Виховний захід на тему «Використання побутових приладів». Розроблено для учнів 2 класу.
Виховний захід для 2 класу
Тема: «Побутові прилади»
Мета:
Обладнення:
Хід виховного заходу
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ Розповідь вчителя
Можливо, тобі доводилося чути вислів: «Мій дім-моя фортеця». Так англійська мудрість звертає нашу увагу на те, наскільки важливою для кожної людини є її помешкання. Воно не лише захищає тебе від холоду, вітру, дощу Це також те комфортне місце, де кожного з нас чекають, люблять, готові допомогти, де можна повноцінно відпочити.
У кожній оселі є багато « домашніх помічників», які надзвичайно допомагають людині зробити життя комфортнішим. Вони світять, гріють, печуть, перуть, прибирають. Якщо правильно ними користуватися, вони будуть справно служити, в іншому разі – можуть стати дуже небезпечними.
ІІІ Повідомлення теми
Розшифрувавши анаграму –прочитаєш тему заходу ( у кожної групи на парті букви пронумеровані цифрами з яких потрібно скласти назву заходу)
ПОБУТОВІ (12345678)
ПРИЛАДИ (9101112131415)
6. Основна частина
1) Відгадування загадок
Вдома поряд з нами знаходиться багато корисних речей, які полегшують наше життя, роблять його більш цікавим. Дуже важливо навчитися правильно використовувати ці речі, щоб не нашкодити собі та іншим. Діти загадають загадки, а ви спробуєте відгадати, що це за предмети.
· Неначе паровоз, гуде,
Шумить, кипить, і пара йде,
Смачний заварює нам чай.
Хто ж він такий? От відгадай. (Чайник)
· Наш прилад, як живий -
Дме та крутить головою.
Влітку відпочинку він не знає,
Вдома все повітря розганяє. (Вентилятор)
· Розморожувати вміє,
Що потрібно – розігріє.
Піцу зробить за хвилину,
Нагодує всю родину. ( Мікрохвильова піч)
· То вперед, то у бік
Ходить – бродить парохід.
А зупиниш – горе,
Продірявить море.(Праска)
· Може він порахувати,
Може він пісні співати,
Малювати і писати,
Помилки перевіряти.
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв’язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе! (Комп’ютер )
· Може моркву покришити,
Свіжий сік для нас зробити.
Непотрібно йому рук -
Має функцій безліч штук. (Кухонний комбайн)
- Як можна назвати всі ці предмети? («Побутова техніка»)
- Які ще предмети побутової техніки ви знаєте і для чого вони потрібні?(Вчитель вивішує малюнки після відповідей дітей)
2) Робота в группах(опис приладів)
- Уважно прочитайте і скажіть, про який прилад йде мова. Якщо здогадаєтесь, то прикріпіть свою картку під зображенням цього приладу, що є на малюнку на дошці.
Картка 1. Має голубий екран, який дозволяє побачити все, що відбувається навколо нас і у світі. Говорить, співає, показує, розказує.
Картка 2. У ньому довгий час можуть зберігатися різні продукти, але вони не псуються швидко, бо знаходяться при низькій температурі.
Картка 3. Вбирає, всмоктує у себе пил, бруд і невеличке сміття, гудить, але не страшний, хороший в домі помічник.
Картка 4. Дмухає то холодним, то гарячим повітрям, сушить волосся, вкладає зачіску.
Картка 5. Замочує, перекручує, пере, викручує і трішки висушує білизну і одяг.
- Якою технікою вам дозволяють користуватися самостійно?
- Як саме ви користуєтесь? Коли?
7. Перегляд мультфільму: «Фокс і Трот спішать на поміч. Електроприлади»
Мотиваційна бесіда :
- До чого може призвести порушення правил використання електроприладів?
V. Закріплення нового матеріалу.
1. Сценка з подальшим обговоренням
Які правила пожежної безпеки порушено?
( За столом , біля батареї , сидить Матроскін , читає газету. Стук у двері. )
Галченя : Хто там ?
( Входить Пєчкин з коробкою в руках. )
Пєчкін: Це я , Листоноша Пєчкін, приніс посилку від вашого хлопчика .
Матроскін : Проходьте , шановний Пєчкін. Чай будете пити ?
Пєчкін: Ніколи мені .
( Дістає квитанцію , простягає Матроскіну . )
Пєчкін: Розпишіться ,та я далі піду
( Матроскін розписується . Пєчкин йде. )
( Матроскін відкриває коробку , дістає обігрівач )
Матроскін : Ура! Це ж дядько Федір надіслав нам електричне сонце!
(Включає обігрівач . ) Мрр , тепло , як в Африці .
( Лунає мукання корови : Му- у. )
Матроскін : Це ж моя корівка . Я ж забув її подоїти !
( Кидає газету біля обігрівача і тікає. )
( До кімнати вбігає Шарик. )
Шарик : Гав , гав ! Весь день на полюванні пробув . Замерз , як собака. Всі лапи наскрізь промочив .
( Дістає шкарпетки , вичавлює їх, вішає на обігрівач . Гріє руки над обігрівачем . ) До чого прогрес дійшов ! На вулиці осінь , а тут хоч засмагай !
( торкається мокрими лапами обігрівача. ) Піду Матроскіна пошукаю .
(Виходить)
- Які правила порушили герої?
2)Гра « Екстрений виклик»
- Алло! Пожежна охорона?
- Так, черговий Петренко слухає Вас.
- У квартирі навпроти пожежа! Приїжджайте!
- Назвіть адресу.
- Вулиця…
- Виклик прийнято. Чекайте.
Вчитель доповнює: і щоб не сталося пожежі, треба(презентація)
- Ідучи з дому, не забудьте вимкнути всі ел. прилади.
- Ніколи не тягніть за шнур, вимикаючи ел. прилади, робіть це охайно, обережно виймаючи з розетки штепсель.
- Ні в якому разі не підходьте до оголених дротів, не торкайтеся їх.
- Ніколи не засовуйте пальчики чи інші предмети до розетки.
- Якщо ви помітили, що задимівся якийсь дріт, вискочила іскра з вимикача або розетки, негайно повідомте дорослих або зателефонуйте 101.
IV. Підсумки
.