Виховний захід «Побутові прилади»

Про матеріал

Виховний захід на тему «Використання побутових приладів». Розроблено для учнів 2 класу.

Перегляд файлу

Виховний захід для 2 класу

Тема: «Побутові прилади»

Мета:

Обладнення:

Хід виховного заходу

 

І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  1. Побудова палацу (Якщо правильно відповісти на питання лисичка Фокс  виділить нам фігури з яких ми побудуємо палац)
  • Для чого потрібно знати правила безпеки?
  • Як ви вважаєте, де на нас може чекати небезпека?
  • Яке найголовніше правило в небезпечній ситуації?

https://fc.naurok.com.ua/001zbr-8e00/005.jpg

ІІ Розповідь вчителя

Можливо, тобі доводилося чути вислів: «Мій дім-моя фортеця». Так англійська мудрість звертає нашу увагу на те, наскільки важливою для кожної людини є її помешкання. Воно не лише захищає тебе від холоду, вітру, дощу Це також те комфортне місце, де кожного з нас чекають, люблять, готові допомогти, де можна повноцінно відпочити.

У кожній оселі є багато « домашніх помічників», які надзвичайно допомагають людині зробити життя комфортнішим. Вони світять, гріють, печуть, перуть, прибирають. Якщо правильно ними користуватися, вони будуть справно служити, в іншому разі – можуть стати дуже небезпечними.

ІІІ Повідомлення теми

Розшифрувавши анаграму –прочитаєш тему заходу ( у кожної групи на парті букви пронумеровані цифрами з яких потрібно скласти назву заходу)

ПОБУТОВІ  (12345678)

ПРИЛАДИ  (9101112131415)

6. Основна частина

       1) Відгадування загадок

Вдома поряд з нами знаходиться багато корисних речей, які полегшують наше життя, роблять його більш цікавим. Дуже важливо навчитися правильно використовувати ці речі, щоб не нашкодити собі та іншим. Діти загадають загадки, а ви спробуєте відгадати, що це за предмети. 

 

 

·        Неначе паровоз, гуде,

Шумить, кипить, і пара йде,

Смачний заварює нам чай.

Хто ж він такий? От відгадай. (Чайник)

 

·        Наш прилад, як живий -

Дме та крутить головою.

Влітку відпочинку він не знає,

Вдома все повітря розганяє. (Вентилятор)

 

·        Розморожувати вміє,

Що потрібно – розігріє.

Піцу зробить за хвилину,

Нагодує всю родину. ( Мікрохвильова піч)

 

·        То вперед, то у бік

Ходить – бродить парохід.

А зупиниш – горе,

Продірявить море.(Праска)

 

·        Може він порахувати,

 Може він пісні співати,

 Малювати і писати,

 Помилки перевіряти.

 Може він листа прийняти,

 З другом швидко нас зв’язати,

 Він багато чого може

 І завжди нам допоможе! (Комп’ютер )

 

·        Може моркву покришити,

Свіжий сік для нас зробити.

Непотрібно йому рук -

Має функцій безліч штук. (Кухонний комбайн)

-         Як  можна назвати всі ці предмети? («Побутова техніка»)

-         Які ще предмети побутової техніки ви знаєте і для чого вони потрібні?(Вчитель вивішує малюнки після відповідей дітей)

2) Робота в группах(опис приладів)

-         Уважно прочитайте і скажіть, про який прилад йде мова. Якщо здогадаєтесь, то прикріпіть свою картку під зображенням цього приладу, що є на малюнку на дошці.

Картка 1. Має голубий екран, який дозволяє побачити все, що відбувається навколо нас і у світі. Говорить, співає, показує, розказує.

Картка 2. У ньому довгий час можуть зберігатися різні продукти, але вони не псуються швидко, бо знаходяться при низькій температурі.

Картка 3. Вбирає, всмоктує у себе пил, бруд і невеличке сміття, гудить, але не страшний, хороший в домі помічник.

Картка 4. Дмухає то холодним, то гарячим повітрям, сушить волосся, вкладає зачіску.

Картка 5. Замочує, перекручує, пере, викручує і трішки висушує білизну і одяг.

-         Якою технікою вам дозволяють користуватися самостійно?

-         Як саме ви користуєтесь? Коли?

7. Перегляд мультфільму:  «Фокс і Трот спішать на поміч. Електроприлади»

   Мотиваційна бесіда :

-         До чого може призвести порушення правил використання електроприладів?

V. Закріплення нового матеріалу.

1. Сценка з подальшим обговоренням

Які правила пожежної безпеки порушено?

 ( За столом , біля батареї , сидить Матроскін , читає газету. Стук у двері. )

Галченя : Хто там ?

( Входить Пєчкин з коробкою в руках. )

Пєчкін: Це я , Листоноша Пєчкін, приніс посилку від вашого хлопчика .

Матроскін : Проходьте , шановний  Пєчкін. Чай будете пити ?

Пєчкін: Ніколи мені .

( Дістає квитанцію , простягає Матроскіну . )

Пєчкін: Розпишіться ,та я далі піду

( Матроскін розписується . Пєчкин йде. )

( Матроскін відкриває коробку , дістає обігрівач )

Матроскін : Ура! Це ж дядько Федір надіслав нам електричне сонце!

(Включає обігрівач . ) Мрр , тепло , як в Африці .

( Лунає мукання корови : Му- у. )

Матроскін : Це ж моя корівка . Я ж забув її подоїти !

( Кидає газету біля обігрівача і тікає. )

( До кімнати вбігає Шарик. )

Шарик : Гав , гав ! Весь день на полюванні пробув . Замерз , як собака. Всі лапи наскрізь промочив .

( Дістає шкарпетки , вичавлює їх, вішає на обігрівач . Гріє руки над обігрівачем . ) До чого прогрес дійшов ! На вулиці осінь , а тут хоч засмагай !

( торкається мокрими лапами обігрівача. ) Піду Матроскіна пошукаю .

(Виходить)

-         Які правила порушили герої?

2)Гра « Екстрений виклик»

-         Алло! Пожежна охорона?

-         Так, черговий Петренко слухає Вас.

-         У квартирі навпроти пожежа! Приїжджайте!

-         Назвіть адресу.

-         Вулиця…

-         Виклик прийнято. Чекайте.

    Вчитель доповнює: і щоб не сталося пожежі, треба(презентація)

-         Ідучи з дому, не забудьте вимкнути всі ел. прилади.

-         Ніколи не тягніть за шнур, вимикаючи ел. прилади, робіть це охайно, обережно виймаючи з розетки штепсель.

-         Ні в якому разі не підходьте до оголених  дротів, не торкайтеся їх.

-         Ніколи не засовуйте пальчики чи інші предмети до розетки.

-         Якщо ви помітили, що задимівся якийсь дріт, вискочила іскра з вимикача або розетки, негайно повідомте дорослих або зателефонуйте 101.

IV. Підсумки

  • Якщо виконувати правила користування побутовими приладами, вони полегшують нам життя. І вогнем ящо користуватись правильно, він буде для нас другом.( кожному роздати вогник-дружок і позначити настрій після виховного заходу)

Картинки по запросу смайлик огонек .  

 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку