ПОГОДЖЕНО
Заступник директора
з НВР
_____________Г. Нараївська « ___» вересня 2022 року
Календарно-тематичне планування уроків
алгебра для 8 класу на 2022-2023 навчальний рік
за оновленою програмою 2017 року
(111 год, 3 год на тиждень, резерв — 24 год)
Розроблено на основі програми
Програма Математика 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів.Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Підручник: Алгебра : Підручник для 8кл. закладів заг. сер. освіти /О.С. Істер. – 2-ге вид., переробл.-Київ:Генеза, 2021.-272с.
Тематичний план
№ |
Тема |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
|
за програмою |
за планом |
|||
1. |
Раціональні вирази |
24 |
50 |
3 |
2 |
Квадратні корені. Дійсні числа |
10 |
17 |
1 |
3 |
Квадратні рівняння |
16 |
27 |
2 |
4 |
Резерв |
20 |
- |
- |
5 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
- |
17 |
1 |
Усього |
70 |
70 |
111 |
|
Контрольні роботи |
7 |
7 |
7 |
№ уроку |
Тема уроку |
Дата запланована |
Дата фактична |
Примітка |
Тема 1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (50 год) Учень/учениця: наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: · як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; · що таке стандартний вигляд числа; формулює: · основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; · правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; · умову рівності дробу нулю; · означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції |
||||
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 7 класу. Дії зі степенями. Скорочення дробів. |
02.09 |
|
Ст.250 №1,2,6 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 7 класу. Розкладання на множники многочленів. Формули скороченого множення |
05.09 |
|
Ст.250 №3,4 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 7 класу. Розкладання на множники многочленів. Формули скороченого множення |
07.09 |
|
Ст.250 №5(1-4), 10 |
|
Вхідна діагностична контрольна робота |
09.09 |
|
Ст. 250 №13,14 |
|
Раціональні вирази. Раціональні дроби |
12.09 |
|
§1 № 2,4 ,8 |
|
Розв’язування вправ |
14.09 |
|
§1 № 10,12,14 |
|
Основна властивість раціонального дробу |
16.09 |
|
§2 №32,34,37 |
|
Основна властивість раціонального дробу |
19.09 |
|
§2 №39,41,43 |
|
Розв’язування вправ |
21.09 |
|
№45,47 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
23.09 |
|
№51, 53 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
26.09 |
|
§3 №64,66 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. |
28.09 |
|
§3 №68,70 |
|
Розв’язування вправ |
30.09 |
|
№72,74,81 |
|
Розв’язування вправ |
03.10 |
|
№ 76,79,83 |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
05.10 |
|
§4 №92,94,96 |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
07.10 |
|
§4 № 98, 100,104 |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Самостійна робота |
10.10 |
|
№110,112 |
|
Розв’язування вправ |
12.10 |
|
№116,119 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
14.10 |
|
§1-3 повторити ст. 36 виконати д.с.р |
|
Контрольна робота № 1 «Раціональні вирази. Раціональні дроби. Додавання і віднімання дробів» |
17.10 |
|
|
ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА |
||||
|
АКР. Множення дробів. |
19.10 |
|
§5 №142,144 |
|
Множення дробів. Піднесення дробу до степеня |
21.10 |
|
§5 №146,148 |
|
Розв’язування вправ |
31.10 |
|
№ 150,152 |
|
Піднесення дробу до степеня Розв’язування вправ. |
02.11 |
|
№154,156 |
|
Ділення дробів |
04.11 |
|
§6 №173,175,177 |
|
Розв’язування вправ |
07.11 |
|
№181,183 |
|
Розв’язування вправ |
09.11 |
|
№185,188 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
11.11 |
|
№179,190 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
14.11 |
|
§7 №197,199 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
16.11 |
|
§7 №201,203 |
|
Розв’язування вправ |
18.11 |
|
№205,207 |
|
Розв’язування вправ |
21.11 |
|
№209,214,216(1) |
|
Раціональні рівняння |
23.11 |
|
§8 №237,239 |
|
Раціональні рівняння. |
25.11 |
|
№241,243 |
|
Розв’язування вправ Самостійна робота |
28.11 |
|
№247,251,253(1,2) |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
30.11 |
|
§5-8 ст. 68 вик. Д.с.р. |
|
Контрольна робота № 2 «Множення і ділення дробів. Раціональні вирази та рівняння» |
02.12 |
|
|
ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА |
||||
|
АКР. Степінь із цілим показником |
05.12 |
|
§9 №273,275 |
|
Розв’язування вправ |
07.12
|
|
№277, 279,281 |
|
Розв’язування вправ |
|
№285,288,299 |
|
|
Властивості степеня із цілим показником |
09.12 |
|
§10 №306, 308,310 |
|
Властивості степеня із цілим показником |
12.12 |
|
№314,316,318 |
|
Властивості степеня із цілим показником. Самостійна робота |
14.12 |
|
№320,323,332(1) |
|
Розв’язування вправ |
16.12 |
|
№325,328,330 |
|
Розв’язування вправ |
|
, |
|
|
Стандартний вигляд числа |
19.12 |
|
§11 №342,344,346 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
21.12 |
|
§5-11 ст. 97-98 вик.д.с.р |
|
Контрольна робота № 3 «Степінь із цілим показником» |
23.12 |
|
|
ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА |
||||
|
Функція , її графік і властивості |
11.01 |
|
§12 №379,384,388 |
|
Функція , її графік і властивості.Самостійна робота |
13.01 |
|
№392,394,397 |
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (17 год) Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій , за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ; |
||||
|
АКР. Функція y = x2, її графік і властивості |
16.01 |
|
§13 №516,518,520 |
|
Арифметичний квадратний корінь |
18.01 |
|
§14 №543,545,551 |
|
Арифметичний квадратний корінь |
20.01 |
|
№549,558 |
|
Розв’язування вправ |
|
№553,556 |
|
|
Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
23.01 |
|
§15 №578,580,583 |
|
Тотожність . Рівняння |
25.01 |
|
§16 №595,599,603 |
|
Тотожність . Рівняння. Самостійна робота |
27.01 |
|
№605,609 |
|
Розв’язування вправ |
30.01 |
|
№611,614 |
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
01.02 |
|
§17 №629,631 |
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
03.02 |
|
№639, 641,643 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
06.02 |
|
№647,649,651 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
08.02 |
|
§18 №672,674 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
10.02 |
|
№680,682 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Функція , її графік і властивості |
13.02 |
|
№686,688,699 |
|
Функція , її графік і властивості. Самостійна робота |
15.02 |
|
§19 №718,720,722 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
17.02 |
|
Ст.166 вик.д.с.р |
|
Контрольна робота № 4 «Квадратні корені. Дійсні числа» |
20.02 |
|
|
ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА |
||||
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (27 год) Учень/учениця: наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: · означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; · теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач |
||||
|
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
22.02 |
|
§20 №795,797,799 |
|
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
24.02 |
|
801, 803,806 |
|
Розв’язування вправ |
27.02 |
|
№810,812 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
01.03 |
|
№822 |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
03.03 |
|
§21 №828, 830 |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
06.03 |
|
№ 832, 834 |
|
Розв’язування вправ |
10.03 |
|
№836, 838 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
№845,849 |
|
|
Теорема Вієта |
13.03 |
|
§22 №854, 856,859 |
|
Розв’язування вправ |
15.03 |
|
№861,864 |
|
Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач |
17.03 |
|
§23 №884, 890 |
|
Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач. Самостійна робота |
27.03 |
|
№895,89 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
29.03 |
|
§20-23 повторити Ст. 204 вик.д.с.р |
|
Контрольна робота № 5 «Квадратні рівняння» |
31.03 |
|
|
ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА |
||||
|
Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
03.04 |
|
§24 №913,915
|
|
Розв’язування вправ |
05.04 |
|
№918, 926,930 |
|
Розв’язування вправ |
07.04 |
|
№932,933,947 |
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
10.04 |
|
§25 №954,956 |
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних Самостійна робота |
12.04 |
|
№958,962,964 |
|
Розв’язування вправ |
14.04 |
|
№966,975 |
|
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь |
19.04 |
|
§26 №989,991,998 |
|
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь |
21.04 |
|
№1000,1005 |
|
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь. Самостійна робота |
24.04 |
|
№996,1007 |
|
Розв’язування вправ |
26.04 |
|
№1011,1012 |
|
Розв’язування вправ |
|
Ст.228-229 №1-7 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
28.04 |
|
§20-26 повт. вик.д.с.р. |
|
Контрольна робота № 6 «Квадратний тричлен. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних» |
03.05 |
|
|
ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА
|
||||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (17 год) |
||||
|
АКР. Раціональні вирази |
05.05 |
|
Ст.101 №414,426 |
|
Розв’язування вправ |
08.05 |
|
Ст.103 №434,445 |
|
Розв’язування вправ |
|
Ст.106 №456,475 |
|
|
Розв’язування вправ |
10.05 |
|
Ст.11 №501, 506 |
|
Квадратні корені. Дійсні числа |
12.05 |
|
Ст.230 №1017,1025 |
|
Розв’язування вправ |
15.05 |
|
Ст.231 №1027 |
|
Теорема Вієтта |
17.05 |
|
Ст.231 №1033,1034 |
|
Квадратні рівняння і раціональні рівняння |
19.05 |
|
№1041,1042 |
|
Розв’язування вправ |
22.05 |
|
№1049, 1053 |
|
Текстові і прикладні задачі |
24.05 |
|
№1060,1062 |
|
Розв’язування вправ |
26.05 |
|
№1065,1066 |
|
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь |
29.05 |
|
№1072,1073 |
|
Розв’язування вправ |
31.05 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
02.06 |
|
Ст. 241 №1-9 підг.до к.р |
|
Підсумкова контрольна робота за рік №7 |
07.06 |
|
|
|
Підсумковий урок |
09.06 |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА |