Календарне планування уроків математики у 1 класі
Математика: підруч. для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл./ Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницька.- К.: Видавничий дім «Освіта»,, 2012.
Оляницька Л. В. Зошит з математики № 1: навч. посіб. Для 1 кл./ Л. В. Оляницька, Ф. М. Рівкінд.- К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.-64 с.
Оляницька Л. В. Зошит з математики № 2: навч. посіб. Для 1 кл./ Л. В. Оляницька, Ф. М. Рівкінд.- К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.-64 с.
№ з/п |
Дата |
Зміст уроку |
|
Розділ 1 Ознаки і властивості предметів. Групи об’єктів навколишнього світу, що мають спільну ознаку. Геометричні фігури. Натуральні числа 1 – 10 і число 0. |
|||
|
|
Розміщення предметів у просторі. Лічба предметів. |
п. 4 – 5 з. 1 |
|
|
Об’єднання предметів у групи за спільними ознаками. Розміщення предметів у просторі. Лічба предметів. |
п. 6 - 7 з. 2 |
|
|
Об’єднання предметів у групи за спільними ознаками. Групи об’єктів навколишнього світу, що мають спільну ознаку. Лічба предметів. |
п. 8 з. 3 |
|
|
Кількість елементів групи предметів. Число і цифра 0. |
п. 9 з. 4 |
|
|
Порядкова лічба. Лічба по колу. Ознаки предметів, пов’язані з понят-тям величини. Взаємне розміщення предметів. |
п. 10 – 11 з. 5 |
|
|
Число і цифра 1. Поняття «один», «багато». |
п. 12 з. 6 |
|
|
Геометричні фігури: точка, прямі і криві лінії. Замкнені і незамкнені лінії. Розпізнавання множин предме-тів за кольором; за розміром. |
п. 13 з. 7 |
|
|
Число і цифра 2. Взаємне розміщен-ня предметів у просторі ( зліва, спра-ва, посередині, близько, далеко ). Розрізнення предметів за матеріалом, призначенням, кольором, довжиною. |
п. 14 – 15 з. 8 |
|
|
Геометричні фігури: промінь, кут. Розпізнавання ліній ( прямі криві лінії, замкнені незамкнені лінії ). |
п. 16 з. 9 |
|
|
Відрізок. Ламана. Взаємне розміщен-ня предметів. Поняття «довжина» ( мірка ). |
п. 17 з. 10 |
|
|
Число і цифра 3. Числа: наступне і попереднє. Множини. Розпізнавання множин предметів за кольором, формою, розмірами. |
п. 18 з. 11 |
|
|
Трикутник та його елементи. Порівняння відрізків за довжиною. |
п. 19 з. 12 |
|
|
Склад числа 3. Об’єднання предметів у групи за спільною ознакою. |
п. 20 з. 13 |
|
|
Порівняння груп предметів за кількі-стю їх елементів. Знаки порівняння «>», «<», «=». |
п. 21 з. 14 |
|
|
Додавання і віднімання. Знаки дій додавання і віднімання: «+», «-». |
п. 22 з. 15 |
|
|
Ознаки предметів пов’язані з понят-тям величини ( високий, низький; широкий, вузький; великий, малий; довгий, короткий; тонкий, товстий ). |
п. 23 з. 16 |
|
|
Число і цифра 4. |
п. 24 з. 17 |
|
|
Склад числа 4. |
п. 25 з. 18 |
|
|
Чотирикутник та його елементи. Додавання та віднімання у межах 4. |
п. 26 з. 19 |
|
|
Число і цифра 5. |
п. 27 з. 20 |
|
|
Склад числа 5. Порівняння чисел у межах 5. П’ятикутник та його елементи. |
п. 28 з. 21 |
|
|
Склад числа 5. Додавання та відніма-ння у межах 5 на основі складу чисел. |
п. 29 з. 22 |
|
|
Число і цифра 6. Склад числа 6. |
п. 30 з. 23 |
|
|
Склад числа 6. Додавання та відніман-ня у межах 6 на основі складу чисел. Шестикутник та його елементи. Числовий промінь. |
п. 31 з. 24 |
|
|
Додавання та віднімання чисел у межах 6 на основі складу чисел і за допомогою числового променя. |
п. 32 з. 25 |
|
|
Число і цифра 7. Порівняння пред-метних множин за кількістю елемен-тів. Додавання чисел у межах 7 за допомогою числового променя та на основі складу чисел. |
п. 33 з. 26 |
|
|
Склад числа 7. |
п. 34 з. 27 |
|
|
Перетин прямих. Позначення точок і відрізків буквами. Порівняння довжин відрізків. |
п. 35 з. 28 |
|
|
Число і цифра 8. Склад числа 8. Додавання чисел за допомогою числового променя. |
п. 36 з. 29 |
|
|
Склад числа 8. Додавання та віднімання на основі складу чисел. |
п. 37 з. 30 |
|
|
Число і цифра 9. Рівність. Нерівність. |
п. 38 з. 31 |
|
|
Склад числа 9. Порівняння, додаван-ня і віднімання чисел у межах 9. |
п. 39 з. 32 |
|
|
Многокутники та їх види. Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Додавання і відніман-ня на основі складу чисел. |
п. 40 з. 33 |
|
|
Число і цифра 0. Цифри. Одноцифро-ві числа. Порівняння чисел. |
п. 41 з. 34 |
|
|
Додавання і віднімання нуля. Віднімання рівних чисел. Круг. |
п. 42 з. 35 |
|
|
Число 10. Натуральні числа. |
п. 43 з. 36 |
|
|
Склад числа 10. Порівняння чисел у межах 10. |
п. 44 з. 37 |
|
|
Одиниця вимірювання довжини – сантиметр. Вимірювання довжин відрізків. |
п. 45 з. 38 |
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Ознаки і властивості предметів. Групи об’єктів навколишнього світу, що мають спільну ознаку. Геометричні фігури. Натуральні числа 1 – 10» |
п. 46
|
|
|
Компоненти дії додавання. Читання рівностей, що містять дію додавання. |
п. 47 з. 39 |
|
|
Складання прикладів на додавання за малюнками. |
п. 48 з. 40 |
|
|
Компоненти дії віднімання. Читання рівностей, що містять дію відніман-ня. |
п. 49 з. 41 |
|
|
Рівні відрізки. Складання прикладів на віднімання за малюнками. |
п. 50 з. 42 |
|
|
Складання прикладів на віднімання із прикладів на додавання. Знаходже-ння невідомого доданка. |
п. 51 з. 43 |
|
|
Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Кругові приклади. |
п. 52 з. 44 |
|
|
Поняття «задача». Структурні компо-ненти задачі. Задачі на знаходження суми. |
п. 53 з. 45 |
|
|
Задачі на знаходження різниці. Структурні компоненти задачі. |
п. 54 з. 46 |
|
|
Задачі, що містять поняття «стільки ж». Знаходження невідомого доданка. |
п. 55 з. 47 |
|
|
Узагальнюючий урок. с.56 |
п. 56 |
Розділ 2 Табличне додавання і віднімання чисел у межах 10 |
|||
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 1. |
п. 57 з. 48 |
|
|
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць. |
п. 58 з. 49 |
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 2. |
п. 59 з. 50 |
|
|
Складання числових рівностей та нерівностей. Порівняння числа та значення числового виразу. |
п. 60 з. 51 |
|
|
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць. |
п. 61 з. 50 |
|
|
Закріплення вивчених табличних випадків додавання і віднімання. Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць. Розпізнава-ння геометричних фігур. |
п. 62 з. 53 |
|
|
Таблиці додавання і віднімання 3. |
п. 63 з. 54 |
|
|
Залежність суми від зміни одного доданка при сталому другому. Задачі на знаходження невідомого доданка. |
п. 64 з. 55 |
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного, невідомого від’ємни-ка. Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збіль-шення ( зменшення ) числа на кілька одиниць. |
п. 65 з. 56 |
|
|
Побудова відрізка заданої довжини. Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 3. |
п. 66 з. 57 |
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 4. Задачі на знаходження різниці двох чисел. |
п. 67 з. 58 |
|
|
Задачі на знаходження невідомого зменшуваного, від’ємника. Закріпле-ння таблиць додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка заданої довжини. |
п. 68 з. 59 |
|
|
Залежність різниці від зміни зменшу-ваного при сталому від’ємнику та від зміни від’ємника при сталому змен-шуваному. Вимірювання сторін мно-гокутників. Побудова відрізків зада-ної довжини. |
п. 69 з. 60 |
|
|
Таблиці додавання і віднімання чис-ла 5. Задачі на збільшення та змен-шення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Побудова відрізків заданої довжини. |
п. 70 з. 61 |
|
|
Узагальнюючий урок. Таблиці віднімання і додавання чисел 1- 5. |
п. 72 з. 63 - 64 |
|
|
Різницеве порівняння чисел. Закріп-лення таблиць додавання і відніман-ня числа 5. |
п. 71 з. 62 |
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Різницеве порівняння чисел. Порівняння довжин відрізків за результатами їх вимірювання. |
п. 73 з. 1 |
|
|
Закріплення вивчених табличних випадків додавання і віднімання. Задачі на різницеве порівняння чисел. Побудова відрізків заданої довжини. |
п. 74 з. 2 |
|
|
Закріплення вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Побудова многокутників за зразком. |
п. 75 з. 3 |
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження невідомого доданка. |
п. 76 з. 4 |
|
|
Закріплення вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Задачі на знаходження суми трьох доданків. Розпізнавання геометрич-них фігур. |
п. 77 з. 5 |
|
|
Таблиці додавання і віднімання чисел 8 і 9. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Побудова відрізків заданої довжини. |
п. 78 з. 6 |
|
|
Закріплення вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Побудова відрізків заданої довжини. Істинні та хибні висловлювання. Розпізнавання відрізків і променів. |
п. 79 з. 7 |
|
|
Одиниця вимірювання місткості – 1 літр. Задачі на різницеве порівняння чисел. |
п. 80 з. 8 |
|
|
Одиниця вимірювання маси – кілограм. Зважування і відважування предметів. Задачі на знаходження різниці двох чисел. |
п. 81 з. 9 |
|
|
Додавання і віднімання числа частинами. Побудова многокутників за зразком. Задачі на конструювання геометричних фігур. |
п. 82 з. 10 |
|
|
Закріплення прийомів додавання і віднімання числа частинами. Переставний закон додавання. |
п. 83 з. 11 |
|
|
Переставний закон додавання. Складання рівностей і нерівностей. |
п. 84 з. 12 |
|
|
Переставний закон додавання. Істинні та хибні висловлювання. |
п. 85 з. 13 |
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Табличне віднімання і додавання чисел у межах 10» |
п. 86 |
Розділ 3 Нумерація чисел від 11 до 20. Додавання і віднімання у межах 20 на основі нумерації |
|||
|
|
Усна і письмова нумерація чисел 11 – 20. |
п. 87 з. 14 |
|
|
Усна і письмова нумерація чисел 11 – 20. Порівняння чисел у межах 20. |
п. 88 з. 15 |
|
|
Усна і письмова нумерація чисел 11 – 20. Повторення табличних випадків додавання і віднімання у межах 10. Вимірювання довжин відрізків. По-рівняння результатів вимірювання довжин відрізків. |
п. 89 з. 16 |
|
|
1 дм – одиниця вимірювання довжи-ни. Вимірювання довжин відрізків. Запис та порівняння результатів ви-мірювання довжин відрізків. Побудо-ва відрізків заданої довжини. |
п. 90 з. 17 |
|
|
Двоцифрові числа. |
п. 91 з. 18 |
|
|
Розряд десятків. Розряд одиниць. Співвідношення між сантиметрами і дециметрами. Запис результатів ви-мірювання довжин відрізків. Порів-няння довжин відрізків за результа-тами їх вимірювання. |
п. 92 з. 19 |
|
|
Просторові фігури: куб, куля, циліндр. Повторення табличних випадків додавання і віднімання у межах 10. |
п. 93 з. 20 |
|
|
Розпізнавання геометричних фігур. Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць. |
п. 94 з. 21 |
|
|
Розрядна будова числа. Задачі на знаходження різниці двох чисел, збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. |
п. 95 з. 22 |
|
|
Числовий вираз та його значення. |
п. 96 з. 23 |
|
|
Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Порівняння чисел у межах 20. |
п. 97 з. 24 |
|
|
Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Залежність різниці від зміни зменшуваного при сталому від’ємнику. Задачі на знаходження суми і різниці двох чисел. |
п. 98 з. 25 |
|
|
Додавання і віднімання у межах 20 на основі розрядного складу чисел. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць. |
п. 99 з. 26 |
|
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового та віднімання одно-цифрового числа від двоцифрового у межах 20. Задачі з двома запитання-ми. |
п. 100 з. 27 |
|
|
Додавання і віднімання чисел у межах 20. Пряма і обернена задачі. |
п. 101 з. 28 |
|
|
Додавання і віднімання чисел у межах 20. Задачі на різницеве порівняння. |
п. 102 з. 29 |
|
|
Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Задачі на знаходження невідомого від’ємника, невідомого зменшуваного. Розпізна-вання плоских та просторових геометричних фігур. |
п. 103 з. 30 |
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Нумерація чисел від 11 до 20» |
п. 104 |
Розділ 4 Нумерація чисел від 21 до 100. Додавання і віднімання у межах 100 на основі нумерації. |
|||
|
|
Лічильна одиниця – десяток, її утворення. Назви та послідовність чисел від 20 до 40. |
п. 105 з. 31 |
|
|
Утворення чисел п’ятого десятка. Читання й запис чисел від 1 до 100. |
п. 106 з. 32 |
|
|
Читання й запис чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100. |
п. 107 з. 33 |
|
|
Додавання і віднімання розрядних чисел. Задачі на знаходження невідомого доданка. |
п. 108 з. 34 |
|
|
Одноцифрові та двоцифрові числа. Розрядний принцип будови числа. Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць, сформульо-вані у непрямій формі. |
п. 109 з. 35 |
|
|
Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Нумераційна таблиця. Прямі й обернені задачі. |
п. 110 з. 36 |
|
|
Порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел – десятків. Задачі з двома запитаннями. |
п. 111 з. 37 |
|
|
Читання й запис чисел у межах 100. Порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел – десятків. Додавання і віднімання числа 1 у межах 100. |
п. 112 з. 38 |
|
|
Одиниця вимірювання довжини – 1 метр. Вимірювання довжини відрізків. |
п. 113 з. 39 |
|
|
Додавання і віднімання розрядних чисел – десятків. Порівняння чисел у межах 100. Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць, сформульовані у прямій і непрямій формі. Співвідношення між одиницями довжини. |
п. 114 з. 40 |
|
|
Додавання і віднімання числа 1 у межах 100. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на знаходження невідомого доданка. |
п. 115 з. 41 |
|
|
Круглі числа. Додавання і віднімання круглих чисел. Спів-відношення між одиницями довжини. Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць. |
п. 116 з. 42 |
|
|
Додавання і віднімання круглих чи-сел. Задачі на збільшення ( зменшен-ня ) числа на кілька одиниць. Побу-дова відрізка заданої довжини. |
п. 117 з. 43 |
|
|
Додавання і віднімання у межах 100. На основі десяткового складу чисел. Одиниці вартості – копійка., гривня. Співвідношення між одиницями вартості. Задачі, що містять вивчені величини. |
п. 118 з. 44 |
|
|
Розрядний склад числа. Додавання і віднімання у межах 100 на основі нумерації. Виконання дій з іменова-ними числами. Співвідношення між одиницями вартості. |
п. 119 з. 45 |
|
|
Розрядний склад числа. Додавання і віднімання у межах 100 на основі нумерації. Побудова відрізка заданої довжини. Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць. |
п. 120 з. 46 |
|
|
Позиційний принцип будови числа. Додавання і віднімання у межах 100 на основі нумерації. Задачі на знаходження не-відомого від’ємника. Розпізнавання геометричних фігур. |
п. 121 з. 47 |
|
|
Додавання розрядного числа до двоцифрового. Задачі з двома запитаннями. |
п. 122 з. 48 |
|
|
Додавання розрядного числа до двоцифрового. Задачі на знаходження суми двох чисел. |
п. 123 з. 49 |
|
|
Додавання розрядного числа до двоцифрового. Задачі на знаходження суми двох чисел. |
|
|
|
Віднімання розрядного числа від двоцифрового. Розв’язування простих задач різних видів. |
п. 124 з. 50 |
|
|
Віднімання розрядного числа від двоцифрового. Порівняння виразу і числа. Ознайомлення зі складеною задачею. |
п. 125 з. 51 |
|
|
Віднімання розрядного числа від двоцифрового. Порівняння виразу і числа. Ознайомлення зі складеною задачею. |
|
|
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Порівнян-ня числа та числового виразу, двох числових виразів. |
п. 126 з. 52 |
|
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Множини. |
п. 127 з. 53 |
|
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Задачі на знаходження невідомого доданка, від’ємника. |
п. 128 з. 54 |
|
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. |
п. 129 з. 55 |
|
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Задачі на знаходження невідомого доданка, від’ємника. |
|
|
|
Одиниці вимірювання часу – година, хвилина. |
п. 130 з. 56 |
|
|
Одиниці вимірювання часу – година, хвилина, доба, тиждень. Співвідно-шення між одиницями часу. Порівня-ння іменованих чисел. |
п. 131 з. 57 |
|
|
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. Визначення часу за годинником. |
п. 132 з. 58 |
|
|
Визначення часу за годинником. Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі, що містять вивчені одиниці часу. |
п. 133 з. 59 |
|
|
Порозрядне додавання двоцифрових чисел. Порівняння числа та числово-го виразу, двох числових виразів. За-дачі на збільшення числа на кілька одиниць. |
п. 134 з. 60 |
|
|
Порозрядне додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження суми двох чисел. Задачі з двома запитан- нями. Розпізнавання многокутників. |
п. 135 з. 61 |
|
|
Порозрядне віднімання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження невідо-мого від’ємника. Побудова відрізка заданої довжини. |
п. 136 з. 62 |
|
|
Додавання і віднімання чисел у ме-жах 100 без переходу через розряд. Задачі на знаходження суми трьох чисел. |
п. 137 з. 63 |
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Нумерація чисел від 21 до 100. Додавання і віднімання у межах 100 на основі нумерації» |
п. 138 з. 64 |
|
|
Узагальнюючий урок за рік. |
|