Календарне планування в старшій групі на травень

Про матеріал
Плануючи нестандартні заняття зросла зацікавленість дітей фізкультурними заняттями, збільшилась рухова активність дітей, розвивається вправність, увага, спритність, виховується вміння діяти в колективі, збільшилася моторна щільність занять, підвищується емоційний тонус, прагнення до досягнення більш високих спортивних результатів, винахідливість у самостійній діяльності, закріплюються досягнення корекційно-відновлювальної роботи, естетичний смак
Перегляд файлу

Травень

Заняття 1

 

Завдання заняття:

  Вправляти дітей в умінні збільшувати швидкість під час бігу, випереджаючи один одного. Удосконалювати техніку метання  мішечків на дальність правою і лівою рукою Закріпити вміння стрибати у довжину з місця, енергійно відштовхуючись ногами і допомагаючи собі змахом прямих рук вперед вгору. Під час гри «Бадмінтон» узагальнити уміння відбивати волан ракеткою різними способами. Виховувати бажання займатися фізкультурою.

Обладнання: Прапорець для орієнтиру, мішечки з піском, мотузок – 2 шт.

ракетки, воланчик.

Спосіб організації: Фронтальний, індивідуальний

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-на носочках,

- на п’яточках

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Бігати наввипередки (10 м.)

2. Метати мішечки у далечінь.

3.Стрибати у довжину з місця

4. «Бадмінтон» (за спрощеними  правилами).

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 2

 

Завдання заняття:

Визначити максимальну швидкість бігу кожної дитини на дистанції 10 м . Визначити максимальну дальність польоту, стрибаючи у довжину з місця. Закріпити уміння узгоджувати рухи рук і тулуба, метаючи мішечки з піском у далечінь правою і лівою рукою. Під час гри «Футбол» закріпити навички прокачування м’яча один одному ногою, зупиняти м’яч ногою, забивати м’яч у ворота. Виховувати вольові якості.

Обладнання: Прапорець для орієнтиру, мотузок -2 шт., мішечки з піском за кількістю дітей, футбольний м’яч .

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

- звичайним кроком,

- на носочках,

- на п’яточках

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Бігати наввипередки (10 м.) Н

2. Стрибати у довжину з місця. Н

3. Метати мішечки у далечінь.

4. Футбол (за спрощеними правилами).

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 3

Завдання заняття:

Визначити максимальну дальність польоту мішечків у кожної дитини (правою і лівою рукою) Удосконалювати техніку стрибків у довжину з розбігу, визначити поштовхові ногу, закріпити навички утримувати максимальну швидкість бігу на дистанції 20 м. Під час гри «Хокей на траві» узагальнювати уміння штовхати м’ячик ключкою, забивати гол. Виховувати любов до спорту.

Обладнання: Мішечки з піском, прапорці для орієнтиру, ключка, м’яч.

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-на носочках,

- на п’яточках

 Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1. Метати мішечки на дальність. Н

2.Стрибати у довжину з розбігу.

3. Бігати наввипередки (20 м.)

4. «Хокей на траві»  (за спрощеними  правилами)

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 4

 

Завдання заняття:

Визначити максимальну швидкість бігу кожної дитини на дистанції 20 м. Визначити максимальну дальність стрибків з розбігу. Удосконалювати уміння висіти на попереченні на зігнутих руках, уміння піднімати тулуб з лежачого положення в сід максимальну кількість разів за хвилину. Під час гри  «Волейбол» узагальнити уміння перекидати м’яч через сітку і ловити . Виховувати почуття почуття  командності, єдності дружби.

Обладнання: Прапорець для орієнтиру, турнік, волейбольний м’яч.

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

- на носочках,

- на п’яточках

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

 

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1. Бігати наввипередки (20 м.) Н

2. Стрибати у довжину з розбігу. Н

3. Вис (на зігнутих в ліктях руках (сек). Прес (піднімання тулуба з лежачого

    положення в сід – рад (хв.)

4. «Волейбол» (за спрощеними правилами).

 

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

 

 

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 5

Завдання заняття:

Визначити час, за який кожна дитина провисить на попиречені на руках зігнутих ліктях. Визначити максимальну кількість разів на хвилину піднімання дитиною тулуба з лежачого положення в сід. Вправляти в умінні утримувати максимальну швидкість бігу на дистанцію 30 м. Удосконалювати техніку стрибка у висоту з розбігу, попередньо визначити поштовхові ногу. Під час гри «Баскетбол» узагальнити уміння відбивати м’яч , закидати м’яч у корзину. Виховувати бажання вести  здоровий спосіб життя

Обладнання: турніки, прапорець для орієнтиру, мотузок довгий, м’яч баскетбольний.

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

- на носочках,

- на п’яточках

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

 

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24хв.)

1. Вис (на зігнутих в ліктях руках (сек). Прес (піднімання тулуба з лежачого

    положення в сід – рад (хв.). Н

2. Бігати наввипередки (30 м.)

3. Стрибати у висоту з розбігу.

4 «Баскетбол»  (за спрощеними  правилами).

5-6 хв.

 

 

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 6

Завдання заняття:

Визначити максимальну швидкість бігу кожної дитини на дистанції 30 м. Визначити максимальну висоту стрибка дитини, стрибаючи у висоту з розбігу. Закріпляти уміння кидати м’ячі різними способами і ловити (від грудей, знизу, із-за голови, у відскоку). Під час гри «Теніс» удосконалювати уміння  відбивати м’ячик один одному.

Обладнання: Прапорець для орієнтиру, мотузок довгий, м’ячики, ракетки за кількістю дітей.

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

- на носочках,

- на п’яточках

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

 

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1. Бігати наввипередки (30 м.). Н

2. Стрибати у висоту з розбігу. Н

3. Школа м’яча (кидати м’ячі один

     одному різними способами, і ловити).

4. Теніс (за спрощеними правилами).

 

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 7

Завдання заняття:

Визначити рівень володіння м’ячем у кожної дитини, кидаючи їх один одному різними способами і ловлячи. Закріпити навички правильно розподіляти вагу тіла на чотири точки опори і утримувати рівновагу, повзаючи на передніх і задніх чотирьох і лазячи по гімнастичній стінці. Розвивати у дітей витривалість, бігаючи на великі дистанції. Під час гри  «Городки» дати поняття «кон» і «півкон», вчити вибивати фігурки.

Виховувати у дітей організаторські здібності повагу до товаришів

Інвентар: М’ячі по кількості дітей, дуги 6-8 шт., гімнастична стінка, прапорець для орієнтиру.

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

- на носочках,

- на п’яточках

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

 

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1. Школа м’яча (кидати м’ячі один  одному різними способами, і  ловити). Н

2. Повзати (на високих і задніх  чотирьох між дугами). Лазити (по гімнастичній стінці різними способами, перехід   приставним кроком на інший  проліт, спуск).

3.Бігати на витривалість.

4.Городки (за спрощеними правилами)

 

5-6 хв.

 

5-6 хв.

 

 

 

5-6 хв.

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 8

Завдання заняття: Визначити уміння утримувати чи відновлювати пряме положення тулуба, виконуючи певні завдання на відновлення рівноваги при ходьбі по обмеженій площі опори. Визначити рівень спритності, повзаючі  між дугами і лазячі по гімнастичній стінці. Визначити час, за який діти пробіжать 450-500 м у довільному темпі . Під час гри  «Серсо»  вчити кидати кільця на шпажку ( від грудей) і ловити. Виховувати у дітей повагу один до одного, спортивний такт, взаємовиручку, толерантність.

Інвентар: Брус, скати, дуги, прапорець для орієнтиру, інвентар для гри.

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

- на носочках,

- на п’яточках

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

 

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Рівновага (ходити по лаві, колоді чи  брусу з виконанням «ластівки» посередині; ходити по колесах (скатах)  вперед. Н

2. Повзати (на високих і задніх чотирьох між дугами) Лазити (по гімнастичній стінці  різними способами, перехід приставним кроком на інший  проліт, спуск). Н

3.Бігати на витривалість(450-500 м.). Н 

4. Серсо (за спрощеними правилами)

 

5-6 хв.

 

 

5-6 хв.

 

 

 

5-6 хв.

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

doc
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку