Календарно–тематичне планування уроків
з інтегрованого курсу
Я досліджую світ у 2 класі
2021/2022 н. р.
Програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с. |
Підручник: Я досліджую світ :підручник інтегрованого курсу для 2 кл. закладів загальної середньої освіти (в 2-х частинах) Ч.1 2./Н.М.Бібік, Г.П.Бондарчук.- Харків: Вид-во «Ранок»,2018.-іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 06.07.2018 №734)
Зошит: Я досліджую світ: робочий зошит інтегрованого курсу для 2 класу закладів середньої загальної освіти. У 2 ч./І.Жаркова, Л.Мечник. - Тернопіль: Підручники і посібники, 2019. |
І семестр 46 годин
(3 год. на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Корекція |
Погодж. |
Прим. |
Тема. Людина. Людина серед людей. Людина в суспільстві |
|||||
|
01.09 |
Моя країна – Україна, а я – її дитина. Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці |
|
|
|
|
02.09 |
Навіщо країнам державні символи |
|
|
|
|
06.09 |
Мала батьківщина |
|
|
|
|
08.09 |
Пізнаю себе. Я в школі (с. 6-7) |
|
|
|
|
09.09 |
Пізнаю себе. Я в школі (с. 6-7) |
|
|
|
|
13.09 |
Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись |
|
|
|
Тема. Спостереження за порами року. Осінь |
|||||
|
15.09 |
Що належить до природи (с. 8-9) |
|
|
|
|
16.09 |
Чому потрібно дбати про довкілля |
|
|
|
|
20.09 |
Кольорові сторінки природи: осінь (с. 10-11) |
|
|
|
|
22.09 |
Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? |
|
|
|
|
23.09 |
Сонце. Світло і тепло (с. 12-13) |
|
|
|
|
27.09 |
Як працюють «сонячні зайчики» |
|
|
|
|
29.09 |
Якої форми наша планета? Чому буває день і ніч? (с. 14-15) |
|
|
|
|
30.09 |
Якої форми наша планета? Чому буває день і ніч? (с. 16-17) |
|
|
|
|
04.10 |
Пори року. Зміна пір року (с. 18-19) |
|
|
|
|
06.10 |
Пори року. Зміна пір року (с. 18-19) |
|
|
|
|
07.10 |
Навіщо потрібний календар |
|
|
|
|
11.10 |
Якими бувають рослини? Як розрізняють рослини? Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя? (с. 20-21) |
|
|
|
|
13.10 |
Якими бувають рослини? Як розрізняють рослини? Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя? (с. 20-21) |
|
|
|
|
18.10 |
Тварини в природі (с. 22-23) |
|
|
|
|
20.10 |
Природні явища. Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість в різні пори року? (с. 24-25) |
|
|
|
|
21.10 |
Моделювання дощу у склянці (с. 24-25) |
|
|
|
|
01.11 |
Рослини восени (с. 26-27) |
|
|
|
|
03.11 |
Як рослини готуються до зими? (с. 26-27) |
|
|
|
|
04.11 |
Тварини восени (с. 28-29) |
|
|
|
|
08.11 |
Як тварини готуються до зими (с. 28-29) |
|
|
|
|
10.11 |
Збираємо врожай (с. 30-31) |
|
|
|
|
11.11 |
Від зернятка до хлібини (с. 30-31) |
|
|
|
|
15.11 |
Святковий календар осені (с. 32-33) |
|
|
|
|
17.11 |
Діагностична робота №1 |
|
|
|
Тема. Людина. Людина серед людей. Людина в суспільстві |
|||||
|
18.11 |
Знаю, навіщо правила для учнів. Уроки чемності (с. 34-35) |
|
|
|
|
22.11 |
Як поводитися в колективі |
|
|
|
|
24.11 |
Уроки чемності (с. 36-37) |
|
|
|
|
25.11 |
Умію дружити (с. 38-39) |
|
|
|
|
29.11 |
Битися чи не битися? (с. 40-41) |
|
|
|
|
01.12 |
Діагностична робота №2 |
|
|
|
Тема. Спостереження за порами року. Зима |
|||||
|
02.12 |
Кольорові сторінки природи: зима (с. 42-43) |
|
|
|
|
06.12 |
Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку? |
|
|
|
|
08.12 |
Як не замерзнути |
|
|
|
|
09.12 |
Рослини взимку. Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялиці? |
|
|
|
|
13.12 |
Тварини взимку |
|
|
|
|
15.12 |
Проект «Птахам на допомогу» |
|
|
|
|
16.12 |
Святковий календар зими. Правила поведінки під час зимових свят
|
|
|
|
Тема. Людина |
|||||
|
20.12 |
Які правила в сім’ї? Створення календаря сімейних свят |
|
|
|
|
22.12 |
Що я вмію і люблю. Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки «Моє улюблене заняття» |
|
|
|
|
23.12 |
Правила поведінки під час новорічних святкувань. Узагальнення та систематизація знань учнів |
|
|
|