Календарне планування уроків образотворчого мистецтва в 4 класі
(посібник «Мистецтво» Л. Масол, О.Гайдамака, О. Колотило
Вчитель __________________________________________
ІІ СЕМЕСТР
1 години х 19 тижнів = 19 годин =____ уроки (святкові дні _______________________)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Стор. підр |
Примітка |
|
|
Подорож країнами та конинентами Використання вравил культури роботи, гігієни і техніки безпеки під час художньо-творчої діяльності. Подорож до Німеччини та Австрії. Макет «Казковий годинник» |
С.56-57
|
|
|
|
Ліплення з пластичних матеріалів пластичним і конструктивним способом. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва. Подорож до Німеччини та Австрії . Ліплення «Статуетки» |
С.60-61 |
|
|
|
Поняття про мистецтво архітектури. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва. Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Листівка «Вітання з Парижа» |
С.64-65 |
|
|
|
Вирізування з паперу, конструювання з природного матеріалу Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Ілюстрації до казок |
С.68-69 |
|
|
|
Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Аплікація «Карнавальна маска» |
С.72-73 |
|
|
|
Жанри образотворчого мистецтва. Види орнаментів за змістом та застосуванням Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Теплі відтінки. Аплікація «Віяло» |
С.76-77 |
|
|
|
Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва. Скандинавія – суровий і загадковий край. Холодні відтінки. Пейзаж «Північне сяйво» |
С.80-81 |
|
|
|
Скандинавія – суровий і загадковий край. Акварель, гуаш. «Фантастичний пейзаж» |
С.84-85 |
|
|
|
Зіставлення художніх образів, подібних за сюжетом та втілених у різних видах мистецтва. Містецькі визерунки з теплих країв. Рельєф. Пластилін. «Тварини» |
С.88-89 |
|
|
|
Жанри образотворчого мистецтва. Види орнаментів за змістом та застосуванням Свято весни. Листівка для бабусі |
|
|
|
|
Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. Містецькі визерунки з теплих країв. Предметний малюнок «Індійські тварини». |
С.92-93 |
|
|
|
Використання творів різних видів мистецтва для задоволення та поліпшення власного емоційного стану. Східні мотиви. Лялька з рухомими частинами |
С.96-97 |
|
|
|
Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану. Східні мотиви. Витинанка «Дракон» |
С.100-101 |
|
|
|
Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану. Ритми й кольори Америки та Африки. Зображення звірів |
С.104-105 |
|
|
|
Вільне користування (традиційними та сучасними) графічними, живописними інструментами та матеріалами під час художньо-творчої діяльностів різних художніх техніках. Ритми й кольори Америки та Африки. Стилізація звірів |
С.108-109 |
|
|
|
Колективне виконання творчого задуму. Оцінювання і самооцінювання у колективній творчості. Місто майбутнього. Макет будинку. |
С.112-113 |
|
|
|
Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. Зустрічаємо літо. Пейзаж |
|
|
|
|
Самопізнання через сприймання творів мистецтва. Вербальний опис вражень, емоцій, викликаних творами. Перевір свої досягнення. |
С.114-115 |
|
|
|
Презентація власних творчих досягнень. Оцінювання власної творчості за поданими орієнтирами. Відстоювання права на самовираження. |
|
|