Календарне планування уроків української мови "2 клас" І семестр

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови та читання за підручниками: Частина 1/К.І.Пономарьова. Частина 2/О.Я.Савченко
Перегляд файлу

Українська мова

(7 годин на тиждень, з них: 5 – як окремий предмет і 2 - як частина предмета «Я досліджую світ»)

Підручник:  Українська мова та читання.  Підручник для 2 класу ЗЗСО у двох частинах.

Частина 1 / К.І.Пономарьова.  Київ. «Оріон», 2019

Підручник:  Українська мова та читання.  Підручник для 2 класу ЗЗСО у двох частинах.

Частина 2 / О.Я.Савченко.  Київ. «Оріон», 2019

Тема уроку

Дата

Стор. підр

Прим.

Досліджую звуки і букви, склад, наголос (     год)

1.

Вступ.  Нумо знайомитись!  Повідомлення  (впр. 1-13)                         

01.09

4-5

 

2.

Вступ до теми.  В.Бичко «Літо, до побачення!»                                       

01.09

3-4

 

3.

Розпізнаю голосні звуки.  Спостереження за істотними ознаками голосних звуків.  Букви, що позначають голосні звуки. (впр. 1-11)      

03.09

8-9

 

4.

Йдуть до школи школярі.  М.Сингаївський  «До школи».  Виразне читання.  Загадка.  Складання загадки.                                                      

04.09

6

 

5.

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків.  Букви, що позначають приголосні звуки. (впр 1-9)                                                                                                        

07.09

10-11

 

6.

Спостерігаю за м’якими приголосними звуками.  Букви, що позначають м’якість приголосних.  Звуко-буквений аналіз слів. (впр. 1-10)            

08.09

11-12

 

7.

Наш клас – одна міцна сім’я.  Н.Умеров «Наш клас».  М.Хоросницька «Добра порада». Т.Цидзіна «Очі, вуха маю…».  Прислів’я.                   

08.09

7-8

 

8.

Досліджую слова з подовженими приголосними звуками.  Звуко-буквений аналіз слів.  Написання оголошення. (впр. 1-9)

10.09

14-15

 

9.

Хитрощі не люблять совісті.  В.Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила».  Прислів’я.  переказування казки. 

11.09

10-11

 

10.

Досліджую слова з подовженими приголосними звуками.  Звуко-буквений аналіз слів.  Написання оголошення. (впр. 1-9)

14.09

14-15

 

11.

Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз’]. Звуко-буквений аналіз слів.  Складання і записування речень.  (впр. 1-11)

15.09

16-17

 

12.

Медіа віконце: читаю, слухаю, бачу.  Джерела інформації. 

15.09

12-13

 

13.

Досліджую, коли букви я, ю, є позначають два звуки.  Написання тексту за поданими запитаннями. (впр. 1-10)

17.09

19-20

 

14.

Осінь – золотокоса красуня.  М.Рильький «Ми збирали з сином на землі каштани…».  Д.Павличко «Небеса прозорі…»(напам’ять)

18.09

15-17

 

15.

Правильно пишу слова з апострофом.  Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р перед апострофом.  Написання запрошення. (впр. 1-10)

21.09

21-22

 

16.

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів.  Складання і записування речень. (впр. 1-7) Мета читання (розважитися, отримати інформацію)

22.09

23-24

 

17.

Жартівливі вірші.  Грицько Ьойко «Хвастунець».  Г.Фалькович «Чесний кіт».

22.09

17-18

 

18.

Правильно наголошую слова.  Робота зі словником. Звуковий аналіз слів.  Складання речень. (впр. 1-10)

24.09

26-27

 

19.

Книжка як джерело інформації.  Узагальнення і систематизація вивченого

25.09

19

 

20.

Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах.  Робота зі словником. (впр. 1-8)

28.09

28-29

 

21.

Конструюю слова зі складів. Уявлення про складоутворювальну роль голосних звуків. (впр. 1-11)

29.09

30-31

 

22.

Колискові пісеньки – перлинки української мови.  О.Коротюк «Ходить сон».  Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой, люлі, ой, люлі…» (за вибором напам’ять)

29.09

20-23

 

23.

Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученням «дж» і «дз», буквами її, ь та апострофом.  Звуко-буквений аналіз слів. (впр. 1-11)

01.10

34-35

 

24.

Лічилки.  Мирилки.  Читання лічилок і мирилок. 

02.10

24-26

 

25.

Абетка.  Розташовую слова за абеткою.  Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова.  Навчальне аудіювання  (впр. 1-11)

05.10

36-37

 

26.

Абетка. Шукаю слово у словнику за алфавітом.  Робота з орфографічним словником.  Складання речень (впр. 1-9)

06.10

37-38

 

27.

Загадки.  Читання і відгадування загадок.  Д.Білоус «Загадки про розділові знаки»

06.10

26-27

 

Досліджую  значення  слова  (   год)

28.

Спостерігаю за значенням слова.  Інтерв’ю.  Перегляд кадрів мультфільму, складання і записування речень за їх змістом (впр. 1-9)

08.10

39-40

 

29.

Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту.  «Кіт і пес» (українська народна казка).  Розігрування сценки за змістом казки.  Перегляд мультфільму «Про всіх на світі»

09.10

29

 

30.

Розпізнаю пряме і переносне значення слів.  Складання розповіді про море за картиною і поданими словами (впр. 1-12)

12.10

41-42

 

31.

Розрізняю значення слів.  Складання і записування речень із словами, які мають різне значення (впр. 1-9). Добираю протилежні за значенням слова.  Навчальний діалог (впр. 1-7)

13.10

43-45

 

32.

На зеленому човні пропливає літо. В.Чухліб «Чи далеко до осені?».  Загадка – добавлянка . Медіавіконце: книжка.  Як побудована книжка.  Створення реклами своєї улюбленої книжки. У колі рідної сім’ї.  ласкаві слова-звертання.  Н.Мовчан-Карпусь «Василинка».  В.Гринько «Сію дитині» 

13.10

30-34

 

33.

Добираю близькі за значенням слова (впр. 1-8). Добираю слова, які прикрашають мовлення.  Складання речень із порівняннями (впр. 1-8). Уживаю ввічливі слова.  Інтерв’ю.  складання речень. (впр. 1-10)

02.11

46-50

 

34.

Об’єдную слова в групи за певною ознакою.  Складання речень (впр. 1-10). Добираю слова на певну тему (впр. 1-8)

03.11

51-53

 

35.

Що в людині найцінніше?  З.Мензатюк «Золоте серце».  Роль ввічливих слів у спілкуванні. Мовні цікавинки. В.Плахотников «Під парканом».  І.Січовик «Кістку пес в зубах тримав…».  Т.Корольова «Рано-вранці в центрі міста…»

03.11

35-37

 

36.

Діагностична робота № 1

05.11

 

 

37.

Медіа віконце: мандрівка до бібліотеки.  Як вибрати потрібну книжку?  Створення листівки про користь читання

06.11

40-41

 

Досліджую слова – назви предметів  (   год)

38.

Ставлю питання до назв предметів.  Розпізнавання слів – назв предметів за питаннями хто? що?  (впр. 1-11)

09.11

54-55

 

39.

Розпізнаю слова – назви предметів.  Складання речень

(впр. 1-9) 

10.11

56-57

 

40.

Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій.  «Цап та баран» (українська народна казка).  

10.11

42-43

 

41.

Пишу з великої букви імена, по-батькові, прізвища.  Складання речень 

12.11

60-61

 

42.

Коли щось робиш, думай про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка).  Складання плану твору і переказування за ним казки

13.11

45-46

 

43.

Дізнаюсь про походження імен і прізвищ.  Доповнення речень  (впр. 1-12) 

16.11

62-63

 

44.

Дізнаюсь про походження імен і прізвищ.  Доповнення речень  (впр. 1-12) 

17.11

62-63

 

45.

Як риби короля обирали «Оселедець і камбала»  (польська народна казка) 

17.11

46-47

 

46.

Пишу з великої букви назви міст і сіл.  Складання речень

(впр. 1-8)

19.11

65-66

 

47.

Ой, роде наш красний, роде наш прекрасний.  М.Чумарна «Маленька і велика».  «Роде наш красний» (українська народна пісня)

20.11

50-51

 

48.

Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів.  Складання речень  (впр. 1-11) 

23.11

67-68

 

49.

Розпізнаю слова – назви предметів, які називають один предмет і багато.  Звуковий аналіз слів  (впр. 1-11)

24.11

69-70

 

50.

Петриківський розпис.  Н.Поклад «Петриківські диво-квіти»

24.11

53

 

51.

Розпізнаю слова – назви предметів, які мають пряме і переносне значення, різне значення, протилежне значення.

26.11

 

 

52.

Щастя. М.Морозенко «Мій тато повернувся із війни» 

27.11

55

 

53.

Узагальнення і систематизація знань з теми «Досліджую слова – назви предметів»

30.11

 

 

54.

Будова слова.  Закінчення.  Основа.  Робота з деформованими реченнями.

01.12

 

 

Будова  слова  (   год)

55.

Україна наша – вічна.  В.Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда)

01.12

56

 

56.

Будова слова.  Корінь.  Споріднені слова

03.12

 

 

57.

Білі шати зими.  Порівняння-образ.  В.Скомаровський «Казкові шати».  Загадки 

04.12

60

 

58.

Корінь.  Споріднені слова.  Списування тексту

07.12

 

 

59.

Форма слова.  Порівняння форм слова і споріднених слів.

08.12

 

 

60.

Досліджуємо текст.  Г.Демченко «Ялинова шишка».  Загадка-добавлянка.  Ключові слова.  Головна і другорядна інформація в тексті.

08.12

62-63

 

61.

Споріднені слова.  Порівняння форм слова, споріднених слів і синонімів. 

10.12

 

 

62.

Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати!  Робота з картиною Г.Нзаренко «Колядники».  Складання розповіді за картиною.  Народна прикмета

11.12

66

 

63.

Форма слова.  Слова-помічники.  Їх роль у реченні. Зв’язок слів у реченні.

14.12

 

 

64.

Форма слова.  Слова-помічники.  Їх роль у реченні. Зв’язок слів у реченні.

15.12

 

 

65.

Ми йдемо колядувати, господарів величати!  Л.Повх «Колядники».  Інсценізація дійства 

15.12

68

 

66.

Діагностична робота № 2

17.12

 

 

67.

Текст-опис.  Складання тексту-опису.  Структура тексту-опису.

18.12

61

 

68.

Вправляння у списуванні тексту, поданого друкованим шрифтом

21.12

 

 

69.

Розпізнавання кореня у споріднених словах

22.12

 

 

70.

Розвиваємо пам’ять. Т.Коломієць «Падав сніг»

22.12

 

 

71.

Підсумковий урок за семестр

24.12

 

 

C:\Users\HOME\Desktop\ac40bdb81eb8.jpg

docx
Додано
5 листопада 2020
Переглядів
5117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку