Календарне планування уроків
всесвітньої історії для 9-х класів у 2023/2024 н. р.
18 годин
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Історія України. Всесвітня історія.6–11 класи, затвердженими наказом МОН № 698 від 03.08.2022 р.)
Складено до підручника: П. Полянський. Всесвітня історія: підр.для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл./ –К. :Грмаота,2017.
№ уроку |
Дата |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Примітки |
Розділ 1. Європа в час французької революції та наполеонівських воєн |
|||
|
|
Вступ. Місце другої частини Нового часу у всесвітній історії. Французька революція наприкінці ХVІІІ ст. |
|
|
|
Франція в 1794-1815 рр. Віденський конгрес і Священний союз. Практичне заняття 1.Утвердження принципів громадянської рівноправності: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона С.32-34 |
|
Розділ 2 Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815-1870) |
|||
|
|
Індустріальна революція. Практичне заняття 2. Наслідки індустріальної революції С.44-49 |
|
|
|
«Весна народів». Велика Британія Франція в період Реставрації Бурбонів і Липневої монархії. |
|
|
|
Російська імперія в першій половині ХІХ ст. |
|
|
|
Сполучені Штати Америки Утворення незалежних держав у Латинській Америці |
|
|
|
Об’єднання Німеччини Об’єднання Італії |
|
|
|
Урок узагальнення і контролю знань з теми:« Європа в час французької революції та наполеонівських воєн».Урок узагальнення і контролю знань з теми:«Європа та Америка в добу революцій і національного об*єднання (1815-1870)». |
|
Розділ III. Модернізація країн Європи й Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. |
|||
9. |
|
Основні тенденції соціально-економіч-ного та політичного розвитку світу в останній третині XIX — на початку XX ст. Практичне заняття 3. Еволюція європейсько-го соціалістичного руху: від радикальних до поміркованих форм і легальної парламентської діяльності |
|
10. |
|
Франція. Німеччина наприкінці ХІХ- на поч. ХХ ст. Велика Британія у вікторіанську добу. |
|
11. |
|
США в другій половині ХІХ - на поч. ХХст. |
|
12. |
|
Російська імперія в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Австро-Угорщина в другій пол XIX — на початку XX ст. |
|
13. |
|
Японія в другій пол. ХІХ - на поч.ХХ ст. Китай в другій пол. ХІХ – на поч. ХХ ст., |
|
14. |
|
Спроби модернізації Османської імперії наприкінці ХІХ- на початку ХХ ст. Практичне заняття 4.Британське володарювання в Індії. Народи Африки під владою європейських колонізаторів |
|
Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) |
|||
15. |
|
Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст. Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст. |
|
Розділ 5. Розвиток культури та повсякденне життя(кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.) |
|||
16. |
|
Освіта, наука, технічний прогрес і культура в період «довгого» ХІХ ст. Практичне заняття 5.Зародження масової культури |
|
17 |
|
Урок узагальнення і контролю знань з тем: «Модернізація країн Європи й Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.», «Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.), «Розвиток культури та повсякденне життя(кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)». |
|
18. |
|
Підсумковий урок |
|