Календарне планування уроків інтегрованого курсу
“Здоров`я, безпека та добробут" в 6 класі 2023/2024 н.р.
35 годин – 1 години на тиждень, із них 4 годин – резервних
До модельної навчальної програми «ЗДОРОВ'Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Василенко С.В., Коваль Я.Ю., Колотій Л.П.)
За підручником Василенко С.В., Коваль Я.Ю., Колотій Л.П. «ЗДОРОВ'Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ: підручник для 5-го класу закладів загальної середньої освіти - Київ Літера ЛТД 2022 .
Календарне планування уроків інтегрованого курсу
“Здоров`я, безпека та добробут” в 6 класі 2023/2024 н.р.
35 годин – 1 години на тиждень, із них 4 годин – резервних
До модельної навчальної програми «ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Василенко С.В., Коваль Я.Ю., Колотій Л.П.)
За підручником Василенко С.В., Коваль Я.Ю., Колотій Л.П. «ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ: підручник для 5-го класу закладів загальної середньої освіти - Київ Літера ЛТД 2022 .
№ з/п |
Дата |
Скори- гована |
Тема уроку |
Зміст теми уроку |
|
|
|
|
|
Розділ 1. Виховуємо самостійність та відповідальність( 10 год) |
||||
1 |
|
|
Життя, про яке я мрію. |
Відповідальність за власне здоров’я, безпеку і добробут Цінність життя. Відповідальне ставлення до життя і здоров’я. §1 |
2 |
|
|
Люби природу. |
Вплив природних чинників на твоє здоров`я і життя. §2 |
3 |
|
|
Обережність стримує, обачність веде. |
Небезпечні ситуації у природі. §3 |
4 |
|
|
Наш друг – велосипед. |
Безпечна поведінка на дорогах. §4 |
5 |
|
|
Увага всім! |
Причини і наслідки небезпечних ситуацій соціального, техногенного та побутового походження. §5 |
6 |
|
|
Як ти? Сподіваюсь, що в безпеці. |
Безпека особистості, національна безпека. Ризики, їх види та рівні. Безпека життєдіяльності. §6 |
7 |
|
|
Спілкування на рівних. |
Особистість і спілкування. Стилі спілкування. Соціальні ролі особистості в підліткових компаніях. Кола спілкування та особистісний простір. Критика та її сприйняття. §7 |
8 |
|
|
Конфлікт – це добре чи погано? |
Конфлікти, способи ї вирішення. Гармонія стосунків. §8 |
9 |
|
|
Мої права та обов`язки. |
Права та обов`язки дитини. §9 |
10 |
|
|
Узагальнення знань з розділу 1. «Виховуємо самостійність та відповідальність» |
Тематичне оцінювання 1. |
Розділ 2. Освіта – ключ до успіху. ( 6 год)
|
||||
11 |
|
|
Освіта та доброчесність. |
Значення освіти для майбутнього. Уміння вчитися. Списування чи доброчесність. §10 |
12 |
|
|
Увага та пам'ять. |
Розвиток уваги та пам'яті, креативного та критичного мислення. §11 |
13 |
|
|
Сучасне учнівство. |
Оцінювання для навчального прогресу. Цінність справедливого оцінювання. Причини успіхів та невдач. §12 |
14 |
|
|
Навчання без перевтоми. |
Навички та звички для успішного навчання. Вплив цифрових пристроїв на успішність навчання та здоров’я. Уникнення перевтоми. §13. |
15 |
|
|
Досягаю гармонії. |
Гармонійний розвиток особистості учня та учениці. Самооцінка. Формування адекватної самооцінки. §14 |
16 |
|
|
Узагальнення знань з розділу 2. Освіта – ключ до успіху. |
Тематичне оцінювання 2 |
Розділ 3. Навчаємося приймати рішення ( 8 год) |
||||
17 |
|
|
Що таке електроенергія. |
Електроприлади. Безпечне поводження з побутовими електроприладами. Убезпечення від ураження електричним струмом. §15 |
18 |
|
|
Блакитне паливо. |
Газобезпека. Пожежна безпека. Захист органів дихання та очей від хімічних речовин. §16 |
19 |
|
|
Як убезпечити себе від кібергбулінгу. |
Інформаційна безпека Захищеність і зберігання даних у віртуальному середовищі. §17 |
20 |
|
|
Мій добробут та добробут моєї країни. |
Мій добробут. Суспільний і особистий добробут; складники добробуту. Бережне ставлення до власного майна і недоторканність чужого. Уміння розпоряджатись своїми грошима. §18 |
21 |
|
|
Вибираю якісне. |
Маркувальні знаки. Штрих-код. Типові ознаки неякісної продукції. Хвороби, що можуть бути спричинені неякісними продуктами. §19 |
22 |
|
|
Реклама – це добре чи погано? |
Реклама та її види. Вплив реклами на вибір харчових продуктів і промислових товарів. §20 |
23 |
|
|
Що таке зелені навички? |
Відмова від споживацького ставлення до природи. Вторинна переробка пластмаси, скла, паперу. Маркування пластмасового посуду. Вироби з використаного картону, пластику та деревини предметів домашнього вжитку. §21 |
24 |
|
|
Узагальнення знань з розділу 3. «Навчаємося приймати рішення» |
Тематичне оцінювання 3 |
Розділ 4. Емоції та етична поведінка.( 4 год) |
||||
25 |
|
|
Емоції та почуття. |
Почуття та емоції, способи їх вираження. Почуття, що заважають бути здоровими (гнів, дратівливість, агресія). Самоконтроль. § 22 |
26 |
|
|
Моральні та етичні цінності. |
Емоційний інтелект. Співчуття та емпатія. Моральні та етичні цінності. . Недопущення тиску та маніпуляцій. §23 |
27 |
|
|
Без сім`ї і свого роду – немає нації народу. |
Національні традиції українського народу. Добробут української родини. Доброчинність та волонтерство. §24 |
28 |
|
|
Узагальнення знань з розділу 4. «Емоції та етична поведінка.» |
Тематичне оцінювання 4 |
Розділ 5. Дбаємо про власний організм. (6 год) |
||||
29 |
|
|
Як я дорослішаю. |
Фізичні зміни в організмі, як ознака дорослішання. Перша долікарська допомога при погіршенні самопочуття. Особливості гігієни ротової порожнини та зубів. Гігієна тіла. Засоби особистої гігієни хлопчиків та дівчаток. §25 |
30 |
|
|
На сторожі нашого організму. |
Захист від інфекційних захворювань (ВІЛ/СНІД, туберкульозу, ОРВІ тощо). Недопущення дискримінації ВІЛ позитивних людей. Епідемії та пандемії. §26 |
31 |
|
|
Наші звички та здоров`я. |
Вибір здорового способу життя. Режим харчування для збереження здоров’я. Значення води та питного режиму для організму. §27 с 186-190 |
32 |
|
|
Збалансоване харчування.Самооцінка власного фізичного розвитку. |
Збалансоване харчування (білки, жир, вуглеводи, вітаміни) для побудови здорового організму. Вплив шкідливих продуктів (чіпси, солодкі газовані напої тощо) та гіподинамії на розвиток хвороби століття (ожиріння) §27 с 190 - 194 |
33 |
|
|
Відпочинок та спорт. |
Активний відпочинок, спорт і загартовування організму. Професійний спорт без допінгу. Одяг для спорту та розваг. Способи проведення дозвілля корисні для здоров’я, безпеки і добробуту Перша долікарська допомога в разі травмування Хобі. Історії успіху українських митців. §28 |
34 |
|
|
Узагальнення знань з розділу 5 «Дбаємо про власний організм.» |
Тематичне оцінювання 5 |