№ п/п |
Тема уроку |
Сторінки підручника |
Дата |
Корек- ційна |
49. |
Особливості природи Північної Америки |
С. 4-5 |
|
|
50. |
Рослинний та тваринний світ Північної Америки |
С. 6-8 |
|
|
51. |
Особливості природи Південної Америки |
С. 9-10 |
|
|
52. |
Рослинний і тваринний світ Південної Америки |
С. 11-13 |
|
|
53. |
Особливості природи Австралії |
С. 14-15 |
|
|
54. |
Рослинний і тваринний світ Австралії |
С. 16-18 |
|
|
55. |
Особливості природи Антарктиди |
С. 19-20 |
|
|
56. |
Короткотерміновий проект «Найцікавіше про материки планети Земля» |
|
|
|
57. |
Діагностувальна робота №5 з теми «Природа материків і океанів» |
|
|
|
58. |
Україна на карті світу. Карта України |
С. 21-22 |
|
|
59. |
Форми земної поверхні в Україні та в рідному краї |
С. 23-24 |
|
|
60. |
Екскурсія в природу «Форми земної поверхні в рідному краї |
|
|
|
61. |
Корисні копалини України й рідного краю |
С. 25-26 |
|
|
62. |
Водойми |
С. 27-28 |
|
|
63. |
Річки, озера і болота України та рідного краю |
С. 29-30 |
|
|
64. |
Чорне та Азовське моря. Охорона водойм |
С. 31-32 |
|
|
65. |
Грунти України та рідного краю |
С. 33-34 |
|
|
66. |
Природні зони України. Природна зона мішаних лісів |
С. 35-38 |
|
|
67. |
Господарська діяльність людей у зоні мішаних лісів. Охорона природи |
С. 39-41 |
|
|
68. |
Природна зона лісостепу |
С. 42-43 |
|
|
69. |
Господарська діяльність людей у зоні лісостепу. Охорона природи |
С. 44-45 |
|
|
70. |
Природна зона степу |
С. 46-48 |
|
|
71. |
Господарська діяльність людей у зоні степу. Охорона природи |
С. 49-51 |
|
|
72. |
Українські Карпати |
С. 52-54 |
|
|
73. |
Кримські гори |
С. 55-57 |
|
|
74. |
Сезонні зміни в природі України та народні традиції, пов̓язані з ними |
С. 58-60 |
|
|
75. |
Природні угрупування |
С. 61-63 |
|
|
76. |
Екскурсія в природу «Природні угрупування нашої місцевості» |
|
|
|
77. |
Короткотерміновий проект «Найцікавіше про природу України» |
|
|
|
78. |
Діагностувальна робота №6 з теми «Природа України» |
|
|
|
79. |
Взаємозв̓язки між людиною, природою і рукотворним світом |
С. 64-66 |
|
|
80. |
Рукотворний світ – світ, створений працею людини |
С. 67-69 |
|
|
81. |
Властивості матеріалів, їх використання в різних сферах діяльності людини |
С. 70-72 |
|
|
82. |
Машини і механізми |
С. 73-74 |
|
|
83. |
Рослинництво |
С. 75-77 |
|
|
84. |
Тваринництво |
С. 78-79 |
|
|
85. |
Винаходи людства, підказані природою |
С. 80-82 |
|
|
86. |
Вплив діяльності людини на природу |
С. 83-85 |
|
|
87. |
Екологічні проблеми планети |
С. 86-88 |
|
|
88. |
Природоохоронні заходи |
С. 89-91 |
|
|
89. |
Короткотерміновий проект «Заповідники України» |
|
|
|
90. |
Правила поведінки в природі |
С. 92-94 |
|
|
91. |
Діагностувальна робота №7 з теми «Людина і природа» |
|
|
|
92. |
Громадянські права та обов’язки |
С. 95-97 |
|
|
93. |
Основні символи держави Україна. Народні символи України |
С. 98-100 |
|
|
94. |
Державні та народні символи інших країн |
С. 101-103 |
|
|
95. |
Бережи свій рідний край |
С. 104-105 |
|
|
96. |
Екскурсія до краєзнавчого музею |
|
|
|
97. |
Короткотерміновий проект «Цікаві місця мого рідного краю» |
|
|
|
98. |
Правопорушення, поширені серед дітей |
С. 106-108 |
|
|
99. |
Соціальні ролі людини |
С. 109-110 |
|
|
100. |
Гроші. Бюджет. Заощадження |
С. 111-112 |
|
|
101. |
Земля- домівка людства |
С. 113-114 |
|
|
102. |
Найближчі країни – сусіди України |
С. 115-117 |
|
|
103. |
Міжнародне співробітництво України в питаннях охорони природи і культури |
С. 118-120 |
|
|
104. |
Діагностувальна робота №8 з теми «Людина в суспільстві. Людина і світ» |
|
|
|
105. |
Підсумковий урок |
|
|
|