Календарне планування уроків французької мови у 8 класі як І іноземної ( Клименко. , 7 рік вивчення), на 2017-2018 н. р. складено відповідно до вимог оновленої програми та з урахуванням змістових ліній .
Календарне планування
Французька мова(І)
8 клас
«Погоджую» |
Укладено згідно Навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р(Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
Календарно- тематичне планування уроків французької мови, 8-й клас (сьомий рік навчання ), 2 години на тиждень. Млинівської ЗОШ І_ІІІ ст..№1 на 2017-2018 н.р. вчитель- Н.В.Хвас |
№ У ро ку |
Да та |
Примітка |
Сфери спілкування. Тема, підтема. |
Мовний матеріал |
Мовлення |
Письмо |
Аудіюван ня |
Читання |
||
Лексичний |
Граматич ний |
|
||||||||
І СЕМЕСТР |
||||||||||
Тема 1. Друзі та дозвілля.
|
||||||||||
1-2 |
|
|
Unité 3. Leçon 1-2. Світ підлітків. |
p. 52-53
|
Повтор. Présent, Futur proche, Futur simple |
|
p. 54, ex.6,7,8 |
|
p. 52-54, |
|
3-4 |
|
|
Граматичний коментар Пасивний стан дієслів |
|
Пасивний стан дієслів |
|
С.55-56 |
|
|
|
5 |
|
|
Leçon 3-4. Друг у житті. Опис зовнішності та характеру
|
p. 57-60
|
Ввічливе звертання с.59 |
Présenter qn, poser des questions |
p. 61, ex.8-10 |
p. 59, ex.4 |
p. 59-60, ex.4 |
|
6 |
|
|
Leçon 11-12. Дружба – це важливо. |
p. 77
|
|
|
p.78, ex.2 |
|
p. 77-78, ex.1 |
|
7 |
|
|
Leçon 11-12. Що таке справжній друг |
p. 78-81
|
Неознач. займ. quelq‘un,.с.79
|
Présenter qn, poser des questions |
p. 79, ex.7 |
|
p. 78 |
|
8 |
|
|
Leçon 11-12. Переписна з друзями. |
Une adresse électronique |
La voix passive |
Les dialogues |
p. 83, ex.2-3 |
|
p. 82, ex.1 |
|
9 |
|
|
Лист другу. Електронний лист. |
Les éléments nécessaires pour une lettre, p. 58 Une adresse électronique correspondre |
La voix passive Les adjectifs |
Dialoguee Composition d une annonce |
Ex. 2. p. 58 Ecrire une lettre électronique |
Ex. 1. p. 57. Ex. 4. p. 59-60 |
Ex. 1. p. 57. Ex. 4. p. 59-60 |
|
10 |
|
|
Leçon 11-12. Заняття у вільний час. |
Faire un tour, c est parfait, je voudrais |
Est, c est |
Dialoguer |
Ex. 8-9. p. 65. |
Ex. 3. p. 63. |
Ex. 3. p. 63. |
|
11 |
|
|
Мій вихідний день. |
Le week-end, une exposition, participer a. |
La forme passive |
Parler des distractions |
Ex. 2. p. 62. |
Ex. 2. p. 62. |
Ex. 2. p. 62. |
|
12 |
|
|
Святкуємо разом. Вечірка з друзями |
Inviter qn, anniversaire, souhaiter, passer une bonne journée, organiser la fête |
La forme interrogtіve
|
Ex. 1 p.67. Ex. 4. p. 69. |
Ecrire une invitation Ex. 6. p. 70. |
Ex. 2, p.68. Ex. 4. p. 69. |
Ex. 2, p.68. Ex. 4. p. 69. |
|
13 |
|
|
Подарунок другу. Вибір подарунка. |
Faire une excursion, voyager ensemble, choisir un cadeau, un petit objet utile, vouloir offrir |
Les prénoms La voix passive |
p. 72. Ex. 4. p. 74. |
Ex. 2. p. 73. Ex. 9. p. 75. |
Ex.l, p.72. Dialogue p. 74. |
Ex.l.p.72. Dialogue p. 74. |
|
14 |
|
|
Мої друзі. Справжній друг. |
Un ami pour la vie, des points, vraie amitié, un bon cоpain, un veritable ami |
Les adjectifs Quelqu’un |
Ex.4b. p. 79. Ex. 1. p. 77. |
Ex. 5-6, p.79. Ex. 3. p. 78. |
Ex. 4 p. 79. Ex. 1. p. 77. |
Ex. 4 p. 79. Ex. 1. p. 77. |
|
Тема 2.Франція.
|
||||||||||
15 |
|
|
Франція - шестикутник. |
p. 4 |
Futur simple |
p. 2 , ex. 5 |
p. 7 , ex. 6, 7 |
Texte , p. 4 |
Texte , p. 4 |
|
16 |
|
|
Географічне положення Франції. |
p. 4 |
Futur simple |
p. 6 , ex. 2 |
p. 8, ex. 8, 9, 10 |
Texte , p. 6 |
Texte , p. 6 |
|
17 |
|
|
Франція і Республіка. |
|
Futur simple |
p. 10, p.11, ex. 4,5 |
p. 11, ex. 6, p.12, ex. 7,8,9 |
p.11, ex. 3 |
Texte 1, p. 9 |
|
18 |
|
|
Регіони Франції |
Назви регіонів за картою - p. 5 |
Futur simple |
p. 13, p. 14, ex. 4,5, р. 15, ex. 6,7 |
p.15, ex. 9, 10, 11. |
p.14, ex. 4, p.11 |
Texte 1, p. 13 |
|
19 |
|
|
Провінція Pays Basque |
На основі Texte 2, p. 16 |
Futur simple |
Розповідь за картою, р. 16. р. 17 |
p. 17, ex. 5, p.18, ex. 6, 7, 8, 9. |
p.17, ex. 4 |
Texte 2, p. 16 |
|
20 |
|
|
Франція у світі. |
p. 19 |
Passé simple Futur simple |
На основі опису, p. 20 - 21
|
p.22, ex. 4, p.23 -24, ex. 6 - 10
|
p.22, ex. 5 |
p.22, ex. 5 |
|
21 |
|
|
Рельєф Франції |
p. 27 |
p. 27 |
На основі фото, р. 25, 26, 27 |
p.28, ex. 7 |
Texte 4, p. 26 |
Texte 1, p. 25 |
|
22 |
|
|
Підсумковий урок з теми. Bilan 1. |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Україна.
|
||||||||||
23 |
|
|
Географічне положення. |
На основі Texte 2, p. 31 |
|
На основі карти p. 31 32 |
p.32, ex. 4 |
Texte 2, p. 31 |
Texte 2, p. 31 |
|
24 |
|
|
Сім чудес України. |
На основі Texte , p. 33 |
|
Розповідь на основі Texte , p. 32, 33, 34 |
p. 46 - 47 , ex. 7 p. 47 - 48 , ex. 9, 10 |
p.23 |
Texte 8, p. 32 - 33 |
|
25 |
|
|
Українські землі. |
На основі Texte , p. 35 |
Pronoms relatifs |
На основі Texte , p. 35 На основі карти p. 36. 37, 38 |
p. 38 - 39, ex. 8 - 12
|
|
Texte 1, p. 35 |
|
26 |
|
|
Регіони України. |
На основі Texte , p. 40. 41 |
Pronoms relatifs |
На основі Texte , p. 41
|
p. 42 - 43, ex. 8 - 12
|
|
Texte 1, p. 40 Texte 7, p. 41 - 42
|
|
27 |
|
|
Подорож Україною. |
На основі тексту p. 46 |
Pronoms relatifs |
На основі діалогів , p. 44 - 45 |
Діалог , p. 44 – 45 р. 48, ex. 11 |
Texte , p. 46 |
p. 46 - 47 , ex. 7 p. 47 - 48 , ex. 9, 10 |
|
28 |
|
|
Підсумковий урок з теми. Bilan 2. |
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
Контроль усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
Підсумково-узагальнюючий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
№ ур. |
Дата |
Пр |
Тема, підтема |
Лексика |
Граматика |
Мовленнєва компетенція |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||
ІІ СЕМЕСТР |
|||||||||||||||||||||
Тема 4 : Здоровий спосіб життя- мій стиль! Une vie saine . |
|||||||||||||||||||||
34 |
|
|
Молодь і здоров я |
Vocabulaire p. 86 |
Avoir, être au futur simple |
Texte, p.84 |
Texte, p.84. |
Ex.4. p. 85 |
Ex. 8, p. 86 |
|
Оцінює |
|
|
||||||||
35 |
|
|
Обережно, шум! |
Le vocabulaire p 89-90 |
Le futur simple |
Texte, p 89-90, |
Texte, p 89-90. |
Ex.7, p. 90. |
Ex. 9, p. 120 |
Проектує власні пов-сякденні дії |
|
|
|
||||||||
36 |
|
|
ГМО у нашому раціоні |
Vocabulaire p.98. |
Expression il faut |
Texte.p. 98. |
Textc,p. 98. |
Л.x. 8, p. 94 |
p. 94. |
|
|
|
Обговорює раціо-нальність |
||||||||
37 |
|
|
Здоров я і спорт |
p. 98. |
|
Dialogue, p. 98. |
Dialogue, p. 98 |
Ex. 5, p.99 |
Les activités p. 98 |
|
|
|
|
||||||||
38 |
|
|
Небезпека ожиріння. |
p. 101 |
Verbe devoir |
Texte, p. 101-102 |
Texte, p. 101-102 |
Ex. 2, p. 101 |
p. 101 |
|
|
|
Обговорює раціо-нальність |
||||||||
39 |
|
|
Боротьба за здоровий спосіб життя. .Активне дозвілля. |
p. 106. |
Place de 1’ adjectif qualificatif |
Texte, p. 106. |
Texte, p. 106 |
Ex. 6, p. 108. |
p. 107. |
|
|
Впорядковує влас-ний робо-чий день з |
|
||||||||
40 |
|
|
В здоровому тілі здоровий дух. |
p. 108. |
Place de 1’ adjectif qualificatif |
Texte, p. 111. |
Texte, p. 111. |
Ex. 5, p. 112. |
p. 108. |
|
|
Надає дотрима-нняздоро-вогоспосо-бу життя |
|
||||||||
41 |
|
|
Мій стиль життя. |
Revision de la lexique |
|
|
|
Dialogues et monologues |
Presentation |
|
Описує власний |
|
|
||||||||
Тема 5 : Музика. La musique. |
|||||||||||||||||||||
42 |
|
|
Французька музика. |
Vocabulaire, p, 107, |
Phrase avec si |
Dialogue p. 114. |
Dialogue p. 114.. |
Ex. 4, p. і 16 |
Parler des événements |
|
Демонструє |
|
|
||||||||
43 |
|
|
Музична культура Розмаїття стилів та жанрів
|
p. 120
|
Phrase avec si |
Texte p. 120 |
dialogue p. 110. |
Ex. 5p.lll. |
-savoir donner un conseil а son ami(e). |
|
Демонструє |
|
|
||||||||
44 |
|
|
В музичному салоні. |
p. 122. |
Les mots abreges |
Texte p. 122. |
Texte p. 120. |
Ex. 7, p. 122, |
- savoir parler de la musique |
|
Пояснює |
|
|
||||||||
45 |
|
|
Королева французької музики |
p. 124-125 130 |
Connecteurs logiques. |
Texte, p. 124-125 |
Texte, p. 124-125 |
Ex 8, p. 128. |
Savoir parler de la musique |
|
|
|
|
||||||||
46 |
|
|
Молодіжна музика. |
Revision |
Les degrйs de comparaison. |
Texte, p. 134 |
Texte, p. 134 |
Ex. 10, p. 133. |
- savoir dйcrire la musique de la jeunesse |
|
Висловлює власне |
Наводить |
|
||||||||
47 |
|
|
Музика-улюблений вид дозвілля |
Revision |
Le futur simple |
Texte, p. 126 |
Texte, p. 126 |
Ex. 9, p. 128. |
Parler de la musique |
|
|
|
Обговорює |
||||||||
48 |
|
|
Мої музичні смаки та уподобання |
Revision de la lexique |
|
Les chansons françaises |
|
Presentation |
Presenta-tion |
|
Висловлює |
|
|
||||||||
Тема 6 : Засоби масової інформації. Mass Media |
|||||||||||||||||||||
49 |
|
|
3 історії мас-медіа. |
Vocabulaire p. 137 |
La forme passive |
Texte p. 136-137 |
Texte p. 136-137 |
Ex. 4, p. 138 |
p. 37. |
|
|
|
|
||||||||
50 |
|
|
Іитернет як один із засобів комунікації |
Vocabulaire p. 141- 142. |
La forme passive |
Texte p. 141. |
Texte p. 141. |
Ex.5, p. 142 |
Parler de 1 Internet |
|
Демонструє розуміння основ |
Пояснює |
|
||||||||
51 |
|
|
Французька преса. |
Vocabulaire p. 141-142 |
La forme passive |
Texte p. 145 |
Texte p. 145 |
Ex. 5, p. 146 |
p. 145 |
|
Порівнює типові |
|
|
||||||||
52 |
|
|
Підліткові газети і журнали. |
Vocabulaire p. 150 |
La forme passive |
Dialogue p. 150. |
Dialogue p. 150 |
Ex 8, p. 150 |
p. 150 |
Визначає |
|
|
|
||||||||
53 |
|
|
Мобільний гелефон як засіб спілкування. |
p. 124. |
Revision |
Ex.8.p.l24. |
Ex.8, p.124. |
Ex.5, p. 122. |
Ex. 9, p. 124. |
|
|
Обговорює позитив-ні та нега-тивнінас-лідки від |
|
||||||||
54 |
|
|
Мої улюблені програми ( журнали, газети) |
blâmer,un éloge, flatteur, abaisser, remplir, intervenir, légalement, entre-mêlé, la pression du pouvoir |
La forme passive |
аудіозаписи |
Монологічні висловлювання |
|
|
Визначає |
|
|
|
||||||||
55 |
|
|
Поширення французької через ЗМІ та інтернет |
La chaîne, la fréquence, se procurer, le kit de conne-xion, le forfait |
La forme passive |
аудіозаписи |
Ситуативне мовлення |
|
|
|
|
Пояснює |
|
||||||||
Тема 7 :Література. La littérature |
|||||||||||||||||||||
56 |
|
|
Шкільна бібліотека- віконечко у світ літератури |
Р.155 |
Les temps indicatif |
Р.155 |
Р.155-156 |
Р.157. ех.9-10 |
Répondre aux questions |
|
Обговорює |
|
|
||||||||
57 |
|
|
З історії французької літератури |
Р.158-160 |
Les temps indicatif |
Р.158 |
Р.158-159 |
Р.160,ех.6-7 |
Donner une opinion |
|
Обговорює |
|
|
||||||||
58 |
|
|
Жюль Верн. Життя та творчість |
Chatoyant, valoir, des-tiné,une anti-cipation,mép-risé,assurer, nimbé, un goudron,une épice, fertile, avoué, fasciné, oser, se plaindre |
Les temps de l'indicatif |
Р.162 |
Р.162-163 |
Ех.6,р.163 |
Ситуативне мовлення |
|
Демонструє |
|
|
||||||||
59 |
|
|
Батько наукової фантастики |
Chatoyant, valoir, desti-né,uneantici-pation, assurer, nimbé, |
Les temps de l'indicatif |
відео |
Р.165 |
ДЗ |
Ситуативне мовлення |
|
|
|
Демонструє |
||||||||
60 |
|
|
Байки Ла Фонтена |
le renard, l’hareng,l'anguille, la lamproie, le blaireau, la charrette, se moquer, furieux, un hôte, la proie |
Passé simple |
аудіозапис |
Р.167 |
ДЗ |
Ситуативне мов-лення |
|
Робить |
|
|
||||||||
61 |
|
|
Антуан де Сент Екзюпері. «Маленький принц» |
Le renard, se moquer, furieux, un hôte, apprivoiser |
Passé simple |
Фрагмент мультфільму |
Р.169 |
Р.170,ех.9-10 |
Composition des dialogues et des monologues |
|
|
|
|
||||||||
62 |
|
|
А ви любите комікси? |
Se dérouler, livrer, un palmarès, des préados, la dôlerie |
Révision |
|
Р.176 |
Р.178,ДЗ |
Ситуативне мовле-ння |
|
Порівнює типові |
|
|
||||||||
63 |
|
|
Мій улюблений письменник |
Révision de la lexique |
Révision |
|
|
твір |
Raconter ses impre-ssions |
|
|
|
|
||||||||
64 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
||||||||||||||
65 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
||||||||||||||
66 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
||||||||||||||
67 |
|
|
Контроль усного мовлення |
|
|
|
|
||||||||||||||
68 |
|
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
||||||||||||||
69 |
|
|
Мої плани на літо. Самоперевірка досягнень.Вікторина |
Révision de la lexique |
Révision |
|
|
|
Ситуативне мовле-ння |
|
|
|
|
||||||||
70 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||