Календарне планування виховної роботи вихователя ліцею-інтернату на І семестр 2020-2021 н.р.

Про матеріал
Календарне планування виховної роботи вихователя 9 класу ліцею-інтернату на І семестр складається з 5 розділів і плану-сітки помісячно. Акцент зроблено на художньо-естетичний напрям виховання.
Перегляд файлу

 

 

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

ВИХОВНОЇ РОБОТИ

З УЧНЯМИ 9-Б КЛАСУ

I СЕМЕСТР  2020/2021 Н.Р. 

 

 

 

Основні завдання виховної роботи

на I семестр 2020-2021 н. р.

 

  • використання національних традицій, сучасного педагогічного досвіду та досліджень сучасної психолого-педагогічної науки у сфері виховання;
  • використання інноваційних освітніх технологій в виховному процесі;
  • робота над згуртуванням дитячого колективу, вироблення у дітей навичок культурної поведінки і дотримання правил для учнів;
  • проведення систематичної індивідуальної  роботи з учнями шляхом особистістно зорієнтованого підходу;
  • посилення ролі сім'ї у навчально-освітньому процесі, зміцнення її взаємодії з навчальним закладом для спільного виховання дітей;
  • ознайомлення учнів з духовною культурою України й світу;
  • пошук і творчий розвиток обдарованих дітей, яких цікавить література й мистецтво;
  • допомога кожному школяру в реалізації  творчого потенціалу в конкретних справах, у знаходженні  шляху  самореалізації  відповідно до здібностей;
  • організація  проектної  та дослідницької  діяльності обдарованих учнів з урахуванням їх інтересів.

 

 

 

 

 

 

І.Основні виховні заходи на І семестр

 

 

 

Зміст роботи

Дата виконання

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

Організація  діяльності учнівського колективу:

  • розсадити дітей згідно їх зросту, фізичних та психологічних характеристик;
  • скласти графіки  чергування по класу під час самопідготовки, по їдальні, по генеральному прибиранню подвір’я;
  • проводити класні збори, колективні творчі справи.

 

Працювати над підвищенням рівня знань учнів, розвитком їх пізнавальних інтересів, контролювати навчальну діяльність, формувати позитивне ставлення до школи.

 

Розвивати дитяче самоврядування, формувати лідерські якості класних активів, розвивати творчі індивідуальні особливості кожного учня.

 

Стимулювати творчу активність учнів шляхом залучення до різних видів позаурочної діяльності.

 

Громадянське виховання

Формувати громадянську свідомість, політичну культуру; активізувати громадську активність молодого покоління,відданість молоді своєму народу.

Виховна година «Я українець і я європеєць»

Виховна година «Ми ‒ громадяни України, ми ‒ громадяни Всесвіту»

Екскурсія до шкільного музею «Людина легендарної долі – М.І.Жужома»

Виховна година до Дня Гідності і Свободи

Виховний захід «Символи моєї держави»

Виховна година «Голодомор 1932-1933 років»

 

Військово-патріотичне виховання

Виховувати громадянина-патріота, виробляти у нього глибоке розуміння громадянського обов’язку, готовності у будь-який час стати на захист Батьківщини, вивчати бойові традиції та героїчні сторінки історії українського народу, його Збройних Сил.

Виховна година «Ратному подвигу жити в віках»

Година пам’яті «Народні месники Сумщини»

Виховна година «Козацькими стежками»

Екскурсія до Алеї Слави «Герої-земляки»

Виховна година «Збройні Сили України»

Виховна година «Захисники української землі»

 

Національно-патріотичне виховання

Виховувати  любов до Батьківщини, до рідного краю, вивчати історію, традиції, звичаї і обряди свого народу.

Виховна година «Осінні свята українців»

Екскурсія «Без калини нема України»

Екскурсія в НЗ Глухів «Історія рідного краю в іменах»

Виховна година  «Моя країна – Україна»

Виховна година «Зимові свята українців»

Виховний захід «Єдина у світі, найкраща моя Україна»

Виховна година «Моя Україно, колиско-калина, пізнати тебе мені щастя дано!»

 

Правове виховання

Вести виховну діяльність, спрямовану на формування правової свідомості та навичок  правомірної поведінки, формувати поняття про права і обов'язки учнів.

Виховний захід «Знаємо права, виконуємо обов’язки»

Виховний захід «Закони вулиць і доріг»

Виховна година «Права і  обов’язки батьків і дітей»

Виховна година  «Права людини»

Виховна година  «Пустощі і  кримінальна відповідальність»

Година спілкування «Закони і ми»

 

Превентивне виховання

Вести превентивну роботу, формувати позитивні соціальні установки в сучасних школярів та вироблення  імунітету до негативних впливів соціального оточення.

Виховна година «Стоп булінг»

Бесіда  «Вплив телебачення та Інтернету на здоров’я дітей»

Виховна година «Твоє майбутнє в твоїх руках»

Виховна година «Як виховувати характер людини»

Виховна година «Корисні та шкідливі звички»

Виховна година «ВІЛ/СНІД – хвороба нашого століття»

Виховна година «Як долати агресію»

 

Морально-етичне виховання

Виховувати морально-етичні якості особистості на основі загальнолюдських  цінностей.

Бесіда «Культура поведінки школярів»

Виховна година «Розумне і змістовне проведення дозвілля»

Виховна година «Душі людської доброта»

Виховна бесіда «Толерантна особистість»

Виховна година  «Що таке справжня дружба?»

Виховна година «Хочу бути щасливою людиною»

Виховна година  «Іде на землю святий Миколай»

 

Родинно-сімейне виховання

Виховувати пошану до рідної домівки, формувати поняття про сім’ю, стосунки дітей і батьків.

Літературний ранок «Все починається з батьківського порогу»

Година спілкування «Шануй батька свого і матір свою»

Виховна година  «Роде наш красний, роде наш прекрасний»

Пізнавально-розважальна гра «Міцна родина ‒ міцна країна»

Година спілкування «Слава родині, слава дитині»

Виховна година «Без сім’ї нема щастя на землі»

 

 

 

Екологічне виховання

Виховувати дбайливе ставлення до природи, формувати уявлення про збереження екологічної чистоти  рідного краю, країни, планети.

Екскурсія «Подорож у світ лікарських рослин»

Виховна година «Будь природі другом»

Година-роздум «Охорона природи»

Екскурсія у міський парк «Торкнутися краси в природі можна тільки серцем»

Фенологічна екскурсія «Листопад зимі ворота одчиняє»

Екскурсія «Свій край ‒ кожній пташині рай» (допомога зимуючим птахам)

 

Трудове виховання

Формувати трудові вміння і навички, виховувати повагу до праці, знайомити з професіями людей, вести профорієнтаційну роботу.

Виховна година «Ким бути?»

Виховна година  «Хліб наш насущний»

Екскурсія до народознавчого музею ГНПУ «Українські рушники»

Виховна година «Праця і бережливість»

Година спілкування «Світ твоїх захоплень»

Виховна година «Українська  хата та її  інтер҆єр»

Година творчості «Новорічна майстерня»

 

Формування здорового способу життя

Проводити систему заходів, спрямованих на зміцнення та збереження здоров'я та загартування організму, гармонійний розвиток фізичної, психологічної і соціальної складових здоров’я, формування життєво важливих рухових навичок та вмінь, пропагандувати здоровий спосіб життя.

Спортивно-розважальна програма  «Веселі старти»

Розповідь «Дотримання режиму дня ‒ запорука гарного самопочуття»

Виховна година «Здорові діти ‒ здорова нація»

Спортивні змагання «Козацькі розваги»

Виховний захід «Сучасна молодь України обирає здоровий спосіб життя»

Спортивні змагання «Олімпійські чемпіони»

Виховна година «Харчування і наше здоров ҆я»

 

Художньо-естетичне виховання

Прилучати учнів до духовної  культури України і людства, виховувати гордість за культурні надбання українців, формувати художньо-естетичний смак, виховувати почуття прекрасного.

Екскурсія у природу «Осінь-чарівниця»

Година спілкування «Що таке зовнішня і внутрішня краса?»

Виховна година «Наша пісня ‒ душа народу»

Виховна година  «Чарівні пори року» 

Екскурсія в краєзнавчий музей «Пишаємось їх іменами святими»

Свято «Новий рік»

 

Інтелектуальне виховання

Розвивати інтелект, розумові здібності учнів, пробуджувати цікавість до наукових знань.

Екскурсія в бібліотеку «Книга вчить як на світі жить»

Виховна година «Освіта ‒ як складова життєвого успіху»

Інтелектуальна гра «Щасливий випадок»

Виховна година «До мови доторкнемось серцем»

Екскурсія до ялинки «Новорічні звичаї країн світу»

Інтелектуальна гра «Зимова круговерть»

 

 

 

10.09

 

 

 

 

 

Систем.

 

 

 

Систем.

 

 

Систем.

 

 

 

 

 

 

16.01

05.10

06.11

 

23.11

23.11

25.11

 

 

 

 

 

 

01.09

14.09

12.10

21.11

04.12

14.12

 

 

 

07.09

07.10

09.10

10.11

07.12

10.12

21.12

 

 

 

 

 

 

 

02.09

21.09

20.10

03.11

17.11

01.12

 

 

 

 

 

15.09

22.09

13.10

06.10

02.11

11.11

02.12

 

 

 

 

03.09

24.09

01.10

24.11

26.11

08.12

17.12

 

 

 

 

10.09

19.10

21.10

04.11

18.11

03.12

 

 

 

 

 

 

11.09

23.09

07.10

22.10

 

13.11

18.12

 

 

 

 

 

08.09

17.09

29.09

19.11

30.11

15.12

16.12

 

 

 

 

 

 

 

09.09

28.09

08.10

15.10

12.11

 

09.12

23.12

 

 

 

 

 

18.09

30.09

23.10

05.11

27.11

24.12

 

 

 

 

04.09

25.09

29.09

09.11

17.12

22.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Індивідуальна робота з учнями

 

Зміст роботи

Дата виконання

1

 

 

2

 

 

 

3

 

4

 

 

5

 

6

 

 

 

 

7

 

8

Ознайомитися з даними психолога школи про учнів класу (тип мислення, обсяг, увага, темперамент, коло інтересів, професійна спрямованість)

Всебічно вивчати дітей, здійснювати діагностику і проектування розвитку творчого потенціалу кожної особистості. Для цього проводити: класні збори, анкетування, відверті розмови, тестування, обговорення життєвих ситуацій, індивідуальні бесіди.

Здійснювати психолого-педагогічні спостереження за учнями, їх взаєминами, виявляти їх індивідуальні особливості.

Створювати можливості для самовиховання та саморозвитку учнів шляхом індивідуального підходу, використовуючи технологію особистісно зорієнтованого виховання.

 Надавати педагогічну підтримку кожному учневі для розвитку його навчальних і творчих можливостей.

Звертати особливу увагу на:

а) обдарованих дітей,

б) новоприбулих дітей,

в) дітей з соціально незахищених сімей,

г) дітей з девіантною поведінкою.

Організувати дослідницьку, проектну діяльність обдарованих дітей з урахуванням їх інтересів

Залучати дітей до участі в гуртках та секціях за інтересами

Початок семестру

 

Постійно

 

 

 

Систем.

 

Систем.

 

 

Систем.

 

Систем.

 

 

 

 

Постійно

 

Систем.

 

ІІІ. Робота з батьками

 

Зміст роботи

Дата виконання

1

2

 

3

4

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

Підтримувати постійний зв’язок з батьками учнів через щоденники.

Проводити розмови з батьками: визначення кола інтересів учня,  індивідуальні особливості дитини.

Вивчати житлово-побутові умови, рівень виховання дитини в сім’ї.

Проводити  індивідуальні консультації для батьків з актуальних питань сімейного виховання: права і обов’язки батьків і дітей, як боротися зі шкідливими звичками, вікові особливості психофізіологічного розвитку дітей, індивідуальний підхід до дитини та інші.

Звертати особливу увагу на сім’ї учнів:

  1. дітей, позбавлених батьківського піклування;
  2. дітей-напівсиріт;
  3. гіперактивних;
  4. слабо встигаючих;
  5. новоприбулих.

Провести батьківські збори:

«Права і обов’язки батьків і дітей»

«Культурні цінності сім’ї та їх значення для дитини»

Систем.

Систем.

 

Систем.

Постійно

 

 

 

 

Систем.

 

 

 

 

 

15.10

23.12

ІV. Заходи по охороні здоров′я і фізичному розвитку учнів та попередженню дитячого травматизму

Зміст роботи

Дата виконання

1

 

2

 

3

4

 

5

 

6

 

 

7

8

9

10

11

 

 

Вивчати стан фізичного, психологічного та соціального здоров’я кожного учня.

Працювати в тісному контакті з медичними працівниками, вчителем фізкультури, психологом, соціальним педагогом.

Ознайомити дітей з режимом дня, контролювати його виконання.

Слідкувати за вологим прибиранням,температурним режимом та провітрюванням у класній кімнаті.

Прищеплювати санітарно-гігієничні навички, вести профілактику по попередженню захворювань.

Проводити прогулянки і рухливі ігри на свіжому повітрі, спортивні години, фізхвилинки та хвилинки релаксації на самопідготовці, організовано проводити перерви.

Заохочувати дітей приймати участь у спортивних гуртках і секціях. Брати участь у шкільних, міських, обласних спортивних змаганнях. Проводити екскурсії та туристичні походи.

Проводити розповіді: фізіологічні  і психологічні особливості статі.

Проводити цикл розповідей та інструктажів з техніки безпеки для попередження травматизму: безпека вуличного руху, цивільна оборона, протипожежна безпека, поведінка під час стихійних лих, аварій, безпечне користування газоприладами та ін.

Систем.

 

Систем.

 

Щоденно

Щоденно

 

Систем.

 

Щоденно

 

 

Систем.

Постійно

Систем.

Систем.

Постійно

V. Здійснення загальнообовязкового навчанняі допомога в ньому

Зміст роботи

Дата виконання

 1

 

 

2

 

 

 

 

3

 

4

 

5

 

 

6

7

 

8

 

9

 

10

 

Вивчати індивідуальні  психологічні особливості учнів, їхні знання, пізнавальні інтереси. Вивчати мотивацію навчання учнів, формувати позитивне ставлення до навчального процесу.

 Проводити навчально-виховну роботу в тісному контакті з класним  керівником,  вчителями-предметниками, звертати їхню увагу на учнів,яким потрібна допомога, індивідуальна консультація. Відвідувати уроки для ознайомлення зі змістом навчального матеріалу, контролем  за знаннями учнів.

Контролювати щоденники учнів, їх зошити з метою перевірки їх ведення.

Залучати вчителів-предметників до участі в батьківських зборах та індивідуальних розмовах з учнями.

Звертати особливу увагу на новоприбулих учнів, допомогати їм адаптуватися в класному колективі, познайомити з навчальними вимогами.

Створити групи учнів-консультантів  з навчальних предметів.

Звертати особливу увагу на обдарованих учнів, пропонувати цікаві додаткові завдання з різних предметів.

Звертати особливу увагу на слабовстигаючих учнів, з’ясувати причини відставання, розробити шляхи допомоги в навчанні.

Допомагати в пошуку навчально-пізнавального матеріалу до уроків для індивідуального розвитку кожного учня.

Проводити предметні вікторини, дидактичні ігри, конкурси ерудитів, інтелектуальні ігри.

Систем.

 

 

Систем.

 

 

 

 

Систем.

 

Систем.

 

Систем.

 

 

Систем.

Систем.

 

Систем.

 

Систем.

 

Систем.

 

ВЕРЕСЕНЬ

 

ПОНЕДІЛОК

 

 

07.09

Тиждень безпеки дорожнього руху

Виховна година

 «Осінні свята українців»

14.09

Тиждень  військово-патріотичного виховання

 Година пам’яті

«Народні месники Сумщини»

21.09

Олімпійський тиждень

Виховний захід

 «Закони вулиць і доріг»

28.09

Розповідь «Дотримання режиму дня – запорука гарного самопочуття»

 

 

ВІВТОРОК

01.09

Виховна година

 «Ратному подвигу жити в віках»

 

Інструктаж «Правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу. Попередження травматизму. Перша (долікарська) медична допомога у разі травм, нещасних випадків.»

08.09

Виховна година «Ким бути?»

15.09

Виховна година «Стоп булінг»

 

22.09

Бесіда

 «Вплив телебачення та Інтернету на здоров’я дітей»

29.09

Година спілкування «Освіта як складова життєвого успіху»

СЕРЕДА

02.09

Година спілкування

  «Знаємо права, виконуємо обов′язки»

 

Інструктаж «Правила поведінки учнів під час пішохідного та дорожньо-транспортного руху, групових поїздок, пішохідних екскурсій.» 

09.09

Спортивно-розважальна програма  «Веселі старти»

 

Спортивне свято

 «Ми –  олімпійці»

16.09

Виховна година

«Я українець і я європеєць»

 

23.09

Виховна година

«Будь природі другом»

 

Волонтерська акція «Школа – мій рідний дім» (благоустрій шкільного подвір'я)

 

30.09

Година спілкування «Що таке зовнішня і внутрішня краса?»

 

Свято «Посвята в панянки»

ЧЕТВЕР

03.09

Бесіда

«Культура поведінки школярів»

 

 

 

 

 

 

10.09

Літературний ранок

«Все починається з батьківського порогу»

Інструктаж

«Правила поведінки та дії під час пожежі. Надзвичайні ситуації: техногенні аварії. Евакуація.»

17.09

Виховна година

 «Хліб наш насущний»

 

 

24.09 

Виховна година «Розумне і змістовне проведення дозвілля»

 

Інструктаж «Профілактика отруєння грибами. Профілактика укусів комах. Зустріч з дикими та свійськими тваринами.»

 

ГЕНЕРАЛЬНЕ ПРИБИРАННЯ  ПОДВІР’Я

П’ЯТНИЦЯ

04.09

Екскурсія у бібліотеку «Книга вчить як на світі жить»

 

 

 

11.09

Екскурсія «Подорож у світ лікарських рослин»

18.09

Екскурсія у природу

«Осінь-чарівниця»

25.09

Екскурсія до народознавчого музею ГНПУ

«Українські рушники»

 

 

 

 

ЖОВТЕНЬ

МІСЯЧНИК ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

 

ПОНЕДІЛОК

 

 

05.10

Виховна година      

 «Ми ‒ громадяни України, ми ‒ громадяни Всесвіту»

 

 

12.10

Тиждень військово-патріотичного виховання

 

Виховна година

«Козацькими стежками»

 

 

19.10

Година спілкування «Шануй батька свого і матір свою»

 

26.10

Робота за планом  осінніх канікул

ВІВТОРОК

 

06.10

Виховна година

 «Як виховувати характер людини»

 

 

 

13.10

Виховна година «Твоє майбутнє в твоїх руках»

 

20.10

Виховна година «Права і обов’язки батьків і дітей»

 

Конкурс малюнків «Права дітей»

(1-11)

27.11

Робота за планом  осінніх канікул

 

СЕРЕДА

 

07.10

Година-роздум «Охорона природи»

 

 

14.10

Вихідний

21.10

Година спілкування

«Роде наш красний, роде наш прекрасний»

28.11

Робота за планом  осінніх канікул

ЧЕТВЕР

01.10

 Виховна година «Душі людської доброта»

 

День людей похилого віку

 

Випуск  святкових газет до Дня працівників освіти

08.10

Виховна година «Здорові діти –здорова нація»

 

Інструктаж

«Безпечне користування електричними приладами та дії під час пожежі.»

15.10

Спортивні змагання «Козацькі розваги»

 

Батьківські збори

 

22.10

Виховна година  «Наша пісня ‒ душа народу»

 

Інструктаж

«Правила безпечної поведінки на осінніх канікулах»

29.10

Робота за планом  осінніх канікул

ГЕНЕРАЛЬНЕ ПРИБИРАННЯ  ПОДВІР’Я

П’ЯТНИЦЯ

02.10

Інтелектуальна гра «Щасливий випадок»

 

 День учнівського самоврядування

до Дня працівників освіти

 

Святковий концерт

09.10

Екскурсія

«Без калини нема України»

16.10

Екскурсія у НЗ Глухів

 «Історія рідного краю в іменах»

 

23.10

Екскурсія у міський парк «Торкнутися краси в природі можна тільки серцем»

 

 

30.10

Робота за планом  осінніх канікул

 

ЛИСТОПАД

МІСЯЧНИК ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ

 

ПОНЕДІЛОК

02.11

Виховна година

 «Корисні і шкідливі звички»

 

09.11

Виховна година до Дня української писемності

«До мови доторкнемось серцем»

 

16.11

Тиждень військово-патріотичного виховання

Виховна година «Символи моєї держави»

 

23.11

Тиждень толерантності

 

Виховна година до Дня  Гідності та Свободи

30.11

Виховна година

«Світ твоїх захоплень» 

ВІВТОРОК

03.11

Година спілкування «Права людини»

 

10.11

Виховна година

«Моя країна Україна»

 

Конкурс малюнків «Молоде покоління за безпеку дорожнього руху» (5-11 класи)

 

 17.11

Виховна година

 «Пустощі і кримінальна відповідальність»

 

 

24.11

Бесіда

 «Толерантна особистість»

 

День добрих справ

 

Написання  творчих робіт «Радість добрих справ»

 

СЕРЕДА

04.11

Пізнавально-розважальна гра «Міцна родина ‒ міцна країна»

 

 

11.11

Виховна година «ВІЛ/СНІД – хвороба нашого століття»

 

18.11

Година спілкування «Слава родині, слава дитині»

 

Загальношкільне свято  «Ігри патріотів»

25.11

Виховна година

 «Голодомор 1932-1933 років»

 

 

 

ЧЕТВЕР

05.11

Виховна година

«Чарівні пори року»

12.11

Виховна година на запрошення «Сучасна молодь України обирає здоровий спосіб життя»

Інструктаж «Безпечне користування газовими приладами та дії під час пожежі.»

19.11

Виховна година «Праця і бережливість»

 

 

26.11

Виховна година

 «Що таке справжня дружба?»

 

Інструктаж «Надзвичайні ситуації: уникнення враження вибухонебезпечними предметами. Тероризм.»

 

ГЕНЕРАЛЬНЕ ПРИБИРАННЯ  ПОДВІР’Я

П’ЯТНИЦЯ

 

 

06.11

Екскурсія до шкільного музею

«Людина легендарної долі – М.І.Жужома»

13.11

Фенологічна екскурсія

 «Листопад зимі ворота відчиняє»

 

20.11

Екскурсія до Алеї Слави

«Герої-земляки»

 

27.11

Екскурсія в краєзнавчий музей «Пишаємось їх іменами святими»

 

 

ГРУДЕНЬ

 

ПОНЕДІЛОК

 

 

 

 

07.12

Виховна година

 «Зимові свята українців»

 

Тиждень військово-патріотичного виховання

14.12

Виховна година «Захисники української землі»

 

 

21.12

Виховна година

 «Моя Україно, колиско-калина, пізнати тебе мені щастя дано!»

28.12

Робота за планом  зимових канікул

 

ВІВТОРОК

01.12

Година спілкування «Закони і ми»

 

 

08.12

Виховна година «Хочу бути щасливою людиною»

 

 

15.12

Виховна година «Українська хата та її інтер҆єр»

 

Оформлення української вітальні до свята Миколая «Просимо у гості»

22.12

Інтелектуальна гра «Зимова круговерть»

 

Інструктаж «Правила безпеки учнів під час проведення новорічних свят. Заборона використання піротехнічних та вибухонебезпечних засобів.»

29.12

Робота за планом  зимових канікул

 

СЕРЕДА

02.12

Виховна година

 «Як долати агресію»

 

 

 

09.12

Спортивні змагання «Олімпійські чемпіони»

16.12

Година творчості «Новорічна майстерня»

 

Конкурс новорічних газет

23.12

Виховна година «Харчування і наше здоров҆я»

 

Батьківські збори

30.12

Робота за планом  зимових канікул

 

ЧЕТВЕР

03.12

Виховна година

 «Без сім’ї нема щастя на землі»

 

 

10.12

Виховний захід «Єдина у світі, найкраща моя Україна»

 

Проведення шкільного фестивалю «ПЕРЛИНА РОКУ» для учнів 8-11  кл.

Інструктаж «Ожеледиця, наростання бурульок. Безпечна поведінка на льоду.»

17.12

Виховна година

«Іде на землю святий Миколай»

 

Благодійна акція «Подаруй малюку радість»

 

 

 

 

24.12

Свято «Новий рік»

 

Інструктаж «Безпека життєдіяльності учнів під час зимових канікул.»

 

 

 

 

 

 

31.12

Робота за планом  зимових канікул

 

ГЕНЕРАЛЬНЕ ПРИБИРАННЯ  ПОДВІР’Я

П’ЯТНИЦЯ

04.12

Виховна година «Збройні Сили України»

 

 

Проведення волонтерської акції «Вітаємо зі святом!»

11.12

Екскурсія

«Свій край ‒ кожній пташині рай» (допомога зимуючим птахам)

 

 

18.12

Екскурсія до ялинки «Новорічні звичаї країн світу»

 

25.12

Вихідний

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
31 жовтня 2020
Переглядів
1438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку