Календарне планування уроків інтегрованого курсу “Здоров`я, безпека та добробут” в 6 класі НУШ 35 годин – 1 години на тиждень, із них 4 годин – резервних

Про матеріал

Календарне планування уроків інтегрованого курсу

“Здоров`я, безпека та добробут" в 6 класі 2023/2024 н.р.

35 годин – 1 години на тиждень, із них 4 годин – резервних

До модельної навчальної програми «ЗДОРОВ'Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Василенко С.В., Коваль Я.Ю., Колотій Л.П.)

За підручником Василенко С.В., Коваль Я.Ю., Колотій Л.П. «ЗДОРОВ'Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ: підручник для 5-го класу закладів загальної середньої освіти - Київ Літера ЛТД 2022 .

Перегляд файлу

Календарне планування уроків  інтегрованого курсу

“Здоров`я, безпека та добробут” в 6 класі 2023/2024 н.р.

35 годин – 1 години на тиждень, із них 4 годин – резервних

До модельної навчальної програми «ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Василенко С.В., Коваль Я.Ю., Колотій Л.П.)

 

За підручником Василенко С.В., Коваль Я.Ю., Колотій Л.П.                                      «ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ: підручник для 5-го класу закладів загальної середньої освіти - Київ Літера ЛТД 2022 .

з/п

   Дата

Скори-

гована

                 Тема уроку

Зміст теми уроку

 

 

 

 

 

Розділ 1. Виховуємо самостійність та відповідальність( 10 год)

1

 

 

Життя, про яке я мрію.

Відповідальність за власне здоров’я, безпеку і добробут Цінність життя. Відповідальне ставлення до життя і здоров’я. §1

2

 

 

Люби природу.

Вплив природних чинників на твоє здоров`я і життя. §2

3

 

 

Обережність стримує, обачність веде.

Небезпечні ситуації у природі. §3

4

 

 

Наш друг – велосипед.

Безпечна поведінка на дорогах. §4

5

 

 

Увага всім!

Причини і наслідки небезпечних ситуацій соціального, техногенного та побутового походження. §5

6

 

 

Як ти? Сподіваюсь, що в безпеці.

Безпека особистості, національна безпека. Ризики, їх види та рівні. Безпека життєдіяльності. §6

7

 

 

Спілкування на рівних.

Особистість і спілкування. Стилі спілкування. Соціальні ролі особистості в підліткових компаніях. Кола спілкування та особистісний простір. Критика та її сприйняття. §7

8

 

 

Конфлікт – це добре чи погано?

Конфлікти, способи ї вирішення. Гармонія стосунків.  §8

9

 

 

Мої права та обов`язки.

Права та обов`язки  дитини. §9

10

 

 

Узагальнення знань з розділу 1. «Виховуємо самостійність та відповідальність» 

Тематичне оцінювання 1.

Розділ 2. Освіта – ключ до успіху.   ( 6 год)

 

11

 

 

Освіта та доброчесність.

Значення освіти для майбутнього. Уміння вчитися. Списування чи доброчесність. §10

12

 

 

Увага та пам'ять.

Розвиток уваги та пам'яті, креативного та критичного мислення. §11

13

 

 

Сучасне учнівство.

Оцінювання для навчального прогресу. Цінність справедливого оцінювання. Причини успіхів та невдач. §12

14

 

 

Навчання без перевтоми.

Навички та звички для успішного навчання. Вплив цифрових пристроїв на успішність навчання та здоров’я. Уникнення перевтоми. §13.

15

 

 

Досягаю гармонії.

Гармонійний розвиток особистості учня та учениці. Самооцінка. Формування адекватної самооцінки. §14

16

 

 

Узагальнення знань з розділу 2. Освіта – ключ до успіху.

Тематичне оцінювання 2

Розділ 3. Навчаємося приймати рішення ( 8 год)

17

 

 

Що таке електроенергія.

Електроприлади. Безпечне поводження з побутовими електроприладами. Убезпечення від ураження електричним струмом. §15

18

 

 

Блакитне паливо.

Газобезпека. Пожежна безпека. Захист органів дихання та очей від хімічних речовин. §16

19

 

 

Як убезпечити себе від кібергбулінгу.

Інформаційна безпека Захищеність і зберігання даних у віртуальному середовищі. §17

20

 

 

Мій добробут та добробут моєї країни.

Мій добробут. Суспільний і особистий добробут; складники добробуту. Бережне ставлення до власного майна і недоторканність чужого. Уміння розпоряджатись своїми грошима. §18

21

 

 

Вибираю якісне.

Маркувальні знаки. Штрих-код. Типові ознаки неякісної продукції. Хвороби, що можуть бути спричинені неякісними продуктами. §19

22

 

 

Реклама – це добре чи погано?

Реклама та її види. Вплив реклами на вибір харчових продуктів і промислових товарів. §20

23

 

 

Що таке зелені навички?

Відмова від споживацького ставлення до природи. Вторинна переробка пластмаси, скла, паперу. Маркування пластмасового посуду. Вироби з використаного картону, пластику та деревини предметів домашнього вжитку. §21

24

 

 

Узагальнення знань з розділу 3.  «Навчаємося приймати рішення»

Тематичне оцінювання 3

Розділ 4. Емоції та етична поведінка.( 4 год)

25

 

 

Емоції та почуття.

Почуття та емоції, способи їх вираження. Почуття, що заважають бути здоровими (гнів, дратівливість, агресія). Самоконтроль. § 22

26

 

 

Моральні та етичні цінності.

Емоційний інтелект. Співчуття та емпатія. Моральні та етичні цінності. . Недопущення тиску та маніпуляцій. §23

27

 

 

Без сім`ї і свого роду – немає нації народу.

Національні традиції українського народу. Добробут української родини. Доброчинність та волонтерство. §24

28

 

 

Узагальнення знань з розділу 4. «Емоції та етична поведінка.»

Тематичне оцінювання 4

Розділ 5. Дбаємо про власний організм. (6 год)

29

 

 

Як я дорослішаю.

Фізичні зміни в організмі, як ознака дорослішання. Перша долікарська допомога при погіршенні самопочуття. Особливості гігієни ротової порожнини та зубів. Гігієна тіла. Засоби особистої гігієни хлопчиків та дівчаток. §25

30

 

 

На сторожі нашого організму.

Захист від інфекційних захворювань (ВІЛ/СНІД, туберкульозу, ОРВІ тощо). Недопущення дискримінації ВІЛ позитивних людей. Епідемії та пандемії. §26

31

 

 

Наші звички та здоров`я.

Вибір здорового способу життя. Режим харчування для збереження здоров’я. Значення води та питного режиму для організму.  §27 с 186-190

32

 

 

Збалансоване харчування.Самооцінка власного фізичного розвитку.

Збалансоване харчування (білки, жир, вуглеводи, вітаміни) для побудови здорового організму. Вплив шкідливих продуктів (чіпси, солодкі газовані напої тощо) та гіподинамії на розвиток хвороби століття (ожиріння) §27 с 190 - 194

33

 

 

Відпочинок та спорт.

Активний відпочинок, спорт і загартовування організму. Професійний спорт без допінгу. Одяг для спорту та розваг. Способи проведення дозвілля корисні для здоров’я, безпеки і добробуту Перша долікарська допомога в разі травмування Хобі. Історії успіху українських митців. §28

34

 

 

Узагальнення знань з розділу 5 «Дбаємо про власний організм.»

Тематичне оцінювання 5

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Григорук Андрій
    Добрий день,а чи немає у Вас навч.програми Василенко 6 клас
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 липня 2023
Переглядів
3798
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку