Планування складено до підручника: Мерзляк А.Г., Полонський В.В., Якір М.С. Геометрія: підруч. для 7-го кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія, 2015 згідно з чинною навчальною програмою, затвердженою наказом МОН молоді і спорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).
Календарне планування вивчення геометрії в 7 класі
(70 годин, 2 години на тиждень )
Складено до підручника: Мерзляк А.Г., Полонський В.В., Якір М.С. Геометрія: підруч. для 7-го кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія, 2015 згідно з чинною навчальною програмою, затвердженою наказом МОН молоді і спорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).
№ |
Тема уроку |
Дата проведення |
|
Тема 1. Елементарні геометричні фігури та їх властивості (8 год) |
|||
1 |
Геометричні фігури. Точка і пряма. Властивості точок і прямих |
|
|
2 |
Промінь. |
|
|
3 |
Відрізок. Рівні відрізки. Середина відрізка |
|
|
4 |
Вимірювання та відкладання відрізків |
|
|
5 |
Відстань між двома точками. Самостійна робота |
|
|
6 |
Кут. Рівні кути. Бісектриса кута |
|
|
7 |
Вимірювання та відкладання кутів |
|
|
8 |
Контрольна робота №1 «Елементарні геометричні фігури та їх властивості». |
|
|
Тема 2. Взаємне розміщення прямих на площині (13 год) |
|||
9 |
Аналіз контрольної роботи. Аксіоми, теореми, означення. Суміжні кути, їх властивості. |
|
|
10 |
Суміжні кути, їх властивості. |
|
|
11 |
Вертикальні кути, їх властивості. |
|
|
12 |
Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються |
|
|
13 |
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. |
|
|
14 |
Відстань від точки до прямої. Самостійна робота |
|
|
15 |
Паралельні прямі |
|
|
16 |
Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих |
|
|
17 |
Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих |
|
|
18 |
Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
|
|
19 |
Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною. Самостійна робота |
|
|
20 |
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
21 |
Контрольна робота № 2 «Паралельні та перпендикулярні прямі» |
|
|
Тема 3. Трикутники. Ознаки рівності трикутників (27год) |
|
||
22 |
Аналіз контрольної роботи. Трикутник і його елементи |
|
|
23 |
Рівність геометричних фігур |
|
|
24 |
Перша та друга ознаки рівності трикутників |
|
|
25 |
Перша та друга ознаки рівності трикутників. |
|
|
26 |
Перша та друга ознаки рівності трикутників. |
|
|
27 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
28 |
Види трикутників. Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки. |
|
|
29 |
Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки. |
|
|
30 |
Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника |
|
|
31 |
Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника |
|
|
32 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
33 |
Третя ознака рівності трикутників |
|
|
34 |
Третя ознака рівності трикутників. |
|
|
35 |
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
36 |
Контрольна робота № 3 «Ознаки рівності трикутників» |
|
|
37 |
Аналіз контрольної роботи. Сума кутів трикутника |
|
|
38 |
Сума кутів трикутника |
|
|
39 |
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
|
|
40 |
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
|
|
41 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
42 |
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
|
|
43 |
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
|
|
44 |
Розв’язування задач і вправ |
|
|
45 |
Нерівність трикутника |
|
|
46 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
47 |
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
48 |
Контрольна робота № 4 «Властивості кутів трикутника» |
|
|
Тема 4. Коло і круг (12 год) |
|
||
49 |
Аналіз контрольної роботи. Коло. Круг |
|
|
50 |
Дотична до кола, її властивості |
|
|
51 |
Основні задачі на побудову: побудова трикутника за трьома сторонами |
|
|
52 |
Основні задачі на побудову: побудова кута, що дорівнює даному |
|
|
53 |
Основні задачі на побудову: побудова бісектриси даного кута |
|
|
54 |
Основні задачі на побудову: поділ даного відрізка навпіл |
|
|
55 |
Основні задачі на побудову: побудова прямої, перпендикулярної до даної. Самостійна робота |
|
|
56 |
Коло, вписане в трикутник |
|
|
57 |
Коло, вписане в трикутник |
|
|
58 |
Коло, описане навколо трикутника. |
|
|
59 |
Коло, описане навколо трикутника. Самостійна робота |
|
|
60 |
Тематична контрольна робота № 5 « Коло. Круг» |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу (10 год) |
|||
61 |
Аналіз контрольної роботи. Геометричні фігури та їх властивості. |
|
|
62 |
Паралельні та перпендикулярні прямі. Суміжні та вертикальні кути. |
|
|
63 |
Ознаки рівності трикутників. |
|
|
64 |
Рівнобедрений трикутник. Висота, бісектриса і медіана трикутника |
|
|
65 |
Сума кутів трикутника. Види трикутників |
|
|
66 |
Прямокутний трикутник. Нерівність трикутника. |
|
|
67 |
Коло. Круг. |
|
|
68 |
Підсумкова контрольна робота№6 |
|
|
69 |
Аналіз підсумкової контрольної роботи. |
|
|
70 |
Підбиття підсумків за рік |
|
|