Українська мова
(7 годин на тиждень, з них: 5 – як окремий предмет і 2 - як частина предмета «Я досліджую світ»)
Підручник: Українська мова та читання. Підручник для 2 класу ЗЗСО у двох частинах.
Частина 1 / К.І.Пономарьова. Київ. «Оріон», 2019
Підручник: Українська мова та читання. Підручник для 2 класу ЗЗСО у двох частинах.
Частина 2 / О.Я.Савченко. Київ. «Оріон», 2019
№ |
Тема уроку |
Дата |
Стор. підр |
Прим. |
Досліджую звуки і букви, склад, наголос ( год) |
||||
1. |
Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення (впр. 1-13) |
01.09 |
4-5 |
|
2. |
Вступ до теми. В.Бичко «Літо, до побачення!» |
01.09 |
3-4 |
|
3. |
Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки. (впр. 1-11) |
03.09 |
8-9 |
|
4. |
Йдуть до школи школярі. М.Сингаївський «До школи». Виразне читання. Загадка. Складання загадки. |
04.09 |
6 |
|
5. |
Розрізняю голосні і приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позначають приголосні звуки. (впр 1-9) |
07.09 |
10-11 |
|
6. |
Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів. (впр. 1-10) |
08.09 |
11-12 |
|
7. |
Наш клас – одна міцна сім’я. Н.Умеров «Наш клас». М.Хоросницька «Добра порада». Т.Цидзіна «Очі, вуха маю…». Прислів’я. |
08.09 |
7-8 |
|
8. |
Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення. (впр. 1-9) |
10.09 |
14-15 |
|
9. |
Хитрощі не люблять совісті. В.Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. переказування казки. |
11.09 |
10-11 |
|
10. |
Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення. (впр. 1-9) |
14.09 |
14-15 |
|
11. |
Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз’]. Звуко-буквений аналіз слів. Складання і записування речень. (впр. 1-11) |
15.09 |
16-17 |
|
12. |
Медіа віконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації. |
15.09 |
12-13 |
|
13. |
Досліджую, коли букви я, ю, є позначають два звуки. Написання тексту за поданими запитаннями. (впр. 1-10) |
17.09 |
19-20 |
|
14. |
Осінь – золотокоса красуня. М.Рильький «Ми збирали з сином на землі каштани…». Д.Павличко «Небеса прозорі…»(напам’ять) |
18.09 |
15-17 |
|
15. |
Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р перед апострофом. Написання запрошення. (впр. 1-10) |
21.09 |
21-22 |
|
16. |
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів. Складання і записування речень. (впр. 1-7) Мета читання (розважитися, отримати інформацію) |
22.09 |
23-24 |
|
17. |
Жартівливі вірші. Грицько Ьойко «Хвастунець». Г.Фалькович «Чесний кіт». |
22.09 |
17-18 |
|
18. |
Правильно наголошую слова. Робота зі словником. Звуковий аналіз слів. Складання речень. (впр. 1-10) |
24.09 |
26-27 |
|
19. |
Книжка як джерело інформації. Узагальнення і систематизація вивченого |
25.09 |
19 |
|
20. |
Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах. Робота зі словником. (впр. 1-8) |
28.09 |
28-29 |
|
21. |
Конструюю слова зі складів. Уявлення про складоутворювальну роль голосних звуків. (впр. 1-11) |
29.09 |
30-31 |
|
22. |
Колискові пісеньки – перлинки української мови. О.Коротюк «Ходить сон». Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой, люлі, ой, люлі…» (за вибором напам’ять) |
29.09 |
20-23 |
|
23. |
Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученням «дж» і «дз», буквами її, ь та апострофом. Звуко-буквений аналіз слів. (впр. 1-11) |
01.10 |
34-35 |
|
24. |
Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок. |
02.10 |
24-26 |
|
25. |
Абетка. Розташовую слова за абеткою. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. Навчальне аудіювання (впр. 1-11) |
05.10 |
36-37 |
|
26. |
Абетка. Шукаю слово у словнику за алфавітом. Робота з орфографічним словником. Складання речень (впр. 1-9) |
06.10 |
37-38 |
|
27. |
Загадки. Читання і відгадування загадок. Д.Білоус «Загадки про розділові знаки» |
06.10 |
26-27 |
|
Досліджую значення слова ( год) |
||||
28. |
Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд кадрів мультфільму, складання і записування речень за їх змістом (впр. 1-9) |
08.10 |
39-40 |
|
29. |
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» |
09.10 |
29 |
|
30. |
Розпізнаю пряме і переносне значення слів. Складання розповіді про море за картиною і поданими словами (впр. 1-12) |
12.10 |
41-42 |
|
31. |
Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення (впр. 1-9). Добираю протилежні за значенням слова. Навчальний діалог (впр. 1-7) |
13.10 |
43-45 |
|
32. |
На зеленому човні пропливає літо. В.Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка – добавлянка . Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки. У колі рідної сім’ї. ласкаві слова-звертання. Н.Мовчан-Карпусь «Василинка». В.Гринько «Сію дитині» |
13.10 |
30-34 |
|
33. |
Добираю близькі за значенням слова (впр. 1-8). Добираю слова, які прикрашають мовлення. Складання речень із порівняннями (впр. 1-8). Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. складання речень. (впр. 1-10) |
02.11 |
46-50 |
|
34. |
Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень (впр. 1-10). Добираю слова на певну тему (впр. 1-8) |
03.11 |
51-53 |
|
35. |
Що в людині найцінніше? З.Мензатюк «Золоте серце». Роль ввічливих слів у спілкуванні. Мовні цікавинки. В.Плахотников «Під парканом». І.Січовик «Кістку пес в зубах тримав…». Т.Корольова «Рано-вранці в центрі міста…» |
03.11 |
35-37 |
|
36. |
Діагностична робота № 1 |
05.11 |
|
|
37. |
Медіа віконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання |
06.11 |
40-41 |
|
Досліджую слова – назви предметів ( год) |
||||
38. |
Ставлю питання до назв предметів. Розпізнавання слів – назв предметів за питаннями хто? що? (впр. 1-11) |
09.11 |
54-55 |
|
39. |
Розпізнаю слова – назви предметів. Складання речень (впр. 1-9) |
10.11 |
56-57 |
|
40. |
Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка). |
10.11 |
42-43 |
|
41. |
Пишу з великої букви імена, по-батькові, прізвища. Складання речень |
12.11 |
60-61 |
|
42. |
Коли щось робиш, думай про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка). Складання плану твору і переказування за ним казки |
13.11 |
45-46 |
|
43. |
Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення речень (впр. 1-12) |
16.11 |
62-63 |
|
44. |
Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення речень (впр. 1-12) |
17.11 |
62-63 |
|
45. |
Як риби короля обирали «Оселедець і камбала» (польська народна казка) |
17.11 |
46-47 |
|
46. |
Пишу з великої букви назви міст і сіл. Складання речень (впр. 1-8) |
19.11 |
65-66 |
|
47. |
Ой, роде наш красний, роде наш прекрасний. М.Чумарна «Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня) |
20.11 |
50-51 |
|
48. |
Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів. Складання речень (впр. 1-11) |
23.11 |
67-68 |
|
49. |
Розпізнаю слова – назви предметів, які називають один предмет і багато. Звуковий аналіз слів (впр. 1-11) |
24.11 |
69-70 |
|
50. |
Петриківський розпис. Н.Поклад «Петриківські диво-квіти» |
24.11 |
53 |
|
51. |
Розпізнаю слова – назви предметів, які мають пряме і переносне значення, різне значення, протилежне значення. |
26.11 |
|
|
52. |
Щастя. М.Морозенко «Мій тато повернувся із війни» |
27.11 |
55 |
|
53. |
Узагальнення і систематизація знань з теми «Досліджую слова – назви предметів» |
30.11 |
|
|
54. |
Будова слова. Закінчення. Основа. Робота з деформованими реченнями. |
01.12 |
|
|
Будова слова ( год) |
||||
55. |
Україна наша – вічна. В.Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) |
01.12 |
56 |
|
56. |
Будова слова. Корінь. Споріднені слова |
03.12 |
|
|
57. |
Білі шати зими. Порівняння-образ. В.Скомаровський «Казкові шати». Загадки |
04.12 |
60 |
|
58. |
Корінь. Споріднені слова. Списування тексту |
07.12 |
|
|
59. |
Форма слова. Порівняння форм слова і споріднених слів. |
08.12 |
|
|
60. |
Досліджуємо текст. Г.Демченко «Ялинова шишка». Загадка-добавлянка. Ключові слова. Головна і другорядна інформація в тексті. |
08.12 |
62-63 |
|
61. |
Споріднені слова. Порівняння форм слова, споріднених слів і синонімів. |
10.12 |
|
|
62. |
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г.Нзаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета |
11.12 |
66 |
|
63. |
Форма слова. Слова-помічники. Їх роль у реченні. Зв’язок слів у реченні. |
14.12 |
|
|
64. |
Форма слова. Слова-помічники. Їх роль у реченні. Зв’язок слів у реченні. |
15.12 |
|
|
65. |
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л.Повх «Колядники». Інсценізація дійства |
15.12 |
68 |
|
66. |
Діагностична робота № 2 |
17.12 |
|
|
67. |
Текст-опис. Складання тексту-опису. Структура тексту-опису. |
18.12 |
61 |
|
68. |
Вправляння у списуванні тексту, поданого друкованим шрифтом |
21.12 |
|
|
69. |
Розпізнавання кореня у споріднених словах |
22.12 |
|
|
70. |
Розвиваємо пам’ять. Т.Коломієць «Падав сніг» |
22.12 |
|
|
71. |
Підсумковий урок за семестр |
24.12 |
|
|