Календарне планування уроків
української мови 2 клас
за інтегрованим підручником для 2 класу
“Українська мова та читання (у двох частинах)”
Автори: О.Л. Іщенко, С.П. Логачевська
2019 р.
Створено за типовою освітньою програмою колективу авторів
під керівництвом Р.Б. Шияна.
ІІ семестр
№ п/п |
Дата |
Зміст |
Ст. підр. |
|
|
Тема 5 Вартість і цінність Будова слова |
|
1 |
13.01 |
Читаємо та обговорюємо. Астрід Ліндгрен. Товариство зі збуту вишень. |
4-5 |
2 |
|
Вчимо мову. Форми слова. Закінчення. |
6 |
3 |
|
Складаємо тексти. Створюємо рекламу. |
7 |
4 |
|
Говоримо і слухаємо. Астрід Ліндгрен. Як добре мати дідуся. |
8 |
5 |
|
УРМ «Повага до старших – традиція в Україні» Робота над деформованим текстом |
|
6 |
20.01 |
Пишемо правильно. Форми слова і слова-помічники. |
9 |
7 |
|
Вчимо мову. Наталя Забіла. Стояла собі хатка. |
10 |
8 |
|
Вчимо мову. Споріднені слова. Корінь слова. |
11 |
9 |
|
Вчимо мову. Корінь слова. |
12-13 |
10 |
|
УРМ «Вітаміни взимку. Їжа корисна для здоров’я» Складання розповіді за малюнками та запитаннями |
|
11 |
27.01 |
Пишемо правильно. Форми слова та споріднені слова. |
14-15 |
12 |
|
Говоримо і слухаємо. Як з’явилися гроші. |
16-17 |
13 |
|
Читаємо та обговорюємо. Мистецтво з бляшанки. |
18-19 |
14 |
|
Читаємо та обговорюємо. Мистецтво з бляшанки. Відповіді на запитання. |
18-19 |
15 |
|
Підсумковий урок по темі |
|
|
|
Тема 6 Хочу, можу, треба Іменник |
|
1
|
03.02
|
Читаємо та обговорюємо. Як шарфик хотів стати змією і що з того вийшло. |
20-21 |
2 |
|
Вчимо мову. Частини мови. |
22 |
3 |
|
Складаємо тексти. Іменник. |
23 |
4 |
|
Читаємо та обговорюємо. Луї та його монстри. |
24-25 |
5 |
|
УРМ Складання порад на тему «Книга – твій друг і порадник» за опорними словами та малюнками |
|
6 |
10.02 |
Вчимо мову. Істоти і неістоти. |
26 |
7 |
|
Читаємо та обговорюємо. Водогін-музикант. |
27 |
8 |
|
Говоримо і слухаємо. Лариса Денисенко. Псяки-усміхаки, любляки, відчайдухи, жаднюги, вередуни, впертюхи: дещо про цуциків і людей. |
28-29 |
9 |
|
Пишемо правильно. Один - багато. |
30 |
10 |
|
УРМ Розповідь на тему «Моя бібліотека» за серією сюжетних малюнків, планом, опорними словами |
|
11 |
17.02 |
Пишемо правильно. Власні назви. |
31 |
12 |
|
Складаємо тексти. Карта погоди. |
32-33 |
13 |
|
Читаємо та обговорюємо. Чудові відмовки. |
34 |
14 |
|
Написання листа. За Ліз Пічон. Напад собаки на Тараса Ковальчука. |
34-35 |
15 |
|
УРМ Турбота зігріває в холодну пору. Побудова тексту за даним початком |
|
16 |
24.02 |
Читаємо та обговорюємо. За Девідом Вольямсом. Сміттєстрахіття. |
36-37 |
17 |
|
Складаємо тексти. Складаємо кінцівку оповідання. |
37 |
18 |
|
Складаємо тексти. Тематичні групи слів. |
38 |
19 |
|
Складаємо тексти. Тематичні групи слів. |
38 |
20 |
|
Підсумковий урок по темі |
|
|
|
Тема 7 Ідеї, винаходи, відкриття Прикметник |
|
1 |
02.03 |
Складаємо тексти. Прикметник. |
39 |
2 |
|
Говоримо і слухаємо. Як роблять олівці. |
40-41 |
3 |
|
Пишемо правильно. Роль прикметників. |
42 |
4 |
|
Пишемо правильно. Роль прикметників. |
43 |
5 |
|
УРМ Привітання зі святом 8 березня. Створення вітальної листівки до свята. |
|
6 |
09.03 |
Читаємо і обговорюємо. Кріт-неборака. Олександр Копиленко. |
44-45 |
7 |
|
Читаємо і обговорюємо. Кріт-неборака. Олександр Копиленко. |
44-45 |
8 |
|
Читаємо і обговорюємо. Тільник. Віталій Кириченко. |
46 |
9 |
|
Пишемо правильно. Досліджуємо прикметники. |
47 |
10 |
|
УРМ Ясне сонечко, заглянь у віконечко. Робота над виражальними засобами мови. Складання закличок. |
|
11 |
16.03 |
Читаємо і обговорюємо. Як я допомагаю Петрику робити уроки. Юхим Чеповецький. |
48-49 |
12 |
|
Читаємо і обговорюємо. Як я допомагаю Петрику робити уроки. Юхим Чеповецький. |
48-49 |
13 |
|
Говоримо і слухаємо. Окуляри на всі випадки. |
50 |
14 |
|
Говоримо і слухаємо. Окуляри на всі випадки. |
51 |
15 |
|
УРМ Наші друзі - птахи Колективне складання тексту про жайворонка |
|
16 |
23.03 |
Говоримо і слухаємо. Окуляри на всі випадки. |
50-51 |
17 |
|
Використання прикметників у мовленні. |
51 |
18 |
|
Говоримо і слухаємо. Вчимося порівнювати. |
52 |
19 |
|
Говоримо і слухаємо. Вчимося порівнювати. |
52 |
20 |
|
Підсумковий урок по темі |
|
|
|
Тема 8 Рух і час Дієслово |
|
1 |
06.04 |
Вчимо мову. Дієслово. |
53 |
2 |
|
Складаємо тексти. Описуємо свій день. |
54 |
3 |
|
Пишемо правильно. Звуконаслідування. |
55 |
4 |
|
Читаємо і обговорюємо. Помічники пілотів: сигнальники. |
56-57 |
5 |
|
УРМ Перші весняні квіти. Складання опису предмета |
|
6 |
13.04 |
Складаємо тексти. Описуємо порядок дій. |
58-59 |
7 |
|
Складаємо тексти. Записуємо рецепти. |
60 |
8 |
|
Складаємо тексти. Складаємо рецепти. |
61 |
9 |
|
Пишемо правильно. Складаємо розповідь. |
62-63 |
10 |
|
УРМ Струмочки нам співають про весну Робота над добором влучних слів для висловлення думки |
|
11 |
20.04 |
Читаємо і обговорюємо. Читаємо вірші про весну. |
64-65 |
12 |
|
Читаємо і обговорюємо. Міра для часу. Ірина Андріанова. |
66 |
13 |
|
Пишемо правильно. Вивчаємо календар. |
67 |
14 |
|
Говоримо і слухаємо. Котра година? Наталя Забіла. |
68-69 |
15 |
|
УРМ Хто як весну зустрічає Складання і запис запитань за змістом прочитаного |
|
16 |
27.04 |
Читаємо і обговорюємо. Подорож листочка. За Наталією Чуб. |
70-71 |
17 |
|
Читаємо і обговорюємо. Чорна-чорна курка. За Галиною Вдовиченко. |
72 |
18 |
|
Пишемо правильно. Досліджуємо мову твору. |
73 |
19 |
|
Читаємо і обговорюємо. Чорна-чорна курка. Продовження. За Галиною Вдовиченко. |
74-75 |
20 |
|
Підсумковий урок по темі |
|
|
|
Тема 9 Все пов’язано з усім Повторення |
|
1 |
04.05 |
Говоримо і слухаємо. Досліджуємо газету. |
76 |
2 |
|
Що б таке зробити, коли нема роботи? |
77-78 |
3 |
|
Пишемо правильно. Повторюємо в кінці року. Текст. |
79 |
4 |
|
Читаємо і обговорюємо. Прекрасний принц. Ніколаус Гайдельбах, Франц Голер. |
80-81 |
5 |
|
УРМ Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можуть слугувати планом розповіді |
|
6 |
11.05 |
Пишемо правильно. Речення. |
82 |
7 |
|
Пишемо правильно. Звуки і букви. |
83 |
8 |
|
Читаємо і обговорюємо. Правдива історія про трьох поросят. За Джоном Сьєжкою. |
84-85 |
9 |
|
Пишемо правильно. Запитуємо і відповідаємо. |
86 |
10 |
|
УРМ Дружба – найдорожчий скарб. Робота над деформованим текстом |
|
11 |
18.05 |
Пишемо правильно. Будова слова. |
87 |
12 |
|
Читаємо і обговорюємо. Коли потрібна поліція? |
88 |
13 |
|
Пишемо правильно. Частини мови. |
89 |
14 |
|
Пишемо правильно. Значення слова. |
90 |
15 |
|
УРМ Тваринка в моєму домі. Редагування тексту шляхом заміни повторів того самого слова близькими за значенням словами |
|
16 |
25.05 |
Пишемо правильно. Правила правопису. |
91 |
17 |
|
Читаємо і обговорюємо. Читаємо вірші про літо. Плело віночок літо. Галина Кирпа; Хлипа липень. Андрій М’ястківський. |
92 |
18 |
|
Читаємо і обговорюємо. Читаємо вірші про літо. Літні турботи. Анатолій Костецький. |
93 |
19 |
|
Підсумковий урок по темі |
|
20 |
|
Підсумковий урок за рік |
|