Конспект уроку з "Основ здоров'я" 2 клас

Про матеріал
Розроблено відповідно до програми з основ здоров'я для учнів 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів за підручником "Основи здоров'я" І.Д. Бех, Т.В. Воронцова, В.С. Пономаренко, С.В. Страшко
Перегляд файлу

1

 

ШМО ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

КУ «БАСАНЬСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ»

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку

з «Основ здоровя» на тему:

«Безпека вдома»

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

Дмитренко О.І.

 

 

 

2018-2019 н.р.

 

Урок 21

Тема: «Безпека вдома»

Мета: розширювати знання учнів про основні правила особистої безпеки вдома; ознайомити і вивчити способи уникнення небезпеки; розвивати здатність орієнтуватися у складних ситуаціях, вміння оцінювати небезпеку та вибирати дії самозахисту; виховувати спостережливість та увагу.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Знову день почався, діти!

Всі зібрались на урок,

Тож пора нам поспішати –

Кличе в подорож дзвінок

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Постановка проблеми.

  1. Бесіда
  • Чи залишалися ви вдома наодинці?
  • Чим ви займалися в цей час?
  • Чи загрожувало вам що-небудь?
  1. Перегляд уривку з мультфільму «Вовк і семеро козенят»
  • Уривок з якого мультфільму ви переглянули?
  • Як ви думаєте, чому маленькі козенята потрапили в біду?
  • Що потрібно було зробити, щоб цього не трапилося?
  • Які ще казки ви знаєте, де б головним героям загрожувала небезпека в їхньому домі? Щоб ви їм порадили робити?

Отже, яке ви думаєте про що йтиме мова на нашому уроці? Якою буде тема уроку?

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми поговоримо про те, що можна робити вдома, якщо ви залишилися наодинці, як можна розважатися, гратися, а чого треба остерігатися. Ми вивчимо, як потрібно поводитися, коли дорослих немає вдома, а по телефону чи у двері дзвонять незнайомі люди. Ці знання вам необхідні, щоб зберегти здоровя, майно вашої родини, а можливо і своє життя.

  1. Перегляд відеоролику «Корисні підказки. Сам удома».
  2. Робота в парах (підручник ст. 81)
  •           Прочитайте, як можна ввічливо поговорити по телефону з незнайомою людиною, коли вдома немає дорослих.
  1. Читання вірша Л. Вознюк «Веселий цирк»
  •           В які ігри гралися діти?
  •           Чи були безпечними ці ігри?
  •           Чому акробату доведеться стати фокусником?
  •           Розгляньте малюнки на ст. 82 і скажіть, в які ігри можна гратися, коли дорослих немає вдома.
  1. Фізкультхвилинка

ІV. Закріплення нових знань.

  1. Робота в зошиті (ст. 31, № 1)
  2. Робота в групах. Створення проблемних ситуацій. (Обговорення проблемних ситуацій. Знаходження правильного виходу)
  3. Відгадування загадок.

На столі, в таємній скрині,

 Мерехтить віконце синє.

 У віконці щохвилини

 Все нові й нові картини. (Телевізор)

 

Хоч і голосу не має,

Але голосно гукає.

Щоб могли порозмовляти

І про все на світі знати. (Телефон)

Кілобайти, гігабайти,

Папки, файли, блоги, сайти…

Знань чи мало різних має,

Цілий світ про нього знає. (Компютер)

  1. Бесіда
  • Чи часто ви дивитесь телепередачі? Назвіть свої улюблені.
  • Як довго можна сидіти біля телевізора?
  • На які органи телевізор має шкідливий вплив?
  • Чи можна довго говорити по мобільному телефону?
  • Скільки часу можна проводити за компютером?
  1. Робота в зошиті (ст. 31 № 2, 3)
  2. Створення пам’ятки щодо перегляду телепередач, користування комп’ютером і мобільним телефоном. (Зошит ст. 32 № 4)
  • Дивись один мультфільм або одну телепередачу щодня.
  • Стеж за тим, щоб кімната була добре освітлена.
  • З друзями більше спілкуйся на дворі, а не по телефону.
  • Проводь не більше 30 хв на день за компютером.
  1. Гра «Продовж правило»

Хоч ви зовсім ще малята,

Але памятайте:

Люди ви – не козенята правила…(вивчайте)

Якщо ви самі удома,

То запамятайте:

Ви людину незнайому в дім свій…(не впускайте)

Бо дитя не може знати,

В кого що на думці.

Незнайомець може мати

Зброю в своїй … (сумці)

Може речі всі забрати

І дитину вбити.

Тож не треба відчиняти –

Краще потерпіти,

Доки тато, доки мама

Не прийдуть до…(хати).

Вам людину незнайому не треба…(впускати)

Двері добре зачиняйте

Кожен раз, постійно!

Правила запамятайте

І живіть… (спокійно).

  1. Робота в парах.

Зєднайте стрілочками поради і прочитайте їх.

Ніхто не потурбується про тебе краще,                       сам собі допоможу.

Я думаю про                                                                    ніж ти сам.

Я здоровя бережу,                                                         своє здоровя.

V. Підсумок уроку.

Чи сподобався вам урок? Що саме?

Що нового ви дізналися? Які поради запамятали?

 

docx
Додано
7 лютого
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку