Календарне планування ЯДС

Про матеріал
Календарне планування для учнів 1 класу (І та ІІ семестри), за програмою Р.Шияна, автори підручників І.Большакова, М.Пристінська.
Перегляд файлу

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С. Орієнтовне календарно-тематичне планування для шкіл з українською мовою навчання укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти, за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) та підручником «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С..

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: 

  • мовно-літературна - 2; 
  • математична - 1; 
  • природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом  4

відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

І семестр

7 год на тиждень/ 15 тижнів - 105 год

Дата

Тема

стор. підр.

стор. зош.

Примітка

Розділ 1. ПРО МЕНЕ

 

Тема 1. Я у школі

 

1

 

Перший день у школі. 

4

1

 

2 - 3

 

Я виконую шкільні правила. Правила нашого класу

5

2-3

 

4 - 5

 

Мій робочий день. Обговорюємо правила.

6-7

4-5

 

6 -7

 

Який я? Яка я?

8

6-7

 

8 - 9

 

Що мені подобається?

9

8-9

 

10

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

Тема 2. Я піклуюся про своє здоровя

 

11 -12

 

Я - пішохід

10-11

10-11

 

13 -14

 

Я виконую правила, щоб зберегти своє здоров'я

12

12-13

 

15 -16

 

Я стежу за чистотою

13

14-15

 

17 -19

 

Моє харчування

14-15

16-17

 

20-21

 

Я займаюся спортом

16-17

18-19

 

22

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

Тема 3. Я відчуваю

 

23 -24

 

Я можу радіти і сумувати

18-19

20

 

25 -26

 

Я дивуюсь і цікавлюсь

20-21

21

 

27 -28

 

Я злюсь

22-23

22

 

29 -30

 

Я відчуваю різні емоції

24-25

23

 

31 -32

 

Я спілкуюсь

26-27

24

 

33

 

Підсумковий урок з теми

 

25

 

Тема 4. Як я сприймаю світ

 

34

 

Мої органи чуття. Мої очі

28

26

 

35

 

Мої органи чуття. Мої вуха

29

27

 

36

 

Мої органи чуття. Мій ніс

30

28

 

37

 

Мої органи чуття. Мій язик

31

29

 

38

 

Мої органи чуття. Моя шкіра

32

30

 

39

 

Мої органи чуття. «Яблучний тест»

33

31

 

40

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

Тема 5. Я пізнаю світ

 

41 -42

 

Я спостерігаю

34-35

32

 

43 -44

 

Я вимірюю

36-37

33

 

45 -46

 

Я досліджую

38-39

34

 

47 -48

 

Я досліджую довкілля: рукотворні та природні об’єкти

40-41

35

 

49

 

Підсумок з теми

 

36

 

Тема 6. Я досліджую природне довкілля

 

50 -51

 

Я розрізняю неживу і живу природу

42-43

37

 

52 -54

 

Я досліджую неживу природу

44-45

38-39

 

55 -56

 

Я досліджую живу природу

46

40

 

57

 

Я досліджую взаємозв’язки в природі

47

41

 

58

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

Тема 7.  Я досліджую зміни в довкіллі восени

 

59

 

Я досліджую зміни в довкіллі восени

48

42

 

60

 

Я досліджую осінні зміни в житті рослин

49

43

 

61

 

Я досліджую осінні зміни в житті тварин

50

44

 

62

 

Осінь – грибна пора

51

45

 

63

 

Що я святкую восени

52-53

46

 

64

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

Розділ 2. МІЙ ДІМ

 

Тема 1. Дім, у якому я живу

 

65 -66

 

Дім, у якому я живу

54-55

47

 

67 -68

 

Світло і тепло у моєму домі. Електричні прилади – помічники в моєму домі.

56-57

48

 

69 -70

 

Вода у моєму домі. Я бережу воду

58-59

49

 

71 -72

 

Повітря в моєму домі

60-61

50

 

73 -74

 

Грунт  у моєму домі

62-63

51

 

75

 

З чого побудовано мій дім?

64

52

 

76

 

Що з чого зроблено?

65

53

 

77

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

Тема 2. Хто живе у моєму домі?

 

78 -79

 

Моя родина

66

54

 

80

 

Я шаную традиції своєї родини

67

55

 

81 -82

 

Мої домашні улюбленці

68-69

56-57

 

83

 

Рослини у моєму домі

70

58

 

84

 

Я доглядаю за кімнатними рослинами. Догляд за фіалкою

71

59

 

85 -87

 

Коли я вдома один

72-73

60

 

88 -89

 

Куди зникає сміття?

74-75

61

 

90

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

Тема 3. Зимові свята у моєму домі

 

91

 

Мої забави взимку

76

 

 

92

 

Я чекаю на Святого Миколая

77

63

 

93 -94

 

Я прикрашаю ялинку до Нового року

78

64

 

95

 

Я зустрічаю Діда Мороза

79

 

 

96 -105

 

Резервні уроки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Примітка. Передбачено резервні уроки,  які вчитель використовує відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу: для проведення підсумкових уроків з теми, організації дослідницької діяльності за запитами учнів, організації проектної діяльності, практичної роботи, екскурсій та прогулянок в природу тощо ).

Детальніше про організацію уроків з курсу «Я досліджую світ» у 1 класі в посібнику для вчителя «Методичні рекомендації. Я досліджую світ. 1 клас» (авт. - І. О. Большакова, М. С. Пристінська).

 

 

 

ІІ семестр

7 год на тиждень/ 19 тижнів - 133 год

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: 

  • мовно-літературна - 2; 
  • математична - 1; 
  • природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом  4

відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

Дата

Тема уроку

стор.підр.

стор.зош.

Примітка

 

 

Розділ 2. МІЙ ДІМ

 

 

 

 

 

Тема 3. Я досліджую природне довкілля взимку

 

 

 

106

 

Я досліджую зміни в довкіллі взимку.

4

1

 

107

 

Я досліджую зміни в довкіллі взимку. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви зимових місяців, складаю розповідь за малюнком.

4

 

 

108-109

 

Я досліджую зміни в житті рослин узимку

5

2

 

110-111

 

Я досліджую зміни в житті тварин узимку

6

3

 

112

 

Мої зимові забави і турботи. Українська мова в інтегрованому курсі: складаю правила безпечної поведінки взимку.

7

4

 

113

 

Мої зимові забави і турботи.

7

5

 

114-115

 

Підсумок за темою.

 

 

 

Розділ 3. МОЯ КРАЇНА -УКРАЇНА

Тема 1. Я живу в Україні

116

 

Я і моя батьківщина

8

6

 

117

 

Я і моя батьківщина. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Що українське я люблю?»

8

6

 

118

 

Я шаную державні символи України.

9

7

 

119

 

Я шаную державні символи України. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь друкувати назви державних символів України.

9

7

 

120-121

 

Ми — громадяни України. Конституція України.

10

8

 

122

 

Я вивчаю свої права та обов’язки.

11

9

 

123

 

Я вивчаю свої права та обов’язки. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Мої обов’язки».

11

9

 

124

 

Я підприємливий. Як стати підприємливим ? Українська мова в інтегрованому курсі: пояснюю, друкую нові слова, складаю з ними речення

12

10

 

125-126

 

Я підприємливий. Як стати підприємливим ? 

12

10

 

127-128

 

Які гроші я можу використовувати?

13

11

 

129

 

Що таке доброчинність?

14

12

 

130

 

Що таке доброчинність? Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа(фотографія – як джерело інформації).

14

12

 

131

 

Я вчуся дружити.

15

13

 

132

 

Я вчуся дружити. Українська мова в інтегрованому курсі: опитую друзів, навчаюсь візуально оформлювати здобуту інформацію.

15

14

 

133-134

 

Підсумок за темою*

 

 

 

Тема 2. Міста і села України

135

 

Де я живу?

16

15

 

136

 

Де я живу? Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь записувати свою адресу проживання.

16

 

 

137-138

 

Я живу в місті

17

16

 

139

 

Я мандрую містами

18

17

 

140

 

Я мандрую містами. Українська мова в інтегрованому курсі: розповідаю про своє місто/село за зразком.

19

17

 

141

 

Я в театрі

20

18

 

142

 

Я в театрі. Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (афіша – як джерело інформації).

21

 

 

143

 

Я в магазині. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь читати етикетки та цінники.

22-23

19

 

144

 

Я в магазині.

 

22-23

19

 

145-146

 

Я — Пасажир.

24-25

20

 

147-148

 

Я — пішохід.

26-27

21

 

149

 

Професії моїх батьків.

28

22

 

150

 

Професії моїх батьків. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Професії моїх батьків».

28

23

 

151-152

 

Я подорожую селом.

29

24

 

153

 

На фермі

30

25

 

154

 

На фермі. Українська мова в інтегрованому курсі: поповнюю свій словник назвами свійських тварин та їх дитинчат (навчаюсь вимовляти, читати, записувати).

30

 

 

155-156

 

Я в полі

31

26

 

157-158

 

Я в саду

32

27

 

159

 

Я на городі

33

28

 

160

 

Я на городі. Українська мова в інтегрованому курсі: складаю розповідь за серією малюнків.

33

28

 

161

 

Я дізнаюся про професії в селі. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь добирати потрібну інформацію з графічного тексту

34

29

 

162

 

Я дізнаюся про професії в селі.

35

29

 

163-164

 

Підсумок за темою*

 

 

 

Тема 3. Я люблю природу України

165

 

Я дізнаюся про природу України. Українська мова в інтегрованому курсі: розповідаю про природу своєї місцевості.

36-37

30

 

166

 

Я дізнаюся про природу України.

36-37

 

 

167

 

Я досліджую рослини.

38

31

 

168

 

Я досліджую рослини. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь читати й записувати слова - назви овочів, складаю з ними речення, записую їх.

38

32

 

169-170

 

Я досліджую дерева, кущі, трав’янисті рослини.

39

33

 

171-172

 

Я досліджую листяні і хвойні дерева.

40

34

 

173

 

Я досліджую дикорослі та культурні рослини.

41

35

 

174

 

Я досліджую дикорослі та культурні рослини. Українська мова в інтегрованому курсі: описую домашню та дику дику яблуню, порівнюю їх.

41

 

 

175

 

Чому рослини такі різні? Українська мова в інтегрованому курсі: описую рослини, порівнюю їх.

42

36

 

176

 

Чому рослини такі різні?

42

36

 

177

 

Чи бувають рідкісні рослини? Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви рослин.

43

37

 

178

 

Чи бувають рідкісні рослини? Українська мова в інтегрованому курсі: знайомлюсь з Червоною книгою України

43

 

 

179

 

Підсумковий урок за темою.

 

 

 

180-181

 

Я досліджую комах.

44-45

38-39

 

182-183

 

Я досліджую риб.

46-47

40-41

 

184-185

 

Я досліджую птахів.

48-49

42-43

 

186

 

Я досліджую звірів.

50

44-45

 

187

 

Я досліджую звірів. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь читати та записувати назви молочних продуктів, беру участь у діалозі на тему «Які молочні продукти я люблю».

51

 

 

188

 

Чому тварини такі різні?

52-53

46

 

189

 

Чому тварини такі різні? Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (фотографія – як джерело інформації).

52-53

 

 

190

 

Підсумок за темою*

 

 

 

Тема 4. Я досліджую природне довкілля навесні

191

 

Я досліджую зміни в довкіллі навесні.

54

47

 

192

 

Я досліджую зміни в довкіллі навесні. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви весняних місяців, складаю розповідь за малюнками.

54

 

 

193

 

Я досліджую зміни в довкіллі навесні

55

 

 

194

 

Я досліджую весняні зміни в житті рослин.

56-57

48

 

195

 

Я досліджую весняні зміни в житті рослин. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви рослин і комах.

56-57

48

 

196-197

 

Я досліджую весняні зміни в житті птахів.

58-59

49

 

198-199

 

Я досліджую весняні зміни в житті звірів.

60

50

 

200

 

Що я святкую навесні? Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь добирати потрібну інформацію з малюнків.

61

51

 

201

 

Що я святкую навесні?

61

 

 

202

 

Я охороняю природу. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Як зібрати сніданок до школи?»

62-63

 

 

203

 

Я охороняю природу

62-63

52

 

204-205

 

Підсумок за темою*

 

 

 

РОЗДІЛ 4. МОЯ ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ

Тема 1. Я живу на планеті Земля

206

 

Моя планета земля.

64

53

 

207

 

Моя планета земля. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь наводити аргументи на підтримку власних думок.

65

 

 

208-209

 

Планета земля. Глобус.

66

54

 

210

 

День і ніч. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Що я роблю вдень і вночі?».

67

55

 

211

 

День і ніч.

67

 

 

212

 

Мандрівка планетою Земля. Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (фотографія – як джерело інформації).

68-69

56

 

213

 

Мандрівка планетою Земля.

68-69

57

 

214-215

 

Підсумок за темою*

 

 

 

Тема 2. Я досліджую природне довкілля влітку

216

 

Я досліджую природне довкілля влітку. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви літніх місяців, пояснюю народні прикмети.

70-71

58

 

217

 

Я досліджую природне довкілля влітку.

70-71

58

 

218-219

 

Я досліджую рослини влітку

72-73

59

 

220-221

 

Я досліджую літні зміни в житті тварин.

74-75

60

 

222-223

 

Я досліджую літні зміни в житті тварин.

76

 

 

224

 

Що я святкую влітку?

77-78

61

 

225

 

Що я святкую влітку? Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (афіша – як джерело інформації).

 

 

 

226

 

Канікули. Українська мова в інтегрованому курсі: планую екскурсію, користуючись підказками.

79

62

 

227

 

Канікули

79

 

 

228

 

Підсумковий урок з теми*

 

 

 

229-230

 

Підсумок за рік*

 

 

 

231-238

 

Резервні уроки*

 

 

 

 

*Примітка. Передбачено резервні уроки. які вчитель використовує відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу: для проведення підсумкових уроків з теми, організації дослідницької діяльності за запитами учнів, організації проектної діяльності, практичної роботи, екскурсій та прогулянок в природу тощо ).

Детальніше про організацію уроків з курсу «Я досліджую світ» у 1 класі в посібнику для вчителя «Методичні рекомендації. Я досліджую світ. 1 клас» (авт. - І. О. Большакова, М. С. Пристінська).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Конопатенко Людмила
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Клямар Анастасія Олегівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Єрещенко Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Козій Лариса Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Рудакова Світлана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Локкер Лоліта Мікулашівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
24 січня 2020
Переглядів
28836
Оцінка розробки
4.9 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку