АЛГЕБРА, 7 клас
(70 годин на рік, 2 години на тиждень)
№ |
Тема |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
|
за програмою |
за планом |
|
||
1. |
Повторення |
- |
6 |
вхідна |
2 |
Цілі вирази |
30 |
30 |
3 |
3 |
Функції |
10 |
10 |
1 |
4 |
Лінійні рівняння та їх системи |
18 |
18 |
2 |
5 |
Резерв |
12 |
|
|
6 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
- |
6 |
1 |
Усього |
70 |
70 |
8 |
|
Контрольні роботи |
7+вхідна |
7+вхідна |
7+вхідна |
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Примітка |
|
1. ЦІЛІ ВИРАЗИ (30 год) Учень/учениця: наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів; пояснює: · як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних; · що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт; формулює: · означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; · властивості степеня з натуральним показником; · правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів; розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень |
||||
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
К-ть год |
Примітки |
Повторення навчального матеріалу ( 6 год.) |
||||
1 |
|
Розв’язування задач і вправ на всі дії з десятковими та звичайними дробами |
|
|
2 |
|
Розв’язування задач і вправ на всі дії з раціональними числами |
|
|
3 |
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
|
4 |
|
Розв'язування рівнянь |
|
|
5 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
6 |
|
Діагностична контрольна робота |
|
|
Тема 1. Цілі вирази ( 30 год.) |
||||
Тема 1.1. Цілі вирази. Одночлени ( 10 год.) |
||||
7 |
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу |
|
|
8 |
|
Тотожні вирази. Тотожність |
|
|
9 |
|
Тотожні перетворення виразів |
|
|
10 |
|
Степінь з натуральним показником |
|
|
11 |
|
Властивості степеня з натуральним показником
|
|
|
12 |
|
Властивості степеня з натуральним показником. Самостійна робота |
|
|
13 |
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
|
|
14 |
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня |
|
|
15 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
16 |
|
Контрольна робота № 1«Цілі вирази. Одночлени» |
|
|
Тема1.2. Многочлени та дії над ними ( 10 год) |
||||
17 |
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена |
|
|
18 |
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
|
19 |
|
Додавання і віднімання многочленів. Самостійна робота |
|
|
20 |
|
Множення одночлена на многочлен |
|
|
21 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
22 |
|
Множення многочлена на многочлен |
|
|
23 |
|
Множення многочлена на многочлен |
|
|
24 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
25 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
26 |
|
Контрольна робота № 2 «Многочлени та дії над ними |
|
|
Тема 1.3 Формули скороченого множення ( 10 год.) |
||||
27 |
|
Квадрат двочлена |
|
|
28 |
|
Квадрат двочлена |
|
|
29 |
|
Різниця квадратів |
|
|
30 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
31 |
|
Контрольна робота № 3 «Формули скороченого множення. Квадрат двочлена. Різниця квадратів» |
|
|
32 |
|
Сума і різниця кубів |
|
|
33 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
34 |
|
Розкладання многочленів на множники |
|
|
35 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
36 |
|
Контрольна робота № 3 «Формули скороченого множення» |
|
|
Тема 2. ФУНКЦІЇ (10 год) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій; пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції; формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність; називає та ілюструє на прикладах способи задання функції; описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі); складає та розв'язує задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду; побудову графіків при моделюванні реальних процесів з використанням лінійної функції тощо |
||||
37 |
|
Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ |
|
|
38 |
|
Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Розв’язування вправ
|
|
|
39 |
|
Графік функції |
|
|
40 |
|
Графік функції. Самостійна робота |
|
|
41 |
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
42 |
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
43 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
44 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
45 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
46 |
|
Контрольна робота № 4 з теми «Функція» |
|
|
Тема 3. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ ТА ЇХ СИСТЕМИ (18 год) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; пояснює: · що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними; · скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними; формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними; описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків; складає: рівняння та системи рівнянь за умовою текстової задачі; розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними |
||||
Тема 3.1. Лінійне рівняння з однією змінною (6 год) |
||||
47 |
|
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
|
48 |
|
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
|
49 |
|
Розв’язування рівнянь, що зводяться до лінійних |
|
|
50 |
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь |
|
|
51 |
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Самостійна робота |
|
|
52 |
|
Контрольна робота № 5 «Лінійне рівняння з однією змінною» |
|
|
Тема 3.3. Лінійні рівняння та їх системи ( 12 год.) |
||||
53 |
|
Лінійне рівняння з двома змінними |
|
|
54 |
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними |
|
|
55 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
56 |
|
Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем |
|
|
57 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки |
|
|
58 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки |
|
|
59 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
|
60 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання
|
|
|
61 |
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
62 |
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
63 |
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота |
|
|
64 |
|
Контрольна робота № 6 «Лінійні рівняння та їх системи» |
|
|
Тема 4. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ( 6 год) |
||||
65 |
|
Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей |
|
|
66 |
|
Функції |
|
|
67 |
|
Розв’язування лінійних рівнянь та їх систем |
|
|
68 |
|
Розв’язування задач |
|
|
69 |
|
Підсумкова контрольна робота №7 |
|
|
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|