Календарне планування з англійської мови - 11 клас (7-й рік навчання)
за підручником «Англійська мова» 11 клас, Кучма М.О., Задорожна І.П. видавництво «Богдан», 2019
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувальні результати |
|
Мовний інвентар |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання
|
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
лексика |
Граматика |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Засоби масової інформації 10год. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Телебачення. Радіо Введення нових ЛО |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку |
С.61, впр. 3 С.61, впр. 5 С.62, впр. 3
С.63, впр. 6 С.66, впр. 1
|
Future Simple Revision |
|
С.60, впр. 2 С.61, впр. 7 |
С.61, впр. 5 С.61, впр. 6 |
С.60, впр. 1
|
Впр. 8, с. 61 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Телевізійні програми Розвиток навичок читання |
вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника |
Future Simple Revision |
|
С.62, впр. 2 С.63, впр. 4
|
С.62, впр. 3 С.63, впр. 6
|
С.62, впр. 1 С.63, впр. 5
|
Впр. 7, с. 61 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Телевізійні програми
|
|
С.66, впр. 3
|
|
С.64, впр. 2 С.65, впр. 4 |
С.65, впр. 5
|
Впр. 6, c. 63
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дата |
Тематика ситуативного спілкування
|
|
Лексика
|
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання
|
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Кіножанри. Слухання. Прикметники на -ed, -ing Розвиток граматичних навичок |
порівнювати різні кіножанри, чим вони відрізняються один від одного |
С. 68.впр. 4 |
Revision Passive Voice |
|
С. 68.впр. 1 С. 68.впр. 4
|
С. 68.впр. 3 С. 68.впр. 5 |
С. 68.впр. 1
|
Впр. 8, с. 67 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Засоби зв”язку Розвиток комунікативних компетентностей
|
висловлювати свої переконання, думки,згоду або незгоду |
С. 69.впр. 1 |
Revision Passive Voice |
С. 70.впр. 2 |
С. 69.впр. 2
|
С.69.впр. 4 |
С. 69.впр. 1 |
Впр. 5, с. 68 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
37
|
|
Засоби зв”язку
|
порівнювати різні види та типи зв*язку |
С. 69.впр. 1 |
Revision Passive Voice |
|
С. 69.впр. 3 |
С.70.впр. 3 |
С. 69.впр. 5 |
Впр. 6, с. 69 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
38
|
|
Радіопрограми в Україні. Повторення пасивного стану дієслова. |
|
С. 70.впр. 1 С. 70.впр. 4 |
|
С. 70.впр. 2 |
С. 70.впр. 3 |
С.70.впр. 5 С.70.впр. 6
|
С. 70.впр. 1 |
Впр. 8, с. 71 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Почуття та емоції щодо фільму |
|
С.72.впр. 1
|
|
С. 73.впр. 5
|
С.72.впр. 3
|
С72впр. 2 С.72.впр. 6
|
С.72.впр. 1
|
Впр 7, с. 73 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Безпека в інтернеті |
|
Впр 5, с. 74 |
|
С.74.впр. 3
|
С.74.впр. 1
|
С.74впр2
|
Впр 5, с. 74 |
Впр 6, с. 74 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
41
|
|
Узагальнення з теми. |
|
|
|
|
|
С.75впр3 Level 1 С.75впр2 Level 2 С.75впр3 Level 3 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Лексика
|
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо
|
Читання |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тема. Мистецтво. 8 год. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Види мистецтва Введення нових ЛО |
аргументувати свій вибір, точку зору,власну думку |
С.76.впр. 1
|
Revision Tag Questions |
|
С.76.впр. 2
|
С.76.впр. 1
|
С.76.впр. 1 С.76.впр. 3
|
Впр. 8, с. 78 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Художники та їхні шедеври . Розвиток граматичних навичок |
Висловлювати свою думку |
С.77.впр. 5
|
С.78.впр. 6 С.79.впр. 2
|
С.79.впр. 4 С.78.впр. 7
|
С.78.впр. 6 С.79.впр. 1
|
С.77.впр. 5 С.79.впр. 2
|
Впр 5, с. 79 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Театр Розвиток діалогічного мовлення |
Висловлювати свою думку у діалозі |
С.80.впр. 1
|
С.80.впр. 3
|
С.80.впр. 4
|
С.80.впр. 2 С.80.впр. 4
|
С.80.впр. 1
|
Впр. 5, с. 80 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
43
|
|
Живопис за кордоном та в Україні Розвиток навичок говоріння |
Розповідати про свої захоплення |
С.81.впр. 1 С.82.впр. 3
|
|
С.82.впр. 3 |
С.82.впр. 2 С.82.впр. 3 |
С.82.впр. 2 С.82.впр. 4
|
С.81.впр. 1
|
Впр. 5, с. 82 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
44
|
|
Улюблені картини Розвиток навичок читання |
висловлювати своє ставлення до мистецтва та відомих картин |
|
Revision Prepositions of time During, for |
|
С.83.впр. 1 С.83.впр. 2
|
С.84.впр. 1 С.84.впр. 2
|
С.85.впр. 4
|
Впр. 6, с. 85 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
45
|
|
Виставки Розвиток навичок письма |
висловлювати свої почуття та емоції |
С.87.впр. 4
|
Revision Prepositions o time During, throughout |
С.88.впр. 5
|
С.87.впр. 3
|
С.87.впр. 2
|
С.87.впр. 4
|
Впр. 8, с. 88 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
46
|
|
Музеї
|
|
С.89.впр. 1
|
When As soon as Till / Until |
|
С.89.впр. 2
|
С.89.впр. 3 С.89.впр. 5
|
С.89.впр. 4
|
Впр. 9, с. 90 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Узагальнення з теми |
|
С.91.впр. 2
|
|
|
С.91.впр. 1 С.91.впр. 4
|
С.91.впр. 6
|
С.91.впр. 2
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тема. Країни світу. 12 год |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48
|
|
Столиці. Визначні місця. Географічне положення Введення нових ЛО. Розвиток навичок говоріння |
висловлювати свої врження від визнчних місць різних країн |
|
С.94.впр. 1 С.96.впр. 1
|
Conditional II |
С.94.впр. 1
|
С.94.впр. 2 С.94.впр. 4 С.97.впр. 4
|
С.94.впр. 5
|
С.96.впр. 2
|
Впр. 6, с. 95 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Клімат. Погода. Ландшафт Розвиток граматичних навичок |
Висловвлюватись про клімат та погоду |
|
С.98.впр. 1 С.113.впр. 1
|
Conditional II |
|
С.98.впр. 4 С.112.впр. 1 С.112.впр. 1
|
С.98.впр. 3 С.112.впр. 2
|
С.98.впр. 1 С.98.впр. 3 С.113.впр. 1
|
Впр. 5, с. 98 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Населення Розвиток навичок говоріння |
Розповідати про населення |
|
С.99.впр. 1
|
Modal Verbs
|
|
С.99.впр. 3 С.99.впр. 4 С.114.впр. 4 |
С.99.впр. 2 С.115.впр. 5 |
С.99.впр. 1 С.114.впр. 4
|
Впр. 8, с. 100, Впр. 7, с. 115
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Освіта в США, Британії, Україні. Розвиток діалогічного мовлення |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
С.125.впр. 4 |
Modal Verbs |
С.125.впр. 4 |
С.125.впр. 3 |
С.117.впр. 6 С.117.впр. 7 С.125.впр. 2 |
С.125.впр. 5 |
Впр. 9, с. 129 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Школи в США Розвиток граматичних навичок |
|
С.135.впр. 1 С.138.впр. 2
|
Passive Infinitive |
С.140.впр. 6 |
С.136.впр. 5 С.137.впр. 6 С.139.впр. 3 |
С.135.впр. 2 С.138.впр. 1 |
С.136.впр. 4 С.138.впр. 2 |
Впр. 8, с. 137 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Шкільні правила Розвиток навичок письма |
|
|
С.141.впр. 1 |
Passive Infinitive |
|
С.142.впр. 5 С.142.впр. 6 |
С.141.впр. 2 С.141.впр. 3 |
С.142.впр. 4 |
Впр. 7, с. 142 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Шкільні правила Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу
|
|
Self-assessment |
С.142.впр. 4 |
|
С.144.впр. 4 |
С.143.впр. 1 |
С.143.впр. 1 С.143.впр. 2 |
С.143.впр. 2 |
с 108, 122, 146 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Тема. Професії. Кар’єра. 6 год |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Особиста анкета Введення нових ЛО |
Використовувати знання |
С.148.впр. 4 |
Types of sentences Compound sentence |
|
С.148.впр. 4 |
С.148.впр. 3 С.150.впр. 6
|
С.150.впр. 9 |
Впр. 7, с. 150 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Типи професій Розвиток навичок читання та аудіювання |
висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
С.151.впр. 1 С.151.впр. 2 |
Types of sentences Compound sentence |
|
С.152.впр. 4 С.152.впр. 5 |
С.152.впр. 6 |
С.152.впр. 3 |
Впр. 5, с. 154 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Типи професій Розвиток навичок письма |
С.153.впр. 1
|
Types of sentences Complex sentence |
|
С.153.впр. 2 С.154.впр. 1 |
С.153.впр. 1 С.153.впр. 4 |
С.153.впр. 3 |
Впр. 6, с. 155 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Зроби свій вибір Розвиток граматичних навичок |
Висловлюватись про культуру та традиції англомвної країни |
С.154.впр. 2
|
Types of sentences Complex sentence |
|
С.155.впр. 2 |
С.154.впр. 3 |
С.155.впр. 1 |
Впр. 5, с. 157 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Вибір професій Розвиток навичок читання |
May / might |
|
С.156.впр. 1 С.156.впр. 1
|
С.156.впр. 5
|
С.156.впр. 5
|
Впр. 5, с. 158 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Вибір професій Розвиток навичок говоріння |
порівнювати події, факти, явища |
|
May / might |
С.160.впр. 4
|
С.160.впр. 2
|
С.161.впр. 2
|
С.160.впр. 1 С.162.впр. 2
|
Впр. 5, с. 159 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
63
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу. Тестові завдання |
|
|
|
|
С.165.впр. 1 Level 1 С.165.впр. 1 Level 2
|
С.165.впр. 3 Level 1 С.165.впр. 1 Level 3
|
С.165.впр. 1 Level 1
|
Повторити вивчені ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Сучасні професії Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО Повторити грамтичний матеріал |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
Ким я хочу стати Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Популярні професії Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО Підготуватись до контролю говоріння |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Професія моєї мрії Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
1