Календарне планування уроків "Математика 2 клас з очікуваними результатами за програмою О. Я. Савченко та підручником О. М. Гісь, І. В. Філяк"

Про матеріал

Календарне планування уроків математики у 2 класі з очікуваними результатами за програмою О. Я. Савченко та підручником О. М. Гісь, І. В. Філяк(формат А5)

Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

(за прграмою  О. Я. Савченко та підручником О. М. Гісь, І. В. Філяк)

( 4 години на тиждень )

І семестр

з/п

Тема

Очікувані результати

Дата

Сторінки

І . ЧИСЛА. ДІЇ З ЧИСЛАМИ. СЮЖЕТНІ ЗАДАЧІ

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас.

Нумерація чисел першої сотні. Математичні вирази. Рівності. Нерівності.

Загальні прийоми розв’язування задач

  1.  

Послідовність чисел першої сотні. Утворення чисел у межах 100. Кількість десятків у сотні. Місце кожного числа першої сотні

відтворює послідовність чисел у межах сотні; 

[2 МАО 4.2]

читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2МАО 4.2]

порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2]

визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2]

подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО

4.2]

 

С. 6-8

  1.  

Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Розряди чисел. Позиційний принцип запису числа

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2]

читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2

МАО 4.2]

порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2]

визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2]

подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО

4.2]

 

С. 9-10

  1.  

Урок закріплення знань і вмінь визначати десятковий склад чисел

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2]

читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2

МАО 4.2]

порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2]

визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2]

подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО

4.2]

 

С. 11-12

  1.  

Лічба одиницями, двійками, п’ятірками, десятками.

Числові послідовності

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2]

читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2

МАО 4.2]

порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2]

числа; [2 МАО 4.2]

 

С. 13

  1.  

Порівняння чисел. Числові рівності й нерівності: істинні та хибні

порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2]

визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі,

з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й

числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на

запитання; [2 МАО 2.3]

 

С.14-15

  1.  

Додавання чисел на основі десяткової нумерації.

Спосіб порозрядного додавання

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

[2 МАО 4.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

розв’язує прості і скла-дені сюжетні задачі;

[2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами;[2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на

запитання; [2 МАО 2.3]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

користується даними під час розв’язування практично

зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях. [2МАО 2.3],

[2 ІФО 1.2]

 

С. 16

  1.  

Віднімання чисел на основі десяткової нумерації.

Спосіб порозрядного віднімання

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

[2 МАО 4.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

розв’язує прості і скла-дені сюжетні задачі;

[2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами;[2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на

запитання; [2 МАО 2.3]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

користується даними під час розв’язування практично

зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях. [2МАО 2.3],

[2 ІФО 1.2]

 

С. 17-18

  1.  

Додавання й віднімання чисел на основі десяткової

нумерації. Розклад числа на розрядні доданки

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

[2 МАО 4.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

розв’язує прості і скла-дені сюжетні задачі;

[2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами;[2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на

запитання; [2 МАО 2.3]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

користується даними під час розв’язування практично

зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях. [2МАО 2.3],

[2 ІФО 1.2]

 

С. 19

  1.  

Розв’язування простих задач на знаходження суми,

різниці, на збільшення (зменшення) числа на кілька

одиниць, на різницеве порівняння. Аналіз тексту за-

дачі. Сутність процесу розв’язування задачі. Повна

форма запису

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі

задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на

запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;

[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

[2 МАО 4.3]

 

С. 20-21

  1.  

Числовий вираз. Сімейство рівностей. Числовий

вираз на дві дії. Складання і обчислення числових

виразів за запитаннями

записує математичні твердження, подані в текстовій формі,

з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й

числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

встановлює залежності між компонентами і результатом

арифметично дії; [2 МАО 4.8]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі

задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без

дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

 

С. 22-24

  1.  

Натуральні числа і число 0. *Творча робота над за-

дачею

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2]

читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2

МАО 4.2]

порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2]

визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2]

подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2]

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

[2 МАО 4.3]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

визначає, чи достатньо даних для розв’язання

проблемної ситуації; [2 МАО 3.1]

користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях. [2 МАО 2.3], [2 ІФО 1.2]

 

С. 24-26

  1.  

Аналітичні вправи з парними та непарними числами. Творча робота над задачею

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2

МАО 3.2]

складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2]

читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2

МАО 4.2]

 

С. 27-28

  1.  

Повторення вивченого про число. Нестандартні завдання з числами на аналіз

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

 

С. 29-30

  1.  

Круглі числа. *Розв’язування задач з логічним на-

вантаженням

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

 

 

  1.  

Діагностувальна робота

 

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

I I . ВЕЛИЧИНИ

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1-й клас (6 год)

  1.  

Довжина як властивість предметів навколишнього

світу. Порівняння об’єктів за зростом і за довжиною

«на око». Одиниці вимірювання довжини. Добір від-

повідних одиниць довжини, опираючись на життєвий

досвід учня

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час,

використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв, година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7]

 

С. 30-32

  1.  

Вимірювання довжини предметів. Порівняння довжини предметів, які знаходяться в вертикальному і горизонтальному положенні. Вимірювання довжин предметів у сантиметрах, метрах.

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час,

використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв, година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7]

користується інструментами для вимірювання величин; [2

МАО 4.7]

 

С. 33-34

  1.  

Час. Визначення тривалості відомих учням життєвих ситуацій. Орієнтування у днях тижня. Розв'язування задач на тривалість подій.

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час,

використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв, година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7]

користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7

 

С. 34-35

  1.  

Розв'язування задач на встановлення віку.

користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7

 

С. 36-37

  1.  

Вартість. Грошові одиниці – гривня, копійка. Співвідношення між грошовими одиницями. Розв’язування практично зорієнтованих задач

оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі п вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час,

використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв, година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7]означення[2 МАО 4.3]

 

С.38-39

І І І . ЧИСЛА. Д І Ї З ЧИСЛАМИ

Арифметичні дії додавання й віднімання. Додавання і віднімання чисел

у межах 100 без переходу через розряд (10 год)

  1.  

Дія додавання. Назви компонентів та результату дії додавання.  Читання рівностей на додавання різними способами. Додавання частинами в межах 100   Знаходження невідомого доданка

записує математичні твердження, подані в текстовій формі,

з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й

числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] виконує елементарні дослідження математич-них закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1-1.6] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1]

 

С.42-45

  1.  

Переставний закон додавання

 

 

С. 42-43

 

  1.  

Назви компонентів і результату дії віднімання. Читання рівностей на віднімання різними способами.

Віднімання частинами в межах 100

записує математичні твердження, подані в текстовій формі,

з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

виконує елементарні дослідження математич-них закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1-1.6] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1]

 

С. 44-45

  1.  

Закріплення розуміння змісту арифметичних дій

додавання і віднімання. Обчислення виразів і розв’язування задач на додавання і віднімання

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й

числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

виконує елементарні дослідження математич-них закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1-1.6] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1]

 

С. 45-46

  1.  

Знаходження невідомого зменшуваного

записує математичні твердження, подані в текстовій формі,

з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й

числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

виконує елементарні дослідження математич-них закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1-1.6] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1]

 

С. 47-48

  1.  

Знаходження невідомого від’ємника

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

виконує елементарні дослідження математич-них закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1-1.6] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1]

 

С. 49-50

  1.  

Закріплення вмінь знаходити невідомі компоненти дій додавання і віднімання. Розвиток логічного

мислення

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й

числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1]

 

С. 51-52

  1.  

Розв’язування задач на знаходження невідомих

компонентів додавання і віднімання. Підбір двох доданків із запропонованих чисел, якщо відома сума

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу

із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

 

С. 52-53

  1.  

Взаємозв’язок дій додавання та віднімання

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу

із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

 

С. 54-55

  1.  

Перевірка дій додавання та віднімання

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу

із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

 

 

  1.  

Діагностувальна робота

 

 

 

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

I V. ПРОСТОРОВІ ВІДНОШЕННЯ.  ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1-й клас.

Геометричні фігури. Кути (5 год)

  1.  

Пряма. Відрізок. Характерні ознаки прямої, відрізка.

Побудова прямих та відрізків за допомогою лінійки

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]

називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5]

моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6]

креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6]

 

С. 56-58

  1.  

Промінь і його характерні ознаки. Кут. Прямі та непрямі кути. Розрізнення їх на малюнках. Побудова

прямого кута на аркуші в клітинку. Кути у фігурах

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними

ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних

фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]

називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5]

моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6]

креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6]

 

С. 59-61

  1.  

Прямі та криві лінії. Розпізнавання многокутників.

Знаходження прямих кутів у многокутниках

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними

ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних

фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]

називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5]

моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6]

креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6] будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО

4.6]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

 

 

С. 62-64

  1.  

Пояснення належності геометричної фігури до певного виду многокутників. Виділення геометричних

фігур на кресленні. Креслення відрізків заданої довжини. *Закономірності в малюнках та у фігурах

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними

ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних

фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]

називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5]

моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6]будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО

4.6]

розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

 

С. 65-66

  1.  

Повторення вивченого про геометричні тіла. Аналітичні вправи на розпізнавання геометричних тіл за їх описом. Розв’язування задач

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними

ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних

фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]

називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5]

моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6]будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО

4.6]

розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

 

С. 67-68

V. ВЕЛИЧИНИ

Іменовані числа (3 год)

  1.  

Одиниці довжини і співвідношення між ними. Поняття «іменоване число». Порівняння іменованих чисел,

виражених у різних одиницях довжини (см, дм, м)

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час,

використовує їх короткі позначення (міліметр – мм,

сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –

кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв,

година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7]

користується інструментами для вимірювання величин; [2

МАО 4.7]

 

С. 69-70

  1.  

Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Перетворення іменованих

чисел, виражених в одиницях довжини двох найменувань

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час,

використовує їх короткі позначення (міліметр – мм,

сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –

кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв,

година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7]

користується інструментами для вимірювання величин; [2

МАО 4.7]

коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6]

 

С. 71-72

V I . СЮЖЕТНІ ЗАДАЧ І . ЧИСЛА. Д І Ї З ЧИСЛАМИ.

МАТЕМАТИЧНІ ВИРАЗИ. РІВНОСТ І . НЕРІВНОСТ І

Прості задачі (2 год)

  1.  

Прості задачі на знаходження третього числа за

сумою двох інших («стільки, скільки»)

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2

МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

 

С. 75-76

  1.  

Задачі на знаходження суми трьох доданків. *За-

дачі на опрацювання даних таблиці. Задачі із не-

достачею даних або із зайвими числовими даними

(добір числових даних, достатніх для відповіді на

запитання задачі)

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2

МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для

відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

 

С. 77-78

Додавання чисел з переходом через розряд у межах 20 (8 год)

  1.  

Додавання одноцифрових чисел частинами

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6]

 

С. 79-80

  1.  

Додавання одноцифрових чисел до числа 9.

Розв’язування задач

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

 

С. 81-82

  1.  

Додавання одноцифрових чисел до числа 8.

Розв’язування задач

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

 

С. 83-85

  1.  

Додавання одноцифрових чисел до числа 7. Підготовча робота до розв’язування складеної задачі.

Задачі з двома запитаннями

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

 

С. 86-87

  1.  

Додавання одноцифрових чисел до числа 6.

Розв’язування задач

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

 

С. 88-89

  1.  

Узагальнюючі таблиці додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Вправи на

запам’ятовування таблиць

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на

запитання; [2 МАО 2.3]

 

С. 90-91

  1.  

Діагностувальна робота

 

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Урок удосконалення знань, умінь і навичок

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

 

 

Поняття складеної задачі. Розв’язування складених задач. Віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20. Числові вирази без дужок і з дужками (13 год)

  1.  

Дві послідовні прості задачі, що пов’язані за змістом.

Ознайомлення зі складеною задачею як такою, яку неможливо розв’язати однією арифметичною дією

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі

задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2

МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на

запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

 

С. 91-93

  1.  

Віднімання одноцифрового числа з переходом через 10: віднімання частинами і табличний спосіб

віднімання. Доповнення скороченого запису умови складеної задачі. Розв’язування складеної задачі за

планом. Складання задачі за скороченим записом.

Обґрунтування вибору розв’язку

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;

[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 2.2]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

 

С. 94-95

  1.  

Віднімання одноцифрових чисел від числа 11 з переходом через десяток. Розв’язування складеної

задачі двома способами. Неможливість розв’язку

задачі. Доповнення задачі числовими даними. По-

рівняння числових виразів

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;

[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 2.2]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

 

С. 96-97

  1.  

Віднімання одноцифрових чисел від числа 12 та числа 13

з переходом через десяток. Доповнення запитання до складеної задачі. Задачі на 2 дії (додавання

і віднімання), які є комбінаціями простих задач ви-

вчених видів

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

визначає, чи достатньо даних для розв’язання

проблемної ситуації; [2 МАО 3.1]

 

С. 98-101

  1.  

Віднімання одноцифрових чисел від числа 14

з переходом через десяток. Розв’язування задачі за даними таблиці. Задача на 2 дії додавання, які

є комбінаціями простих задач вивчених видів

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 2.2]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

встановлює залежності між компонентами і результатом

арифметичної дії; [2 МАО 4.8]

 

С. 101-102

  1.  

Числові вирази з дужками. Призначення дужок

у числових виразах. Покроковий алгоритм скла-

дання виразу до задачі. Складена задача, яка є

комбінацією двох простих задач на збільшення

і зменшення числа на кілька одиниць

записує математичні твердження, подані в текстовій формі,

з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

 

С. 103-104

  1.  

Віднімання одноцифрових чисел від числа 15 і числа 16 з пере-

ходом через десяток. Перевірка віднімання додаванням. Розв’язування задачі за планом. *Складання

виразу до задачі за поданою схемою.

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

 перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

 

С. 105-108

  1.  

Віднімання одноцифрових чисел від числа 17 і від числа 18 з переходом через десяток. Порівняння

числових виразів. Доповнення числових рівностей

знаками арифметичних дій

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

 перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

 

С. 108-110

  1.  

Поняття про «магічний трикутник». Шляхи розв’язку

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

 

 

  1.  

Діагностувальна робота

 

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Захарова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
2 серпня 2022
Переглядів
3310
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку