Календарне планування уроків з " Я у світі " 4 клас

Про матеріал

Календарно – тематичне планування уроків

складено відповідно донавчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів за

наказом МОН УКраїни від 05.08.2016 р. № 948 "Про затвердження змін до навчальних програм 1-4-х класів ЗНЗ" та оновленими навчальними програмами початкової школи

Перегляд файлу

Календарне планування уроків  з        Я у світі   4 клас

за підручниками О.В. Тагліної, Г.Ж. Іванової та Н.М.Бібік

1 год на тиждень ( всього 35 год)

 

ОПИС   Змін

 (За наказом МОН УКраїни від 05.08.2016 р. № 948 "Про затвердження змін до навчальних програм 1-4-х класів ЗНЗ" та оновленими навчальними програмами початкової школи)

  1. Знято теми, які дублюються зі змістом предмету «Основи здоров’я» і які доцільніше вивчати на «Основах здоров’я» (Розвиток людини протягом життя, зовнішність людини).
  2. Доповнено чи конкретизовано теми, які повторюються в 3 і 4 класах програми «Я у світі» (Наприклад: «Людське Я» (3 клас) ; Дискусія на одну із тем ( на вибір): « Де закінчується щедрість і розпочинається марнотратство?», «Чим відрізняється стійкість від упертості?»  (4 клас); «Символи держави: Герб, Прапор, Гімн , їх значення».(3 клас) і Національні та державні символи України. Робота з документами. Обговорення с.10, с. 20, с.67. Конституції України. (4 клас) тощо.
  3. Включено в програму практичні роботи, рольові ігри, дискусію, навчальні проекти. Зроблено акцент на тому, що проекти можуть бути колективні, групові, індивідуальні. На кожен навчальний проект запропоновано кілька тем. Це дало змогу об’єднати деякі теми і цим, з одного боку, розвантажити програму, надати право вибору як вчителю так і учню, з іншого, підказати вчителеві на які аспекти варто звернути увагу. Наприклад, після теми «Національні та державні символи України» (4 клас) пропонується практична робота: «Створення фотоколажу ( проведення конкурсу малюнків) на одну із тем (на вибір): «Державні символи у моєму житті», «Хліб і сіль - символи української гостинності», «Свята нашої держави».
  4. Запропоновано практичні види діяльності, які можуть активізувати формування соціальної та громадянської компетентностей:
    • Дослідження діяльності дитячих екологічних організацій, станцій чи груп в твоєму селі, місті чи регіоні.
    • Екологічний рейд «Рідній природі - на допомогу».
    • Благодійна акція “Допомагаємо творити добро”.

 

                                      Підручники, за якими проводиться

 викладання предмета

 

 

 

Клас

 

 

Предмет

 

Інформація про підручник

 

4

 

 

   Я у світі

Автор - Н.М.Бібік   (Харків.Видавнича група «Основа»2015р.)

Автори  - О.В. Тагліна, Г.Ж. Іванова(Харків.

Видавництво «Ранок» 2015р.)

п/п

Тема уроку

Год

Дата

Прим.

 

І семестр

 

 

 

 

Я-ЛЮДИНА

 

 

 

1

Вступ.Я - неповторна  людина

 

 

1

 

 

2

Навчальний проект (індивідуальний проект)

Постать, що подолали життєві труднощі (за вибором учнів).

 

1

 

 

3

Життя  — найвища цінність Практична робота

(Обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України).

 

 

1

 

 

4

Особистісний розвиток людини упродовж життя.

 Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Як самому себе виховувати? Практична робота :»Важко бути лдиною»

 

1

 

 

5

Плануємо пізнавальну діяльність. Практична робота:

 «Я хочу пізнати…»

 

1

 

 

6

Планування самонавчання, взаємонавчання

1

 

 

7

Навчальний проект «Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)»

1

 

 

 

Я та інші

 

 

 

8

Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід. 

 

1

 

 

9

Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна.

Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний)

Дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними і якісними, а на покупці яких можна було зекономити)

 

1

 

 

10

Культура поведінки.

1

 

 

11

Засоби масової інформації мого міста/села/селища.

Практична робота:Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті/селі

1

 

 

12

  • Соціальна (екологічна) акція «Рідній природі - на допомогу». Дослідження діяльності дитячих екологічних організацій, станцій чи груп в твоєму селі.

 

 

1

 

 

13

Конфлікти Як налагодити хороші взаємини?

Практична робота:Складання правил ведення дискусії.

«Де закінчується щедрість і розпочинається марнотратство?»

1

 

 

14

Підсумкове заняття по темі «Я та інші»

 

1

 

 

 

Я – українець

 

 

 

15

Україна – незалежна, демократична, правова держава.

 

1

 

 

16

Національні та державні символи України.

Конституція України (ст.10, ст. 20, ст. 67).

 

1

 

 

 

 

 

 

17

Практична робота.   Створення фотоколажу :

проведення конкурсу малюнків: ):  «Хліб і сіль - символи української гостинності».

 

1

 

1

 

 

 

 

 

 

18

Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння.

1

 

 

19

Моделювання різних соціальних ролей (учень-вчитель-директор школи-продавець-екскурсовод-водій-міліціонер і т.д.)

 

1

 

 

20

Навчальний проект «Визначні місця мого краю».

 

1

 

 

21

Підсумок по темі.

1

 

 

 

Я – європеєць (12 год)

 

 

 

22

Україна на карті світу.

 

1

 

 

23

Найбільші українські спільноти в інших країнах світу.

 

 

 

24

Європейський Союз – співтовариство народів Європи.

 

1

 

 

25

Найближчі сусіди України. Уявні подорожі в інші країни

1

 

 

26

Навчальний проект : «Подорожуємо країнами Євросоюзу»

1

 

 

27

Навчальний проект «Подорожуємо країнами світу»

1

 

 

28

 Навчальний проект«Українці, яких знає світ»,

1

 

 

29

Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність.

 

1

 

 

30

  • Благодійна акція “Допомагаємо творити добро”.

 

1

 

 

31

  • Співробітництво людей з проблем збереження природи і життя.

1

 

 

32

Внесок кожної людини в збереження різних культур і природних багатств.

1

 

 

33

Внесок українців у винаходи людства, інші досягнення (науці, культурі, спорті).

1

 

 

34

Практична робота:  «Складання листа до ровесника-іноземця про свою країну».

 

1

 

 

35

Підсумковий урок

1

 

 

 

docx
Додано
12 серпня 2018
Переглядів
4710
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку