з біологічної точки зору (фізіологія зору, слуху, смаку, нюху тощо).

6.      Екологічна грамотність і здорове життя (застосовувати набутий досвід задля збереження власного здоров’я та здоров’я інших).

 

з/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

 

 

Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми

Домашнє завдання

51

 

 

Вища нервова діяльність. Дослідницький практикум №5. Визначення        типу      вищої     нервової темпераменту.

діяльності

та

властивостей

Дослідницький практикум №5.

Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту.

 

52

 

 

Рефлекси. Лабораторне дослідження №11.

Визначення реакції зіниць на світло.

 

 

 

Лабораторне дослідження №11.

Визначення реакції зіниць на світло.

 

53

 

 

Інстинкти

 

 

 

 

 

54

 

 

Мова. Навчання та пам'ять.

Лабораторне дослідження №12.

Дослідження різних видів пам’яті.

 

 

 

Лабораторне дослідження №12.

Дослідження різних видів пам’яті.

 

55

 

 

Мислення та свідомість

 

 

 

 

 

56

 

 

Сон. Біоритми

 

 

 

 

 

57

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми: «Вища нервова діяльність» (тестова письмова робота)

 

 

Тема 10. Регуляція функцій організму (орієнтовно 7 год.)

Наскрізні змістові лінії

Компетентісний потенціал навчального предмета

Здоров’я і безпека

(спрямовує на розуміння учнями: 

-                      впливу гормонів на процеси обміну речовин в організмі людини;

-                      профілактику йододефiциту в організмі та інших захворювань, пов’язаних із порушенням функцій ендокринних залоз)

1.      Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

2.      Спілкування іноземними мовами (читати й тлумачити біологічну номенклатуру й термінологію іноземною мовою).

3.      Основні компетентності у природничих науках і технологіях (оцінювати значення біології для сталого розвитку).

4.      Уміння вчитися впродовж життя (організовувати й оцінювати свою навчальнопізнавальну діяльність, зокрема самостійно чи в групі планувати й проводити спостереження та експеримент).

5.      Екологічна грамотність і здорове життя (застосовувати набутий досвід задля збереження власного здоров’я та здоров’я інших).

 

 

з/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми

Домашнє завдання

58

 

 

Гомеостаз і регуляція функцій організму. Нервова регуляція

 

 

59

 

 

Гуморальна регуляція. Гормони

 

 

60

 

 

Ендокринна система

 

 

61

 

 

Порушення роботи ендокринної системи

 

 

62

 

 

Імунна система. Імунітет

 

 

63

 

 

Порушення роботи імунної системи

 

 

64

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми: «Регуляція функцій організму»

(тестова письмова робота)

 

 

Тема 11. Розмноження та розвиток людини (орієнтовно 5 год.)

Наскрізні змістові лінії

Компетентісний потенціал навчального предмета

Здоров’я і безпека

(націлює на розуміння учнями необхідності збереження репродуктивного здоров’я молоді та здорового способу життя як необхідної умови народження здорової дитини)

1.      Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

2.      Спілкування іноземними мовами (читати й тлумачити біологічну номенклатуру й термінологію іноземною мовою).

3.      Основні компетентності у природничих науках і технологіях (оцінювати значення біології для сталого розвитку).

4.      Уміння вчитися впродовж життя (організовувати й оцінювати свою навчальнопізнавальну діяльність, зокрема самостійно чи в групі планувати й проводити спостереження та експеримент, ставити перед собою цілі й досягати їх, вибудовувати власну траєкторію розвитку впродовж життя).

5.      Соціальна і громадянська компетентності (працювати в команді під час виконання біологічних дослідів і проектів, оцінювати позитивний потенціал та ризики використання надбань біологічної науки для добробуту людини і безпеки довкілля.)

6.      Екологічна грамотність і здорове життя (застосовувати набутий досвід задля збереження власного здоров’я та здоров’я інших).

7.      Інформаційно-цифрова компетентність (шукати, обробляти та зберігати інформацію біологічного характеру, критично оцінюючи її).

 

 

з/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

 

 

Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми

Домашнє завдання

65

 

 

Репродуктивна система

 

 

 

 

66

 

 

Як працює репродуктивна система

 

 

 

 

67

 

 

Розвиток людини

 

 

 

 

68

 

 

Порушення роботи репродуктивної системи

 

 

 

 

69

 

 

  Узагальнення      та      систематизація      знань

«Розмноження та розвиток людини»

(тестова письмова робота)

з

теми:

 

 

70

 

 

Узагальнююче заняття

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Левкова Лариса Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Грищенко Ирина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Біологія, 8 клас, Планування
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
25 серпня 2021
Переглядів
8453
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку