Календарне планування уроків математики у 1 класі за підручником «Математика» Н.О.Будна ІІ семестр. Представлене календарне планування є орієнтовним зразком і може бути адаптоване відповідно до умов конкретного класу шляхом обєднання або розширення тем.
Календарне планування уроків математики у 1 класі за підручником «Математика» Н.О.Будна ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема |
|
65 |
|
Задачі на збільшення і зменшення числа на 1 та 2 |
С.62 |
66 |
|
Додавання та віднімання числа 4 |
65 |
67 |
|
Збільшення та зменшення числа на 4 |
|
68 |
|
Знаходження невідомого доданка |
66 |
69 |
|
Додавання та віднімання числа 5 |
67 |
70 |
|
Знаходження невідомого доданка |
|
71 |
|
Збільшення та зменшення числа на 5 |
|
72 |
|
Різницеве порівняння чисел |
68 |
73 |
|
Десяток |
|
74 |
|
Двадцять, тридцять, сорок |
69 |
75 |
|
Додавання та віднімання числа 6 |
70 |
76 |
|
П’ятдесят, шістдесят, сімдесят |
71 |
77 |
|
Додавання та віднімання числа 7 |
72 |
78 |
|
Вісімдесят, дев’яносто, сто |
73 |
79 |
|
Додавання та віднімання чисел 8,9 |
74 |
80 |
|
Кілограм |
75 |
81 |
|
Літр |
76 |
82 |
|
Десять десятків |
77 |
83 |
|
Десятковий склад числа. Аналіз задачі. |
|
84 |
|
Додавання кількох доданків |
78 |
85 |
|
Віднімання кількох чисел |
79 |
86 |
|
Додавання та віднімання по 1. Додавання та віднімання чисел частинами. |
80 |
87 |
|
Гривня |
81 |
88 |
|
Наступне і попереднє число. Складання задачі за малюнком. Геометричні фігури. |
|
89 |
|
Переставна властивість дії додавання. |
82 |
90 |
|
Числовий вираз |
83 |
91 |
|
Усна і письмова нумерація чисел 11-20 |
84-85 |
92 |
|
Усна і письмова нумерація чисел 11-20 |
85 |
93 |
|
Десятки та одиниці |
86 |
94 |
|
Числа другого десятка |
87 |
95 |
|
Додавання та віднімання виду: 10+8, 18-8, 18-10 |
88 |
96 |
|
Числовий ряд. Додавання та віднімання числа 1. |
89 |
97 |
|
Дециметр |
90 |
98 |
|
Доба |
91 |
99 |
|
Годинник |
92 |
100 |
|
Додавання чисел у другому десятку |
93 |
101 |
|
Віднімання чисел у другому десятку |
94 |
102 |
|
Невідоме зменшуване |
95 |
103 |
|
Усна і письмова нумерація чисел 21-100. Десятковий склад чисел. |
96 |
104 |
|
Десятковий склад чисел. |
97 |
105 |
|
Числа першої сотні |
98 |
106 |
|
Числа першої сотні |
99 |
107 |
|
Наступне і попереднє число |
100 |
108 |
|
Додавання та віднімання числа 1. Рівність, нерівність. |
101 |
109 |
|
Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа |
102 |
110 |
|
Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа |
103 |
111 |
|
Додавання виду 43+20, 43+2 |
104 |
112 |
|
Додавання виду 30+26, 3+26 |
105 |
113 |
|
Віднімання виду 65-30, 65-3 |
106 |
114 |
|
Метр |
107 |
115 |
|
Додавання двоцифрових чисел (загальний випадок) |
108 |
116 |
|
Віднімання двоцифрових чисел (загальний випадок) |
109 |
117 |
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел |
|
118 |
|
Невідомий від’ємник |
110 |
119 |
|
Закріплення вивченого |
|
120 |
|
Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. |
112 |
121 |
|
Читання і запис чисел. Творча робота над задачею. Порівняння виразів. |
113 |
122 |
|
Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Складання задачі за малюнком. |
114 |
123 |
|
Коло. Круг. Задачі на знаходження невідомого доданка. Годинник. |
115 |
124 |
|
Дії з іменованими числами. Відновлення умови задачі за розв’язанням. |
116 |
125 |
|
Складання питання до задачі за умовою. Знаходження значення виразів. Робота з геометричним матеріалом. |
117 |
126 |
|
Знаходження значення виразів. Креслення відрізків. Використання графіків при розв’язуванні задач. |
118 |
127 |
|
Числа 1 – 100. Порівняння чисел. Використання графіків при розв’язуванні задач. |
119 |
128 |
|
Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення часу. Нумерація чисел 1 – 100. |
|
129 |
|
Розв’язування задач для розвитку логічного мислення |
|
130 |
|
Повторення вивченого |
|
131 |
|
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
|
|
|