Календарне планування уроків української мови 3 клас І семестр за підручником К.Пономарьової

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови 3 клас І семестр за підручником К.Пономарьової
Перегляд файлу

 

                                    Українська мова 3 клас

За підручником К. Пономарьової «Українська мова та читання».

К. Пономарьова  Зошит з розвитку мовлення

 Малюю словом” Видавництво Київ « Оріон»

                                     980.745

                                             І семестр            54 год.

Дата

                            Тема уроку

Домашнє завдання

 

 

  1. Пригадую знання про звуки і букви.

 

1.

04.09

 Розрізняю голосні і приголосні звуки. С. 3-5.

С.5,завд.8

2.

05.09

 Розпізнаю м’які приголосні звуки. С.6-7.

С.7, завд.12

3.

06.09

 Пригадую слова з апострофом  і звуками

 дж ,  дз ,  дз  . с. 8-9.

С.9, завд10

4.

11.09

 Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. С. 10-11.

С.11, завд.10

5.

12.09

Розвиток зв’язного мовлення 1.

Написання розповіді за запитаннями. «Спогади про літній відпочинок». с.4-7.

 

6.

13.09

 

Діагностувальна робота. Списування із завданням.

 

 

7.

14.09

 Аналіз діагностичної роботи. Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. С. 12-13.

С.13, завд.8

8.

18.09

Розрізняю слова з ненаголошеними звуками  е  , и. с. 14-15.

С.15,завд.11

9.

19.09

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками е ,  и  .  с.16-17.

С.17, завд.11

10.

20.09

Пригадую правила переносу слів. С.18-19.

С.19, завд.7

11.

2.09

Пригадую і використовую алфавіт. С. 19- 21.

С.21, завд.9

12.

24.09

Розвиток зв’язного мовлення 2.

Малюю словами осінь. Написання розповіді за поданим початком с. 8-10.

 

 

13.

27.09

Шукаю слова в словнику за алфавітом.

С. 21-22.

С.22, завд.7

14.

28.09

Повторення і закріплення знань з теми.

 

15.

29.09

Діагностувальна робота з теми « Звуки і букви». Перевірка мовних знань і умінь.

 

 

 

 2.Спостерігаю за значенням слів.

 

16.

04.10

 Аналіз діагностичної роботи. Розрізняю пряме і переносне значення слів. с. 23- 24.

С.24, завд.9

17.

05.10

Розпізнаю синоніми. С. 25-26.

С.26, завд.6

18.

06.10

 Добираю синоніми. с. 27-28.

С.28,завд.7

19.

08.10

Розвиток зв’язного мовлення 3.

Написання розповіді за серією малюнків.

« Пікнік». С. 11-13.

 

 

20.

11.10

Розпізнаю і добираю антоніми. С. 28-30.

С.30, завд.7

21.

12.10

Розпізнаю слова, Які мають кілька значень. С. 30-32.

С.32, завд.8

22.

13.10

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. С. 32-33.

С.33, завд.7

23. 

25.10

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

 

24.

26.10

Діагностувальна робота . Диктант.

 

 

 

Досліджую будову слова.

 

25.

27.10

 Аналіз діагностичної роботи. Визначаю корінь слова. С. 34-35.

С.35, завд.7

26.

29.10

Розвиток зв’язного мовлення 4.

Написання переказу тексту за колективно складеним планом « Покинуте кошеня». С.14-16.

 

27.

01.11

Розпізнаю спільнокореневі слова. С. 36-37.

С.37, завд.8

28.

02.11

Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів. С.37-39

С.39, завд.8

29.

03.11

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів. С . 39-41.

С.41, завд.7

30.

08.11

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. С. 41-43.

С.43, завд.9

31.

09.11

Визначаю закінчення у словах. С. 43-45

С.45, завд.7

32.

10.11

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. С. 45-47

С.47, завд.7

33.

12.11

Розвиток зв’язного мовлення 5.

Побудова розповіді за коміксом « Весела дитяча пригода». С. 17-19.

 

34.

15.11

Визначаю основу слова. С.47-48.

С.48, завд.10

35.

16.11

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. С. 49-50.

С.50, завд.8

36.

17.11

Визначаю префікс у словах.  с. 51-52.

С.52, завд.8

 

 

Утворюю слова за допомогою префіксів. с. 53-54.

С.54, завд.8

37.

22.11

Розрізняю префікси і службові слова. С.54-56

С.56, завд.7

38.

23.11

Спостерігаю за написанням слів із префіксами  роз- , без-. С 56-57.

С.57, завд.9

39.

24.11

Діагностувальна  робота. Письмовий переказ.

 

40.

26.11

Розвиток зв’язного мовлення 6.

Написання переказу тексту за колективно складеним планом « Небезпечна пригода на річці».с. 20-22.

 

41.

29.11

 Аналіз діагностичної роботи. Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. с.58-59.

С.59, завд.10

42.

30.11

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів. С. 60-61.

С.61, завд.7

43.

01.12

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. С.61-63.

С.63,завд.8

44.

06.12

Визначаю суфікс у словах. С. 63-65.

С.65, завд.10

45.

07.12

Утворюю слова за допомогою суфіксів.

с 65-67.

С.67, завд.9

46.

08.12

Визначаю будову слова. С. 67- 68.

С.68, завд.8

47.

10.12

Розвиток зв’язного мовлення 7.

Написання розповіді на основі власних спостережень « Зима прийшла». С.23-25.

 

48.

13.12

Розбираю слова за будовою. С.69-70.

С.70, завд.9

49.

14.12

Розпізнаю слова з орфограмами. С. 71- 72.

С.72, завд.7

50.

15.12

Перевіряю написання ненаголошених  е ,  и  в коренях слів.с. 72- 74.

С.74, завд.12

51.

20.12

Пишу записку і СМС – повідомлення.

 с.74-76.

С.76, завд.11

52.

21.12

Діагностувальна робота. Письмовий діалог.

 

53.

22.12

 Аналіз діагностичної роботи. Перевіряю написання слів з ненаголошеними  е ,  и за словником. С.76-77.

С.77, завд.7

54.

24.12

Розвиток зв’язного мовлення 8.

Написання переказу тексту за колективно складеним планом « Не врода прикрашає людину, а добрі слова». С.26-28.