Березень
Заняття 1
Заняття з одним посібником
Лава
Завдання заняття: вчити дітей ходити по гімнастичній лаві назустріч один одному, на середині розминутися, підтримуючи один одного. Удосконалювати вміння просуватися вперед, сидячи на гімнастичній лаві
Закріпити вміння стрибати вперед на обох ногах вздовж гімнастичної лави (лава між ногами), на середині застрибнути на лаву обома ногами і зістрибувати в попереднє положення; повзати по лаві на спині. Розвивати рівновагу, координацію рухів, витривалість, силу, увагу. Виховувати спортивний такт, взаємовиручку.
Інвентар: гімнастична лава – 4 шт., атрибути для рухливої гри.
Спосіб організації: поточний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, -на зовнішній стороні стопи - на внутрішній стороні стопи - «змійкою» Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ |
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
1.Ходити по гімнастичній лаві назустріч один одному, на середині розминутися, підтримуючи один одного. 2.Просуватися вперед, сидячи на гімнастичній лаві 3. Стрибати вперед на обох ногах вздовж гімнастичної лави (лава між ногами), на середині застрибнути на лаву обома ногами і зістрибувати в попереднє положення. 4.Повзати по лаві на спині 5.Рухлива гра «Совонька» |
2-3 хв.
2-3 хв. 2-3 хв.
2-3 хв. 6-8 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. 2.Психогімнастика «Дзеркало» |
1-2хв 2-3хв |
Заняття 2
Колове тренування
Завдання заняття: удосконалити вміння лазити по гімнастичній стінці довільним способом, перелізати приставним способом з одного прольоту стінки на інший і злазити вниз; стрибати вперед на обох ногах вздовж гімнастичної лави (лава між ногами), на середині зістрибнути на лаву обома ногами і зістрибувати в попереднє положення. Закріпити вміння ходити вперед по брусу, що лежить на підлозі із заплющеними очима; кидати м’ячі один одному, стоячи, з положення нахилившись, ноги нарізно, ловити – стоячи лицем вперед. Розвивати координацію рухів, витривалість, силу, рівновагу, увагу. Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.
Інвентар: гімнастична стінка, гімнастична лава, брус, м’ячі – по кількості пар, атрибути для рухливої гри.
Спосіб організації: колове тренування
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, -на зовнішній стороні стопи - на внутрішній стороні стопи - «змійкою» Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ |
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
1.Лазити по гімнастичній стінці довільним способом, перелізати приставним способом з одного прольоту стінки на інший і злазити вниз. 2.Стрибати вперед на обох ногах вздовж гімнастичної лави (лава між ногами), на середині зістрибнути на лаву обома ногами і зістрибувати в попереднє положення. 3.Ходити вперед по брусу, що лежить на підлозі із заплющеними очима. 4.Кидати м’ячі один одному, стоячи, з положення нахилившись, ноги нарізно, ловити – стоячи лицем вперед. 5.Рухлива гра «Третій зайвий». |
2-3 хв.
2-3 хв.
2-3 хв.
2-3 хв.
6-8 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. 2. Щітковий масаж |
1-2хв 2-3хв |
Заняття 3
Заняття побудоване на одному русі
Лазіння
Завдання заняття: вчити дітей перелізати через гімнастичну лаву на високих чотирьох. Удосконалити підлізання під мотузок (40-5-см); лазіння по гімнастичній стінці, переходячи на гімнастичну лаву. Закріпити вміння лазити по гімнастичній лаві на колінах з упором на руки; лазити по канату
Розвивати координацію рухів, гнучкість, витривалість, силу. Виховувати спортивний інтерес.
Інвентар: атрибути для рухливої гри.
Спосіб організації: поточний, фронтальний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, -на зовнішній стороні стопи - на внутрішній стороні стопи - «змійкою» Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ |
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
1. Перелізати через гімнастичну лаву на високих чотирьох. 2.Підлізати під мотузок (40-5-см) 3. Лазити по гімнастичній стінці, переходячи на гімнастичну лаву. 4. Лазити по гімнастичній лаві на колінах з упором на руки. 5.Лазити по канату 6. Рухлива гра «Ведмідь та бджоли» |
2-3 хв.
2-3 хв.
2-3 хв.
2-3 хв.
2-3 хв. 6-8 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. 2.Релаксація «Тиша» |
1-2хв 2-3хв |
Заняття 4
Сюжетне заняття
Тема: «Веселі моряки»
Завдання заняття: удосконалювати повзання по лаві на животі; ходьбу по похилій дошці. Закріпити вміння підлізати під дугу прямо; стрибати у глибину. Розвивати координацію рухів, рівновагу, гнучкість, стрибучість, увагу. Виховувати бажання виконувати фізичні вправи.
Інвентар: гімнастична лава, гімнастична дошка, дуга, куб, атрибути для рухливої гри.
Спосіб організації: поточний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, -на зовнішній стороні стопи - на внутрішній стороні стопи - «змійкою» Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ |
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
1.Повзання по лаві на животі 2.Ходьба по похилій дошці. 3.Підлізання під дугу прямо. 4.Стрибки у глибину. 5.Рухлива гра «Моряки купаються» |
2-3 хв. 2-3 хв. 2-3 хв. 2-3 хв. 2-3 хв. 6-8 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. 2.Мімічна гімнастика «Спати хочеться» |
1-2хв 2-3хв |
Заняття 5
Заняття із серії піклуюся про своє здоров’я
Тема: «Красиві спинки»
Завдання заняття: продовжити вчити дітей піклуватися про своє здоров’я. Розвивати м’язи спини, рівновагу, спритність, координацію рухів, увагу. Формувати красиву поставу. Зміцнювати захисні сили організму, шляхом використання елементів масажу. Виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я. Бажання піклуватися про своє здоров’я.
Інвентар: гімнастична дошка, фіт-боли, мішечки з піском, перекладина, масажна рукавичка, атрибути для рухливої гри.
Спосіб організації: поточний, фронтальний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, -на зовнішній стороні стопи - на внутрішній стороні стопи - «змійкою» Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ |
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
1.Ходьба по гімнастичній дошці з мішечками з піском на голові 2.Вправи на фіт-болах 3.Вправи на гімнастичній дошці (піднімання прямих ніг) 4.Вис на перекладині 5.Масаж спини масажною рукавичкою 6.Рухлива гра «Вершники» |
2-3 хв.
2-3 хв. 2-3 хв.
2-3 хв.
2-3 хв. 6-8 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. 2. Крапковий масаж |
1-2хв 2-3хв |
Заняття 6
Заняття за картками.
Завдання заняття: розучити вправу «М’ячик» (ходити переступаючи через м’ячі). Удосконалити вправу «Зайчики» (стрибати із обруча в обручі на двох ногах). Закріпити вправи «Ялинка» (ходьба по мотузці приставним кроком – п’ятка до мотузки); «Кенгуру» (стрибки з м’ячем між ногами). Розвивати координацію рухів, витривалість, рівновагу, увагу.
Виховувати бажання рухатися.
Інвентар: м’ячі – по кількості дітей + 4 шт. обручі - 9 шт., мотузка, атрибути для рухливої гри.
Спосіб організації: поточний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, -на зовнішній стороні стопи - на внутрішній стороні стопи - «змійкою» Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ |
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
За картками 1. «М’ячик» 2. «Зайчики» 3. «Ялинка» 4.«Кенгуру» 5.Рухлива гра «Мисливець на качок» |
2-3 хв. 2-3 хв. 2-3 хв. 2-3 хв. 6-8 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. 2.Дихальна гімнастика «Летить м’яч» |
1-2хв 2-3хв |
Заняття 7
Ігрове заняття
Завдання заняття: Розучити рухливу гру «Мишоловка».
Закріпити рухливі ігри: «Совонька», «Третій зайвий», «Ведмідь та бджоли», «Вершники», «Мисливець на качок». Розвивати координацію рухів, увагу, спритність, швидкість, орієнтування у просторі. Виховувати любов до спорту.
Інвентар: атрибути для рухливих ігор.
Спосіб організації: фронтальний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, -на зовнішній стороні стопи - на внутрішній стороні стопи - «змійкою» Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ |
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
Рухливі ігри: -«Мишоловка» -«Совонька» -«Третій зайвий» -«Ведмідь та бджоли» -«Вершники» -«Мисливець на качок» |
6-8 хв. 2-3 хв. 2-3 хв. 2-3 хв. 2-3 хв 2-3 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. 2.Масаж рукавичкою |
1-2хв 2-3хв |
Заняття 8
Підсумкове заняття
Завдання заняття: перевірити вміння дітей лазити по гімнастичній стінці довільним способом, перелізати приставним способом з одного прольоту стінки на інший і злазити вниз; стрибати вперед на обох ногах вздовж гімнастичної лави (лава між ногами), на середині застрибнути на лаву обома ногами і зістрибувати в попереднє положення; ходити вперед по брусу, що лежить на підлозі із заплющеними очима; лазити по канату довільним способом. Розвивати координацію рухів, витривалість, рівновагу, увагу. Виховувати бажання займатися спортом.
Інвентар: гімнастична стінка, гімнастична лава – 2 шт., брус, канат, атрибути для рухливої гри.
Спосіб організації: поточний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, -на зовнішній стороні стопи - на внутрішній стороні стопи - «змійкою» Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ |
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
1.Лазити по гімнастичній стінці довільним способом, перелізати приставним способом з одного прольоту стінки на інший і злазити вниз. 2.Стрибати вперед на обох ногах вздовж гімнастичної лави (лава між ногами), на середині застрибнути на лаву обома ногами і зістрибувати в попереднє положення. 3.Ходити вперед по брусу, що лежить на підлозі із заплющеними очима. 4.Лазити по канату довільним способом 5.Рухлива гра «Мишоловка» |
2-3 хв.
2-3 хв.
2-3 хв.
2-3 хв. 6-8 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. 2.Релаксація «Лимон» |
1-2хв 2-3хв |