Перспективне планування з дітьми молодшої групи за темою "Пісочна терапія"

Про матеріал
В даному перспективному плануванні з дітьми молодшого дошкільного віку з теми " Пісочна терапія" подано помісячна тематика занять з піском, де розкрита мета з поданої теми. Знайомство з піском розпочинається з вітанням Пісочної Феї, яка знайомить з правилами користування з піском.
Перегляд файлу

                        ЗАННЯТТЯ З ПІСКОМ молодша група

№п/п

ТЕМА

МЕТА

ТЕРМІН

  1.  

«Знайомство з Пісочною країною».

 

Ознайомити дітей із правилами поведінки з піском, позбавляти психологічного напруження, розвивати дрібну моторику рук, закріплювати знання про тварин та вчити їх звуконаслідувати, називати своє прізвище та ім’я, виховувати естетичний смак, бажання грати з піском.

Вересень.

 

  1.  

«Золота рибка».

 

Формувати вміння дітей діяти з піском, учити виконувати хвилясті рухи по піску; закріплювати поняття «широкий»-«вузький»,  «повільно»-«швидко», а також просторові уявлення.Виховувати інтерес до заняття, почуття взаємодопомоги, естетичний смак, розвивати тактильні відчуття, фантазію, уяву.

Жовтень.

 

  1.  

«Подорож із золотою рибкою».

 

Ознайомити дітей із властивостями води; формувати уявлення дітей про мешканців (води) річки, розвивати товариськість, бажання допомагати один одному.

Листопад.

 

  1.  

«У гостях у казки «Колобок».

 

Закріплювати знання про казку «Колобок»; учити на піску відображати рухи та сліди тварин, розвивати дрібну моторику рук, виховувати любов до казок, бажання прийти на допомогу.

Грудень.

 

  1.  

«Зимова казка».

 

Продовжувати вчити та називати геометричні фігури, кольори,розвивати увагу, зосередженість під час викладання доріжки, розвивати дрібну моторику рук, тактильні відчуття, виховувати

охайність.

Січень.

 

  1.  

«Курочка і курчата».

 

Закріплювати знання про свійську птицю,учити звуконаслідувати її, формувати вміння та навички працювати з сухим та мокрим піском, розвивати уяву, фантазію, виховувати любов до птахів,бажання піклуватися про них.

Лютий.

 

  1.  

«Ранкові промінці» (за казкою К.Ушинського).

 

Ознайомити дітей з казкою «Ранкові промінці».Вправляти в імітації рухів птахів, тварин за словесними вказівками вихователя,закріпити поведінку тварин, розвивати рухову активність дітей, залучати до здорового способу життя.

(Точковий масаж вологими серветками.)

Березень.

 

  1.  

«Троє поросят».

 

Закріпити: геометричну фігуру круг, назви кольорів, порядкову та кількісну лічбу в межах трьох, точковий масаж із каштанами.Розвивати здоров’я та тактильне сприйняття, виховувати любов до тварин, доброзичливість, взаємодопомогу.

Квітень.

 

 

docx
Додано
16 січня 2019
Переглядів
1410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку