Календарне планування уроків математики у 1 класі

Про матеріал
Календарне планування уроків математики у 1 класі Математика: підруч. для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл./ Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницька.- К.: Видавничий дім «Освіта»,, 2012. Оляницька Л. В. Зошит з математики № 1: навч. посіб. Для 1 кл./ Л. В. Оляницька, Ф. М. Рівкінд.- К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.-64 с. Оляницька Л. В. Зошит з математики № 2: навч. посіб. Для 1 кл./ Л. В. Оляницька, Ф. М. Рівкінд.- К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.-64 с.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків математики у 1 класі

Математика: підруч. для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл./ Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницька.- К.: Видавничий дім «Освіта»,, 2012.

Оляницька Л. В. Зошит з математики № 1: навч. посіб. Для 1 кл./ Л. В. Оляницька, Ф. М. Рівкінд.- К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.-64 с.

Оляницька Л. В. Зошит з математики № 2: навч. посіб. Для 1 кл./ Л. В. Оляницька, Ф. М. Рівкінд.- К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.-64 с.

№ з/п

Дата

Зміст уроку

 

Розділ 1

Ознаки і властивості предметів. Групи об’єктів навколишнього світу, що мають спільну ознаку. Геометричні фігури. Натуральні числа 1 – 10 і число 0.

  1.  

 

Розміщення предметів у просторі. Лічба предметів.                        

п. 4 – 5

з. 1

  1.  

 

Об’єднання предметів у групи за спільними ознаками. Розміщення предметів у просторі. Лічба предметів.                        

п. 6 - 7

з. 2

  1.  

 

Об’єднання предметів у групи за спільними ознаками. Групи об’єктів навколишнього світу, що мають спільну ознаку. Лічба предметів.

п. 8

з. 3

  1.  

 

Кількість елементів групи предметів. Число і цифра 0.

п. 9

з. 4

  1.  

 

Порядкова лічба. Лічба по колу. Ознаки предметів, пов’язані з понят-тям величини. Взаємне розміщення предметів.

п. 10 – 11

з. 5

  1.  

 

Число і цифра 1. Поняття «один», «багато».

п. 12

з. 6

  1.  

 

Геометричні фігури: точка, прямі і криві лінії. Замкнені і незамкнені лінії. Розпізнавання множин предме-тів за кольором; за розміром.

п. 13

з. 7

  1.  

 

Число і цифра 2. Взаємне розміщен-ня предметів у просторі ( зліва, спра-ва, посередині, близько, далеко ). Розрізнення предметів за матеріалом, призначенням, кольором, довжиною.

п. 14 – 15

з. 8

  1.  

 

Геометричні фігури: промінь, кут. Розпізнавання ліній ( прямі криві лінії, замкнені незамкнені лінії ).

п. 16

з. 9

  1.  

 

Відрізок. Ламана. Взаємне розміщен-ня предметів. Поняття «довжина»

( мірка ).

п. 17

з. 10

  1.  

 

Число і цифра 3. Числа: наступне і попереднє. Множини. Розпізнавання множин предметів за кольором, формою, розмірами.

п. 18

з. 11

  1.  

 

Трикутник та його елементи. Порівняння відрізків за довжиною.

п. 19

з. 12

  1.  

 

Склад числа 3. Об’єднання предметів у групи за спільною ознакою.

п. 20

з. 13

  1.  

 

Порівняння груп предметів за кількі-стю їх елементів. Знаки порівняння «>», «<», «=».

п. 21

з. 14

  1.  

 

Додавання і віднімання. Знаки дій додавання і віднімання: «+», «-».

п. 22

з. 15

  1.  

 

Ознаки предметів пов’язані з понят-тям величини ( високий, низький; широкий, вузький; великий, малий; довгий, короткий; тонкий, товстий ).

п. 23

з. 16

  1.  

 

Число і цифра 4.

п. 24

з. 17

  1.  

 

Склад числа 4.

п. 25

з. 18

  1.  

 

Чотирикутник та його елементи. Додавання та віднімання у межах 4.

п. 26

з. 19

  1.  

 

Число і цифра 5.

п. 27

з. 20

  1.  

 

Склад числа 5. Порівняння чисел у межах 5. П’ятикутник та його елементи.

п. 28

з. 21

  1.  

 

Склад числа 5. Додавання та відніма-ння у межах 5 на основі складу чисел.

п. 29

з. 22

  1.  

 

Число і цифра 6. Склад числа 6.

п. 30

з. 23

  1.  

 

Склад числа 6. Додавання та відніман-ня у межах 6 на основі складу чисел. Шестикутник та його елементи. Числовий промінь.

п. 31

з. 24

  1.  

 

Додавання та віднімання чисел у межах 6 на основі складу чисел і за допомогою числового променя.

п. 32

з. 25

  1.  

 

Число і цифра 7. Порівняння пред-метних множин за кількістю елемен-тів. Додавання чисел у межах 7 за допомогою числового променя та на основі складу чисел.

п. 33

з. 26

  1.  

 

Склад числа 7.

п. 34

з. 27

  1.  

 

Перетин прямих. Позначення точок і відрізків буквами. Порівняння довжин відрізків.

п. 35

з. 28

  1.  

 

Число і цифра 8. Склад числа 8. Додавання чисел за допомогою числового променя.

п. 36

з. 29

  1.  

 

Склад числа 8. Додавання та віднімання на основі складу чисел.

п. 37

з. 30

  1.  

 

Число і цифра 9. Рівність. Нерівність.

п. 38

з. 31

  1.  

 

Склад числа 9. Порівняння, додаван-ня і віднімання чисел у межах 9.

п. 39

з. 32

  1.  

 

Многокутники та їх види. Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Додавання і відніман-ня на основі складу чисел.

п. 40

з. 33

  1.  

 

Число і цифра 0. Цифри. Одноцифро-ві числа. Порівняння чисел.

п. 41

з. 34

  1.  

 

Додавання і віднімання нуля. Віднімання рівних чисел. Круг.

п. 42

з. 35

  1.  

 

Число 10. Натуральні числа.

п. 43

з. 36

  1.  

 

Склад числа 10. Порівняння чисел у межах 10.

п. 44

з. 37

  1.  

 

Одиниця вимірювання довжини – сантиметр. Вимірювання довжин відрізків.

п. 45

з. 38

  1.  

 

Узагальнюючий урок з теми «Ознаки і властивості предметів. Групи об’єктів навколишнього світу, що мають спільну ознаку. Геометричні фігури. Натуральні числа 1 – 10» 

п. 46

 

  1.  

 

Компоненти дії додавання. Читання рівностей, що містять дію додавання.

п. 47

з. 39

  1.  

 

Складання прикладів на додавання за малюнками.

п. 48

з. 40

  1.  

 

Компоненти дії віднімання. Читання рівностей, що містять дію відніман-ня.

п. 49

з. 41

  1.  

 

Рівні відрізки. Складання прикладів на віднімання за малюнками.

п. 50

з. 42

  1.  

 

Складання прикладів на віднімання із прикладів на додавання. Знаходже-ння невідомого доданка.

п. 51

з. 43

  1.  

 

Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Кругові приклади.

п. 52

з. 44

  1.  

 

Поняття «задача». Структурні компо-ненти задачі. Задачі на знаходження суми.

п. 53

з. 45

  1.  

 

Задачі на знаходження різниці. Структурні компоненти задачі.

п. 54

з. 46

  1.  

 

Задачі, що містять поняття «стільки ж». Знаходження невідомого доданка.

п. 55

з. 47

  1.  

 

Узагальнюючий урок. с.56

п. 56

Розділ 2

Табличне додавання і віднімання чисел

у межах 10

  1.  

 

Таблиці додавання і віднімання числа 1.

п. 57

з. 48

  1.  

 

Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць.

п. 58

з. 49

  1.  

 

Таблиці додавання і віднімання числа 2.

п. 59

з. 50

  1.  

 

Складання числових рівностей та нерівностей. Порівняння числа та значення числового виразу.

п. 60

з. 51

  1.  

 

Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць.

п. 61

з. 50

  1.  

 

Закріплення вивчених табличних випадків додавання і віднімання. Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць. Розпізнава-ння геометричних фігур.

п. 62

з. 53

  1.  

 

Таблиці додавання і віднімання 3.

п. 63

з. 54

  1.  

 

Залежність суми від зміни одного доданка при сталому другому. Задачі на знаходження невідомого доданка.

п. 64

з. 55

  1.  

 

Знаходження невідомого зменшуваного, невідомого від’ємни-ка. Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збіль-шення ( зменшення ) числа на кілька одиниць.

п. 65

з. 56

  1.  

 

Побудова відрізка заданої довжини. Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 3.

п. 66

з. 57

  1.  

 

Таблиці додавання і віднімання числа 4. Задачі на знаходження різниці двох чисел.

п. 67

з. 58

  1.  

 

Задачі на знаходження невідомого зменшуваного, від’ємника. Закріпле-ння таблиць додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка заданої довжини.

п. 68

з. 59

  1.  

 

Залежність різниці від зміни зменшу-ваного при сталому від’ємнику та від зміни від’ємника при сталому змен-шуваному. Вимірювання сторін мно-гокутників. Побудова відрізків зада-ної довжини.

п. 69

з. 60

  1.  

 

Таблиці додавання і віднімання чис-ла 5. Задачі на збільшення та змен-шення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Побудова відрізків заданої довжини.

п. 70

з. 61

  1.  

 

Узагальнюючий урок. Таблиці віднімання і додавання чисел 1- 5.

п. 72

з. 63 - 64

  1.  

 

Різницеве порівняння чисел. Закріп-лення таблиць додавання і відніман-ня числа 5.

п. 71

з. 62

  1.  

 

Таблиці додавання і віднімання числа 6. Різницеве порівняння чисел. Порівняння довжин відрізків за результатами їх вимірювання.

п. 73

з. 1

  1.  

 

Закріплення вивчених табличних випадків додавання і віднімання. Задачі на різницеве порівняння чисел. Побудова відрізків заданої довжини.

п. 74

з. 2

  1.  

 

Закріплення вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Побудова многокутників за зразком.

п. 75

з. 3

  1.  

 

Таблиці додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження невідомого доданка.

п. 76

з. 4

  1.  

 

Закріплення вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Задачі на знаходження суми трьох доданків. Розпізнавання геометрич-них фігур.

п. 77

з. 5

  1.  

 

Таблиці додавання і віднімання чисел 8 і 9. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Побудова відрізків заданої довжини.

п. 78

з. 6

  1.  

 

Закріплення вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Побудова відрізків заданої довжини. Істинні та хибні висловлювання. Розпізнавання відрізків і променів.

п. 79

з. 7

  1.  

 

Одиниця вимірювання місткості – 1 літр. Задачі на різницеве порівняння чисел.

п. 80

з. 8

  1.  

 

Одиниця вимірювання маси – кілограм. Зважування і відважування предметів. Задачі на знаходження різниці двох чисел.

п. 81

з. 9

  1.  

 

Додавання і віднімання числа частинами. Побудова многокутників за зразком. Задачі на конструювання геометричних фігур.

п. 82

з. 10

  1.  

 

Закріплення прийомів додавання і віднімання числа частинами. Переставний закон додавання.

п. 83

з. 11

  1.  

 

Переставний закон додавання. Складання рівностей і нерівностей.

п. 84

з. 12

  1.  

 

Переставний закон додавання. Істинні та хибні висловлювання.

п. 85

з. 13

  1.  

 

Узагальнюючий урок з теми «Табличне віднімання і додавання чисел у межах 10»  

п. 86

Розділ 3

Нумерація чисел від 11 до 20.

Додавання і віднімання у межах 20

на основі нумерації

  1.  

 

Усна і письмова нумерація чисел 11 – 20.

п. 87

з. 14

  1.  

 

Усна і письмова нумерація чисел 11 – 20. Порівняння чисел у межах 20.

п. 88

з. 15

  1.  

 

Усна і письмова нумерація чисел 11 – 20. Повторення табличних випадків додавання і віднімання у межах 10. Вимірювання довжин відрізків. По-рівняння результатів вимірювання довжин відрізків.

п. 89

з. 16

  1.  

 

1 дм – одиниця вимірювання довжи-ни. Вимірювання довжин відрізків. Запис та порівняння результатів ви-мірювання довжин відрізків. Побудо-ва відрізків заданої довжини.

п. 90

з. 17

  1.  

 

Двоцифрові числа.

п. 91

з. 18

  1.  

 

Розряд десятків. Розряд одиниць. Співвідношення між сантиметрами і дециметрами. Запис результатів ви-мірювання довжин відрізків. Порів-няння довжин відрізків за результа-тами їх вимірювання.

п. 92

з. 19

  1.  

 

Просторові фігури: куб, куля, циліндр. Повторення табличних випадків додавання і віднімання у межах 10.

п. 93

з. 20

  1.  

 

Розпізнавання геометричних фігур. Задачі на збільшення  ( зменшення ) числа на кілька одиниць.

п. 94

з. 21

  1.  

 

Розрядна будова числа. Задачі на знаходження різниці двох чисел, збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

п. 95

з. 22

  1.  

 

Числовий вираз та його значення.

п. 96

з. 23

  1.  

 

Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Порівняння чисел у межах 20.

п. 97

з. 24

  1.  

 

Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Залежність різниці від зміни зменшуваного при сталому від’ємнику. Задачі на знаходження суми і різниці двох чисел.

п. 98

з. 25

  1.  

 

Додавання і віднімання у межах 20 на основі розрядного складу чисел. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць.

п. 99

з. 26

  1.  

 

Додавання одноцифрового числа до двоцифрового та віднімання одно-цифрового числа від двоцифрового у межах 20. Задачі з двома запитання-ми.

п. 100

з. 27

  1.  

 

Додавання і віднімання чисел у межах 20. Пряма і обернена задачі.

п. 101

з. 28

  1.  

 

Додавання і віднімання чисел у межах 20. Задачі на різницеве порівняння.

п. 102

з. 29

  1.  

 

Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Задачі на знаходження невідомого від’ємника, невідомого зменшуваного. Розпізна-вання плоских та просторових геометричних фігур.

п. 103

з. 30

  1.  

 

Узагальнюючий урок з теми «Нумерація чисел від 11 до 20»

п. 104

Розділ 4

Нумерація чисел від 21 до 100.

Додавання і віднімання у межах 100

на основі нумерації.

  1.  

 

Лічильна одиниця – десяток, її утворення. Назви та послідовність чисел від 20 до 40.

п. 105

з. 31

  1.  

 

Утворення чисел п’ятого десятка. Читання й запис чисел від 1 до 100.

п. 106

з. 32

  1.  

 

Читання й запис чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100.

п. 107

з. 33

  1.  

 

Додавання і віднімання розрядних чисел. Задачі на знаходження невідомого доданка.

п. 108

з. 34

  1.  

 

Одноцифрові та двоцифрові числа. Розрядний принцип будови числа. Задачі  на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць, сформульо-вані у непрямій формі.

п. 109

з. 35

  1.  

 

Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Нумераційна таблиця. Прямі й обернені задачі.

п. 110

з. 36

  1.  

 

Порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел – десятків. Задачі з двома запитаннями.

п. 111

з. 37

  1.  

 

Читання й запис чисел у межах 100. Порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел – десятків. Додавання і віднімання числа 1 у межах 100.

п. 112

з. 38

  1.  

 

Одиниця вимірювання довжини – 1 метр. Вимірювання довжини відрізків.

п. 113

з. 39

  1.  

 

Додавання і віднімання розрядних чисел – десятків. Порівняння чисел у межах 100. Задачі на збільшення

( зменшення ) числа на кілька одиниць, сформульовані у прямій і непрямій формі. Співвідношення між одиницями довжини.

п. 114

з. 40

  1.  

 

Додавання і віднімання числа 1 у межах 100. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на знаходження невідомого доданка.

п. 115

з. 41

  1.  

 

Круглі числа. Додавання і віднімання круглих чисел. Спів-відношення між одиницями довжини. Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць.

п. 116

з. 42

  1.  

 

Додавання і віднімання круглих чи-сел. Задачі на збільшення ( зменшен-ня ) числа на кілька одиниць. Побу-дова відрізка заданої довжини.

п. 117

з. 43

  1.  

 

Додавання і віднімання у межах 100. На основі десяткового складу чисел. Одиниці вартості – копійка., гривня. Співвідношення між одиницями вартості. Задачі, що містять вивчені величини.

п. 118

з. 44

  1.  

 

Розрядний склад числа. Додавання і віднімання у межах 100 на основі нумерації. Виконання дій з іменова-ними числами. Співвідношення між одиницями вартості.

п. 119

з. 45

  1.  

 

Розрядний склад числа. Додавання і віднімання у межах 100 на основі нумерації. Побудова відрізка заданої довжини. Задачі на збільшення

( зменшення ) числа на кілька одиниць.

п. 120

з. 46

  1.  

 

Позиційний принцип будови числа. Додавання і віднімання у межах 100 на основі нумерації. Задачі на знаходження не-відомого від’ємника. Розпізнавання геометричних фігур.

п. 121

з. 47

  1.  

 

Додавання розрядного числа до двоцифрового. Задачі з двома запитаннями.

п. 122

з. 48

  1.  

 

Додавання розрядного числа до двоцифрового. Задачі на знаходження суми двох чисел.

п. 123

з. 49

  1.  

 

Додавання розрядного числа до двоцифрового. Задачі на знаходження суми двох чисел.

 

  1.  

 

Віднімання розрядного числа від двоцифрового. Розв’язування простих задач різних видів.

п. 124

з. 50

  1.  

 

Віднімання розрядного числа від двоцифрового. Порівняння виразу і числа. Ознайомлення зі складеною задачею.

п. 125

з. 51

  1.  

 

Віднімання розрядного числа від двоцифрового. Порівняння виразу і числа. Ознайомлення зі складеною задачею.

 

  1.  

 

Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Задачі  на знаходження невідомого зменшуваного. Порівнян-ня числа та числового виразу, двох числових виразів.

п. 126

з. 52

  1.  

 

Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Множини.

п. 127

з. 53

  1.  

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Задачі на знаходження невідомого доданка, від’ємника.

п. 128

з. 54

  1.  

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового.            

п. 129

з. 55

  1.  

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Задачі на знаходження невідомого доданка, від’ємника.

 

  1.  

 

Одиниці вимірювання часу – година, хвилина.

п. 130

з. 56

  1.  

 

Одиниці вимірювання часу – година, хвилина, доба, тиждень. Співвідно-шення між одиницями часу. Порівня-ння іменованих чисел.

п. 131

з. 57

  1.  

 

Підсумкова контрольна робота.

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. Визначення часу за годинником.

п. 132

з. 58

  1.  

 

Визначення часу за годинником. Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі, що містять вивчені одиниці часу.

п. 133

з. 59

  1.  

 

Порозрядне додавання двоцифрових чисел. Порівняння числа та числово-го виразу, двох числових виразів. За-дачі на збільшення числа на кілька одиниць.

п. 134

з. 60

  1.  

 

Порозрядне додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження суми двох чисел. Задачі з двома запитан-

нями. Розпізнавання многокутників.

п. 135

з. 61

  1.  

 

Порозрядне віднімання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження невідо-мого від’ємника. Побудова відрізка заданої довжини.

п. 136

з. 62

  1.  

 

Додавання і віднімання чисел у ме-жах 100 без переходу через розряд. Задачі на знаходження суми трьох чисел.

п. 137

з. 63

  1.  

 

Узагальнюючий урок з теми «Нумерація чисел від 21 до 100. Додавання і віднімання у межах 100 на основі нумерації»

п. 138

з. 64

  1.  

 

Узагальнюючий урок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
Додано
7 грудня 2019
Переглядів
3777
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку