Календарне планування уроків образотворчого мистецтва 2 семестр 4 класу за посібником «Мистецтво» Л. Масол, О.Гайдамака, О. Колотило

Про матеріал
Календарне планування уроків образотворчого мистецтва в 4 класі (посібник «Мистецтво» Л. Масол, О.Гайдамака, О. Колотило) складено з урахуванням навчальних вимог за програмою Савченко.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків образотворчого мистецтва в 4 класі

(посібник «Мистецтво» Л. Масол, О.Гайдамака, О. Колотило  

 Вчитель __________________________________________

ІІ СЕМЕСТР

1 години х 19 тижнів = 19 годин =____ уроки (святкові дні _______________________)

 

Дата

Тема уроку

Стор. підр

Примітка

  1.  

 

Подорож країнами та конинентами

Використання вравил культури роботи, гігієни і техніки безпеки під час художньо-творчої діяльності.

Подорож до Німеччини та Австрії. Макет «Казковий годинник»

С.56-57

 

 

  1.  

 

Ліплення з пластичних матеріалів пластичним і конструктивним способом. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва.

Подорож до Німеччини та Австрії . Ліплення «Статуетки»

С.60-61

 

  1.  

 

Поняття про мистецтво архітектури. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва.

Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Листівка «Вітання з Парижа»

С.64-65

 

  1.  

 

Вирізування з паперу, конструювання з природного матеріалу Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв.  Ілюстрації до казок

С.68-69

 

  1.  

 

Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх.

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Аплікація «Карнавальна маска»

С.72-73

 

  1.  

 

Жанри образотворчого мистецтва. Види орнаментів за змістом та застосуванням Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Теплі відтінки. Аплікація «Віяло»

С.76-77

 

  1.  

 

Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва.

Скандинавія – суровий і загадковий край. Холодні відтінки. Пейзаж «Північне сяйво»

С.80-81

 

  1.  

 

Скандинавія – суровий і загадковий край. Акварель, гуаш. «Фантастичний пейзаж»

С.84-85

 

  1.  

 

Зіставлення художніх образів, подібних за сюжетом та втілених у різних видах мистецтва.

Містецькі визерунки з теплих країв. Рельєф. Пластилін. «Тварини»

С.88-89

 

  1.  

 

Жанри образотворчого мистецтва. Види орнаментів за змістом та застосуванням Свято весни. Листівка для бабусі

 

 

  1.  

 

Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх.

Містецькі визерунки з теплих країв. Предметний малюнок «Індійські тварини».

С.92-93

 

  1.  

 

Використання творів різних видів мистецтва для задоволення та поліпшення власного емоційного стану.

Східні мотиви. Лялька з рухомими частинами

С.96-97

 

  1.  

 

Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану.

Східні мотиви. Витинанка «Дракон»

С.100-101

 

  1.  

 

Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану.

Ритми й кольори Америки та Африки. Зображення звірів

С.104-105

 

  1.  

 

Вільне користування (традиційними та сучасними) графічними, живописними інструментами та  матеріалами під час художньо-творчої діяльностів різних художніх техніках.

Ритми й кольори Америки та Африки. Стилізація звірів

С.108-109

 

  1.  

 

Колективне виконання творчого задуму. Оцінювання і самооцінювання у колективній творчості.

Місто майбутнього. Макет будинку.

С.112-113

 

  1.  

 

Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх.

Зустрічаємо літо. Пейзаж

 

 

  1.  

 

Самопізнання через сприймання творів мистецтва.

Вербальний опис вражень, емоцій, викликаних творами.

Перевір свої досягнення.

С.114-115

 

  1.  

 

Презентація власних творчих досягнень.

Оцінювання власної творчості за поданими орієнтирами.

Відстоювання права на самовираження.

 

 


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Novoselova Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Радул Ольга Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Підіпригора Олена ,
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ткачук Тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Дейкіна Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. румянцева ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Кузьменко Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
21707
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку