Календарне планування з всесвітньої історії 8 клас
(1 година на тиждень, 35 – на рік)
Всесвітня історія. Гісем О.В., Мартинюк О.О., Ранок, 2016
№ з\п |
Дата |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
|
З Ф |
|||||
|
|
|
Вступ. Середні віки в історії людства. Поняття і періодизація Нового часу, Ранньомодерної доби. |
Знаю:
Розумію:
Умію:
укласти синхронізовану хронологічну таблицю «Європа в Ранньомодерну добу». |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ |
|
|
|
Відкриття європейців |
Знаю:
Розумію:
Умію:
встановити причини масових міграцій європейців у ХVІ–ХVІІ ст. |
§____.Виконати практичне завдання с._______________
|
|
|
|
Завоювання Нового Світу |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Позначити на контурній карті об’єкти, що відображають просторове розширення впливу європейської цивілізації на світ (колонізовані європейцями землі, напрямки нових торговельних шляхів і центри світової торгівлі ХVІ–ХVІІ ст.);
|
|
|
|
|
Матеріальний світ і суспільство |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Описати (на основі джерел) становище жінок і дітей у країнах Західної Європи в ХVІ–ХVІІІ ст. |
|
|
|
|
Повсякденне життя Західної Європи |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Підготувати і представити групове повідомлення (презентацію) на тему «Цивілізації доколумбової Америки (ацтеки, майя, інки)»;
|
|
|
|
|
Практичне заняття (на вибір вчителя). Наслідки Великих географічних відкриттів для історії людства / Цивілізації доколумбової Америки |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Підготуватися до уроку узагальнення. |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин» |
|
Повторити терміни і поняття з вивченої теми |
|
|
|
Гуманізм. Високе Відродження |
Знаю:
Розумію:
Умію:
розпізнати пам’ятки культури епохи Відродження і Бароко. |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Здійснити уявну подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччині, інших країнах; встановити цінності та норми життя, що їх утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури, скульптури, образотворчого мистецтва) |
|
|
|
Зародження культури бароко. Становлення нової європейської науки |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Вирізнити гуманістичні ідеї у витягах з літературних творів епохи Відродження (Францеско Петрарки, Мігеля де Сервантеса, Еразма Роттердамського, Нікколо Макіавелі, інших) і мистецьких шедеврах Високого Відродження (Леонардо да Вінчі, Рафаеля, Мікеланджело, Пітера Брейгеля, Альбрехта Дюрера, інших), вибір обґрунтувати. |
|
|
|
|
Практичне заняття (на вибір вчителя): Гуманістичні ідеї в творах Е.Роттердамського / Ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження |
§____.Виконати практичне завдання с._______________
|
|
|
|
|
Реформація в Німеччині |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Представити світ природи та людей очима католика, православного, протестанта. |
|
|
|
|
Поширення Реформації та Контрреформація |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Підготуватися до уроку узагальнення |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Високе Відродження. Реформація в Західній Європі» |
|
Повторити терміни і поняття з вивченої теми |
Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ в ХVІ–ХVІІ ст. |
|||||
|
|
|
Становлення абсолютної монархії у Франції |
Знаю:
Розумію:
Умію:
визначити причини і наслідки: Люблінської унії, релігійних війн у Франції, національно-визвольної війни в Нідерландах, Англійської революції. |
§____.Виконати практичне завдання с._______________
|
|
|
|
Завершення формування абсолютної монархії у Франції |
§____.Виконати практичне завдання с._______________
|
|
|
|
|
Англія у XVI ст. |
§____.Виконати практичне завдання с._______________
|
|
|
|
|
Англійська революція |
§____.Виконати практичне завдання с._______________
|
|
|
|
|
Іспанія в XVІ ст. Національно-визвольна боротьба в Нідерландах |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Укласти і представити історичний портрет одного з монархів XVІ–XVІІІ ст. |
|
|
|
|
Практичне заняття (на вибір вчителя): Розвиток монархічних форм правління у країнах Західної Європи / Образ абсолютного монарха країн Західної Європи. |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Позначити на контурній карті регіони поширення католицизму, протестантизму і православ’я; території абсолютних монархій і республік, що існували в XVІ–XVІІІ ст. |
|
|
|
|
Міжнародні відносини у XVI — першій половині XVII ст. Тридцятилітня війна 1618—1648 рр. |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Підготуватися до уроку узагальнення |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст.» |
|
Повторити терміни і поняття з вивченої теми |
Розділ 4. ОСМАНСЬКА ІМПЕРІЯ. ДЕРЖАВИ СХІДНОЇ ЄВРОПИ в ХVІІ–ХVІІІ ст. |
|||||
|
|
|
Османська імперія |
Знаю:
Розумію:
Умію:
визначити причини і наслідки: османських завоювань в Європі, кризи в Речі Посполитій (друга половина XVII–XVIIІ ст.), російської експансії у Східній Європі, Північної війни, реформ Петра І. |
§____.Виконати практичне завдання с._______________
|
|
|
|
Річ Посполита |
§____.Виконати практичне завдання с._______________
|
|
|
|
|
Московська держава |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Позначити на контурній карті територіальні надбання і втрати Османської імперії, Речі Посполитої і Російської держави (Московського царства, Російської імперії) в XVI–XVIIІ ст. |
|
|
|
|
Поява Російської імперії |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Обґрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І. Підготуватися до уроку узагальнення |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІ — першій половині ХVІІІ ст.» |
|
Повторити терміни і поняття з вивченої теми |
Розділ 5. ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА
|
|||||
|
|
|
Просвітництво і промислова революція |
Знаю:
Розумію:
Умію:
встановити причини розгортання війни за незалежність і утворення США. |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Проаналізувати повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст., виявити зміни, які стали наслідком промислової революції / поширення ідей Просвітництва;
|
|
|
|
Освічений абсолютизм |
§____.Виконати практичне завдання с._______________
|
|
|
|
|
Міжнародні відносини XVIII ст. |
§____.Виконати практичне завдання с._______________
|
|
|
|
|
Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775—1783 рр.). Утворення США |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Проаналізувати Декларацію незалежності Сполучених Штатів і встановити, які ідеї епохи Просвітництва в ній відображено. |
|
|
|
|
Практичне заняття (на вибір вчителя): Особливості державного устрою США / Повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст. |
§____.Виконати практичне завдання с._______________ Підготуватися до уроку узагальнення |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Епоха Просвітництва» |
|
Повторити терміни і поняття з вивченої теми |
Розділ 6. СХІДНИЙ СВІТ У ХVІ–ХVІІІ ст. (оглядово)
|
|||||
|
|
|
Китай та Японія в XVI—XVIIІ ст. |
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
§____.Виконати практичне завдання с._______________
|
|
|
|
Індія та Персія в XVI—XVIIІ ст. |
§____.Виконати практичне завдання с._______________
|
|
|
|
|
Узагальнення до курсу: «Ранній Новий час в історії людства» |
|
Повторити терміни і поняття з вивченої теми |