________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з алгебри
для ________________ класу
на 20___ / 20___ н.р.
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________________
___________________________________________________________________________
Протокол № ________ від «_____»__________________20_____ р.
Голова МО ____________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Відповідно до Модельної навчальної програми ля закладів загальної середньої освіти
( автор Істер О.С.), «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»
(наказ Міністерства освіти і науки України від 24.07.2023 № 883 )
Алгебра, 7 клас
(2 години на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
№ уроку |
Дата проведення |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС МАТМАТИКИ 5-6 класів (4 год ) |
|||
|
|
Натуральні числа. Арифметичні дії з натуральними числами . Подільність натуральних чисел |
|
|
|
Десятковий дріб. Звичайні дроби. Арифметичні дії з дробами |
|
|
|
Відсотки .Відношення і пропорції . Раціональні числа та дії з ними. |
|
|
|
Раціональні числа та дії з ними. Самостійна робота № 1 |
|
Тема 1. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ (7 год ) |
|||
|
|
Загальні відомості про рівняння. |
|
|
|
Лінійне рівняння з однією змінною. |
|
|
|
Лінійне рівняння з однією змінною. |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі |
|
|
|
Самостійна робота № 2. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 1 |
|
Тема 2. ЦІЛІ ВИРАЗИ( 37 год ) |
|||
|
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу |
|
|
|
Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей |
|
|
|
Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей |
|
|
|
Степінь з натуральним показником |
|
|
|
Степінь з натуральним показником |
|
|
|
Властивості степеня з натуральним показником. |
|
|
|
Властивості степеня з натуральним показником. |
|
|
|
Самостійна робота № 3. Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
|
|
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена . Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня |
|
|
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня |
|
|
|
Самостійна робота № 4.Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 2 |
|
|
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена |
|
|
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
|
|
Додавання і віднімання многочленів. Множення одночлена на многочлен |
|
|
|
Множення одночлена на многочлен |
|
|
|
Множення одночлена на многочлен. Самостійна робота № 5. |
|
|
|
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
|
|
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
II СЕМЕСТР |
|||
|
|
Множення многочлена на многочлен |
|
|
|
Множення многочлена на многочлен |
|
|
|
Множення многочлена на многочлен. Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
|
|
Розкладання многочленів на множники способом групування. |
|
|
|
Самостійна робота № 6. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна(діагностична) робота № 3 |
|
|
|
Квадрат суми та квадрат різниці |
|
|
|
Квадрат суми та квадрат різниці |
|
|
|
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці |
|
|
|
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці .Множення різниці двох виразів на їх суму |
|
|
|
Множення різниці двох виразів на їх суму |
|
|
|
Самостійна робота № 7.Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів |
|
|
|
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів |
|
|
|
Сума і різниця кубів |
|
|
|
Сума і різниця кубів. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники. |
|
|
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
|
|
Самостійна робота № 8.Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна(діагностична) робота № 4 |
|
Тема 3. ФУНКЦІЇ ( 7 год ) |
|||
|
|
Означення функції. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ |
|
|
|
Означення функції. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ. Графік функції. |
|
|
|
Графік функції. Графічний спосіб задання функції |
|
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
|
Самостійна робота № 9.Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 5 |
|
Тема 4. СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ ( 12 год ) |
|||
|
|
Лінійне рівняння з двома змінними |
|
|
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними |
|
|
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними .Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем |
|
|
|
Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем |
|
|
|
Самостійна робота № 10. Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
|
Самостійна робота № 11 .Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 6 |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (3 год ) |
|||
|
|
Систематизація знань. Підготовка до підсумкової контрольної роботи |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за 7 клас |
|
|
|
Підсумковий урок |
|