Календарне планування уроків музичного мистецтва 3 клас ІІ семестр за підручником "Мистецтво" авторів О. Калініченко , Л. Аристова

Про матеріал
Матеріал календарного планування на ІІ семестр 2020-2021 навчального року, буде корисним для вчителів початкових класів, які викладають в 3 класі музичне мистецтво за підручником "Мистецтво", авторів О.Калініченко, Л. Аристова.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків «Мистецтва»: музичного мистецтво для 3 класу за підручником О.Калініченко, Л. Аристової  2020 – 2021 навчальний рік

1 год на тиждень

Дата уроку

Тема уроку

Сторінки  у підручнику

Примітки

ІI семестр

Тема 5. Секрети жанрів і форм

17

 

Музична одночастинна форма. Слухання: Т. Остен «Маленький ельф». Розучування пісні Г.Васіної, М. Сингаївського «Що сказало сонце».

66 – 67

 

18

 

Музична одночастинна форма. Слухання: Французька народна пісня «Пастух». Виконання пісні Г. Васіної, М.Сингаївського «Що сказало сонце».

66 - 67

 

19

 

Музична двочастинна форма. Слухання: Р. Шуман «Веселий селянин», П. Чайковський «Шарманщик співає». Пісня Г. Васіної, М.Сингаївського «Що сказало сонце».

70 – 71

 

20

 

Музична тричастинна форма. Слухання: М. Лисенко «Експромт ля мінор». Розучування пісні Н. Савка «Нехочуха».

74 – 75

 

21

 

Музична варіаційна форма. Слухання: В.-А. Моцарт варіації на тему французької народної пісні «Пастух»; Виконання пісні «Нехочуха».

78 -79

 

22

 

Музична варіаційна форма. Слухання: М. Різоль Варіації на українські народні теми. Виконання пісні «Нехочуха».

78 - 79

 

Тема 6. Портрет і пейзаж

23

 

Музичний портрет людини. Канон. Слухання: Д.Кабалевський «Три подружки», В. Подвала «Капризуля». Розучування укр. нар. пісні «Вийди, вийди Іванку».

82 -83

 

24

 

Музичний портрет людини. Слухання: В. Подвала «Капризуля». Виконання укр. нар.  пісні «Вийди, вийди Іванку».

82 -83

 

25

 

Музика малює картини. Слухання: М. Равель «Гра води». Знаки альтерації. Розучування укр. нар. Пісні «Журавель».

86 – 87

 

Тема 7. Тварини у світі мистецтва

26

 

Симфонія. Слухання: П. Чайковський Симфонія №2 до мінор. Четверта частина. Розучування пісні А. Вахнянина, С. Воробкевича «Веснянка».

90 – 91

 

27

 

Симфонія. Виконання пісні А. Вахнянина, С. Воробкевича «Веснянка».

90 – 91

 

28

 

Музика у мультиплікації. Перегляд музичного фрагменту М. Скорика «Лис Микита». Розучування пісні Н. Май «Малюки».

94 – 95

 

29

 

Музика у мультиплікації. Перегляд музичного фрагменту  М.Мюллера, Р. Джонса «Качині історії». Виконання пісні Н. Май «Малюки».

94 – 95

 

30

 

Музична казка. Лібрето. Слухання: М. Лисенко опера – казка «Пан Коцький». Перегляд м/ф «Пан Коцький» муз. І слова О.Шевченка.

98 - 99

 

Тема 8. Магія театру

31

 

Мюзикл «Білосніжка і семеро гномів» (фрагмент) Музика Ф. Черчилля, Л. Харлайна, П. ДЖ. Сміта. М/ф «Білосніжка і семеро гномів». Розучування пісні А. Житкевича «Семеро гномів».

102 – 103

 

32

 

Мюзикл «Аладдін» (фрагмент). Муз. А. Менкена. М/Ф «Аладдін» (музична заставка).

106 - 107

 

Тема 9.  Зустрічаємо літо

33

 

Темп, ритм, динаміка музичного твору. М. Римський – Корсаков Політ джмеля з опери « Казка про царя Салтана». Розучування пісні  О. Антоняка, А. Орел «Школа – весела сім’я».

110 – 111

 

34

 

Кульмінація в музичних творах. М/ф «Софія прекрасна» (фрагмент «Гучно грай», «Ждуть розваги нас»)

114 – 115

 

35

 

Підсумковий урок. Зустріч в карооке.

 

 

 

Учитель: _________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Борисенко Ігор Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чубарь Яна Станіславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0