«Я досліджую світ »
ІІ семестр
№ |
ТЕМА УРОКУ |
ДАТА |
|
Світ людей |
|||
113 |
Тиждень 17. Доісторична епоха Що таке доісторична епоха. Періоди доісторичного суспільства. С. 6,7 |
|
|
114 |
Найдавніші археологічні знахідки. С.8 |
|
|
115 |
ТЕО. Годівничка для синички. |
|
|
116 |
Трипільська культура: знахідки Вікентія Хвойки. С.9 |
|
|
117 |
Як відшукали скіфську пектораль. С.10,11 |
|
|
118 |
Розв’язування задач різними способами на знаходження четвертого пропорційного. |
|
|
119 |
Мозаїка завдань до теми. Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
120 |
Тиждень 18. Київська Русь і козацька доба . Київська Русь.С.14-15 |
|
|
121 |
Княгиня Ольга с.16 |
|
|
122 |
Козацька доба. Найвідоміші гетьмани с. 17 |
|
|
123 |
Пам’ятки Київської Русі і козацької доби с.18,19 |
|
|
124 |
ТЕО. Акваріум |
|
|
125 |
Множення багатоцифрових чисел на одноцифрові числа |
|
|
126 |
Мозаїка завдань до теми. Самостійна робота |
|
|
127 |
Тиждень 19. Україна в СРСР Українська Народна Республіка с.23 |
|
|
128 |
Україна в часи Голодомору с24 |
|
|
129 |
Українці у Другій світовій війні С.26 |
|
|
130 |
ТЕО. Виготовляємо незабудку |
|
|
131 |
Україна у складі СРСР. Відомі люди |
|
|
132 |
Ділення з остачею багатоцифрових чисел на круглі числа |
|
|
133 |
Мозаїка завдань до теми. Діагностувальна робота |
|
|
134 |
Тиждень 20. Україна – незалежна держава Як Україна стала незалежною. С.29 |
|
|
135 |
ТЕО.Трояндове серце |
|
|
136 |
Конституція України. Адміністративний поділ України С.30,31 |
|
|
137 |
Як українці захищали право на вибір. Революція гідності С.32,33 |
|
|
138 |
Волонтерський рух. С.34 |
|
|
139 |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові |
|
|
140 |
Мозаїка завдань до теми. Самостійна робота. |
|
|
141 |
Тиждень 21. Досліджуємо свій край Історія рідного краю С.37 |
|
|
142 |
ТЕО. Український віночок. |
|
|
143 |
Адміністративний устрій регіонів. Факти про місцеве самоврядування с.38-39 |
|
|
144 |
Долучаємося до перетворень.С.40 |
|
|
145 |
Орієнтування на місцевості за допомогою плану с. 41 |
|
|
146 |
Задачі на обчислення площі |
|
|
147 |
Мозаїка завдань до теми. Самостійна робота. |
|
|
|
|||
148 |
Тиждень 22. Досліджуємо права та обов’язки дітей Історія прав дітей с.44,45 |
|
|
149 |
ТЕО. Жайворонки-мотанки |
|
|
150 |
Права і обов’язки дітей с.46-47 |
|
|
151 |
Що таке булінг с. 48-49 |
|
|
152 |
Як боротися з булінгом 50 |
|
|
153 |
Задачі на обчислення площі |
|
|
154 |
Мозаїка завдань до теми. Діагностувальна робота за розділом
Людина та її здоров’я |
|
|
155 |
Тиждень 23. Про життя і здоров’я Історія охорони здоров’я С.57 |
|
|
156 |
Історія медицини с.58 |
|
|
157 |
ТЕО. Чудо-урожай. |
|
|
158 |
Медицина і технічний прогрес с. 59 |
|
|
159 |
Історія боротьби з епідеміями с. 60 |
|
|
160 |
Ділення багатоцифрових круглих чисел на круглі числа |
|
|
161 |
Мозаїка завдань до теми. Самостійна робота. |
|
|
162 |
Тиждень 24. Про життя і здоров’я (продовження ) Цінність життя і здоров’я. с. 61 |
|
|
163 |
Складові здоров’я с. 62 |
|
|
164 |
ТЕО. Великодній кошик |
|
|
165 |
Взаємозв’язок складових здоров’я с.63 |
|
|
166 |
Що впливає на здоров’я с.64 |
|
|
167 |
Ділення багатоцифрових круглих чисел на круглі числа |
|
|
168 |
Мозаїка завдань до теми. Діагностувальна робота. |
|
|
169 |
Тиждень 25. Ріст і розвиток Як формується рельєф. Рельєф на фізичній карті. С.79,80 |
|
|
170 |
ТЕО. Писаночка-вишиванка |
|
|
171 |
Розвиток людини . Музей людського тіла с. 67-68 |
|
|
172 |
Як контролювати масу тіла с. 70-71 |
|
|
173 |
Піраміда рухової активності с. 72 |
|
|
174 |
Знаходження числа за значенням його дробу |
|
|
175 |
Мозаїка завдань до теми. Самостійна робота. |
|
|
176 |
Тиждень 26. Здорове харчування Харчування і здоров’я С.74,75 |
|
|
177 |
ТЕО. Песик Бім |
|
|
178 |
Поживні речовини с. 76 |
|
|
179 |
Групи продуктів с.78 |
|
|
180 |
Вітаміни і мінеральні речовини с. 79,80 |
|
|
181 |
Знаходження числа за значенням його дробу |
|
|
182 |
Мозаїка завдань до теми. Самостійна робота. |
|
|
183 |
Тиждень 27. Звички і здоров’я Шкідливі звички і залежність с.83-84 |
|
|
184 |
Небезпека куріння с. 85 |
|
|
185 |
Міфи і факти про алкоголь 86 |
|
|
186 |
Наркотичні і токсичні речовини. Як відмовитися від небезпечних пропозицій с.87, 88 |
|
|
187 |
ТЕО. Кучерява вівця. |
|
|
188 |
Задачі на пропорційне ділення |
|
|
189 |
Мозаїка завдань до теми. Самостійна робота. |
|
|
190 |
Тиждень 28. Реклама і здоров’я Вплив реклами на рішення людей с. 91-92 |
|
|
191 |
Критичне ставлення до реклами с. 93-94 |
|
|
192 |
ТЕО. Маленька восьминіжка. |
|
|
193 |
Комерційна реклама і здоров’я с.95 |
|
|
194 |
Соціальна реклама с.96 |
|
|
195 |
Множення на трицифрове число |
|
|
196 |
Мозаїка завдань до теми. Діагностувальна робота. |
|
|
197 |
Світ техніки Тиждень 29. Історія техніки Історія простих механізмів С.103 |
|
|
198 |
ТЕО. Виготовляємо модель колодязя |
|
|
199 |
Складні механізми С.105 |
|
|
200 |
Історія водного та авіатранспорту С.106,107 |
|
|
201 |
Історія робототехніки С.108-110 |
|
|
202 |
Множення на трицифрове число |
|
|
203 |
Мозаїка завдань до теми. Самостійна робота. |
|
|
204 |
Тиждень 30. Історія матеріалів Історія матеріалів с.112,113 |
|
|
205 |
ТЕО. Виготовляємо фоторамку |
|
|
206 |
Історія скла й паперу с. 114, 115 |
|
|
207 |
Історія пластику с. 116 |
|
|
208 |
Небезпечні відходи с. 118 |
|
|
209 |
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові |
|
|
210 |
Мозаїка завдань до теми. Діагностувальна робота. |
|
|
211 |
Тиждень 31. Безпека людини Безпека і небезпека с. 121 |
|
|
212 |
Безпека життя і діяльності людини с. 122 |
|
|
213 |
ТЕО. Пряниковий будиночок. |
|
|
214 |
Як діяти в небезпечній ситуації. Небезпека від вогню. С.123,124 |
|
|
215 |
Як вийти із зони пожежі. Пожежа в сусідній квартирі, будинку с. 126 |
|
|
216 |
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові |
|
|
217 |
Мозаїка завдань до теми. Самостійна робота. |
|
|
218 |
Тиждень 32. Безпека у громадських місцях Багатолюдні місця . Небезпека тероризму с. 129,130 |
|
|
219 |
Безпечна прогулянка с.131,132 |
|
|
220 |
Кола спілкування с.133 |
|
|
221 |
Як розпізнати зловмисника с. 134 |
|
|
222 |
ТЕО. Вітальна листівка |
|
|
223 |
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові |
|
|
224 |
Діагностувальна робота за розділом «Світ природи». |
|
|
225 |
Тиждень 33. Дорожня безпека Помічники на дорозі. Правила дорожнього руху. с.137 |
|
|
226 |
Сигнали світлофора і регулювальника с.138 |
|
|
227 |
Форми і види перехресть с. 139 |
|
|
228 |
Рух майданами с. 140 |
|
|
229 |
Ремонт дороги. Гра «Дорожня безпека» с. 141-142 |
|
|
230 |
Розв’язування задач |
|
|
231 |
Мозаїка завдань до теми. Діагностувальна робота за розділом |
|
|
232 |
Тиждень 34. Подорожуємо і відкриваємо світ Які загрози підстерігають нас у довкіллі? |
|
|
233 |
Отруйні рослини |
|
|
234 |
Небезпека від тварин |
|
|
235 |
Небезпечні речовини |
|
|
236 |
Виготовлення порадника «Небезпека всюди» |
|
|
237 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
238 |
Мозаїка завдань до теми. Самостійна робота. |
|
|
239 |
Тиждень 35. Факти і таємниці Факти навколо нас |
|
|
240 |
Навіщо людині потрібна нервова система? |
|
|
241 |
Дівчатка та хлопчики. |
|
|
242 |
Чому ми схожі на батьків? |
|
|
243 |
Зовнішні зміни. Як ми доросліщаємо |
|
|
244 |
Підсумковий урок |
|
|
245 |
Мозаїка завдань до теми. Правила поведінки під час літніх канікул. |
|
|
|
|
|
|