Календарне планування уроків «Мистецтва»: музичного мистецтво для 3 класу за підручником О.Калініченко, Л. Аристової 2020 – 2021 навчальний рік
1 год на тиждень
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Сторінки у підручнику |
Примітки |
ІI семестр |
||||
Тема 5. Секрети жанрів і форм |
||||
17 |
|
Музична одночастинна форма. Слухання: Т. Остен «Маленький ельф». Розучування пісні Г.Васіної, М. Сингаївського «Що сказало сонце». |
66 – 67 |
|
18 |
|
Музична одночастинна форма. Слухання: Французька народна пісня «Пастух». Виконання пісні Г. Васіної, М.Сингаївського «Що сказало сонце». |
66 - 67 |
|
19 |
|
Музична двочастинна форма. Слухання: Р. Шуман «Веселий селянин», П. Чайковський «Шарманщик співає». Пісня Г. Васіної, М.Сингаївського «Що сказало сонце». |
70 – 71 |
|
20 |
|
Музична тричастинна форма. Слухання: М. Лисенко «Експромт ля мінор». Розучування пісні Н. Савка «Нехочуха». |
74 – 75 |
|
21 |
|
Музична варіаційна форма. Слухання: В.-А. Моцарт варіації на тему французької народної пісні «Пастух»; Виконання пісні «Нехочуха». |
78 -79 |
|
22 |
|
Музична варіаційна форма. Слухання: М. Різоль Варіації на українські народні теми. Виконання пісні «Нехочуха». |
78 - 79 |
|
Тема 6. Портрет і пейзаж |
||||
23 |
|
Музичний портрет людини. Канон. Слухання: Д.Кабалевський «Три подружки», В. Подвала «Капризуля». Розучування укр. нар. пісні «Вийди, вийди Іванку». |
82 -83 |
|
24 |
|
Музичний портрет людини. Слухання: В. Подвала «Капризуля». Виконання укр. нар. пісні «Вийди, вийди Іванку». |
82 -83 |
|
25 |
|
Музика малює картини. Слухання: М. Равель «Гра води». Знаки альтерації. Розучування укр. нар. Пісні «Журавель». |
86 – 87 |
|
Тема 7. Тварини у світі мистецтва |
||||
26 |
|
Симфонія. Слухання: П. Чайковський Симфонія №2 до мінор. Четверта частина. Розучування пісні А. Вахнянина, С. Воробкевича «Веснянка». |
90 – 91 |
|
27 |
|
Симфонія. Виконання пісні А. Вахнянина, С. Воробкевича «Веснянка». |
90 – 91 |
|
28 |
|
Музика у мультиплікації. Перегляд музичного фрагменту М. Скорика «Лис Микита». Розучування пісні Н. Май «Малюки». |
94 – 95 |
|
29 |
|
Музика у мультиплікації. Перегляд музичного фрагменту М.Мюллера, Р. Джонса «Качині історії». Виконання пісні Н. Май «Малюки». |
94 – 95 |
|
30 |
|
Музична казка. Лібрето. Слухання: М. Лисенко опера – казка «Пан Коцький». Перегляд м/ф «Пан Коцький» муз. І слова О.Шевченка. |
98 - 99 |
|
Тема 8. Магія театру |
||||
31 |
|
Мюзикл «Білосніжка і семеро гномів» (фрагмент) Музика Ф. Черчилля, Л. Харлайна, П. ДЖ. Сміта. М/ф «Білосніжка і семеро гномів». Розучування пісні А. Житкевича «Семеро гномів». |
102 – 103 |
|
32 |
|
Мюзикл «Аладдін» (фрагмент). Муз. А. Менкена. М/Ф «Аладдін» (музична заставка). |
106 - 107 |
|
Тема 9. Зустрічаємо літо |
||||
33 |
|
Темп, ритм, динаміка музичного твору. М. Римський – Корсаков Політ джмеля з опери « Казка про царя Салтана». Розучування пісні О. Антоняка, А. Орел «Школа – весела сім’я». |
110 – 111 |
|
34 |
|
Кульмінація в музичних творах. М/ф «Софія прекрасна» (фрагмент «Гучно грай», «Ждуть розваги нас») |
114 – 115 |
|
35 |
|
Підсумковий урок. Зустріч в карооке. |
|
|
Учитель: _________________