Про матеріал
Шановні колеги! Пропоную до Вашої уваги орієнтовне календарне планування з математики 1 клас на 1 семестр 2018-2019 н.р. за підручником Г.П. Лишенка, С.С. Тарнавської.
Календарне планування уроків математики 1 клас
за підручником Г.П. Лишенка, С.С. Лишенко (2018)
на 1 семестр (4год на тиждень)
№ |
Тема уроків |
Кільк год |
Дата |
1 |
Лічба. Властивості предметів. Просторові відношення Вступ. Ознайомлення з підручником, приладдям для уроків математики. Розташування об’єктів. Лічба. Порівняння предметів. (с.3) |
1 |
|
2 |
Кількісна і порядкова лічба. Порівняння предметів за величиною. (с.4) |
1 |
|
3 |
Лічба. Порівняння предметів за довжиною, висотою. Об’єднання об’єктів у групи за певними ознаками. (с.5) |
1 |
|
4 |
Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною. Робота зі схемами.(с.6) |
1 |
|
5 |
Називання чисел способом прилічування та відлічування. Відношення між об’єктами. (с.7) |
1 |
|
6 |
Лічба. «Сусіди» чисел. Кількісна лічба. Робота з геометричним матеріалом. (с.8) |
1 |
|
7 |
Просторові відношення. Порівняння об’єктів і геометричних фігур. Вивчаємо геометричні фігури. (с.9) |
1 |
|
8 |
Порядкова лічба. Попереднє і наступне число. Просторові відношення. (с.10) |
1 |
|
9 |
Порядкова лічба. Пара предметів. Порівняння чисел. (с.11) |
1 |
|
10 |
Кількісна і порядкова лічба. Розташування предметів. (с.12) |
1 |
|
11 |
Порядкова лічба. Порівняння об’єктів. Поділ фігур на групи. Групування об’єктів за спільними ознаками. (с.13) |
1 |
|
12 |
Нумерація чисел від 1 до 10 Об’єднання предметів за спільними ознаками. Число і цифра 1 і 2. Утворення чисел 1 і 2. (с. 14) |
1 |
|
13 |
Знаки « < » , « >, « =». Рівності, нерівності. Складання рівностей, нерівностей. Природні чи рукотворні об’єкти. (с.15) |
1 |
|
14 |
Лічба предметів. Прилічування, відлічування чисел. Число і цифра 3. Склад числа 3. Порівняння чисел, розмірів об’єктів. (с.16) |
1 |
|
15 |
Склад числа 3.Перелічування геометричного матеріалу. Порівняння чисел, розмірів об’єктів. (с.17) |
1 |
|
16 |
Число і цифра 4. Утворення числа 4. Лічба груп предметів. Складання нерівностей. Лінійка. Вимірювання довжини. Креслення, порівняння відрізків. (с.18) |
1 |
|
17 |
Склад числа 4. Вимірювання довжини відрізків. Чотирикутник. (с.19) |
1 |
|
18 |
Порівняння груп об’єктів. Складання рівностей і нерівностей. Працюємо з групою об’єктів. (с.20) |
1 |
|
19 |
Число і цифра 5. Утворення числа 5. «Сусіди» числа. Порівняння нерівностей. Об’єднання об’єктів за спільними ознаками. (с.21) |
1 |
|
20 |
Лічба предметів. П’ятикутник. Спільні й відмінні ознаки. (с.22) |
1 |
|
21 |
Лічба предметів. Поняття «вираз», «значення виразу». Знаки «+» і « –». Читання, доповнення рівностей. Порівняння груп фігур за розташуванням. (с.23) |
1 |
|
22 |
Працюємо з групою об’єктів: складання рівностей. Читання виразів, знаходження їх значень. Порівняння чисельності об’єктів, складання нерівностей. (с.24) |
1 |
|
23 |
Склад числа 5. Порівняння груп об’єктів, складання нерівностей. Вимірювання і порівняння довжин відрізків. (с.25) |
1 |
|
24 |
Лічба чисел. Попереднє і наступне число. Число і цифра 6. Утворення числа 6. Порівняння числа кожної пари об’єктів. Обчислення виразів. Вимірювання, креслення відрізків. Складання виразів на додавання і віднімання. (с.26) |
1 |
|
25 |
Порядкова і кількісна лічба. Склад числа 6. Вимірювання довжин сторін фігур. Складання нерівностей за зразком. (с.27) |
1 |
|
26 |
Пояснення складу числа 6. Прилічування й відлічування чисел. Обчислення виразів, креслення відрізків. (с.28) |
1 |
|
27 |
Число і цифра 7. Утворення числа 7. Складання рівностей та нерівностей. Вимірювання довжини і ширини об’єктів. (с.29) |
1 |
|
28 |
Прилічування, відлічування чисел. Склад числа 7. Тиждень. Порівняння виразів та їх значень. Вимірювання довжини. Відновлення рівностей. (с.30) |
1 |
|
29 |
Лічба предметів. Закріплення складу числа 7. Запис, обчислення виразів. Досліджуємо, з яких фігур складаються об’єкти. (с.31) |
1 |
|
30 |
Число і цифра 8. Утворення числа 8. Складання схем до виразів. Групування об’єктів за спільною ознакою, вилучення «зайвого». (с.32) |
1 |
|
31 |
Склад числа 8. Відновлення, читання рівностей. Називання фігур. Вимірювання довжини відрізків. Обчислення виразів. Порівняння довжини відрізків. (с.33) |
1 |
|
32 |
Лічба об’єктів. Складання рівностей. Вимірювання довжини об’єктів. Доповнення виразів. (с.34) |
1 |
|
33 |
Число і цифра 9. Утворення числа 9. Гра «Заповнені клітинки». Порівняння виразів. Дослідження маршруту руху за схемою. (с.35) |
1 |
|
34 |
Склад числа 9. Доповнення рівностей. Довжина відрізків. Обчислення виразів. Складання пар об’єктів за спільною ознакою. (с.36) |
1 |
|
35 |
Закріплення складу числа 9. Складання рівностей. Дослідження дій з об’єктами. (с.37)
|
1 |
|
36 |
Утворення числа 10. Називання чисел прилічуванням. Складання рівностей, нерівностей. Доповнення рівностей. (с.38) |
|
|
37 |
Просторові відношення. Порядкова і кількісна лічба. Складання рівностей і нерівностей. Доповнення рівностей. (с.39) |
|
|
38 |
Складання рівностей і нерівностей за малюнками. Креслення відрізків, складання нерівностей про їх довжину. (с.40) |
|
|
39 |
Доданки. Сума. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів за числовим променем. (с.41) |
|
|
40 |
Складання рівностей і нерівностей за малюнками і словами. Обчислення виразів за допомогою числового променя. Завдання на логічне мислення. (с.42) |
|
|
41 |
Читання рівностей різними способами. Відновлення рівностей. Складання схем. Креслення відрізків. (с.43) |
|
|
42 |
Складання рівностей на додавання і віднімання, на склад числа. Читання, складання нерівностей. (с.44) |
|
|
43 |
Нуль. Читання, складання , розв’язування рівностей. Знаходження пари. (с.45) |
|
|
44 |
Лічба прилічуванням. «Сусіди» чисел. Складання нерівностей з числом 0. Обчислення рівностей за таблицею. (с.46) |
|
|
45 |
Складання та обчислення рівностей за малюнками. Рух за схемою. (с.47) |
|
|
46 |
Поняття «задача», її складові. Розв’язування задач. Складання нерівностей. Геометричні фігури. (с.48) |
|
|
47 |
Кількісна і порядкова лічба. Літр. Складання і розв’язання задач. Обчислення рівностей. (с.49) |
|
|
48 |
Задача. Відновлення порядку розв’язання задачі. Порівняння довжини і висоти об’єктів. Обчислення рівностей. (с.50) |
|
|
49 |
Додавання і віднімання в межах 10. Лічба. Відновлення ряду чисел. Таблиця додавання і віднімання числа 1. Розв’язування задач. Відновлення рівностей.(с.51) |
|
|
50 |
Лічба прилічуванням і відлічуванням. Обчислення рівностей. Складання і розв’язання задачі. Креслення відрізка. (с.52) |
|
|
51 |
Таблиця додавання і віднімання числа 2. Складання і розв’язання задач за схемами. Обчислення рівностей за таблицею. (с.53) |
|
|
52 |
Планети. Порівняння розмірів планет. Складання задач, рівностей, розв’язування їх. (с.54) |
|
|
53 |
Лічба геометричних фігур. Щоб збільшити, треба додати. Щоб зменшити, треба відняти. Обчислення значень виразів. Креслення ламаної .(с.55) |
|
|
54 |
Лічба. Розв’язування задач. Складання, обчислення виразів. Складання і розв’язування задач. Складання нерівностей.(с.56) |
1 |
|
55 |
Пори року, їх місяці. Таблиці додавання і віднімання числа 3. Складання рівностей. Розв’язання задач. (с.57) |
1 |
|
56 |
Поділ об’єктів на групи. Складання і розв’язування задач. Складання схем. Креслення відрізків. (с.58) |
1 |
|
57 |
Порівняння груп об’єктів. Складання схем. Поняття «стільки ж». Складання, розв’язання задач. (с.59) |
1 |
|
58 |
Різниця. Таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів. Складання задач. (с.60) |
1 |
|
59 |
Складання і розв’язування задач за короткими записами. «Кругові» вирази. Складання нерівностей. Називання «зайвих» фігур. (с.61) |
1 |
|
60 |
Використання цифр і чисел у житті. Складання і розв’язання задач за короткими записами. Обчислення рівностей. Креслення геометричних фігур. (с.62) |
1 |
|
61 |
Використання цифр і чисел у житті. «Кругові» вирази. Обчислення рівностей. Називання фігур у збудованих об’єктах. (с.63) |
1 |
|
62 |
Кілограм. Порівняння ваги об’єктів. Складання і розв’язування задач за схемами. Обчислення виразів. (с.64) |
1 |
|
63 |
Монети. Купюри. Порівняння їх вартості. Таблиця додавання і віднімання числа 5. Обчислення рівностей. Розв’язування задач. (с.65) |
1 |
|
64 |
Утворення пар об’єктів, порівняння їх. Складання нерівностей, задач. Обчислення рівностей . (с.66) |
1 |
|