Календарно – тематичне планування уроків
складено відповідно донавчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів за
наказом МОН УКраїни від 05.08.2016 р. № 948 "Про затвердження змін до навчальних програм 1-4-х класів ЗНЗ" та оновленими навчальними програмами початкової школи
Календарне планування уроків з Я у світі 4 клас
за підручниками О.В. Тагліної, Г.Ж. Іванової та Н.М.Бібік
1 год на тиждень ( всього 35 год)
ОПИС Змін
(За наказом МОН УКраїни від 05.08.2016 р. № 948 "Про затвердження змін до навчальних програм 1-4-х класів ЗНЗ" та оновленими навчальними програмами початкової школи)
Підручники, за якими проводиться
викладання предмета
Клас
|
Предмет |
Інформація про підручник |
4
|
Я у світі |
Автор - Н.М.Бібік (Харків.Видавнича група «Основа»2015р.) Автори - О.В. Тагліна, Г.Ж. Іванова(Харків. Видавництво «Ранок» 2015р.) |
№ п/п |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим. |
|
|
І семестр |
|
|
|
|
|
Я-ЛЮДИНА |
|
|
|
|||
1 |
Вступ.Я - неповторна людина
|
1 |
|
|
|||
2 |
Навчальний проект (індивідуальний проект) Постать, що подолали життєві труднощі (за вибором учнів).
|
1 |
|
|
|||
3 |
Життя — найвища цінність Практична робота (Обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України).
|
1 |
|
|
|||
4 |
Особистісний розвиток людини упродовж життя. Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Як самому себе виховувати? Практична робота :»Важко бути лдиною»
|
1 |
|
|
|||
5 |
Плануємо пізнавальну діяльність. Практична робота: «Я хочу пізнати…»
|
1 |
|
|
|||
6 |
Планування самонавчання, взаємонавчання |
1 |
|
|
|||
7 |
Навчальний проект «Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)» |
1 |
|
|
|||
|
Я та інші |
|
|
|
|||
8 |
Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід.
|
1 |
|
|
|||
9 |
Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна. Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний) Дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними і якісними, а на покупці яких можна було зекономити)
|
1 |
|
|
|||
10 |
Культура поведінки. |
1 |
|
|
|||
11 |
Засоби масової інформації мого міста/села/селища. Практична робота:Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті/селі |
1 |
|
|
|||
12 |
|
1 |
|
|
|||
13 |
Конфлікти Як налагодити хороші взаємини? Практична робота:Складання правил ведення дискусії. «Де закінчується щедрість і розпочинається марнотратство?» |
1 |
|
|
|||
14 |
Підсумкове заняття по темі «Я та інші»
|
1 |
|
|
|||
|
Я – українець |
|
|
|
|||
15 |
Україна – незалежна, демократична, правова держава.
|
1 |
|
|
|||
16 |
Національні та державні символи України. Конституція України (ст.10, ст. 20, ст. 67).
|
1
|
|
|
|||
|
|||||||
17 |
Практична робота. Створення фотоколажу : проведення конкурсу малюнків: ): «Хліб і сіль - символи української гостинності».
|
1
1 |
|
|
|||
|
|||||||
18 |
Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння. |
1 |
|
|
|||
19 |
Моделювання різних соціальних ролей (учень-вчитель-директор школи-продавець-екскурсовод-водій-міліціонер і т.д.)
|
1 |
|
|
|||
20 |
Навчальний проект «Визначні місця мого краю».
|
1 |
|
|
|||
21 |
Підсумок по темі. |
1 |
|
|
|||
|
Я – європеєць (12 год) |
|
|
|
|||
22 |
Україна на карті світу.
|
1 |
|
|
|||
23 |
Найбільші українські спільноти в інших країнах світу. |
|
|
|
|||
24 |
Європейський Союз – співтовариство народів Європи.
|
1 |
|
|
|||
25 |
Найближчі сусіди України. Уявні подорожі в інші країни |
1 |
|
|
|||
26 |
Навчальний проект : «Подорожуємо країнами Євросоюзу» |
1 |
|
|
|||
27 |
Навчальний проект «Подорожуємо країнами світу» |
1 |
|
|
|||
28 |
Навчальний проект«Українці, яких знає світ», |
1 |
|
|
|||
29 |
Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність.
|
1 |
|
|
|||
30 |
|
1 |
|
|
|||
31 |
|
1 |
|
|
|||
32 |
Внесок кожної людини в збереження різних культур і природних багатств. |
1 |
|
|
|||
33 |
Внесок українців у винаходи людства, інші досягнення (науці, культурі, спорті). |
1 |
|
|
|||
34 |
Практична робота: «Складання листа до ровесника-іноземця про свою країну».
|
1 |
|
|
|||
35 |
Підсумковий урок |
1 |
|
|
|||