Календарне планування уроків я досліджую світ на І семестр в 2 класі за підручником Н.М.Бібік

Про матеріал
Календарне планування уроків я досліджую світ на І семестр в 2 класі за підручником Н.М.Бібік
Перегляд файлу

Календарно–тематичне  планування уроків

з інтегрованого курсу

Я досліджую світ у 2 класі

2021/2022 н. р.

 

Програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с.

Підручник: Я досліджую світ :підручник інтегрованого курсу для 2 кл. закладів загальної середньої освіти (в 2-х частинах) Ч.1 2./Н.М.Бібік, Г.П.Бондарчук.- Харків: Вид-во «Ранок»,2018.-іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 06.07.2018 №734)

 

Зошит: Я досліджую світ: робочий зошит інтегрованого курсу для 2 класу закладів середньої загальної освіти. У 2 ч./І.Жаркова, Л.Мечник. - Тернопіль: Підручники і посібники, 2019.

 

І семестр 46 годин

(3 год.  на тиждень)

№ з/п

Дата

Тема уроку

Корекція

Погодж.

Прим.

 

Тема. Людина. Людина серед людей. Людина в суспільстві

  1.  

01.09

Моя країна – Україна, а я – її дитина. Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці

 

 

 

  1.  

02.09

Навіщо країнам державні символи

 

 

 

  1.  

06.09

Мала батьківщина

 

 

 

  1.  

08.09

Пізнаю себе. Я в школі (с. 6-7)

 

 

 

  1.  

09.09

Пізнаю себе. Я в школі (с. 6-7)

 

 

 

  1.  

13.09

Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись

 

 

 

 

Тема. Спостереження за порами року. Осінь

  1.  

15.09

Що належить до природи (с. 8-9)

 

 

 

  1.  

16.09

Чому потрібно дбати про довкілля

 

 

 

  1.  

20.09

Кольорові сторінки природи: осінь (с. 10-11)

 

 

 

  1.  

22.09

Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени?

 

 

 

  1.  

23.09

Сонце. Світло і тепло (с. 12-13)

 

 

 

  1.  

27.09

Як працюють «сонячні зайчики»

 

 

 

  1.  

29.09

Якої форми наша планета? Чому буває день і ніч? (с. 14-15)

 

 

 

  1.  

30.09

Якої форми наша планета? Чому буває день і ніч? (с. 16-17)

 

 

 

  1.  

04.10

Пори року. Зміна пір року (с. 18-19)

 

 

 

  1.  

06.10

Пори року. Зміна пір року (с. 18-19)

 

 

 

  1.  

07.10

Навіщо потрібний календар

 

 

 

  1.  

11.10

Якими бувають рослини? Як розрізняють рослини? Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя? (с. 20-21)

 

 

 

  1.  

13.10

Якими бувають рослини? Як розрізняють рослини? Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя? (с. 20-21)

 

 

 

  1.  

18.10

Тварини в природі (с. 22-23)

 

 

 

  1.  

20.10

Природні явища. Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість в різні пори року? (с. 24-25)

 

 

 

  1.  

21.10

Моделювання дощу у склянці (с. 24-25)

 

 

 

  1.  

01.11

Рослини восени (с. 26-27)

 

 

 

  1.  

03.11

Як рослини готуються до зими? (с. 26-27)

 

 

 

  1.  

04.11

Тварини восени (с. 28-29)

 

 

 

  1.  

08.11

Як тварини готуються до зими (с. 28-29)

 

 

 

  1.  

10.11

Збираємо врожай (с. 30-31)

 

 

 

  1.  

11.11

Від зернятка до хлібини (с. 30-31)

 

 

 

  1.  

15.11

Святковий календар осені (с. 32-33)

 

 

 

  1.  

17.11

Діагностична робота №1

 

 

 

 

Тема. Людина. Людина серед людей. Людина в суспільстві

  1.  

18.11

Знаю, навіщо правила для учнів. Уроки чемності (с. 34-35)

 

 

 

  1.  

22.11

Як поводитися в колективі

 

 

 

  1.  

24.11

Уроки чемності (с. 36-37)

 

 

 

  1.  

25.11

Умію дружити (с. 38-39)

 

 

 

  1.  

29.11

Битися чи не битися? (с. 40-41)

 

 

 

  1.  

01.12

Діагностична робота №2

 

 

 

 

Тема. Спостереження за порами року. Зима

  1.  

02.12

Кольорові сторінки природи: зима (с. 42-43)

 

 

 

  1.  

06.12

Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку?

 

 

 

  1.  

08.12

Як не замерзнути

 

 

 

  1.  

09.12

Рослини взимку. Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялиці?

 

 

 

  1.  

13.12

Тварини взимку

 

 

 

  1.  

15.12

Проект «Птахам на допомогу»

 

 

 

  1.  

16.12

Святковий календар зими. Правила поведінки під час зимових свят

 

 

 

 

 

Тема. Людина

  1.  

20.12

Які правила в сім’ї? Створення календаря сімейних свят

 

 

 

  1.  

22.12

Що я вмію і люблю. Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки «Моє улюблене заняття»

 

 

 

  1.  

23.12

Правила поведінки під час новорічних святкувань. Узагальнення та систематизація знань учнів

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
2571
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку