Календарне планування образотворче мистецтво 7 клас відвовідає новій програмі « Міністерство освіти і науки України, мистецтво навчальна програми для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класи, програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804» та створено на основі підручника та альбома-посібникаС.І. Федун, О.В. Чорний
№ з/п |
тема уроку |
техніка, матеріал |
клас |
дата |
|||
7клас І семестр Образотворче мистецтво в нашому житті. |
|||||||
Архітектура |
|||||||
1 |
Архітектура та її види. Створити ескіз архітектурного образу епохи. |
Лінійна графіка. графітовий олівець |
|
|
|||
2 |
Інтер’єр. Перспектива в інтер’єрі. Побудувати інтер’єр житлової кімнати. |
Графіка. Кольорові олівці |
|
|
|||
3 |
Інтер'єр у житті людини. Створити проект сучасного інтер’єру власної кімнати. |
Графіка. Кольорові олівці |
|
|
|||
4 |
Інтер'єр у житті людини. Створити проект ескізу власного будинку |
Живопис. Гуашеві фарби |
|
|
|||
5 |
Екстер’єр – обличчя будинку. Зобразити сучасний будинок у кутовій перспективі. |
Комбінована техніка: акварель з графічним доопрацюванням |
|
|
|||
6 |
Вулиці, що творять образ міста. Виконати міський пейзаж з однією точкою сходу на тему «Міська вулиця» з передачею лінійної та повітряної перспективи за уявою. |
Декоративно-графічна композиція |
|
|
|||
7 |
Архітектурний пейзаж-жанрова різновидність пейзажу. Створити живописну композицію на одну із тем «Старовинна фортеця», «Замкова гора», «Храми рідного краю». |
Живопис. Гуашеві фарби |
|
|
|||
8 |
Особливості ландшафтної архітектури. Створити рельєфну композицію «Мій парк» (групова робота) Тематичне оцінювання. |
Кольоровий папір, клей, пластилін |
|
|
|||
Декоративно-прикладне мистецтво |
|||||||
9 |
Види декоративно-прикладного мистецтва. Колаж з графічним доопрацюванням створити календар «Від свята до свята». |
Графічні матеріали. Гуашеві фарби |
|
|
|||
10 |
Барвисте диво українського народного розпису. Створити ескіз власного настінного декоративного розпису в петриківському стилі. |
Петриківський розпис. Гуашеві фарби |
|
|
|||
11 |
Вишивка — невмирущий оберіг. Виконати ескіз традиційного одягу з вишитими оберегами. |
Графіка. Кольорові олівці |
|
|
|||
12 |
Чарівне мереживо витинанки. Виконати у техніці витинанки «Дерево роду» («Вазон»). |
Витинання. Кольоровий папір, клей |
|
|
|||
13 |
Лялька-мотанка — берегиня роду. Виготовлення ляльки-мотанки. |
Шматки тканин (бавовна, льон, вовна, конопляне прядиво,) кольорові нитки |
|
|
|||
14 |
Народна іграшка — пам’ять нації. Виготовлення народної іграшки за мотивами керамічних іграшок Ольги Бердник. |
Ліплення з пластиліну з подальшим розписуванням гуашшю |
|
|
|||
15 |
Вертеп: мистецтво народжене вірою. Виготовлення персонажів різдвяного вертепу, оформлення різдвяної чарівної скриньки . |
Техніка ліплення або пап’є-маше |
|
|
|||
16 |
Декоративно-прикладне мистецтво в нашому житті. Створення кросворду за темою «Декоративно-прикладне мистецтво» Тематичне оцінювання. Семестрове оцінювання. |
Листок в клітинку, чорна ручка, олівці |
|
|
|||
ІІ семестр Мистецтво: традиції та сучасність. Дизайн |
|||||||
Дизайн і його види |
|||||||
17 |
Дизайн та його види. Рекламний дизайн. Створити ескіз рекламного плакату художніх матеріалів або концертної афіші. |
Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери) |
|
|
|||
18 |
Гармонія, контраст і виразність у графічному дизайні. Створити емблему навчальних кабінетів школи (мистецтва, фізики, математики, праці тощо) |
Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери) |
|
|
|||
19 |
Промисловий дизайн як обличчя епохи. Сконструювати та естетично оформити підставку для олівців і ручок |
Кольоровий папір, клей, картонні рулончики |
|
|
|||
20 |
Арт-дизайн — високе мистецтво сучасності. Створення ескізу речей побуту у вигляді об’єктів арт-дизайну. |
Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери) |
|
|
|||
21 |
Біоніка як джерело ідей промислового дизайну. Виконати проектний ескіз транспортного засобу. |
Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери) |
|
|
|||
22 |
Біоніка як джерело ідей промислового дизайну. Виконати проектний ескіз побутової техніки. |
Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери) |
|
|
|||
23 |
Малюнок, літера, шрифти у дизайні Виконання ескізу плакату вітальної листівки до 8 Березня. |
Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери) |
|
|
|||
24 |
Графіті — мистецтво вулиць. Створити ескіз напису вашого імені у стилі мистецтва графіті, за допомогою літер передаючи власний характер, уподобання, суть власного «Я». |
Фломастери, маркери, фарби |
|
|
|||
25 |
Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Створення макету парку «Сад моєї мрії». |
Макетування (ліплення, паперова пластика). Матеріали: пластилін, кольоровий та білий папір, клей |
|
|
|||
26 |
Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Створення макету дитячого майданчика. Тематичне оцінювання. |
Макетування (ліплення, паперова пластика). Матеріали: пластилін, кольоровий та білий папір, клей |
|
|
|||
27 |
Сучасний дизайн та імідж людини. Створення ескізів сучасного жіночого чи чоловічого костюму із використанням народних мотивів, створення ескізу аксесуарів з народними мотивами (шкільний рюкзак, жіноча сумка). |
Техніка на вибір учнів |
|
|
|||
28 |
Монограма — літери, що говорять про тебе. Створення власної монограми. |
Техніка на вибір учнів |
|
|
|||
29 |
Дизайн одягу в житті людини. Розробка ескізу учнівського вбрання. |
Техніка на вибір учнів |
|
|
|||
30 |
Створюємо власний імідж. З допомогою виражальних засобів, притаманних для мистецтва дизайну, відобразити своє бачення образу сучасного підлітка. |
Техніка на вибір учнів |
|
|
|||
31 |
Стиль — забаганка дизайнера чи поклик душі? Виконати дизайн-проект «Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді». |
Техніка на вибір учнів |
|
|
|||
32 |
Стиль — забаганка дизайнера чи поклик душі? Виконати дизайн-проект «Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді». |
Техніка на вибір учнів |
|
|
|||
33 |
Зачіска — краса і стиль, що створює дизайнер. Виконання начерків художнього моделювання зачіски для створення індивідуального стилю людини. |
Техніка на вибір учнів |
|
|
|||
34 |
Футуристичний дизайн – погляд в майбутнє. Розробити ескіз проекту «Вулиця майбутнього». Тематичне оцінювання. Семестрове оцінювання. Річне оцінювання. |
Техніка на вибір учнів |
|
|
|||