Календарне планування складене відповідно до чинної програми, 2 години на тиждень. Підручник Англійська мова О.Д Карпюк 9 клас. Спрогнозовано очікуваний результат.
Календарно-тематичне планування з англійської мови ( 1І семестр)
для 9 класу за підручником Оксани Карпюк
№ |
Дата |
Тема Підтема |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Д/з |
||||||
Рецептивні |
Інтерактивні |
Продуктивні |
|||||||||||
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Лексика |
Грама тика |
||||||
32 |
|
Винаходи та відкриття Відомі винахідники |
В. 2-4, с. 118-120 |
В. 1, 2, 5, с.118-121 |
|
|
|
В. 6, с. 121 |
Здоров’я і безпека |
С. 120 |
|
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
Слова с. 120 |
33 |
|
Відомі винахідники |
В. 7, с. 121 |
В.7, с.121 |
В.7, 8, 9, с.121 |
|
|
|
Здоров’я і безпека |
|
|
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
В. 7, d, C. 122 |
34 |
|
Відомі вчені |
|
В. 1, 2, с. 124-125 |
|
|
В.3, с.125 |
В.3, с.125 |
Здоров’я і безпека |
|
Суфікси на позначення людей |
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
Скласти розповідь про вченого |
35 |
|
Відомі вчені |
Розповіді учнів |
В. 4-7, с.125 |
|
|
В. 4-7, с.125 |
Впр з зош |
Здоров’я і безпека |
С.126-127 |
Словотвір |
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
С.126-127, слова |
36 |
|
Українські вчені |
|
В.1, 3, с. 128-130 |
|
|
В. 4, с. 131 |
В. 2, с. 130 |
Громадянська відповідальність |
С.23, В.4, с.21 |
Пасивний стан |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
В.5, с.132 |
37 |
|
Українські вчені |
|
В. 5, 6, с. 131-134 |
В. 7, 134 |
|
В. 8, с. 135 |
В.9, с.136 |
Громадянська відповідальність |
С. 135 |
Пасивний стан |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
С. 135, слова |
38 |
|
Винаходи навколо нас |
В. 3, с. 138 |
В. 1. 2,4, с.137-138 |
|
|
|
В. 4, с.30 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
С. 138 |
|
Презентує та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
Лексика, В. 5, с. 139 |
39 |
|
Винаходи навколо нас |
В. 6, с. 142 |
В.5, с.139 |
В. 7 8, с.143 |
|
В. 9, с. 144 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
С. 144 |
|
Презентує та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
С. 144, слова |
40 |
|
||||||||||||
41 |
|
Природа і навколишнє середовище Екологічні катастрофи |
В.2, с.39-40 |
В.1-3,5-7 с.146-150 |
В. 4, 8 с.151 |
|
|
В. 9, с. 151 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
с. 149 |
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів
|
Слова, с. 149 |
42 |
|
Парниковий ефект |
В. 2, 3, 6, с. 153 |
В. 1, 5, с. 155 |
|
|
В. 4, с. 154 |
В. 7, с.156 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
С. 153 |
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів
|
В. 7, с.156 |
43 |
|
Проблеми екології |
|
В. 1,2, с.158 |
|
|
|
В. 3, 4, с. 158 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
Умовні речення І типу |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів
|
В. 4, с.158 |
44 |
|
Рідкісні види тварин |
|
В. 1, 2, 4, с. 159 |
В. 3, 8 с. 161 |
|
В. 5-7, с. 162 |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
С. 163 |
|
Розглядає природу як цілісну систему
|
В. 9, с.165 |
45 |
|
Червона книга України |
|
В. 1, с.167 |
|
|
|
В. 2, 167 |
Екологічна безпека і сталий розвиток |
|
|
Розглядає природу як цілісну систему
|
В. 1, с.168 |
46 |
|
Екологія та технічний прогрес |
В. 4, с. 170 |
В. 2, 3, с.168 |
В. 5, с. 171 |
|
|
В. 6, 172 |
Екологічна безпека і сталий розвиток |
|
|
Розглядає природу як цілісну систему
|
В. 7, 9с.68 |
47 |
|
Екологія та технічний прогрес |
|
В. 7, с. 172 |
В. 9, 10, 71, |
|
В. 11, с. 173 |
В. 8, с. 173 |
Екологічна безпека і сталий розвиток |
|
Модальні дієслова |
Розглядає природу як цілісну систему
|
В. 12, с.174 |
48 |
|
Благородний геній |
В. 1, с. 175 |
В. 1, 2, 4 с. 175 |
В. 3, 6, с. 177 |
|
|
В.5, с.177 |
Громадянська відповідальність |
|
Складнопідрядні речення |
Визначає достовірність інформації.
|
В. 6, с.76 |
49 |
|
Велика Британія сьогодні Географічне положення Великої Британії |
|
В. 2-4, с.182-184 |
В. 1, с. 182 |
|
В. 1, с. 182 |
|
Громадянська відповідальність |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
В.3, с. 184 |
50 |
|
Географічне положення Великої Британії |
|
В. 6, 7, с. 186 |
В. 5, 8, с.185 |
|
|
В 1, с. 82 |
Громадянська відповідальність |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
В. з зош. |
51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 |
|
Частини Об’єднаного Королівства |
В. 4, с.190 |
|
В. 5, с. 191 |
|
В. 5, с. 191 |
В. 5, с.191 |
Громадянська відповідальність |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Повт минулі часи |
53 |
|
Звичаї та традиції Великої Британії |
|
В.1, с. 192 |
|
|
|
В. 2, 3, 192 |
Громадянська відповідальність |
|
Минулі часи |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
В. з зош |
54 |
|
Звичаї та традиції Великої Британії |
|
В. 4-6, с. 194 |
|
|
|
В. 7, с. 194 |
Громадянська відповідальність |
|
Майбутні часи |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
В. з зош |
55 |
|
Культурне розмаїття Великої Британії |
|
В.1, 3, 4, с.194 |
В.1, 3, 4, с.194 |
|
В. 2, с.195 |
|
Громадянська відповідальність |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
В. 1, с.195 |
56 |
|
Культурне розмаїття Великої Британії |
В. 5, с. 198 |
В. 6, с.199 |
В. 7, с.200 |
В. 1, с. 200 |
В.11, с.104 |
В. 1, с. 200 |
Громадянська відповідальність |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
В. 1, с. 200 |
57 |
|
Міста Великої Британії Лондон |
В. 6, с. 205 |
В. 1, 2, 4, 5, с. 201 |
В. 3, с. 204 |
|
В. 6, с. 205 |
|
Громадянська відповідальність |
|
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
В. 7, с. 207 |
58 |
|
Бірмінгем та Глазго |
В. 1-3, с. 207 |
В 1-4, с. 108 |
В. 1,4, с. 207 |
|
В. 5, с. 210 |
В. 1, с. 207 |
Громадянська відповідальність |
С. 207, 209 |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
В. 5, с. 210 |
59 |
|
Історичне минуле Лондона |
|
В. 1-3, с. 210 |
|
|
|
В. 4, с. 212 |
Громадянська відповідальність |
|
Пасивний стан |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
В. 4, с. 212 |
60 |
|
Визначні місця міст Великої Британії |
|
В. 4, 6, с. 215 |
В. 1, 2, 5, с. 213 |
|
В. 3, с. 215 |
В. 1, с. 217 |
Громадянська відповідальність |
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
В. 1, с. 217 |
61 |
|
Кардіф |
В. 1, с. 218 |
В. 2, с. 218 |
В. 9, с. 225 |
|
|
|
Громадянська відповідальність |
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
В. 3, с. 220 |
62 |
|
Манчестер |
|
В. 3, 6, с. 220 |
В. 4, 8, с. 221 |
|
|
В. 7, с. 224 |
Громадянська відповідальність |
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
В. 10, с. 225 |
63 |
|
Львів – європейське місто України |
|
В. 1-3, с. 226 |
В. 4, с. 233 |
|
В. 5, с. 233 |
|
Громадянська відповідальність |
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
Підг. до к. р. |
64 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 |
|
Узагальне ння і систематизація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 |
|
Підсумко вий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|