ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
2 клас
(за підручником І. Д. Беха, Т. В. Воронцової,
В. С. Пономаренко, С. В. Страшка)
І семестр 1 година на тиждень
№ п/п |
Зміст уроку |
с.підр. |
с.зош. |
Дата |
Примітка |
Вступ. Здоров’я людини |
|||||
1 |
Вступ. Ріст і розвиток людини. Індивідуальні особливості росту і розвитку учнів. Практична робота: вимірювання зросту і маси тіла (з допомогою дорослих) |
3-9 |
3 |
06.09 |
|
2 |
Здоров'я і хвороби. Профілактика захворювань |
10-13 |
4-5 |
13.09 |
|
3 |
Інфекційні захворювання. Як захиститися від інфекцій. Перевір себе |
14-19 |
6-7 |
20.09 |
|
Розділ 1. Здорове тіло. Фізична складова здоров’я
|
|||||
4 |
Режим дня школяра. Порядок і дисципліна. Практична робота: складання розпорядку робочого дня; планування вихідного дня |
20-25 |
8-9 |
27.09 |
|
5 |
Навчання і відпочинок. Користь активного відпочинку. Організація відпочинку в класі та вдома |
26-29 |
10-11 |
04.10 |
|
6 |
Гігієна школяра. Ранкові та вечірні гігієнічні процедури. |
30-33 |
12-13 |
11.10 |
|
7 |
Здорові зуби. Практична робота: як правильно доглядати за порожниною рота |
34-37 |
14 |
18.10 |
|
8 |
Харчування і здоров'я. Вітаміни, їх значення для здоров'я. Практична робота: вибір корисних для здоров'я продуктів |
38-41 |
15 |
25.10 |
|
9 |
Культура харчування. Правила поведінки за столом. |
42-45 |
16-17 |
08.11 |
|
10 |
Фізичні вправи і здоров'я |
46-49 |
18-19 |
15.11 |
|
11 |
Правила і процедури загартовування. Практична робота: вибір одягу за погодою (гра «Вдягни ляльку») Перевір себе. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
50-54 |
20-21 |
22.11 |
|
Розділ 2. Серед людей. Соціальна складова здоров’я
|
|||||
12 |
Права дитини |
55-59 |
22-23 |
29.11 |
|
13 |
Твоя родина. Обов'язки дитини вдома і в школі |
60-63 |
24 |
06.12 |
|
14 |
Наука спілкування. Умови взаєморозуміння. Практична робота: моделювання ситуацій невербального спілкування Перевір себе.Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за І семестр. |
64-68 |
25-26 |
13.12 |
|
Розділ 3. Безпечне довкілля
|
|||||
15 |
Безпека і небезпека. Безпечні і небезпечні ситуації. Джерела допомоги у небезпечних ситуаціях. Практична робота: створення списку джерел допомоги у небезпечних ситуаціях (із допомогою дорослих) |
69-75 |
27-28 |
20.12 |
|
16 |
Помічники у домі. Небезпечні речовини (отруйні, горючі, легкозаймисті) |
76-79 |
29 |
27.12 |
|
|
1