Календарне планування уроків образотворчого мистецтва в 7 класі за альбомом-посібником С.І. Федун, О.В. Чорний

Про матеріал

Календарне планування образотворче мистецтво 7 клас відвовідає новій програмі « Міністерство освіти і науки України, мистецтво навчальна програми для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класи, програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804» та створено на основі підручника та альбома-посібникаС.І. Федун, О.В. Чорний

Перегляд файлу

№ з/п

тема уроку

техніка, матеріал

клас

дата

7клас

І семестр Образотворче мистецтво в нашому житті.

Архітектура

1

Архітектура та її види.

Створити ескіз архітектурного образу епохи.

Лінійна графіка. графітовий олівець

 

 

2

Інтер’єр.  Перспектива в інтер’єрі.

Побудувати інтер’єр житлової кімнати.

Графіка.

Кольорові олівці

 

 

3

Інтер'єр у житті людини.

Створити проект сучасного інтер’єру власної кімнати.

Графіка.

Кольорові олівці

 

 

4

Інтер'єр у житті людини.

Створити проект ескізу  власного будинку

Живопис.

Гуашеві фарби

 

 

5

Екстер’єр – обличчя будинку.

Зобразити сучасний будинок у кутовій перспективі.

Комбінована техніка: акварель з графічним доопрацюванням

 

 

6

Вулиці, що творять образ міста. Виконати міський пейзаж з однією точкою сходу на тему «Міська вулиця» з передачею лінійної та повітряної перспективи за уявою.

Декоративно-графічна композиція

 

 

7

Архітектурний пейзаж-жанрова різновидність пейзажу. Створити живописну композицію на одну із тем «Старовинна фортеця», «Замкова гора», «Храми рідного краю».

Живопис.

Гуашеві фарби

 

 

8

Особливості ландшафтної архітектури.

Створити рельєфну композицію «Мій парк» (групова робота) Тематичне оцінювання.

Кольоровий папір, клей, пластилін

 

 

Декоративно-прикладне мистецтво

9

Види декоративно-прикладного мистецтва.

Колаж з графічним доопрацюванням створити календар «Від свята до свята».

Графічні матеріали. Гуашеві фарби

 

 

10

Барвисте диво українського народного розпису.

Створити ескіз власного настінного декоративного розпису в петриківському стилі.

Петриківський розпис. Гуашеві фарби

 

 

11

Вишивка — невмирущий оберіг.

Виконати ескіз традиційного одягу з вишитими оберегами.

Графіка.

Кольорові олівці

 

 

12

Чарівне мереживо витинанки.

Виконати у техніці витинанки «Дерево роду» («Вазон»).

Витинання. Кольоровий папір, клей

 

 

13

Лялька-мотанка — берегиня роду.

Виготовлення ляльки-мотанки.

Шматки тканин (бавовна, льон, вовна, конопляне прядиво,) кольорові нитки

 

 

14

Народна іграшка — пам’ять нації. Виготовлення народної іграшки за мотивами керамічних іграшок Ольги Бердник.

Ліплення з пластиліну з подальшим розписуванням гуашшю

 

 

15

Вертеп: мистецтво народжене вірою. Виготовлення персонажів різдвяного вертепу, оформлення різдвяної чарівної скриньки .

Техніка ліплення або пап’є-маше

 

 

16

Декоративно-прикладне мистецтво в нашому житті. Створення кросворду за темою «Декоративно-прикладне мистецтво»  Тематичне оцінювання. Семестрове оцінювання.

Листок в клітинку, чорна ручка, олівці

 

 

ІІ семестр Мистецтво: традиції та сучасність. Дизайн

Дизайн і його види

17

Дизайн та його види. Рекламний дизайн.

Створити ескіз рекламного плакату художніх матеріалів або концертної афіші.

Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери)

 

 

18

Гармонія, контраст і виразність у графічному дизайні.

Створити емблему навчальних кабінетів школи (мистецтва, фізики, математики, праці тощо)

Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери)

 

 

19

Промисловий дизайн як обличчя епохи.

Сконструювати та естетично оформити підставку для олівців і ручок

Кольоровий папір, клей, картонні рулончики

 

 

20

Арт-дизайн — високе мистецтво сучасності.

Створення ескізу речей побуту у вигляді об’єктів арт-дизайну.

Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери)

 

 

21

Біоніка як джерело ідей промислового дизайну.

Виконати проектний ескіз транспортного засобу.

Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери)

 

 

22

Біоніка як джерело ідей промислового дизайну.

Виконати проектний ескіз побутової техніки.

Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери)

 

 

23

Малюнок, літера, шрифти у дизайні

Виконання ескізу плакату вітальної листівки до 8 Березня.

Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери)

 

 

24

Графіті — мистецтво вулиць. Створити ескіз напису вашого імені у стилі мистецтва графіті, за допомогою літер передаючи власний характер, уподобання, суть власного «Я».

Фломастери, маркери, фарби

 

 

25

Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища.

Створення макету парку «Сад моєї мрії».

Макетування (ліплення, паперова пластика). Матеріали: пластилін, кольоровий та білий папір, клей

 

 

26

Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища.

Створення макету дитячого майданчика. Тематичне оцінювання.

Макетування (ліплення, паперова пластика). Матеріали: пластилін, кольоровий та білий папір, клей

 

 

27

Сучасний дизайн та імідж людини. Створення ескізів сучасного жіночого чи чоловічого костюму із використанням народних мотивів, створення ескізу аксесуарів з народними мотивами (шкільний рюкзак, жіноча сумка).

Техніка на вибір учнів

 

 

28

Монограма — літери, що говорять про тебе.

Створення власної монограми.

Техніка на вибір учнів

 

 

29

Дизайн одягу в житті людини.

Розробка ескізу учнівського вбрання.

Техніка на вибір учнів

 

 

30

Створюємо власний імідж. З допомогою виражальних засобів, притаманних для мистецтва дизайну, відобразити своє бачення образу сучасного підлітка.

Техніка на вибір учнів

 

 

31

Стиль — забаганка дизайнера чи поклик душі?

Виконати дизайн-проект «Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді».

Техніка на вибір учнів

 

 

32

Стиль — забаганка дизайнера чи поклик душі?

Виконати дизайн-проект «Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді».

Техніка на вибір учнів

 

 

33

Зачіска — краса і стиль, що створює дизайнер. Виконання начерків художнього моделювання зачіски для створення індивідуального стилю людини.

Техніка на вибір учнів

 

 

34

Футуристичний дизайн – погляд в майбутнє. Розробити ескіз проекту «Вулиця майбутнього». Тематичне оцінювання. Семестрове оцінювання. Річне оцінювання.

Техніка на вибір учнів

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Оленко Олена
    Друга тема ,другого семестру..? Здається що має бути.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Подольська Тамара Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Зеленіна Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
12 липня 2018
Переглядів
28949
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку