Календарне планування уроків математики у 2 класі з очікуваними результатами за програмою О. Я. Савченко та підручником О. М. Гісь, І. В. Філяк(формат А5)
МАТЕМАТИКА
(за прграмою О. Я. Савченко та підручником О. М. Гісь, І. В. Філяк)
( 4 години на тиждень )
І семестр
№ з/п |
Тема |
Очікувані результати |
Дата |
Сторінки |
І . ЧИСЛА. ДІЇ З ЧИСЛАМИ. СЮЖЕТНІ ЗАДАЧІ Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас. Нумерація чисел першої сотні. Математичні вирази. Рівності. Нерівності. Загальні прийоми розв’язування задач |
||||
|
Послідовність чисел першої сотні. Утворення чисел у межах 100. Кількість десятків у сотні. Місце кожного числа першої сотні |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2] визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2] подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2] |
|
С. 6-8 |
|
Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Розряди чисел. Позиційний принцип запису числа |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2] визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2] подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2] |
|
С. 9-10 |
|
Урок закріплення знань і вмінь визначати десятковий склад чисел |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2] визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2] подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2] |
|
С. 11-12 |
|
Лічба одиницями, двійками, п’ятірками, десятками. Числові послідовності |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2] числа; [2 МАО 4.2] |
|
С. 13 |
|
Порівняння чисел. Числові рівності й нерівності: істинні та хибні |
порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2] визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] |
|
С.14-15 |
|
Додавання чисел на основі десяткової нумерації. Спосіб порозрядного додавання |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] розв’язує прості і скла-дені сюжетні задачі; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами;[2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях. [2МАО 2.3], [2 ІФО 1.2] |
|
С. 16 |
|
Віднімання чисел на основі десяткової нумерації. Спосіб порозрядного віднімання |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] розв’язує прості і скла-дені сюжетні задачі; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами;[2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях. [2МАО 2.3], [2 ІФО 1.2] |
|
С. 17-18 |
|
Додавання й віднімання чисел на основі десяткової нумерації. Розклад числа на розрядні доданки |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] розв’язує прості і скла-дені сюжетні задачі; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами;[2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях. [2МАО 2.3], [2 ІФО 1.2] |
|
С. 19 |
|
Розв’язування простих задач на знаходження суми, різниці, на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, на різницеве порівняння. Аналіз тексту за- дачі. Сутність процесу розв’язування задачі. Повна форма запису |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] |
|
С. 20-21 |
|
Числовий вираз. Сімейство рівностей. Числовий вираз на дві дії. Складання і обчислення числових виразів за запитаннями |
записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] |
|
С. 22-24 |
|
Натуральні числа і число 0. *Творча робота над за- дачею |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2] визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2] подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] визначає, чи достатньо даних для розв’язання проблемної ситуації; [2 МАО 3.1] користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях. [2 МАО 2.3], [2 ІФО 1.2] |
|
С. 24-26 |
|
Аналітичні вправи з парними та непарними числами. Творча робота над задачею |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2 МАО 4.2] |
|
С. 27-28 |
|
Повторення вивченого про число. Нестандартні завдання з числами на аналіз |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] |
|
С. 29-30 |
|
Круглі числа. *Розв’язування задач з логічним на- вантаженням |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] |
|
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
I I . ВЕЛИЧИНИ |
||||
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1-й клас (6 год) |
||||
|
Довжина як властивість предметів навколишнього світу. Порівняння об’єктів за зростом і за довжиною «на око». Одиниці вимірювання довжини. Добір від- повідних одиниць довжини, опираючись на життєвий досвід учня |
виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв, година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] |
|
С. 30-32 |
|
Вимірювання довжини предметів. Порівняння довжини предметів, які знаходяться в вертикальному і горизонтальному положенні. Вимірювання довжин предметів у сантиметрах, метрах. |
вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв, година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7] |
|
С. 33-34 |
|
Час. Визначення тривалості відомих учням життєвих ситуацій. Орієнтування у днях тижня. Розв'язування задач на тривалість подій. |
вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв, година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7 |
|
С. 34-35 |
|
Розв'язування задач на встановлення віку. |
користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7 |
|
С. 36-37 |
|
Вартість. Грошові одиниці – гривня, копійка. Співвідношення між грошовими одиницями. Розв’язування практично зорієнтованих задач |
оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі п вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв, година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7]означення[2 МАО 4.3] |
|
С.38-39 |
І І І . ЧИСЛА. Д І Ї З ЧИСЛАМИ |
||||
Арифметичні дії додавання й віднімання. Додавання і віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд (10 год) |
||||
|
Дія додавання. Назви компонентів та результату дії додавання. Читання рівностей на додавання різними способами. Додавання частинами в межах 100 Знаходження невідомого доданка |
записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] виконує елементарні дослідження математич-них закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1-1.6] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1] |
|
С.42-45 |
|
Переставний закон додавання |
|
|
С. 42-43
|
|
Назви компонентів і результату дії віднімання. Читання рівностей на віднімання різними способами. Віднімання частинами в межах 100 |
записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] виконує елементарні дослідження математич-них закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1-1.6] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1] |
|
С. 44-45 |
|
Закріплення розуміння змісту арифметичних дій додавання і віднімання. Обчислення виразів і розв’язування задач на додавання і віднімання |
встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] виконує елементарні дослідження математич-них закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1-1.6] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1] |
|
С. 45-46 |
|
Знаходження невідомого зменшуваного |
записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] виконує елементарні дослідження математич-них закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1-1.6] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1] |
|
С. 47-48 |
|
Знаходження невідомого від’ємника |
встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] виконує елементарні дослідження математич-них закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1-1.6] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1] |
|
С. 49-50 |
|
Закріплення вмінь знаходити невідомі компоненти дій додавання і віднімання. Розвиток логічного мислення |
встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1] |
|
С. 51-52 |
|
Розв’язування задач на знаходження невідомих компонентів додавання і віднімання. Підбір двох доданків із запропонованих чисел, якщо відома сума |
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] |
|
С. 52-53 |
|
Взаємозв’язок дій додавання та віднімання |
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] |
|
С. 54-55 |
|
Перевірка дій додавання та віднімання |
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] |
|
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
I V. ПРОСТОРОВІ ВІДНОШЕННЯ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ |
||||
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1-й клас. Геометричні фігури. Кути (5 год) |
||||
|
Пряма. Відрізок. Характерні ознаки прямої, відрізка. Побудова прямих та відрізків за допомогою лінійки |
розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6] |
|
С. 56-58 |
|
Промінь і його характерні ознаки. Кут. Прямі та непрямі кути. Розрізнення їх на малюнках. Побудова прямого кута на аркуші в клітинку. Кути у фігурах |
розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6] |
|
С. 59-61 |
|
Прямі та криві лінії. Розпізнавання многокутників. Знаходження прямих кутів у многокутниках |
розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6] будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]
|
|
С. 62-64 |
|
Пояснення належності геометричної фігури до певного виду многокутників. Виділення геометричних фігур на кресленні. Креслення відрізків заданої довжини. *Закономірності в малюнках та у фігурах |
розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6]будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6] розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] |
|
С. 65-66 |
|
Повторення вивченого про геометричні тіла. Аналітичні вправи на розпізнавання геометричних тіл за їх описом. Розв’язування задач |
розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6]будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6] розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] |
|
С. 67-68 |
V. ВЕЛИЧИНИ |
||||
Іменовані числа (3 год) |
||||
|
Одиниці довжини і співвідношення між ними. Поняття «іменоване число». Порівняння іменованих чисел, виражених у різних одиницях довжини (см, дм, м) |
вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм – кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв, година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7] |
|
С. 69-70 |
|
Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях довжини двох найменувань |
вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм – кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв, година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7] коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6] |
|
С. 71-72 |
V I . СЮЖЕТНІ ЗАДАЧ І . ЧИСЛА. Д І Ї З ЧИСЛАМИ. МАТЕМАТИЧНІ ВИРАЗИ. РІВНОСТ І . НЕРІВНОСТ І |
||||
Прості задачі (2 год) |
||||
|
Прості задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших («стільки, скільки») |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] |
|
С. 75-76 |
|
Задачі на знаходження суми трьох доданків. *За- дачі на опрацювання даних таблиці. Задачі із не- достачею даних або із зайвими числовими даними (добір числових даних, достатніх для відповіді на запитання задачі) |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] |
|
С. 77-78 |
Додавання чисел з переходом через розряд у межах 20 (8 год) |
||||
|
Додавання одноцифрових чисел частинами |
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6] |
|
С. 79-80 |
|
Додавання одноцифрових чисел до числа 9. Розв’язування задач |
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] |
|
С. 81-82 |
|
Додавання одноцифрових чисел до числа 8. Розв’язування задач |
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] |
|
С. 83-85 |
|
Додавання одноцифрових чисел до числа 7. Підготовча робота до розв’язування складеної задачі. Задачі з двома запитаннями |
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] |
|
С. 86-87 |
|
Додавання одноцифрових чисел до числа 6. Розв’язування задач |
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] |
|
С. 88-89 |
|
Узагальнюючі таблиці додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Вправи на запам’ятовування таблиць |
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] |
|
С. 90-91 |
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Урок удосконалення знань, умінь і навичок |
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] |
|
|
Поняття складеної задачі. Розв’язування складених задач. Віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20. Числові вирази без дужок і з дужками (13 год) |
||||
|
Дві послідовні прості задачі, що пов’язані за змістом. Ознайомлення зі складеною задачею як такою, яку неможливо розв’язати однією арифметичною дією |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] |
|
С. 91-93 |
|
Віднімання одноцифрового числа з переходом через 10: віднімання частинами і табличний спосіб віднімання. Доповнення скороченого запису умови складеної задачі. Розв’язування складеної задачі за планом. Складання задачі за скороченим записом. Обґрунтування вибору розв’язку |
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 2.2] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] |
|
С. 94-95 |
|
Віднімання одноцифрових чисел від числа 11 з переходом через десяток. Розв’язування складеної задачі двома способами. Неможливість розв’язку задачі. Доповнення задачі числовими даними. По- рівняння числових виразів |
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 2.2] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] |
|
С. 96-97 |
|
Віднімання одноцифрових чисел від числа 12 та числа 13 з переходом через десяток. Доповнення запитання до складеної задачі. Задачі на 2 дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач ви- вчених видів |
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] визначає, чи достатньо даних для розв’язання проблемної ситуації; [2 МАО 3.1] |
|
С. 98-101 |
|
Віднімання одноцифрових чисел від числа 14 з переходом через десяток. Розв’язування задачі за даними таблиці. Задача на 2 дії додавання, які є комбінаціями простих задач вивчених видів |
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 2.2] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметичної дії; [2 МАО 4.8] |
|
С. 101-102 |
|
Числові вирази з дужками. Призначення дужок у числових виразах. Покроковий алгоритм скла- дання виразу до задачі. Складена задача, яка є комбінацією двох простих задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць |
записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] |
|
С. 103-104 |
|
Віднімання одноцифрових чисел від числа 15 і числа 16 з пере- ходом через десяток. Перевірка віднімання додаванням. Розв’язування задачі за планом. *Складання виразу до задачі за поданою схемою. |
застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] |
|
С. 105-108 |
|
Віднімання одноцифрових чисел від числа 17 і від числа 18 з переходом через десяток. Порівняння числових виразів. Доповнення числових рівностей знаками арифметичних дій |
застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] |
|
С. 108-110 |
|
Поняття про «магічний трикутник». Шляхи розв’язку |
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] |
|
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок |
|
|
|