Календарне планування уроків математики

Про матеріал
Календарне планування уроків математики І семестр 4 клас (3 години на тиждень) з компетентностями до підручника Лишенко та навчальною програмою Шияна.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА  

За підручником «Математика.    Автор: Г.П. Лишенко (2021)» для 4 класу   (3 годин на тиждень)    І семестр

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

 

Примітки

 

Повторення та узагальнення  матеріалу за 3 клас

 

 

 

 

Повторення нумерації чисел у межах 1000,   додавання і віднімання в межах 100. Розв’язування задач.(с. 3-4, № 1-14)

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

 

Запис трицифрових чисел сумою розрядних доданків. Узагальнення різних способів додавання трицифрових чисел. Складання і розв’язування задач, що містять збільшення (зменшення) на кілька одиниць. (с. 5-7, № 15-27)

 

 

 

Повторення співвідношення між компонентами і результатом множення. Складання і розв’язування задач на четверте пропорційне та рівняння. (с. 7-8, № 28-39)

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

 

 

Повторення  зміни результатів множення і ділення при зміні компонентів дій, способів усного ділення. Складання і розв’язування виразів за схемами або текстами  та задач за короткими записами. (с. 8-10, № 40-51)

 

 

 

Удосконалення множення і ділення з числами 1 та 0. Підбирання значення невідомого у нерівностях, розв’язування задач на різницеве порівняння двох добутків Уточнення знань про ділення з остачею. (с. 11-13, № 52-75)

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

 

Обчислення виразів з множенням і діленням  чисел на 10 і 100.Уточнення поняття «круглі числа» і «розрядні  числа». Розв’язування задач та рівняння на 2 дії. (с. 14-15, №  75-87)

Формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися

 

 

 

Повторення знаходження частини  числа. Розв’язування задач з частинами. (с. 15-17, №  87 - 98)

 

 

 

Знаходження  чисел за значенням їх частин. Побудова геометричних фігур. (с. 17-19, №  99 -110)

 

 

 

Складання рівнянь і виразів за схемами, складання і розв’язування задач за короткими записами. Обчислення виразів на кілька дій, складання і розв’язування задач за короткими записами. (с. 19-22, №  110-133)

 

 

 

 

 Діагностувальна робота з теми «Повторення та узагальнення матеріалу за 3 клас»

 

 

Письмове множення і ділення трицифрових чисел

 

 

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Ознайомлення з письмовим множенням трицифрових чисел. Уточнення способів  пошуку плану розв’язування задач.(с. 24-26, № 134-144)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

=

 

Дослідження способів ділення   суми  кількох доданків на число. Ознайомлення з письмовим діленням трицифрових чисел на одноцифрове. Розв’язування задач двома способами. (с. 26-28, № 145-155)

 

 

 

Формування уміння виконувати письмове ділення. Обчислення значення виразів зі змінними за їх даними. Складання задач за виразами або короткими записами та розв’язування їх. (с. 28-31, № 156-178)

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

 

Дослідження  множення числа на добуток. Ознайомлення з письмовим множенням двоцифрових чисел на розрядні числа. Складання задач  за короткими записами. ( с. 31-33, № 179-190)

 

 

Ознайомлення з множенням двоцифрового числа на двоцифрове. Складання за текстами вирази, задачі за короткими записами і розв’язування їх. (с. 33-35, № 191-201)

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

 

 

Формування уміння множити двоцифрові числа на двоцифрові. Розв’язування задач з частинами. (с. 35-36, № 202-211)

 

 

 

Дослідження ділення числа на добуток. Ознайомлення з письмовим діленням трицифрових чисел на розрядні. Розв’язування задач та рівнянь.( с. 36-38, № 212-223)

 

 

 

 

Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Складання обернених задач до даних.( с. 38-39, № 224-234)

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

 

Формування уміння розв’язувати задачі, що містять збільшення ( зменшення) числа у кілька разів.  Повторення видів кутів. (с. 40 -41, № 235 -245)

 

 

 

Ділення трицифрових чисел з остачею. Порівняння задач та складання їх за схемами і виразами. (с. 41-43, № 246-256)

 

Дроби

 

 

 

Ознайомлення з дробами. Знаходження дробу від числа Розв’язування задач з частинами. (с. 44-49, № 257-278)

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

 

Дослідження дробів, що дорівнюють 1. Розв’язування задач  з дробами. Складання рівнянь за схемами.(с. 49-51, № 279-289)

 

 

 

Знаходження числа за значенням його дробу. Знаходження периметра прямокутника, обчислення значення виразу зі змінною. (с. 51-52, № 290-300)

Готовність брати  відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

 

Розглядання дробу як частки від ділення. Розв’язування задач з дробами та буквеними даними. Розв’язування рівняння на 2 дії.   Побудова квадрату.(с. 53-55, № 301-321)

 

 

 

 Діагностувальна робота  з теми «Письмове множення і ділення трицифрових чисел. Дроби»

 

 

Нумерація багатоцифрових чисел

 

 

 

 

Аналіз діагностувальної роботи.

 Утворення, порівняння  та запис чисел у межах 2000 та  розрядні числа 5-го розряду. Розв’язування задач та обчислення виразів. (с. 56-59, № 322-344)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

 

Розрядний склад чотирицифрових чисел. Уточнення поняття «Кут. Порівняння кутів». Ускладнені задачі на знаходження третього доданку. (с. 59-62 , № 345-356)

 

 

 

Запис чотирицифрових чисел. Розв’язування задач на суму двох добутків двома способами. (с. 62-64, № 357-366)

 

 

 

 Визначення  у числі загальної кількості десятків, сотень, тисяч. Коло і круг та їх елементи. Задачі на 4-е пропорційне з буквеними даними.(с. 64-66, № 367-379)

 

 

П’ятицифрові числа

 

 

 

 Утворення, запис, розкладання на розрядні доданки п’ятицифрових  чисел. Повторення письмового додавання трицифрових чисел та розв’язування задач. (с. 67-68, № 380-392)

Моделювння процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

 

 

Утворення, запис, розкладання на розрядні доданки п’ятицифрових  чисел. Розв’язування ускладнених задач. Повторення письмового віднімання трицифрових чисел.(с. 69-70, № 393-403)

 

 

 

Утворення, запис, розкладання на розрядні доданки п’ятицифрових  чисел. Розв’язування задач. (с. 70-72, № 404-414)

 

 

 

Визначення загальної кількості десятків, сотень, одиниць тисяч. Розв’язування задач на спільну роботу. Ділення трицифрових чисел з перевіркою.(с. 72-73, № 415-425)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

Шестицифрові числа.

 

 

 

 Ознайомлення з числами від  100000 до 199999. Задача з дробами на знаходження третього доданку. (с. 74-75, № 426-437)

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі

 

 

 

Ознайомлення з розрядними числами шостого розряду. Мільйон. Розв’язування рівняння на 2 дії та задач з дробами.(с. 75-77, № 438-449)

 

 

 

Визначення розрядного складу шестицифрових чисел. Розв’язування  задач. Порівняння багатоцифрових чисел Ознайомлення з класами і розрядами чисел..(с. 77-81, №450-469)

Готовість брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

 

Читання та запис  багатоцифрових чисел. Визначення загальної кількості одиниць кожного розряду у числі. Розв’язування  задач на 4-е  пропорційне способом відношень.(с.81-85, № 470-491)

 

 

 

Ознайомлення з десятковою системою числення та римською нумерацією.  Розв’язування рівнянь, задач на 4-е пропорційне та  обернених  задач.(с. 85-88, № 492-502)

 

 

 

 Діагностувальна робота  з теми «Нумерація багатоцифрових чисел»

 

 

Величини

 

 

 

 Аналіз діагностувальної роботи.

Узагальнення знань про довжину та систему мір довжини. Заміна одних одиниць довжини іншими. Розв’язування задач з одиницями довжини. (с.89-91, № 503-513)

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

\

 

Узагальнення знань про масу та систему мір маси. Заміна одних одиниць маси іншими. Розв’язування задач з одиницями маси.(с.91-92, № 514-524)

 

 

 

 Розв’язування задач з одиницями маси та об’єму. Обчислення виразів на дії різного ступеня та нерівності. (с. 92-94, № 525-538)

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

 

Узагальнення знань про час та систему мір часу. Заміна одних одиниць часу іншими. Розв’язування задач з одиницями часу. (с. 94-98 , № 539-563)

 

 

 

 

 

 Заміна менших одиниць вимірювання часу більшими. Розв’язування задач з величиною «Час» (с. 98-100, № 564-574)

 

Швидкість. Час. Відстань.

 

 

 

 Ознайомлення з величиною «швидкість». Розв’язування завдань на знаходження швидкості об’єктів.(с. 100-101, № 575-585)

Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

ї

 

 Знаходження відстані, яку подолав об’єкт за його швидкістю і часом руху. Розв’язування задач на рух.(с. 102-103-, № 586-596)

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

ї

 

 Визначення часу руху за даною відстанню і швидкістю. Знаходження периметра прямокутної ділянки.  (с. 103-105, № 597-608)

 

ї

 

 Розв’язування задач з величинами : швидкість, час і відстань. Складання і вибір схем і формул до таких задач.(с. 106-107, № 609-619)

Готовність брати відповідальність за власні рішення.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі

 

 

 

 

 Розрізнення поняття «геометричні тіла» і «плоскі фігури». Розв’язування задач з величинами : швидкість, час і відстань. (с. 107-108, № 620 -629)  

 

Одиниці вимірювання площі

 

 

 

 Формування уявлень про площу фігури. Порівняння площі фігур з клітинками. Повторення знаходження числа за значенням його дробу. (с. 109-110, № 630-641)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

 

 Ознайомлення з одиницею площі «квадратний сантиметр». Обчислення виразів і розв’язування рівнянь на 3дії.(с. 111-112, № 642-651)

 

 

 

Обчислення   площі прямокутника. Розв’язування нерівностей. Обчислення виразів на  4 дії. Складання  і розв’язування задач , в яких знаходиться площа прямокутника. (с. 112-115, № 652-673)

 

 

 

 

 Ознайомлення з іншими одиницями  вимірювання площі. Розв’язування задач  зі швидкістю. (с. 116-118, № 674-685)

Готовнсть брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

 

Обчислення площі ділянок прямокутної форми за їх планом. Порівняння іменованих чисел з одиницями площі.(с. 118 -120, № 686-696) Розв’язування задач різних видів. (с. 120-122, № 697-706)

 

 

 

Обчислення площі за допомогою палетки. Розв’язування задач на обчислення площі і периметра прямокутника. (с. 122-124, № 707-718)

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі

 

 

 

Обчислення виразів на  декілька дій різного ступеня. Повторення задач різних видів.(с. 124-125, № 719-727)

 

 

 

Діагностувальна робота  з теми «Величини. Швидкість. Час. Відстань. Вимірювання площі»

 

 

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Розв’язування задач з дробами, на обчислення площ і периметрів прямокутників. Обчислення виразів зі змінною.  (с. 125-126, № 728-738) Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок за І семестр

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі

 

 

ПОГОДЖУЮ

Директор гімназії _____________________________________________________________Жанна РОМАН

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
26 грудня 2023
Переглядів
449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку