Календарне планування уроків математики у 2 класі 4 години на тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Повторення вивченого у 1 класі ( 10 год) |
|||
|
Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження суми . Розпізнавання фігур |
|
|
|
Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження решти. Розпізнавання фігур |
|
|
|
Обчислення в межах 10. Нерівності. Визначення форми об’єкта |
|
|
|
Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на збільшення числа |
|
|
|
Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на зменшення числа. Вимірювання довжини об’єктів. Побудова відрізка |
|
|
|
Нумерація чисел 21 – 40. Обчислення на основі нумерації. Задачі на різницеве порівняння чисел |
|
|
|
Нумерація чисел 41–90. Задачі на знаходження невідомого доданка |
|
|
|
Нумерація чисел 91–100. Задачі на знаходження невідомого доданка |
|
|
|
Обчислення на основі нумерації. Задачі на обчислення різниці. Довжина ламаної. Побудова відрізка |
|
|
|
Обчислення виразів. Самостійна робота |
|
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел ( 27 год) |
|||
|
Додавання числа частинами. Додавання виду 9 + 2. Порівняння задач. Складання задач |
|
|
|
Додавання виду 8 + 3. Порівняння задач. Складання задач |
|
|
|
Обчислення. Задачі на знаходження невідомого доданка. Порівняння задач
|
|
|
|
Обчислення. Задачі на знаходження невідомого доданка |
|
|
|
Додавання виду 7 + 4. Задачі на знаходження невідомого від’ємника |
|
|
|
Додавання виду 6 + 5. Дослідження таблиці додавання одноцифрових чисел. Задачі на знаходження невідомого від’ємника |
|
|
|
Склад чисел 11, 12, 13. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного |
|
|
|
Склад чисел 14, 15, 16, 17. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного |
|
|
|
Обчислення. Задачі, які розв’язуються послідовно |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
|
Діагностувальна робота№1 |
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
|
Віднімання чисел частинами. Віднімання виду 11– 2. Задача з двома запитаннями |
|
|
|
Спосіб віднімання від круглого числа. Задача із двома запитаннями |
|
|
|
Віднімання виду 12 – 3. Аналіз умови задачі. Вибір слів, які визначають дію розв’язання задачі |
|
|
|
Обчислення 12 – 3 іншим способом. Задачі на дві дії |
|
|
|
Віднімання виду 13 – 4. Задача на дві дії |
|
|
|
Віднімання виду 14 – 5. Задача на дві дії на додавання суми до числа |
|
|
|
Віднімання виду 15 – 6. Задача на дві дії на додавання числа до суми |
|
|
|
Віднімання виду 16 – 7. Задача на дві дії на віднімання суми від числа |
|
|
|
Віднімання виду 17 – 8. Обчислення різними способами. Дії з величинами |
|
|
|
Віднімання виду 18 – 9. Складені задачі на знаходження суми |
|
|
|
Обчислення в межах 20. Задачі на дві дії |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань. |
|
|
|
Діагностувальна робота№2 |
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. |
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел ( 38 год) |
|||
|
Обчислення на основі нумерації. Складені задачі |
|
|
|
Обчислення виду 29 + 1 , 40 – 1. Складені задачі на збільшення числа. Багатокутник, елементи багатокутника |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Складені задачі. Периметр багатокутника |
|
|
|
Дужки. Обчислення значень виразів. Складені задачі |
|
|
|
Обчислення значень виразів, що містять дужки. Складені задачі |
|
|
|
Обчислення виду 32 + 4, 28 – 5. Складання задач |
|
|
|
Обчислення виду 34 + 20, 30 + 15. Складені задачі на знаходження суми |
|
|
|
Обчислення виду 65 – 20. Робота з даними (таблиці) |
|
|
|
Обчислення виду 25 + 43. Складені задачі на різницеве порівняння. Робота з даними (таблиці) |
|
|
|
Обчислення значення виразів. Складені задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа на кілька одиниць. Календар. |
|
|
|
Обчислення виду 34 – 21. Складені задачі на знаходження решти. Визначення часу за годинником |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Складені задачі |
|
|
|
Закріплення вивченого матеріалу |
|
|
|
Діагностувальна робота№3 |
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
|
Обчислення виду 26 + 4. Складання задач |
|
|
|
Обчислення виду 40 – 3. Складені задачі |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Складені задачі |
|
|
|
Обчислення виду 38 + 4. Складені задачі |
|
|
|
Обчислення різними способами. Задачі на знаходження суми трьох доданків |
|
|
|
Міліметр. Вимірювання довжини об’єктів. Складання задач |
|
|
|
Обчислення виду 34 – 6. Аналіз задачі та її розв’язання |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Складання задач |
|
|
|
Обчислення виду 38 + 25. Робота над задачею |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Складені задачі на знаходження суми |
|
|
|
Діагностувальна робота№4 |
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
ІІ семестр |
|||
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
|
Обчислення значень виразів різними способами. Складання задач |
|
|
|
Прямий кут. Складання задач |
|
|
|
Визначення часу за годинником. Задачі на обчислення вартості |
|
|
|
Обчислення виду 83 – 46. Задачі на знаходження невідомого доданка |
|
|
|
Задачі на знаходження третього доданка. Побудова прямого кута |
|
|
|
Обчислення виду 70 – 46. Задачі на знаходження третього доданка. Прямокутник |
|
|
|
Центнер. Дії з іменованими числами |
|
|
|
Задачі на знаходження третього доданка. Квадрат |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Задачі на знаходження третього доданка. Календар |
|
|
|
Діагностувальна робота№5(усні обчислення) |
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
Множення і ділення (59 уроків) |
|||
|
Сутність дії множення. Задача на знаходження третього доданка |
|
|
|
Назви чисел при множенні. Читання виразів. Порівняння задач |
|
|
|
Задача на знаходження добутку чисел. Робота з даними (діаграма) |
|
|
|
Таблиця множення числа 2. Прості задачі на знаходження добутку чисел. |
|
|
|
Таблиця множення числа 2. Прості задачі на знаходження добутку чисел. |
|
|
|
Множення на число 2. Переставний закон множення. Складені задачі, які містять знаходження добутку |
|
|
|
Вирази, які містять дії різних ступенів. Спрощення виразів. Складені задачі на знаходження суми добутку і числа. Властивість прямокутника |
|
|
|
Таблиця множення числа 3. Задачі на знаходження суми добутку і числа. |
|
|
|
Обчислення виразів. Задачі на знаходження різниці добутку і числа. |
|
|
|
Множення на число 3. Складені задачі, які містять знаходження добутку |
|
|
|
Збільшення числа у кілька разів. Задачі на збільшення числа у кілька разів |
|
|
|
Обчислення виразів. Задачі, які розв’язуються дією множення |
|
|
|
Діагностувальна робота№6 |
|
|
|
Самоаналіз перевірної роботи. Сутність дії ділення |
|
|
|
Назви чисел при діленні. Читання виразів. Обчислення значень виразів |
|
|
|
Взаємозв’язок дій множення і ділення, Таблиця ділення на 2 |
|
|
|
Задача на ділення на рівні частини. Робота з даними (таблиці) |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Розрізнення задач на множення і на ділення |
|
|
|
Таблиця ділення на число 3.Задачі зменшення числа у кілька разів |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Складені задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа. Робота з даними (діаграми) |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Задача на ділення на вміщення |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Розрізнення задача на ділення на вміщення і на рівні частини |
|
|
|
Порядок виконання дій у виразах. Складені задачі, які містять знаходження частки |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Розрізнення задача на множення і на ділення |
|
|
|
Діагностувальна робота№7 |
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи |
|
|
|
Таблиця множення числа 4. Задачі на множення |
|
|
|
Таблиця множення на 4. Обчислення значень виразів. Складені задачі на знаходження суми, які містять знаходження добутку |
|
|
|
Ділення на число 4. Порядок дій у виразах. Складені задачі |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Кратне порівняння чисел |
|
|
|
Таблиця множення числа 5. Задачі на кратне порівняння чисел |
|
|
|
Знаходження добутків за таблицею. Задачі на кратне порівняння чисел |
|
|
|
Хвилина. Визначення часу за годинником. |
|
|
|
Таблиця ділення на число 5. Визначення часу за годинником. Складені задачі на знаходження суми, які містять дію ділення |
|
|
|
Буквені вирази. Задачі на кратне порівняння чисел |
|
|
|
Знаходження значення буквеного виразу. Складені задачі на поділ на рівні частини |
|
|
|
Таблиця множення числа 6. Складені задачі на знаходження суми, які містять дії множення або ділення |
|
|
|
Обчислення значень числових та буквених виразів. Визначення часу за годинником. Задачі на різницеве порівняння добутку і числа |
|
|
|
Таблиця ділення на число 6. Обчислення значень числових та буквених виразів. Задача на знаходження суми двох добутків |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Задача на знаходження суми двох добутків. Коло і круг |
|
|
|
Таблиця множення числа 7. Задача на знаходження суми двох добутків |
|
|
|
Дослідження таблиці множення. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника різними способами |
|
|
|
Таблиця ділення на число 7. Обчислення значень числових та буквених виразів. Складені задачі на різницеве порівняння. Периметр квадрата. |
|
|
|
Знаходження невідомого множника. Порівняння задач |
|
|
|
Таблиця множення числа 8. Задача на знаходження різниці двох добутків. Побудова прямокутника |
|
|
|
Обчислення значень числових виразів. Розв’язування задач |
|
|
|
Таблиця ділення на число 8. Складені задачі, які містять збільшення зменшення числа у кілька разів |
|
|
|
Знаходження невідомого дільника. Складені задачі на знаходження невідомого від’ємника |
|
|
|
Таблиця множення числа 9. Складена задача на кратне порівняння |
|
|
|
Дослідження таблиці множення. Знаходження значень виразів. |
|
|
|
Таблиця ділення на число 9. Складені задачі на знаходження різниці суми і добутку. Робота з даними (діаграми) |
|
|
|
Знаходження невідомого діленого. Складені задачі на знаходження невідомого зменшуваного |
|
|
|
Множення 0 і 1. Складені задачі на знаходження суми трьох доданків |
|
|
|
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Складені задачі на ділення на рівні частини |
|
|
|
Ділення 0. Неможливість ділення на 0. Складені задачі на знаходження невідомого доданка |
|
|
|
Ділення та множення числа на 10. Складені задачі на знаходження суми |
|
|
|
Діагностувальна робота№8 |
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
|
Додавання і віднімання чисел в межах 100. Прості задачі на додавання і віднімання чисел |
|
|
|
Додавання і віднімання чисел в межах 100. Складені задачі на додавання і віднімання чисел |
|
|
|
Таблиці множення чисел 2 і 3. Прості задачі на множення. Складені задачі, які містять дію множення |
|
|
|
Таблиці ділення на числа 2 і 3. Прості задачі на ділення. Складені задачі, які містять дію ділення |
|
|
|
Задачі для розвитку кмітливості |
|
|
|
Задачі для розвитку кмітливості |
|
|