Українська мова 3 клас
За підручником К. Пономарьової «Українська мова та читання».
К. Пономарьова Зошит з розвитку мовлення
“Малюю словом” Видавництво Київ « Оріон»
І семестр 54 год.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
|
|
|
|
1. |
04.09 |
Розрізняю голосні і приголосні звуки. С. 3-5. |
С.5,завд.8 |
2. |
05.09 |
Розпізнаю м’які приголосні звуки. С.6-7. |
С.7, завд.12 |
3. |
06.09 |
Пригадую слова з апострофом і звуками дж , дз , дз . с. 8-9. |
С.9, завд10 |
4. |
11.09 |
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. С. 10-11. |
С.11, завд.10 |
5. |
12.09 |
Розвиток зв’язного мовлення 1. Написання розповіді за запитаннями. «Спогади про літній відпочинок». с.4-7. |
|
6. |
13.09 |
Діагностувальна робота. Списування із завданням. |
|
7. |
14.09 |
Аналіз діагностичної роботи. Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. С. 12-13. |
С.13, завд.8 |
8. |
18.09 |
Розрізняю слова з ненаголошеними звуками е , и. с. 14-15. |
С.15,завд.11 |
9. |
19.09 |
Правильно записую слова з ненаголошеними звуками е , и . с.16-17. |
С.17, завд.11 |
10. |
20.09 |
Пригадую правила переносу слів. С.18-19. |
С.19, завд.7 |
11. |
2.09 |
Пригадую і використовую алфавіт. С. 19- 21. |
С.21, завд.9 |
12. |
24.09 |
Розвиток зв’язного мовлення 2. Малюю словами осінь. Написання розповіді за поданим початком с. 8-10.
|
|
13. |
27.09 |
Шукаю слова в словнику за алфавітом. С. 21-22. |
С.22, завд.7 |
14. |
28.09 |
Повторення і закріплення знань з теми. |
|
15. |
29.09 |
Діагностувальна робота з теми « Звуки і букви». Перевірка мовних знань і умінь. |
|
|
|
2.Спостерігаю за значенням слів. |
|
16. |
04.10 |
Аналіз діагностичної роботи. Розрізняю пряме і переносне значення слів. с. 23- 24. |
С.24, завд.9 |
17. |
05.10 |
Розпізнаю синоніми. С. 25-26. |
С.26, завд.6 |
18. |
06.10 |
Добираю синоніми. с. 27-28. |
С.28,завд.7 |
19. |
08.10 |
Розвиток зв’язного мовлення 3. Написання розповіді за серією малюнків. « Пікнік». С. 11-13.
|
|
20. |
11.10 |
Розпізнаю і добираю антоніми. С. 28-30. |
С.30, завд.7 |
21. |
12.10 |
Розпізнаю слова, Які мають кілька значень. С. 30-32. |
С.32, завд.8 |
22. |
13.10 |
Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. С. 32-33. |
С.33, завд.7 |
23. |
25.10 |
Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова. |
|
24. |
26.10 |
Діагностувальна робота . Диктант. |
|
|
|
Досліджую будову слова. |
|
25. |
27.10 |
Аналіз діагностичної роботи. Визначаю корінь слова. С. 34-35. |
С.35, завд.7 |
26. |
29.10 |
Розвиток зв’язного мовлення 4. Написання переказу тексту за колективно складеним планом « Покинуте кошеня». С.14-16. |
|
27. |
01.11 |
Розпізнаю спільнокореневі слова. С. 36-37. |
С.37, завд.8 |
28. |
02.11 |
Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів. С.37-39 |
С.39, завд.8 |
29. |
03.11 |
Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів. С . 39-41. |
С.41, завд.7 |
30. |
08.11 |
Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. С. 41-43. |
С.43, завд.9 |
31. |
09.11 |
Визначаю закінчення у словах. С. 43-45 |
С.45, завд.7 |
32. |
10.11 |
Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. С. 45-47 |
С.47, завд.7 |
33. |
12.11 |
Розвиток зв’язного мовлення 5. Побудова розповіді за коміксом « Весела дитяча пригода». С. 17-19. |
|
34. |
15.11 |
Визначаю основу слова. С.47-48. |
С.48, завд.10 |
35. |
16.11 |
Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. С. 49-50. |
С.50, завд.8 |
36. |
17.11 |
Визначаю префікс у словах. с. 51-52. |
С.52, завд.8 |
|
|
Утворюю слова за допомогою префіксів. с. 53-54. |
С.54, завд.8 |
37. |
22.11 |
Розрізняю префікси і службові слова. С.54-56 |
С.56, завд.7 |
38. |
23.11 |
Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз- , без-. С 56-57. |
С.57, завд.9 |
39. |
24.11 |
Діагностувальна робота. Письмовий переказ. |
|
40. |
26.11 |
Розвиток зв’язного мовлення 6. Написання переказу тексту за колективно складеним планом « Небезпечна пригода на річці».с. 20-22. |
|
41. |
29.11 |
Аналіз діагностичної роботи. Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. с.58-59. |
С.59, завд.10 |
42. |
30.11 |
Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів. С. 60-61. |
С.61, завд.7 |
43. |
01.12 |
Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. С.61-63. |
С.63,завд.8 |
44. |
06.12 |
Визначаю суфікс у словах. С. 63-65. |
С.65, завд.10 |
45. |
07.12 |
Утворюю слова за допомогою суфіксів. с 65-67. |
С.67, завд.9 |
46. |
08.12 |
Визначаю будову слова. С. 67- 68. |
С.68, завд.8 |
47. |
10.12 |
Розвиток зв’язного мовлення 7. Написання розповіді на основі власних спостережень « Зима прийшла». С.23-25. |
|
48. |
13.12 |
Розбираю слова за будовою. С.69-70. |
С.70, завд.9 |
49. |
14.12 |
Розпізнаю слова з орфограмами. С. 71- 72. |
С.72, завд.7 |
50. |
15.12 |
Перевіряю написання ненаголошених е , и в коренях слів.с. 72- 74. |
С.74, завд.12 |
51. |
20.12 |
Пишу записку і СМС – повідомлення. с.74-76. |
С.76, завд.11 |
52. |
21.12 |
Діагностувальна робота. Письмовий діалог. |
|
53. |
22.12 |
Аналіз діагностичної роботи. Перевіряю написання слів з ненаголошеними е , и за словником. С.76-77. |
С.77, завд.7 |
54. |
24.12 |
Розвиток зв’язного мовлення 8. Написання переказу тексту за колективно складеним планом « Не врода прикрашає людину, а добрі слова». С.26-28. |
|