Календарне планування з алгебри 9 клас

Про матеріал
Даний матеріал допоможе скласти календарне планування з алгебри для 9 класу.
Перегляд файлу

 

 

Календарно-тематичне планування

з алгебри

на  2022/2023 н.р.

 

9 клас

 

70 годин (2 години на тиждень)

 

 

 

 

Види контролю

І семестр

ІІ семестр

Контрольні

 

 

Тематичні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування складено за навчальною програмою «Математика. 5-9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів».

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

 

Алгебра: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл./ Г. П. Бевз, В. Г. Бевз. – К.: Видавничий дім “Освіта”, 2017. – 272 с.

 

 

АЛГЕБРА

(70 год, 2 год на тиждень, резерв — 18 год)

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Тема 1. НЕРІВНОСТІ (14 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей;

пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків;

формулює:

·   властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною;

·  означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей;

обґрунтовує властивості числових нерівностей;

зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання;

записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей;

розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною

 

Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей.

 

Нерівності зі змінними. Лінійні нерівності з однією змінною.

 

Числові проміжки.

 

Рівносильні нерівності.

 

Системи лінійних нерівностей з однією змінною

 

Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ  (20 год)

Учень/учениця:

наводить приклади квадратичної функції;

обчислює значення функції в точці

пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а;  f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції;

характеризує функцію за її графіком

розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач

 

Властивості функції. Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції.

Перетворення графіків функцій.

Квадратична функція, її графік і властивості.

Квадратна нерівність. Система двох рівнянь з двома змінними.

Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі

Тема 3. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (10 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій;

формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій;

записує і пояснює:

·   формули: n-го  члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій;

·   властивості арифметичної та геометричної прогресій

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій

Числові послідовності.

 

Арифметична та геометрична прогресії, їх властивості. Формули n-го члена арифметичної та геометричної прогресій.

 

Формули суми перших n членів арифметичної та геометричної прогресій

Тема 4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ (8 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики

пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події

знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел

розв’язує задачі, що передбачають:

використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків

Основні правила комбінаторики.

 

Частота та ймовірність випадкової події.

 

Початкові відомості про статистику.

 

Способи подання даних та їх обробки

Розв’язує сюжетні задачі на: розрахунок та аналіз фінансової спроможності родини; розрахунок обсягу сплачених податків; прийняття рішень стосовно особистих та колективних фінансових питань тощо

 

 

 

 

 

9 клас

АЛГЕБРА

(70 год, 2 год на тиждень, резерв — 18 год)

 

уроку

Тема уроку

Дата

Примітка

проведення

Повторення навчального матеріалу з алгебри 8 класу (4 год.)

1.

Повторення. Розв’язування квадратних рівнянь.

 

 

2.

Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних.

 

 

3.

Діагностична контрольна робота.

 

 

4.

Аналіз контрольної роботи.

 

 

Тема 1.  Нерівності 16 год. (14 год + 2 год резерву )

Учень/учениця:

наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей;

пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків;

формулює:

·   властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною;

·  означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей;

обґрунтовує властивості числових нерівностей;

зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання;

записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей;

розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною

  1.  

Числові нерівності.

 

 

  1.  

Доведення числових нерівностей

 

 

  1.  

Основні властивості числових нерівностей

 

 

  1.  

Почленне додавання і множення числових нерівностей.

 

 

  1.  

Почленне додавання і множення числових нерівностей.

 

 

  1.  

Числові проміжки. Об’єднання та переріз числових проміжків.

 

 

  1.  

Нерівності зі змінними. Розв’язок нерівності.

 

 

  1.  

Розв’язування вправ.

 Самостійна робота.

 

 

  1.  

Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності.

 

 

  1.  

Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності.

 

 

  1.  

Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування.

 

 

  1.  

Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування.

 

 

  1.  

Розв’язування вправ.

Самостійна робота.

 

 

  1.  

Узагальнення знань, умінь і навичок

 

 

  1.  

Контрольна робота № 1 з теми

«Нерівності»

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Нерівності». Представлення навчальних проєктів.

 

 

Тема2. Квадратична функція  23 год. ( 20 год + 3 год резерву)

Учень/учениця:

наводить приклади квадратичної функції;

обчислює значення функції в точці

пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а;  f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x),             

          f (x) →  f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції;

характеризує функцію за її графіком

розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач

Тема.2.1 Функції. Найпростіші перетворення графіків ( 12 год.)

  1.  

Функції. Способи задання функції.

 

 

  1.  

Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції.

 

 

  1.  

Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції.

 

 

  1.  

Перетворення графіків функцій.

 

 

  1.  

Перетворення графіків функцій. Самостійна робота.

 

 

  1.  

Квадратична функція, її графік та властивості.

 

 

  1.  

Квадратична функція, її графік та властивості.

 

 

  1.  

Розв’язування вправ.

 

 

  1.  

Розв’язування вправ.

 

 

  1.  

Узагальнення знань, умінь і навичок учнів.

 

 

  1.  

Контрольна робота №  2 з теми

« Функції»

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Квадратична функція». Представлення навчальних проєктів.

 

 

Тема.2.2 Квадратичні нерівності та їх системи ( 11 год.)

  1.  

Квадратна нерівність.

 

 

  1.  

Квадратна нерівність.

 

 

  1.  

Квадратна нерівність.

 

 

  1.  

Система двох  рівнянь з двома змінними.

 

 

  1.  

Система двох  рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі

 

 

  1.  

Система двох  рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі

 

 

  1.  

Розв’язування вправ.

 

 

  1.  

Розв’язування вправ.Самостійна робота.

 

 

  1.  

Узагальнення знань, умінь і навичок учнів.

 

 

  1.  

Контрольна робота    3 з теми

«Квадратичні нерівності та їх системи»

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Квадратичні нерівності та їх системи». Представлення навчальних проєктів.

 

 

Тема 3. Числові послідовності 12 год. (10 год + 2 год резерву)

Учень/учениця:

наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій;

формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій;

записує і пояснює:

·   формули: n-го  члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій;

·   властивості арифметичної та геометричної прогресій

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій

  1.  

Числові послідовності. Способи задання послідовностей.

 

 

  1.  

Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії.

 

 

  1.  

Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії.

 

 

  1.  

Сума перших n членів арифметичної прогресії.

 

 

  1.  

Сума перших n членів арифметичної прогресії. Самостійна робота.

 

 

  1.  

Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії.

 

 

  1.  

Сума перших n членів геометричної  прогресії.

 

 

  1.  

Сума перших n членів геометричної  прогресії.

 

 

  1.  

Розв’язування вправ.Самостійна робота.

 

 

  1.  

Узагальнення знань, умінь і навичок

 

 

  1.  

Контрольна робота № 4 з теми «Числові послідовності»

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Числові послідовності». Представлення навчальних проєктів.

 

 

Тема 4. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики 8 год.

Учень/учениця:

наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики

пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події

знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел

розв’язує задачі, що передбачають:

використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків

  1.  

Поняття математичного моделювання

 

 

  1.  

Задачі на відсоткові розрахунки

 

 

  1.  

Основні правила комбінаторики

 

 

  1.  

Поняття про теорію ймовірності Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події

 

 

  1.  

Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки. Самостійна робота

 

 

  1.  

Узагальнення знань, умінь і навичок учнів

 

 

  1.  

Контрольна робота № 5 з теми

« Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики»

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики». Представлення навчальних проєктів

 

 

Повторення і систематизація навчального матеріал 7 год. (7 год резерву)

64.

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

65.

Розв’язування вправ.

 

 

66.

Розв’язування задач.

 

 

67.

Типові завдання підсумкової контрольної роботи.

 

 

68.

Узагальнення та систематизація.

 

 

69.

Підсумкова контрольна робота №6 з теми «Повторення і систематизація навчального матеріалу»

 

 

70.

Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок.

 

 

Розв’язує сюжетні задачі на: розрахунок та аналіз фінансової спроможності родини; розрахунок обсягу сплачених податків; прийняття рішень стосовно особистих та колективних фінансових питань тощо

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 9 клас, Інші матеріали
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку