Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за
підручником «Я досліджую світ. Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук, М. Корнієнко, С. Крамаровської, І. Зарецької» для 2 класу за програмою НУШ
(до підручника 2019 року)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Людина в суспільстві |
|||
|
02.09.2024 |
Повторення вивченого в 1 класі. |
|
|
03.09.2024 |
Всеволод Нестайко та його повість- казка «Пригоди у Павутинії» |
|
|
04.09.2024 |
Як змінився мій клас? |
|
|
05.09.2024 |
Моя країна Україна, а я — її дитина |
|
|
06.09.2024 |
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Що вивчає інформатика. |
|
|
09.09.2024 |
Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці |
|
|
10.09.2024 |
Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці (продовження) |
|
|
11.09.2024 |
Пізнаю себе. |
|
|
12.09.2024 |
Я в школі |
|
|
13.09.2024 |
Як ми отримуємо інформацію |
|
|
16.09.2024 |
Мої досягнення |
|
|
17.09.2024 |
Що належить до живої природи |
|
|
18.09.2024 |
Що належить до не живої природи |
|
|
19.09.2024 |
Кольорові сторінки природи: осінь |
|
|
20.09.2024 |
Які бувають об’єкти |
|
|
23.09.2024 |
Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? |
|
|
24.09.2024 |
Календарик осені |
|
|
25.09.2024 |
Сонце. Світло і тепло |
|
|
26.09.2024 |
Практична робота |
|
|
27.09.2024 |
Способи подання інформації |
|
|
30.09.2024 |
Якої форми наша планета |
|
|
01.10.2024 |
Діагностувальна робота №1 |
|
|
02.10.2024 |
Аналіз діагностувальної роботи. Якої форми наша планета |
|
|
03.10.2024 |
Чому буває день і ніч |
|
|
04.10.2024 |
Папір універсальний матеріал |
|
|
07.10.2024 |
При року. Зміна пір року |
|
|
08.10.2024 |
При року. Зміна пір року |
|
|
09.10.2024 |
Якими бувають рослини. |
|
|
10.10.2024 |
Як розрізняють рослини |
|
|
11.10.2024 |
Які дії виконують з інформацією |
|
|
14.10.2024 |
Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя |
|
|
15.10.2024 |
Тварини в природі |
|
|
16.10.2024 |
Проводимо дослідження. Які умови потрібні тваринам для життя |
|
|
17.10.2024 |
Природні явища (Ч. 1, с. 24-25). |
|
|
18.10.2024 |
Пристрої для роботи з інформацією |
|
|
21.10.2024 |
Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року? |
|
|
22.10.2024 |
Діагностувальна робота №2 |
|
|
23.10.2024 |
Аналіз діагностувальної роботи. Рослини восени |
|
|
24.10.2024 |
Проводимо дослідження. Який вигляд мають рослини біля нашої школи |
|
|
25.10.2024 |
Світ сучасних професій |
|
|
04.11.2024 |
Тварини восени |
|
|
05.11.2024 |
Турботи тварин восени |
|
|
06.11.2024 |
Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини |
|
|
07.11.2024 |
Як хліб прийшов на стіл? |
|
|
08.11.2024 |
З яких пристроїв складається комп’ютер |
|
|
11.11.2024 |
Святковий календар осені |
|
|
12.11.2024 |
Знаю, навіщо правила для учнів |
|
|
13.11.2024 |
Знаю, навіщо правила для учнів |
|
|
14.11.2024 |
Уроки чемності |
|
|
15.11.2024 |
Готуємо комп’ютер до роботи |
|
|
18.11.2024 |
Умію дружити |
|
|
19.11.2024 |
Битися чи не битися? |
|
|
20.11.2024 |
Кольорові сторінки природи: зима |
|
|
21.11.2024 |
Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку? |
|
|
22.11.2024 |
Робочий стіл комп’ютера |
|
|
25.11.2024 |
Проводимо дослідження: Зимовий квест |
|
|
26.11.2024 |
Діагностувальна робота №3 |
|
|
27.11.2024 |
Аналіз діагностувальної роботи. Календарик зими |
|
|
28.11.2024 |
Рослини взимку |
|
|
29.11.2024 |
Як працювати з об’єктами робочого стола |
|
|
02.12.2024 |
Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялиці? |
|
|
03.12.2024 |
Тварини взимку |
|
|
04.12.2024 |
Святковий календар зими |
|
|
05.12.2024 |
Правила поведінки під час зимових свят |
|
|
06.12.2024 |
Для чого призначені програми |
|
|
09.12.2024 |
Які правила в сім’ї |
|
|
10.12.2024 |
Створення календаря сімейних свят |
|
|
11.12.2024 |
Що я вмію і люблю |
|
|
12.12.2024 |
Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки «Моє улюблене заняття» |
|
|
13.12.2024 |
Комп’ютерна графіка |
|
|
16.12.2024 |
Яким бути? |
|
|
17.12.2024 |
Розрізняй правду і обман |
|
|
18.12.2024 |
Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями? |
|
|
19.12.2024 |
Добро і зло |
|
|
20.12.2024 |
Графічні зображення |
|
|
23.12.2024 |
Будь-який вчинок має наслідки |
|
|
24.12.2024 |
Хто що робить |
|
|
25.12.2024 |
Правила поведінки під час зимових свят |
|
|
26.12.2024 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр. |
|
|
27.12.2024 |
Графічний редактор |
|
ІІ семестр |
|||
|
13.01.2025 |
Проводимо дослідження. Які професії мають твої рідні? |
|
|
14.01.2025 |
Проводимо дослідження. Які професії мають твої рідні? |
|
|
15.01.2025 |
Від молока до сиру |
|
|
16.01.2025 |
Що — з чого |
|
|
20.01.2025 |
Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра? |
|
|
21.01.2025 |
Досліджуємо матеріали: папір і пластик |
|
|
22.01.2025 |
Досліджуємо матеріали: папір і пластик |
|
|
23.01.2025 |
Людина і природа |
|
|
27.01.2025 |
Проводимо дослідження. Що я можу зробити для охорони природи |
|
|
28.01.2025 |
Червона книга України |
|
|
29.01.2025 |
Проводимо дослідження. Які рослини нашого краю занесені в Червону книгу України? |
|
|
30.01.2025 |
Проводимо дослідження. Які тварини нашого краю занесені в Червону книгу України |
|
|
03.02.2025 |
Повітря. |
|
|
04.02.2025 |
Дослідження властивостей повітря |
|
|
05.02.2025 |
Як зберегти повітря чистим? |
|
|
06.02.2025 |
Проводимо дослідження. Чи забруднюється повітря там, де ти живеш? |
|
|
10.02.2025 |
Проводимо дослідження. Складання списку дій, яких можна вжити для покращення стану повітря |
|
|
11.02.2025 |
Діагностувальна робота №1 |
|
|
12.02.2025 |
Вода. Дослідження властивостей води |
|
|
13.02.2025 |
Дослідження властивостей води |
|
|
17.02.2025 |
Як берегти воду? |
|
|
18.02.2025 |
Кругообіг води в природі |
|
|
19.02.2025 |
Як берегти воду? |
|
|
20.02.2025 |
Проводимо дослідження. На які потреби витрачають воду у твоїй сім’ї? |
|
|
24.02.2025 |
Водойми рідного краю. |
|
|
25.02.2025 |
Природні водойми. |
|
|
26.02.2025 |
Штучні водойми. |
|
|
27.02.2025 |
Створення плаката «Водойми нашого краю» |
|
|
03.03.2025 |
Правила безпечної поведінки на водоймах |
|
|
04.03.2025 |
Проводимо дослідження. Походження назви водойми нашого краю. Яке значення має водойма для нашого краю? |
|
|
05.03.2025 |
Діагностувальна робота №2 |
|
|
06.03.2025 |
Кольорові сторінки природи: весна |
|
|
10.03.2025 |
Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути навесні? |
|
|
11.03.2025 |
Що можна побачити, почути і відчути навесні? |
|
|
12.03.2025 |
Рослини навесні |
|
|
13.03.2025 |
Проводимо дослідження. Які первоцвіти ростуть у нашій місцевості? |
|
|
17.03.2025 |
Тварини навесні |
|
|
18.03.2025 |
Проводимо дослідження. Які зв’язки в природі ти спостерігаєш у саду, на городі, на вулиці? |
|
|
19.03.2025 |
Форми земної поверхні. Рівнини. Уявна подорож картою |
|
|
20.03.2025 |
Форми земної поверхні. Рівнини. Уявна подорож картою |
|
|
31.03.2025 |
Форми земної поверхні. Гори. Уявна подорож картою |
|
|
01.04.2025 |
Форми земної поверхні. Гори. Уявна подорож картою |
|
|
02.04.2025 |
Проводимо дослідження. Які форми земної поверхні у нашому краї? |
|
|
03.04.2025 |
Гірські породи |
|
|
07.04.2025 |
Проводимо дослідження. Які предмети з вашого довкілля створені з гірських порід? |
|
|
08.04.2025 |
Ґрунт. |
|
|
09.04.2025 |
Властивості, значення. |
|
|
10.04.2025 |
Дослідження складу ґрунту |
|
|
14.04.2025 |
Діагностувальна робота №3 |
|
|
15.04.2025 |
Святковий календар весни |
|
|
16.04.2025 |
Державні символи України |
|
|
17.04.2025 |
Пізнаю свій край |
|
|
21.04.2025 |
Проводимо дослідження. Що виготовляють або вирощують у нашому краї. |
|
|
22.04.2025 |
Київ — столиця України |
|
|
23.04.2025 |
Проводимо дослідження. Які визначні місця Києва вас зацікавили? |
|
|
24.04.2025 |
Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто прославив Україну в світі в різних галузях науки? |
|
|
28.04.2025 |
Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто прославив Україну в світі в різних видах спорту? |
|
|
29.04.2025 |
Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто з митців прославив Україну в світі? |
|
|
30.04.2025 |
Проводимо дослідження. Хто із славетних людей народився у нашому місті (селі)? |
|
|
01.05.2025 |
Світ різноманітний |
|
|
05.05.2025 |
Світове господарство |
|
|
06.05.2025 |
Проводимо дослідження. Які товари з України відправляють за кордон? |
|
|
07.05.2025 |
Людина і її тіло |
|
|
08.05.2025 |
Людина і її тіло |
|
|
|
Ти ростеш і змінюєшся |
|
|
12.05.2025 |
Ти ростеш і змінюєшся |
|
|
13.05.2025 |
Турбуюся про здоров’я |
|
|
14.05.2025 |
Діагностувальна робота №4 |
|
|
15.05.2025 |
Безпека там, де ти живеш |
|
|
19.05.2025 |
Проводимо дослідження. Чи є біля школи небезпечні місця? |
|
|
20.05.2025 |
Кольорові сторінки природи: літо |
|
|
21.05.2025 |
Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути влітку? |
|
|
22.05.2025 |
Я дружу з природою |
|
|
26.05.2025 |
Як правильно купатися |
|
|
27.05.2025 |
Основні правила пожежної безпеки під час відпочинку в лісі |
|
|
28.05.2025 |
Обережність дітей під час літніх канікул – запорука життя та здоров’я |
|
|
29.05.2025 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік |
|