Календарне планування для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів за пiдручником Л.I. Морська, М.О. Кучма (пятий рiк навчання), як друга мова
№ уроку
|
Дата
|
Сфери (тематика) спілкування. Тема. Підтема.
|
Мовний матеріал |
Письмо |
Аудіювання |
Читання |
Усне мовлення
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Лексичний |
Граматичний |
Фонетичний |
Домашнє завдання
|
Примітки
|
||||||||||||||||||||||||||||||
I семестр Тема 1. Повторення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Я та моя сім’я |
ЛО уроку, с.4-5 |
Часові форми дієслова
|
[ŋ] |
Ex. 1, p. 4 |
Ex. 2, p. 4 |
Ex. 5, p. 5-6 |
Бесіда про літо, сімю |
Розповідати про свою сім’ю |
|
|||||||||||||||||||||||
2 |
|
Родинний зв’язок |
|
Часові форми дієслова. Теперішній доконаний час
|
Вимова нових слів |
Ex. 5, p. 11 |
|
Ex. 7, p. 8 |
Ex.2, p.7 Ex4,5, p.8 |
Впр.7, с.8 (письмово) |
|
|||||||||||||||||||||||
3 |
|
Одяг. Їжа |
ЛО уроку с.9-11 |
Питальні речення |
Інтонація питально го речення |
Ex. 1, p. 9; ex.2, p.9; ex.8, p.11 |
Dialogues |
Ex. 6, p. 10 |
Ex. 9, p. 11 |
Написати Вправу .11, с.11 |
|
|||||||||||||||||||||||
4 |
|
Мій вільний час |
Adjectives, модальні дієслова
|
Ex. 4, p. 14; |
|
Ex. 2, p. 13 |
Ex. 1, p. 12 Ex. 2, p. 13;
|
Розповісти про свої літні канікули |
|
|||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Погода |
|
Означений артикль |
Інтонація питально го речення |
Ex.1, p. 16 |
Ex. 4, p. 17 |
Ex. 3, p. 17 |
Ex. 6 p. 17 |
Впр.2, с.16 (письмово) |
|
|||||||||||||||||||||||
6 |
|
Свята та традиції |
ЛО уроку, с.18 |
|
|
Ex. 6, p. 19 Ex. 7, p. 19
|
|
Ex. 5, p.19 |
Ex. 1, p. 18 Ex. 2, p. 18
|
Вправа8. с..19(письмово) |
|
|||||||||||||||||||||||
7 |
|
Великобританія. Україна |
ЛО уроку, с.28 |
Узгодження часів |
Інтонація розповідно го речення |
Ex. 2, p. 20 |
TS, p.273
tS |
Ex. 4, p. 21 |
Group work (ex.6, p. 25); ex.7, p. 26
; |
Вправа. 7, с. 22 (усно) |
|
|||||||||||||||||||||||
8 |
|
Моє місто\село |
|
Питальні речення |
Вимова нових слів |
Ex. 1, p. 23 |
|
Ex. 3, p. 23-24 |
Ex. 1, p. 26 (matching ativity) |
Виконати Вправу6, с.24(письмово) |
|
|||||||||||||||||||||||
9 |
|
Шкільне життя Урок узагальнення знань.Самостійна робота
і |
ЛО уроку, с.25 |
Узгодження часів |
Інтонація розповідного речення |
|
Ex. 1, p. 25; Ex. 3, p. 26; |
Ex. 2, p. 25-26; |
Ex.4.26 |
Написати про роль комп’ютера Вправа 5, с.26
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Тематична
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
ТЕМА2: Зовнішність. Риси характеру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Зовнішність людини |
ЛО уроку, с.30 |
Would |
Вимова нових слів |
Ex. 2, p. 30 |
|
Ex. 2, p. 30 |
Навчальна розмова за мал.. |
Вправа. 5, с.30 (письмово); |
|
|||||||||||||||||||||||
11 |
|
Опис свого друга |
ЛО уроку.31 |
|
Ex. 1, p.31 Ex. 3, p.31
|
|
Ex. 4, p. 31 |
впр.4, с.31 |
Описати людину Вправа 7, с32
|
|
||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Учні мого класу – різні . Опис
|
ЛО уроку, с.33 |
Модальні дієслова must, can |
|
Ex. 4, p. 34 |
Dialogues Ex. 2, p. 33 |
Ex. 1, p. 33 |
Ex. 3, p. 33 |
Вправа 5, с34 Повторити слова
|
|
|||||||||||||||||||||||
13
|
|
Риси характеру моїх друзів |
ЛО уроку, с.35 |
прикметник |
|
Ex. 4, p. 35 |
Ex. 41 p. 35 |
Ex. 4, p. 35 |
Ex. 2, p. 35 |
Вивчити слова Вправа 6, с36
|
|
|||||||||||||||||||||||
14 |
|
Урок розвитку граматики. Теперішній доконаний час |
ЛО уроку, с.37 |
Теперішній доконаний час |
|
Ex. 4, p. 37 Ex. 2, p. 37 |
|
Ex. 1, p. 36 |
Ex. 3, p. 37 |
Повторити слова Вправа 5, с37 (описати друга)
|
|
|||||||||||||||||||||||
15 |
|
Одяг, який люблю носити я та мої друзі |
ЛО уроку, с.38-39 |
|
|
Ex. 1, p. 38 |
Ex. 6, p. 39 |
Ex. 2, p. 38 |
Ex. 2, p. 37 |
Виконати Вправу5, с.38 |
|
|||||||||||||||||||||||
16 |
|
Зовнішній вигляд моїх рідних
|
ЛО уроку, с.33 |
|
|
Ex. 5, p. 40 |
Ex. 1, p. 39 |
|
Ex. 2, p. 39 Ex. 4, p. 39 |
Повторити слова Вправа 5, с.40(письмово) |
|
|||||||||||||||||||||||
17 |
|
Урок узагальнення знань по темі «Зовнішність» |
|
|
|
|
|
|
Pp.41-43 |
Підготуватись до контрольної роботи |
|
|||||||||||||||||||||||
18 |
|
Контрольна робота |
|
Повторити |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Тематична
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 3. Здорова їжа |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
19
|
|
Здорова їжа Урок розвитку граматики. As…as ,so…as |
ЛО уроку, с. 46-47 To refer, to comprise, to concern, wildlife, to endanger |
Modal verbs: should, ought to, must, may, can |
[ŋ] Вимова нових слів |
Ex.2, 3 p. 47 |
Ex. 7, p. 47 Dialogues |
Ex.4, p. 47 Ex.6, 7, p.43 |
Опис фотографій, с.47, вправа 5 |
Впр. 6, с. 48(письмово) Вправа 8, с.50 (письмово) |
|
|||||||||||||||||||||||
20 |
|
Українська кухня |
ЛО уроку, с. 52 |
|
[ŋ]
|
Ex.3, p. 53 |
Ex.4, p. 53 |
Ex.2, p. 52, |
Діалоги за прочитаним текстом Ex.6, p. 54 |
Повідомлення за текстом, впр.7, с.54 |
|
|||||||||||||||||||||||
21 |
|
Правильне харчування |
ЛО уроку, с. 54-55 |
|
|
Ex. 1, p. 54, ex. 4,5 p. 56 |
Опис картинок, с. 55 |
Ex. 8, p. 48 |
Ex. 2, p. 54 |
Впр. 5 с. 56 |
|
|||||||||||||||||||||||
22 |
|
Здорова їжа –здорова людина |
ЛО уроку, с. 55 |
Вживання артикля theз геогр. назвами |
[ð] |
Ex. 4, p. 58 (special questions) |
Ex. 2, p. 57 |
|
|
Вправа 5 с. 58, |
|
|||||||||||||||||||||||
23 |
|
Овочі і фрукти в житті людини |
|
|
[w], [v], [f] |
Заповнення табл., с.57 |
Ex. 5, p. 58 |
Ex. 1, p. 59, |
Ex. 2, р57 |
Вправа 1, с.59-60(письмово); t |
|
|||||||||||||||||||||||
24 |
|
Урок домашнього читання.» Чарлі і шоколадна фабрика»
|
ЛО уроку, с. 62 |
|
Вимова нових слів |
|
|
Текст с.63 |
Ex.6, p. 201 |
Впр.4, с.63 (переказ тексту) |
|
|||||||||||||||||||||||
25 |
|
Урок узагальнення знань. Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|||||||||||||||||||||||
Тематична |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4 Магазин і покупки |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Магазин і покупки |
ЛО уроку, с. 66 |
|
Вимова нових слів |
Ex. 5, p. 67 |
Ex. 6, p. 67 |
Ex. 1, p. 67 |
ex.3,4, p. 68 |
Ex. 6, р68 |
|
|||||||||||||||||||||||
27 |
|
Вигідна покупка |
ЛО уроку, с. 69 |
Модальне дієслово should |
Вимова багатоскладових слів |
Ex. 1, p. 69 |
Ex. 2, p. 69 (TS, p. 276) |
Ex. 4, p. 70 |
Ex. 5, p. 68(в) |
Впр. 5, с. 70 (п-во) |
|
|||||||||||||||||||||||
28 |
|
У магазині. Магазини в Україні |
ЛО уроку, с. 70-72 |
|
Вимова нових слів |
Ex. 4, p. 71 |
Ex. 1, p. 70 |
Ex. 2, p. 71 |
Опис малюнків |
Впр. 5, с. 72 (п-во) |
|
|||||||||||||||||||||||
29 |
|
Відвідування магазинів |
ЛО уроку, с. 73-77 |
Pr.Cont. |
[ŋ]
|
Ex. 2, p. 73 Ex. 5, p. 73 |
Ex. 1, p. 73
Ex. 2, p. 75 |
Ex. 3(b), p. 76 |
Ex. 4 p. 76 |
Виконати вправу5, с.76(письмово) |
|
|||||||||||||||||||||||
30 |
|
У крамниці. Підсумковий урок
|
Endangered, species, etc. |
Контрастування часових форм |
|
|
|
|
|
Повторити слова, граматику . |
|
|||||||||||||||||||||||
31 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|||||||||||||||||||||||
32 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|||||||||||||||||||||||
33 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|||||||||||||||||||||||
34 |
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|||||||||||||||||||||||
|
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
||||||||||||||||||||||||||
Читання |
Письмо |
Аудіювання |
Мовлення |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тема: Спорт. Олімпійські ігри |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Спорт. Спортивні ігри |
Вживання прикметників |
Слова с.86 |
Вправа3. с.87 |
Вправа2. с.86 |
|
Вправа1. с.86 |
Вправа5.с.87 (письмово). Слова |
|
|
||||||||||||||||||||||||
34
|
|
Види спортивних ігор |
Вживання дієслів play, go, do |
Слова с.88 |
Вправа 6. с.90 |
Вправа3. с.88. Вправа4. с.88 |
|
Вправа6. с.90 |
Вправа5. с.89 . Слова |
|
|
||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Спорт у нашому житті |
|
Слова с.91 |
Вправа 1. с.90 |
Вправа 5. с.91 |
Вправа 4. с.91 |
Вправа 3. с.91 |
Вправа 7,8. с.92 |
|
|
||||||||||||||||||||||||
36
|
|
Улюблений вид спорту |
|
Слова с.93 |
Вправа 3. с.93 |
Вправа4. с.94 |
Вправа 5. с.94 |
Вправа 1. с.94 Вправа 3,4. с.95 |
Вправа 5. с.95 |
|
|
||||||||||||||||||||||||
37
|
|
Відомі спортсмени. Мій улюблений спортсмен |
Вживання as\so…as |
|
Вправа 2. с.96. Вправа 1. с.97 |
Вправа4. с.98 |
|
Вправа 5. с.96. Вправа 2. с.97 |
Вправа 6. с.96 Вправа 5. с.98 |
|
|
||||||||||||||||||||||||
38
|
|
Олімпійські ігри |
Вживання neither…nor |
|
Вправа 1. с.98 Вправа2. с.100 |
Вправа1. с.100 Вправа4. с.101
|
Вправа4. с.99 |
Вправа3. с.99 |
Вправа5. с.101 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Урок домашнього читання
|
|
Слова с.101 |
Вправа3. с.102 |
|
|
Вправа2. с.101 Вправа4. с.102 |
Читати та переказувати текст с.102 |
|
|
||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Підсумковий урок по темі « Спорт» |
|
|
|
|
|
|
С.102-103. Під- готуватись до к.р. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: «Подорожування у нашому житті. Лондон. Київ.» » |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Переваги і недоліки подорожування різними видами транспорту |
|
Слова с.104 |
Вправа3. с.105 |
Вправа4. с.105 |
|
Вправа1.2 с.104 |
Вправа5.6 с.106 |
|
|
||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Ми любимо подорожувати
|
Питальні речення |
|
Вправа1. с.106 |
Вправ3. с.107 |
Вправа1. с.106 |
Вправа1. с.106 |
Вправа5. с.107(письмово |
|
|||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Подорожування літаком |
|
Слова с.108 |
Вправа1 с.108 |
Вправа3,5. с.109 |
Вправа2. с.108 |
|
Вправа6. с.110 (письмово) |
|
|||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Подорожування поїздом |
|
Слова с.111 |
Вправа5 с.111 |
Вправа3 с.111 |
|
Вправа1,2 с.110 |
Вправа7,8 с.112(усно) |
|
|||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Подорож у нашому житті |
Вживання дієслів з іменниками |
|
Вправа4 с.113 |
Вправа1 с.112 |
Вправа3,с.113 Вправа7 с.114 |
Вправа5 с.113 |
Вправа6 с.113(усно) Вправа8 с.114 |
|
|||||||||||||||||||||||||
48
|
|
Я захоплююсь подорожуванням |
|
Слова с.114 |
Вправа3 с.115 |
Вправа1 с.114 |
Вправа6 с.116 |
Вправа4,5 с.115-116 |
Вправа 8 с.117 |
|
|||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Мої враження від захоплюючої поїздки
|
|
Слова с.118 |
Вправа4 с.118 |
Вправа3 с.118 Вправа3 с.119 |
|
Вправа6,7 с.119 |
Вправ2 с.119 Вправ5 с.120 |
|
|||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Екскурсія Лондоном
|
|
Слова с.124 |
Вправ3 с.124 |
Вправ2 с.124 |
Вправ4 с.125 |
|
Вправ5 с.125 |
|
|||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Визначні місця Лондона |
Вживання not aa+adjective+as |
|
Вправа1 с.125 |
Вправ3 с.126 |
Вправ2 с.126 |
Вправ4 с.124 |
Вправа5 с.126, Вправа2.с.130 |
|
|||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Київ – столиця України |
|
Слова с.127 |
Вправа2 с.127 |
Вправа5 с.128 |
Вправа3 с.127 |
Вправа4 с.127 |
Вправа5 с.128 |
|
|||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Визначні місця Києва |
|
Слова с.128 |
Вправа2 с.128 |
Вправа4 с.129 |
Вправа3 с.129 |
Вправа5 с.129 |
Вправа6,7 с.129 Підготу -ватись до к.р. |
|
|||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Підсумковий урок по темі. |
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Тема «Шкільне життя» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Школа . Шкільне життя |
Вживання прийменників |
Слова с.141 |
Вправа1, с.141 |
Вправа2, с.141 |
Вправа3, с.142 |
Вправа4, с.142 |
Вправа5, с.142 |
|
|||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Шкільні предмети |
Пряма мова |
Слова с.143 |
Вправа1, с.143 |
Вправа6, с.144 |
Вправа3, с.143 |
Вправа2, с.143 |
Вправа6, с.144 (письмово) |
|
|||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Розвиток граматич -них навичок. Пряма мова |
Пряма мова |
|
Вправа4, с.146 |
Вправа1,2, С144 -145 |
Вправа3, с.145 |
Вправа5, с.147 |
Вправа6, с.147 |
|
|||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Школи в Україні |
|
Слова с.148 |
Вправа1, с.147 |
Вправа2, с.148 |
|
Вправа3, с.148 |
Вправа6,7, с.149 |
|
|||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Мій улюблений предмет |
|
|
Вправа2, с.150 |
Вправа5, с.151 |
|
Вправа1, с.149 |
Вправа4, с.150 |
|
|||||||||||||||||||||||||
61 |
|
Моє шкільне життя
|
|
|
Вправа2, с.151, Вправа1, с.152 |
Вправа5, с.52 Вправа3, с.152 |
Вправа1, с.151 Вправа2, с.152-153 |
Вправа3,4, с.152 |
Вправа5, с.152 Вправа5 с.153 |
|
|||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Урок домашнього читання «Чому я хочу бути нянькою» |
Пряма мова |
Слова с.154 |
Вправа2, с.154 |
Вправа4, с.155 |
|
Вправа3, с.155 |
Читати та перекладати с.154 |
|
|||||||||||||||||||||||||
63 |
|
Підсумковий урок по темі . |
|
|
|
|
|
|
Повторити слова |
|
|||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Шкільне життя у моєму житті Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|||||||||||||||||||||||||
65 |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Повторення вивченого за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|||||||||||||||||||||||||