Календарне планування уроків хімії 11 клас на ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування уроків хімії 11 клас на ІІ семестр розроблено відповідно навчальній програма з хімії для 10-11 класів рівень стандарту (затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 р. № 1407) за підручником: Хімія Попель П. П., Крикля Л. С., 2019
Перегляд файлу

Хімія 11 клас 

(Всього – 70 год, 2 год на тиждень )

Програма: Навчальна програма з хімії для 10-11 класів 

Рівень стандарту (затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 р. № 1407)

Підручник: Хімія Попель П. П., Крикля Л. С., 2019

ІІ семестр

з/п

Дата

Тема уроку

Практична частина

Очікувані результати навчальних досягнень учнів

Домашнє завдання

Приміт

ки

Тема 1. Неорганічні речовини і їхні властивості (32 год)

 

 

33

15.01.20

Повтори інструктаж з БЖД. Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості.

Демонстрації 8. Зразки неметалів.

 

Учень/учениця:

Знаннєвий компонент

називає

найпоширеніші у природі металічні й неметалічні елементи;

представників класів неорганічних сполук за систематичною номенклатурою;

пояснює

суть явища алотропії;

відмінності властивостей алотропних модифікацій Оксигену, Сульфуру, Карбону, Фосфору їхнім кількісним складом або будовою;

суть явища адсорбції; антропогенні і природні причини появи в атмосфері оксидів неметалічних елементів;

наводить приклади

алотропних модифікацій Оксигену, Сульфуру, Карбону, Фосфору; сполук неметалічних елементів з Гідрогеном (гідроген хлорид, гідроген сульфід, амоніак);

взаємозв’язків між речовинами.

Діяльнісний компонент

складає

рівняння, що підтверджують відновні властивості металів, зокрема алюмінію і заліза (реакцій з неметалами, водою, кислотами і солями в розчинах);

окисні властивості неметалів (кисень, сірка, вуглець, хлор) в реакціях з воднем і металами;

відновні властивості водню й вуглецю в реакціях з оксидами металічних елементів;

реакцій, які характеризують особливості водних розчинів гідроген хлориду (з основами), гідроген сульфіду (з лугами), амоніаку (з кислотами);

реакцій, які характеризують хімічні властивості та одержання оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів;

кислот, основ, амфотерних гідроксидів (Алюмінію і Цинку), середніх і кислих солей;

реакцій нітратної і концентрованої сульфатної кислот з магнієм, цинком, міддю;

характеризує

метали і неметали, їхні фізичні властивості та застосування (у тому числі сплавів металів);

застосування гідроген хлориду, гідроген сульфіду, амоніаку;

фізичні та хімічні властивості (взаємодія з магнієм, цинком, міддю) нітратної і концентрованої сульфатної кислот;

застосування гідроксидів Натрію і Кальцію;

поширення солей у природі;

складає план дослідження та експериментально встановлює генетичні зв’язки між неорганічними і органічними речовинами;

порівнює

фізичні та хімічні властивості металів (алюміній і залізо) і неметалів, оксидів металічних і неметалічних елементів;

особливості водних розчинів гідроген хлориду, гідроген сульфіду, амоніаку;

основ (гідроксидів Натрію і Кальцію);

аналізує і тлумачить результати досліджень;

прогнозує рН середовища кислотних і лужних ґрунтів;

установлює генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук;

проводить якісні реакції й визначає в розчинах йони: Феруму(2+), Феруму(3+), осаджуючи їх лугами, Барію, амонію, силікат- і ортофосфат-іони;

досліджує

якісний склад солей;

адсорбційну здатність активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів;

аналізує види жорсткості води і пропонує безпечні способи усунення жорсткості води у побуті;

дотримується правил безпеки під час виконання хімічних дослідів;

обчислює кількість речовини, масу або об’єм продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання.

Ціннісний компонент

робить висновки на основі спостережень;

обґрунтовує

значення алотропних перетворень;

причини існування кислотних і лужних ґрунтів;

оцінює

біологічне значення металічних (Кальцію, Калію, Натрію, Магнію, Феруму) і неметалічних (Оксигену, Нітрогену, Карбону, Фосфору, галогенів) елементів;

найважливіших представників основних класів неорганічних сполук;

доводить

практичну значущість явища адсорбції, металів і неметалів та сполук металічних і неметалічних елементів;

уплив жорсткої води на побутові прилади і комунікації;

висловлює судження

щодо біологічної ролі озону і його застосування, екологічних наслідків викидів в атмосферу оксидів Карбону, Нітрогену, Сульфуру;

кислотних дощів, парникового ефекту, нераціонального використання мінеральних добрив.

§ 14

Підгот. навч. проект 1

 

34

16.01.20

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

 

Навчальний проект

1. Штучні алмази у техніці.

Демонстрації 9. Моделі кристалічних ґраток алотропних модифікацій Карбону і Сульфуру (у тому числі 3D-проектування).

§ 15

Повтор. «Загальна характеристика неметалів»

 

35

22.01.20

Явище адсорбції. Інструктаж з  БЖД.

Лабораторний дослід 1. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів.

§ 16

 

36

23.01.20

Окисні та відновні властивості неметалів.

 

§ 17ст.95-96

№ 121, 122

Повтор. «Алотропія»

 

37

29.01.20

Застосування неметалів.

 

§ 17 ст.97-98

 

38

30.01.20

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування.

 

§ 18,19

№142

 

39

05.02.20

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

 

§20

Повтор. «Окисні та відновні властивості неметалів»

 

40

06.02.20

Кислоти. Кислотні дощі.

Навчальний проект 5. Кислотні дощі

§21

№160

Повтор. «Оксиди неметалічних елементів»

 

41

12.02.20

Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

 

Повтор. §21

№ 158,161

 

42

13.02.20

Розрахункові задачі

2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

 

§22

№ 167

 

43

19.02.20

Розрахункові задачі

2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

 

Повтор. §22

№170

 

44

20.02.20

Узагальнення і систематизація знань з теми: «Неметали». (Самостійна робота)

 

Повторити Властивості кислот

Тематична

45

26.02.20

Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

Демонстрації

7. Зразки металів і їхніх сплавів.

 

§ 23

Повтор. «Будова атома»

 

46

27.02.20

Алюміній: фізичні і хімічні властивості.

 

§24

Повтор. «Витискувальний ряд металів»

 

47

04.03.20

Залізо: фізичні і хімічні властивості.

 

§25

№ 196

 

48

05.03.20

Застосування металів та їхніх сплавів.

 

Вивч. конспект

 

49

11.03.20

Основи. Властивості, гідроксидів Натрію і Кальцію.

 

§26 ст.158-160

№210

 

50

12.03.20

Застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

 

§26 ст.161

 

51

18.03.20

Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі.

 

§27

№218

Підгот. проект 8

 

52

19.03.20

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

Навчальний проект 8. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

§28

Підгот.до практичної роботи №1

 

53

01.04.20

Інструктаж з БЖД.

Практична робота № 1. Дослідження якісного складу солей.

Повтор §23-28

Підгот. до узагальнення

 

54

02.04.20

Узагальнення і систематизація знань.

 

Повторити «Застосування металів»

Тематична

55

08.04.20

Сучасні силікатні матеріали.

 

§29

 

56

09.04.20

 Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

 

§30

Підгот. проекти 2,3,4,6,7

 

57

15.04.20

Представлення результатів навчальних проектів

2. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

3. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.

4. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.

6. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.

7. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

Повтор. §27

 

58

16.04.20

Якісні реакції на деякі йони.

Інструктаж з БЖД.

Лабораторні досліди

3-6. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію.

§31

 

59

22.04.20

Якісні реакції на деякі йони.

Інструктаж з БЖД.

Лабораторні досліди

7, 8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів.

§31

 

60

23.04.20

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

 

§32

 

61

29.04.20

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

§33

№ 267

Підгот. до практичної роботи 2

 

62

30.04.20

Інструктаж з БЖД.

Практична робота № 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.

Повтор. §33

Підгот. до контрольної роботи

 

63

06.05.20

Контрольна робота з теми: «Неорганічні речовини і їхні властивості».

 

 

Повтор. металічні та неметалічні елементи

 

Наскрізні змістові лінії

Громадянська відповідальність

Кислотні дощі.

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

Здоров’я і безпека

Явище адсорбції.

Застосування водних розчинів гідроген хлориду, гідроген сульфіду, амоніаку.

Кислотні дощі.

Властивості і застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

Екологічна безпека і сталий розвиток

Явище адсорбції.

Застосування водних розчинів гідроген хлориду, гідроген сульфіду, амоніаку.

Кислотні дощі.

Підприємливість і фінансова грамотність

Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості.

Застосування металів та їхніх сплавів.

Застосування неметалів.

Застосування водних розчинів гідроген хлориду, гідроген сульфіду, амоніаку.

Властивості і застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

Тема 5. Хімія і прогрес людства (3 год.)

64

07.05.20

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

 

 

Учень/учениця:

Знаннєвий компонент

наводить приклади застосування хімічних сполук у різних галузях та у повсякденному житті.

Ціннісний компонент

оцінює значення хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем;

усвідомлює

значення нової філософії у хімії і власної громадянської позиції для реалізації концепції сталого розвитку суспільства;

причинно-наслідкові зв’язки у природі та її цінність і цілісність;

право на власний вибір і прийняття рішення;

відповідальність за збереження довкілля від шкідливих викидів;

популяризує хімічні знання;

критично ставиться до хімічної інформації з різних джерел;

висловлює судження

щодо значення хімічних знань як складника загальної культури людини; про вплив діяльності людини на довкілля та охорону його від забруднень;

виробляє власні ставлення до природи як найвищої цінності.

§34,35

 

65

13.05.20

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

 

§36

Підгот. проекти 15,16

 

66

14.05.20

Представлення результатів навчальних проектів

15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».

Повтор. §34-36.

Підгот. до узагальнення

 

67

20.05.20

Узагальнення і систематизація знань

 

 

 

68

21.05.20

Повторення: Розрахункові задачі

2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

 

Розв’язати задачу

 

69

27.05.20

Повторення:

Якісні реакції на деякі йони

 

Закріпити вивчений матеріал

 

70

28.05.20

Підсумковий урок

 

 

Тематична

Наскрізні змістові лінії

Громадянська відповідальність. Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність.

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

«Зелена» хімія.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рябченко Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Планування
Додано
11 січня 2020
Переглядів
4239
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку