Календарне планування "Я досліджую світ" 4 клас І семестр

Про матеріал
Календарне планування "Я досліджую світ" створено до підручника "Я досліджую світ" Т. Єресько, О. Безкоровайна. За редакцією М. Вашуленка (Видавничий дім: Освіта) 4 клас І семестр. Матеріал призначений для використання педагогами НУШ
Перегляд файлу

 

Я досліджую світ

4 клас

(за редакцією М. С. Вашуленка, автори Тетяна Єресько,  Олена Безкоровайна)

(відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна)

І семестр ( 7 годин на тиждень)

№ уроку

 

 

Дата

 

Тема уроку

Галузі, що інтегруються

Зміст програмового матеріалу

 

РОЗДІЛ 1  «Я – ДОСЛІДНИК/ДОСЛІДНИЦЯ ПРИРОДИ»

1

 Із чого все складається? Молекули й атоми

Мовно-літературна

Вчимося фантазувати. Казка за опорними словами

 

Природнича

 Властивості води

2

Із чого все складається? Молекули й атоми

Мовно-літературна

 

 

Природнича

Вчимося фантазувати. Казка за опорними словами

Властивості води

 

3

Із чого все складається? Молекули й атоми

Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь та задач двома способами.

 

 

 

Математична

Властивості води

 

 

Розв’язування задач, рівнянь

 

4-5

Із чого все складається? Тіла та речовини

Складаємо розповіді за планом

Математична

Розв’язування задач

 

Мовно-літературна

Текст. План тексту

Природнича

Природні та штучні  тіла і речовини

6

Вивчаю будову речовин

 

Природнича

Молекула кисню, молекула води

 

Мовно-літературна

Складаємо розповідь за темою.

7

Досліджую властивості твердих тіл, рідин і газів

Робота над загадками

Природнича

  Стани речовин

 

Мовно-літературна

Загадки

8

Як людина використовує речовини?

Мовно-літературна

Текст. Ключові слова

 

Природнича

Природні і штучні матеріали

9

Поводжуся безпечно з речовинами

 

Математична

Розв’язування задач

 

Природнича

Термометр.

Мовно-літературна

Дієслова

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Правила безпечної поведінки з хімічними речовинами

10

Поводжуся безпечно з речовинами

Ділення з остачею. Виготовлення макета фігури.

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Математична

Правила безпечної поведінки з хімічними речовинами

 

 

Виготовлення макета фігури

 

11-12

Знайомлюся з вірусами

Складаємо розповідь за схемою

Технологічна

Малюнок вірусу та його «помешкання»

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 Шляхи зараження вірусами

Мовно-літературна

Складаємо доповідь

Природнича

Де розмножуються віруси?

13

Знайомлюся з бактеріями

Природнича 

Корисні і шкідливі бактерії

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Захворювання, спричинені шкідливими бактеріями

Мовно-літературна

 Загадки.

14

Які бувають явища природи?

Вірш Олени Трофімової  «День став коротшим…»

Природнича

Сезонні явища природи

 

Мовно-літературна

Вірш Олени Трофімової  «День став коротшим…»

15

Вчуся розрізняти фізичні явища

 

Математична

Задачі на знаходження відстані.

 

Природнича

Мовно-літературна

Приклади фізичних явищ

16

Вчуся розрізняти хімічні явища

 

Мовно-літературна

План. Переказ тексту за планом

 

Природнича

Ознаки хімічних явищ

17

Вчуся розрізняти хімічні явища

Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. Самостійна робота №2

Природнича

 

Математична

 

 

Знаходження значень числових виразів

 

18

Вивчаю біологічні явища

 

Мовно-літературна

Загадки

 

Природнича

Взаємозв’язок явищ у природі

 

19

Опале листя: користь чи шкода?

Робота над віршем Н. Красоткіної

Мовно-літературна

Повідомлення. Складаємо повідомлення

 

Природнича

Утворення перегною

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Середовище виникнення інфекцій

Технологічна

Аплікація з опалого листя

20

Застосовую знання про природу

Доповнення тексту

 

Природнича

 

Мовно-літературна

 

 

Доповнення тексту

 

21

Діагностувальна робота «Я – дослідник/дослід

ниця природи»

Природнича

 

 

 

 

Взаємозв’язок явищ у природі

 

22

Аналіз діагностувальної роботи

Природнича

 

 

Взаємозв’язок явищ у природі

 

РОЗДІЛ 2  «ОБИРАЮ ЗДОРОВ’Я»

 

23

Визначаю  складники здоров’я

 

Громадянська та історична

Спадковість

 

Мовно-літературна

Вислови про здоров’я

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Здоровий спосіб життя

24

Визначаю  складники здоров’я

Знаходження значень числових та буквених виразів.

Розв’язування задач. Діаграма.

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Математична

 

 

 

Знаходження значень числових та буквених виразів

 

 

25

Діагностую своє здоров’я

 

 

 

Математична

Розв’язування задач

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Мовно-літературна

 

Імунітет

26-27

Що впливає на твоє здоров’я?

Складаємо розповідь за малюнком

 

Мовно-літературна

Діалог, розповідь

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Небезпечні для здоров’я дії

 

28

Чому ми хворіємо?

 

Мовно-літературна

Вірші Надії Красоткіної

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Причини хвороб

29

Шкіра: друг чи ворог?

Науково-популярний текст

Природнича 

Віруси та бактерії

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Правила особистої гігієни

Мовно-літературна

 Окличні речення.

 

30

Інфекційні захворювання.

 

Мовно-літературна

Ребуси

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Правила профілактики інфекційних захворювань

 

31

Неінфекційні захворювання.

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Причини захворювань людини

 

Мовно-літературна

Розповідь про своє здоров’я

32

Неінфекційні захворювання.

Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач,які містять зайві дані.

Мовно-літературна

 

Математична

Розповідь про своє здоров’я

 

33

Вплив рухової активності на розвиток організму

 

Мовно-літературна

Вислів

 

Математична

Розв’язування задач

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Види рухової активності

34

Значення харчування для життя і здоров’я людини

Вірш Людмили Дзвонок

 

Мовно-літературна

Вірш Людмили Дзвонок

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Поживні речовини. Меню на день

35-36

Визначаю значення вітамінів.

Казка за Євгенією Качіною. Прислів’я

 

Мовно-літературна

Казка за Євгенією Качіною. Прислів’я

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Авітаміноз

37

Чи потрібні організму мікроелементи?

 

 Мовно-літературна

Ребуси

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Умови здорового харчування

38

Визначаю страви національної кухні

 

Математична

Розв’язування задач

 

Мовно-літературна

Робота з текстом

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Українські страви

 

39

Визначаю страви національної кухні

Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень

Буквених виразів.

Самостійна робота №5.

 

Мовно-літературна

 

Математична

 

 

40

Досліджую екологічно чисті продукти

 

Мовно-літературна

.Вислови

 

Природнича

Органічні продукти

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Екологічне маркування.

 

41

Підсолодити чи ні?

Вчимося фантазувати: кінцівка казки

Мовно-літературна

Вчимося фантазувати: кінцівка казки

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Користь і шкода цукру

42

Чи корисна сіль?

 

Громадянська та історична

Соляна печера України

 

Мовно-літературна

Робота з текстом

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Значення солі для людини

43

Як зберегти зір?

Приказки

Природнича

Органи чуття

 

Мовно-літературна

Приказки

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Правила збереження зору

44

Як зберегти слух?

 

Природнича

Сприйняття навколишнього світу

 

Мовно-літературна

 

Спільнокореневі слова

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Правила збереження слуху

45

Як зберегти органи смаку та нюху?

 

 

Природнича

Роль органів смаку та нюху

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Правила збереження органів смаку та нюху

Громадянська та історична

Мовно-літературна

 

Посередники між людським організмом і довкіллям

46

Як зберегти органи смаку та нюху?

Множення і ділення чисел як розрядну одиницю.

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Математична

Правила збереження органів смаку та нюху

 

47

Аналізую емоції.

 

 

Громадянська та історична

Види емоцій

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Позитивні та негативні емоції

Мовно-літературна

Розповідь про випадки зі свого життя

48

Як природа впливає на емоції?

Вірш О.Олеся «Все навколо зеленіє»

Природнича

Людина-творіння природи

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Спілкування з природою

Мовно-літературна

Вірш О.Олеся «Все навколо зеленіє»

49-50

Традиції збереження здоров’я в родині

Розповідь за планом

Математична

Обчислення добутків письмово

 

Мовно-літературна

 

Громадянська та історична

Традиції

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Активний і пасивний відпочинок

51

Технічні засоби: користь чи шкода?

 

 

Громадянська та історична

Раціональний розподіл часу

 

 

Математична

Робота з діаграмою

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Мовно-літературна

 

Наслідки для здоров’я

52

Інформація та ситуації, які несуть загрозу життя

 

Громадянська та історична

 

Правдива і неправдива інформація

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Мовно-літературна

Правила протидії небажаним пропозиціям

53

Інформація та ситуації, які несуть загрозу життя

Урок узагальнення знань.

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Математична

 

 

54

Вивчаю правила користування джерелами водопостачання

Математична

Розв’язування задач

 

Мовно-літературна

Розповідь за малюнком

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Як заощадити воду

55

Пожежна безпека

Казка «Квітка вогню» (за Надією Красоткіною)

Мовно-літературна

Казка «Квітка вогню» (за Надією Красоткіною)

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Правила протипожежної безпеки

56

Чи небезпечний газ?

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Допомога постраждалому при отруєнні

 

Мовно-літературна

Дієслова.Час дієслів

57

Звернення по допомогу в різні служби

Іменники. Відмінки іменників

Громадянська та історична

Надзвичайні ситуації

 

Математична

Обчислення значень виразів

Мовно-літературна

Іменники. Відмінки іменників

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Служби порятунку

58

Визначаю небезпеку на вулиці

 

Громадянська та історична

Дорожні знаки

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Безпечна поведінка

59

Безпека під час активного дозвілля

 

Мовно-літературна

Вірш Надії Красоткіної «Здоров’я»

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Як уберегтися від травм

Технологічна

Малюнок предметів для катання

60

Безпека під час активного дозвілля

Площа фігури. Знаходження периметра фігури

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Математична

 

 

61-62

Як поводитися з незнайомими тваринами

 

Доповнюємо список практичних порад

Природнича

Домашні і дикі тварини

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Мовно-літературна

Практичні поради

63-64

Поведінка в автономній ситуації на природі

Прислів’я

Мовно-літературна

Прислів’я

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Боротьба за виживання

65

Безпечна поведінка у громадських місцях

 

Громадянська та історична

Громадські місця нашого села

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Мовно-літературна

Небезпечні ситуації

66

Вивчаю правила поведінки з підозрілими предметами

 

Громадянська та історична

Вибухонебезпечні предмети

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Правила поведінки з піротехнічними засобами

67

Корисні та шкідливі впливи на вибір безпечної поведінки

Одиниці площі 1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі

 

Громадянська та історична

Виправдані і невиправдані ризики

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Мовно-літературна

Математична

Як проводити свій вільний час

68

Застосую знання про здоров’я

Будуємо повні відповіді на запитання

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Мовно-літературна

 

 

69

Діагностувальна робота «Обираю здоров'я»

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

 

 

70-71

Аналіз діагностувальної роботи

Побудова повних відповідей на запитання

Мовно-літературна

 

 

 

РОЗДІЛ  3 «Я -ЛЮДИНА»

72

Мої духовні та матеріальні цінності

Мовно-літературна

Складаємо розповідь «У чому цінність знань»

 

Громадянська та історична

Спільні цінності

73

Мої захоплення

 

Громадянська та історична

 

Здійснення мрій

 

74

 

Мої захоплення

Урок узагальнення знань.

 

Математична

 

 

75

Мої досягнення

Громадянська та історична

Досягнення українців

 

76

Власні потреби

Міркуємо уголос

Громадянська та історична

Потреби існування та розвитку

 

77

Якість життя людини

Громадянська та історична

Самовиховання характеру

 

78

Час як рідкісний ресурс

Вчимося давати пораду

Математична

Задачі на визначення часу

 

Громадянська та історична

Вміння цінувати час

Технологічна

Малюнок на тему «Мій  вільний час»

99

Різні способи використання свого часу

 

Громадянська та історична

Пріоритет

 

80

Поліпшую власні уміння

Громадянська та історична

«Гнучкі навички»

 

Мовно-літературна

 

Оповідання, відгук

81

Поліпшую власні уміння

Віднімання числа від суми. Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового числа від багатоцифрового.

Громадянська та історична

 

Математична

 

 

82-83

Успіх у навчанні та подолання труднощів.

Вчимося міркувати

Мовно-літературна

Чек-лист

 

Громадянська та історична

Корисні звички

 

РОЗДІЛ  3 «Я – СЕРЕД ЛЮДЕЙ»

84-85

Стосунки між людьми

Прислів’я, їх зміст

Громадянська та історична

Здорові стосунки

 

86

Визначаю родинні стосунки

 

Мовно-літературна

Прислів’я, їх зміст

 

Математична

Розв’язування задач

Громадянська та історична

Родина – найважливіша цінність

87

Подружнє життя.

 

Громадянська та історична

Родинне дерево.

 

Математична

Розв’язування задач

 

88

Подружнє життя.

Залежність зміни суми від зміни доданка.

 

Громадянська та історична

Математична

 

Обчислення виразів

 

89

Дружні та ділові стосунки

Громадянська та історична

Друзі

 

90

Взаємодію з іншими людьми.

Правила Василя Сухомлинського

Мовно-літературна

Правила Василя Сухомлинського

 

Громадянська та історична

Допомога та розуміння одне одного

 

91

Знайомлюся та спілкуюся

Громадянська та історична

Правила знайомства

 

Мовно-літературна

Українська народна казка

92

Будую дружні стосунки

Дієслова, вжиті в переносному значенні

Мовно-літературна

Дієслова, вжиті в переносному значенні

 

Громадянська та історична

Правила дружби

Технологічна

Виготовлення новорічного подарунка

93

На що впливають друзі

Мовно-літературна

Прислів’я, їх зміст

 

Громадянська та історична

Позитивний та негативний вплив друзів

94

Визначаю вплив рішень та поведінки

Громадянська та історична

Дружня компанія

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Булінг

95

Визначаю вплив рішень та поведінки

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини.

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

 

Математична

Булінг

 

96

Вивчаю ситуації шкільного життя

Мовно-літературна

Складаємо розповідь за ситуацією

 

Громадянська та історична

Конфлікти

97

Вплив груп на безпеку людей

Переказ тексту за опорними словами

 

Математична

Розв’язування задач

 

Мовно-літературна

Переказ тексту за опорними словами

Громадянська та історична

Позитивний та негативний вплив груп

98

Мережа Інтернет та безпека

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Правила інтернет-безпеки

 

Мовно-літературна

Види речень

Громадянська та історична

Спілкування  в Інтернеті

Технологічна

Вчимося фантазувати. Малюнок комп’ютерних вірусів

99

Створюю цінності в моїй спільноті

Обговорення виховних ситуацій

Громадянська та історична

Життєві цінності

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Важливість життєвих цінностей

 

100

Визначаю бажане майбутнє

Мовно-літературна

Вчимося фантазувати про майбутнє

 

Громадянська та історична

Екологічно чистий рідний край

 

101

Шукаю ідеї. Визначаю їх цінність

Мовно-літературна

Текст-міркування

 

Громадянська та історична

Внутрішні зобов’язання людини перед собою

Технологічна

Виготовлення подарунка на Різдво

102

Шукаю ідеї. Визначаю їх цінність

Урок узагальнення знань.

Громадянська та історична

 

Математична

 

 

103

Поведінка у довкіллі, яка приносить користь

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Заходи для збереження природи

 

Громадянська та історична

Вплив людини на природу

Природнича

Людина - частина живої природи

104

Застосовую знання про людей

Вчимося давати поради

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Мовно-літературна

 

 

105

Діагностувальна робота «Людина серед людей»

Вчимося перевіряти написане

Природнича

 

 

Мовно-літературна

Людина - частина живої природи

 

106

Аналіз діагностувальної роботи

 

Природнича

Людина - частина живої природи

 

107

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
8 січня 2023
Переглядів
1171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку