Випиши виділені слова. Добери до виписаних слів відповідні звукові схеми. Зроби звуко - буквені схеми. Капелюх - [– •/ – •/ = • – ], [ к а -п е - л’у́ х ] горою - [ – •/ –•/ = • ], [ г о - /р о́/ -й у]------------------------------------------------------------------------------- Які звуки позначає буква ю на початку слова та після голосного? Який звук позначає буква ю після м’якого приголосного? Буква ю на початку слова та після голосного позначає звуки [й], [у]. Після м’якого приголосного - звук [у].
12. Склади слова з «розсипаних» складів. -цю- ма- -ють -ва- -ди -пин спі- -ють -лю- тан- лю- -ють лю- --------------------------------------------------------- 13. Запиши слова. Зроби звуко-буквений аналіз одного зі слів (вибір власний). Які звуки позначає буква ю в кожному з цих слів?
Домашнє завдвння Спиши останні три речення тексту вправи 13, уставляючи пропущені букви. * Які звуки вони позначають? * Зроби звуко - буквений аналіз цих слів. Чимчикують - 4 склади, 10 букв, 10 звуків, [– • – – • – •́ = •́ =], [ч и м-ч и-к у́-йу т’],маслюка - 3 склади, 7 букв, 7 звуків, [– • – = • – •́], [м а - с л’у - к а́],люта - 2 склади, 4 букви, 4 звука [= •́ – •], [л’у́ т а]. ПЕРЕВІРКА
Урок української мови з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. «Звукове значення букви ю» . Мета. Формування орфографічної навички — вживання букви ю. Навчити учнів визначати звукове значення букви ю, залежно від її позиції у слові; формувати практичні навички розмежування букв і звуків.