Календарне планування уроків ЯДС І семестр 4 клас. Гільберг. 4 клас (за програмою Шияна)

Про матеріал
Календарно тематичне планування до інтегрованого курсу ЯДС І семестр для 4 класу.За програмою Шияна. До підручника за Гільберг.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

4 клас

відповідно до Типової освітньої програми,

розробленої під керівництвом Р.Б.Шияна

(автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич)

7 години на тиждень

 

Тема

Дата

РОЗДІЛ 1. ПОДОРОЖУЄМО УКРАЇНОЮ

І семестр

1

Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ.

 

2

Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ. МОВ. Взаємодіємо усно. Виникнення української мови.

 

Тема 1. Природа України

3

Наша країна – Україна.

 

4

Наша країна – Україна. МОВ. Читаємо. Твори українських поетів про рідну мову.

 

5

Для чого потрібні глобуси і карти.

 

6

Для чого потрібні глобуси і карти. Практична робота. Тлумачення карти та вміння знаходити необхідну інформацію на глобусі.

 

7

Про що розповідають карти. МОВ.  Науково-популярний текст. Винайдення паперу.

 

8

Про що розповідають карти. Практична робота. Читання фізичної карти півкуль, України та адміністративної карти України.

 

9

Проєкт «Пізнаємо Україну» (Технології)

 

10

Як орієнтуватися на місцевості. МОВ. Робота з інформацією. Інструкція.

 

11

Як орієнтуватися на місцевості. Екскурсія в парк. Орієнтування на місцевості за природніми об’єктами.

 

12

Що таке план місцевості. МОВ. Взаємодіємо письмово. Складання плану прочитаної розповіді.

 

13

Що таке план місцевості. Практична робота. План території школи.

 

14

Що таке масштаб.

 

15

Що таке масштаб. Практична робота. План класної кімнати.

 

16

Яка поверхня України. МОВ. Театралізуємо. Розігрування рольової ситуації «Безпечна поведінка в горах»

 

17

Яка поверхня України. Практична робота(контурна карта). Основні форми земної поверхні України.

 

18

Проєкт «Модель гори»

 

19

Що змінює поверхню Землі.

 

20

Діагностувальна робота.

 

21

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань.

 

22

Які країни є сусідами України.

 

23

Які країни є сусідами України. МОВ.Взаємодіємо письмово.   Есей «Українського цвіту по всьому світу»

 

24

Проєкт «Зустрічаємо сусідів»  (Технології)

 

25

Ми – громадяни України.

 

26

Ми – громадяни України. Колективна творча робота. Створення тематичної виставки «Ми-українці»

 

27

Про великі права маленької дитини.

 

28

Про великі права маленької дитини. МОВ. Взаємодіємо письмово. Обов’язки по господарству. Вживання однорідних членів речення.

 

29

Про великі права маленької дитини. Експеримент. Доступність класної кімнати для людей з інвалідністю.

 

30

Проєкт «Виготовлення ігрового інвентаря» (Технології)

 

Тема 2. Культурна спадщина України

31

Що ми знаємо про свою історію.

 

32

Що ми знаємо про свою історію. Дослід. Опис історичного джерела за планом.

 

33

Що ми знаємо про свою історію. Укр.мова. Читаємо. Міфи давньої України.

 

34

Проєкт «Рукотворні скам’янілості» (Технології)

 

35

Славетні творці української держави.

 

36

Славетні творці української держави. Укр.мова.  Читаємо. Патріотка свого часу-Леся Українка.

 

37

Проєкт «Героїчні постаті минулого рідного краю»

 

38

Де шукати скарби України.

 

39

Де шукати скарби України. Екскурсія. Об’єкт світової спадщини ЮНЕСКО – Чернівецький національний університет ім.Ю.Федьковича.

 

40

Де шукати скарби України. Укр.мова. «Жива спадщина» - фольклор. Правопис слів з орфограмою в назвах міфічних істот.

 

41

Аплікація «Соняшник»(Технології)

 

42

Діагностувальна робота.

 

43

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань до розділу.

 

Тема 3. Багатства України

44

На які природні ресурси багата Україна. Укр.мова. Досліджуємо медіа. Медалі українських параолімпійців в Токіо 2021.

 

45

На які природні ресурси багата Україна. Практична робота(контурна карта). Корисні копалини України.

 

46

На які природні ресурси багата Україна. Дослід. Властивості руди кольорових металів.

 

47

Проєкт «Виготовлення іграшки з дроту» (Технології)

 

48

Які паливні корисні копалини є на території України.

 

49

Які паливні корисні копалини є на території України. Укр.мова. Читаємо. Легенда. Як чумаки винайшли скло.

 

50

Які паливні корисні копалини є на території України. Практична робота(контурна карта). Позначення умовними знаками будівельних корисних копалин, районів видобутку кам’яного вугілля в Україні.

 

51

Де живе енергія.

 

52

Де живе енергія. Відновлювані джерела енергії. Укр.мова. Взаємодіємо письмово. Нові та застарілі слова.

 

53

Де живе енергія. Дослід. Джерела відновлювальної енергії в Україні.

 

54

Чим можна замінити корисні копалини.

 

55

Чим можна замінити корисні копалини. Укр.мова. Фразеологізми, які містять опис води.

 

56

Чим можна замінити корисні копалини. Проєкт «Зелена енергія»

 

57

Якими способами оберігає людина себе від холоду.

 

59

Якими способами оберігає людина себе від холоду. Дослід. Економне використання води.

 

60

Якими способами оберігає людина себе від холоду. Укр.мова. Розв’язую проблему. «Як зберегти тепло в оселі»

 

61

Проєкт «Виготовлення іграшки «Снігова баба»(Технології)

 

62

Діагностувальна робота.

 

63

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань.

 

64

Як заощадити електроенергію.

 

 

Як заощадити електроенергію. Укр.мова. Будова слова (побутові прилади)

 

65

Як заощадити електроенергію. Проєкт «Як економити теплову та електричну енергію»

 

66

На які водні ресурси багата Україна.

 

67

На які водні ресурси багата Україна. Практична робота (контурна карта). Позначення найбільших річок України.

 

68

На які водні ресурси багата Україна. Укр.мова. Творення слів(будова річки) за допомогою префіксів та суфіксів.

 

69

На які водні ресурси багата Україна. Укр.мова. Театралізуємо. Правила безпечної поведінки на водоймах.

 

70

Озера і болота України.

 

71

Озера і болота України. Екскурсія. Рослини та тварини озера.

 

72

Якою буває погода.

 

73

Якою буває погода. Укр.мова. Взаємодіємо письмово. Визначення частин мови в описі погоди.

 

74

Якою буває погода. Дослід. Існування тиску повітря.

 

75

Якою буває погода. Укр.мова. Досліджуємо мовлення. Народні прикмети хорошої погоди та негоди.

 

76

Які скарби приховує Чорне море.

 

77

Які скарби приховує Чорне море. Практична робота. Рослинний та тваринний світ Чорного моря.

 

78

Які скарби приховує Чорне море. Укр.мова. Назви істот та неістот.

 

79

Які скарби приховує Чорне море. Практична робота. Ланцюги живлення, що сформувалися в Чорному морі.

 

80

Проєкт «Загадковий мешканець Чорного моря» (Технології)

 

81

Діагностувальна робота.

 

82

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань.

 

83

Які скарби приховує Азовське море.

 

84

Які скарби приховує Азовське море. Практична робота (контурна карта). Річки, що впадають в Азовське море тка острови Азовського моря.

 

85

Які скарби приховує Азовське море. Укр.мова. Називний відмінок іменників. Рослинний і тваринний світ Азовського моря.

 

86

Дослідницький проєкт «Водойми рідного краю»

 

87

Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни.

 

88

Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни. Дослід. Як різні  ґрунти утримують воду.

 

89

Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни. Укр.мова. Робота з інформацією. Розповідь про солончаки або торф’яно-болотяні ґрунти.

 

Тема 4. Природні зони України

90

Де на Землі спекотно, а де – холодно.

 

91

Де на Землі спекотно, а де – холодно. Практична робота (контурна карта). Природні зони України. План характеристики природної зони.

 

92

Подорожуємо  зонами мішаних і  широколистих лісів.

 

93

Подорожуємо  зонами мішаних і  широколистих лісів. Укр.мова. Давальний відмінок в назвах рослин та тварин зони мішаних лісів.

 

94

Проєкт «Колективне виготовлення лепбука «Таємничий  ліс».

 

95

Подорожуємо лісостепом.

 

96

Подорожуємо лісостепом. Укр.мова. Текст-розповідь про рослину чи тварину зони лісостепу.

 

97

Подорожуємо просторами степу.

 

98

Сходження на Говерлу.

 

99

Сходження на Говерлу. Укр.мова. Есей «»До яких наслідків може призвести знищення карпатських лісів?»

 

100

Сходження на Говерлу. Практична робота (контурна карта). Річки, які беруть початок в Українських Карпатах.

 

101

Проєкт «Карпатська красуня» (Технології)

 

102

Подорож Кримськими горами.

 

103

Подорож Кримськими горами. Укр.мова. Місцевий відмінок іменників. Повідомлення про цікавий природний об’єкт Кримських гір» 

 

104

Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір.

 

105

Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір. Укр.мова. Легенди й перекази про місцеві назви окремих струмків, джерел.

 

106

Проєкт «Природоохоронні території нашого краю»

 

107

Діагностувальна робота.

 

108

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань.

 

109

Підсумковий урок за семестр.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
29 березня 2023
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку