Власне календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі за піручником Нерсисян М.А. в загально-освітніх школах
З навантаженням 2,5 години на тиждень. ( ІІ семестр)
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі за підручником Нерсисян М.А,
Піроженко А.О «English» ІІ семестр (2,5 години на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Урок по підруч-нику |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||
|
|
ІІ семестр |
|
Тема 4. |
Громадські місця |
|
|
|
|
||||||
41 |
|
Де краще жити: в місті чи в селі? |
Lesson 1 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі; Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді Підприємливість та фінансова грамотність: демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту Здоров’я та безпека: критично оцінювати вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків; пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;
|
Ex. 1,2 p.96 |
|
Ex. 3,4 p. 97 |
|
Ex. 5 p.97 |
|
Ex.6 p.97 |
||||
42 |
|
Інфраструктура великих міст
|
Lesson 1 |
|
Preposition of Place |
|
Ex. 9 p.99 |
Ex. 10 p.99 |
Ex. 7 p.98 |
Ex. 11 p.99 |
|||||
43 |
|
Рідний дім |
Lesson 2 |
Ex.1-5 p.100-101 |
Quantifiers |
Ex.6 p. 101 |
Ex. 8,9 p. 102 |
Ex.12, 13 p. 103 |
Ex. 11 p.103 |
Ex.14 p.103 |
|||||
44 |
|
Мистецькі громадські місця |
Lesson 3 |
Ex.1-3 p.104-105 |
|
Ex.4,5 p. 105 |
Ex.7-9 p. 106 |
Ex. 9 p. 106
|
|
Ex. 6 p. 106
|
|||||
45 |
|
Фестивалі мистецтв |
Lesson 3 |
|
Determiners |
|
|
Ex. 11,12 p.107 |
Ex. 10 p.107 |
Ex.13 p. 107 |
|||||
46 |
|
Сцена чи екран? |
Lesson 4 |
Ex.1-4 p.108 |
|
Ex.9 p.109
|
Ex. 6 p.109
|
Ex. 5,7, 8 p. 109 |
Ex.10 p.110 |
Ex. 11 p. 110 |
|||||
47 |
|
Непряма мова |
Lesson 4 |
|
Reported speech |
|
|
Ex.8 p.109 |
Ex. 12,13 p. 111 |
Ex. 14p. 111 |
|||||
48 |
|
Мистецтво шопінгу |
Lesson 5 |
Ex. 1-2 p.112 |
|
Ex. 6, 7 p. 113-114 |
|
|
Ex. 4, 5 p.113 |
Ex.3 p.112 |
|||||
49 |
|
З життя шопоголіків
|
Lesson 5 |
|
Reporting Verbs |
|
|
Ex. 9 p.115 |
Ex.8 p.115 |
Ex. 10 p.115 |
|||||
50 |
|
Мистецтво надихає |
Lesson 6 |
Ex. 2 p.116 |
|
Ex. 4,5 p.118 |
Ex. 8 p.118 |
Ex.5 p. 117 |
|
Ex.3 p.116 |
|||||
51 |
|
Мистецтво-терапія |
Lesson 6 |
|
Prepositions |
|
|
Ex. 11 p.119 |
Ex. 9, 10 p.119 |
Ex. 1 p.122-123 |
|||||
52 |
|
Бернард Шоу «Пігмаліон» |
Читаємо в оригіналі |
Ex.1 p.123 |
|
|
|
Ex.2 p.123 |
Ex.3 p.123 |
Ex.1 p.120 |
|||||
53 |
|
Контроль навчальних досягнень з теми |
|
|
|
|
Ex.1 p.121 |
|
|||||||
|
|
|
|
Тема5: Наше здоров’я і проблеми довкілля |
|
|
|
|
|||||||
54 |
|
Здоровий спосіб життя |
Lesson 1 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів;Громадянська відповідальність визначати достовірність інформації Здоров’я та безпека: обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.
|
Ex. 1, 3 p. 125 |
|
Ex. 5, 6 p.126-127 |
Ex. 2 p.125 |
|
|
Ex.4 p.126 |
||||
55 |
|
Чи варто дотримуватись дієт? |
Lesson 1 |
Ex.7 p. 127 |
Quantifiers |
Ex.9 p.128 |
|
Ex. 10 p.128 |
Ex. 8 p.127 |
Ex. 11p.128 |
|||||
56 |
|
Місця громадського харчування |
Lesson 2 |
Ex. 1,2 p.129
|
|
Ex.4 p.130
|
|
Ex.5 p.130 |
|
Ex.3 p.129 |
|||||
57 |
|
Улюблені страви |
Lesson 2 |
|
Passive Voice |
|
Ex. 6, 7 p.131 |
Ex. 9 p. 132 |
Ex. 8 p.132 |
Ex. 10 p.132 |
|||||
58 |
|
Охорона здоров’я |
Lesson 3 |
Ex. 1, 2 p.133
|
|
Ex. 4, 5 p.134-135 |
|
Ex.6 p 135 |
|
Ex. 3 p.135 |
|||||
59 |
|
Сімейні лікарі |
Lesson 3 |
|
Participle Clauses |
|
Ex.7,8 p.135 |
Ex. 9 p. 135 |
Ex. 10 p.136 |
Ex.11 p.136 |
|||||
60 |
|
Сучасні технології в медицині |
Lesson 4 |
Ex. 1,2 p.137 |
|
Ex. 4,5 p.138
|
|
|
|
Ex.3 p.137 |
|||||
61 |
|
За здоровий спосіб життя |
Lesson 4 |
Ex. 6 p.139 |
Nouns with prepositions |
Ex. 6 p. 139 |
|
Ex. 9 p.140 |
Ex. 8 p.140 |
Ex.10 p.140 |
|||||
62 |
|
Світ навколо нас |
Lesson 5 |
Ex.1,3 p. 141 |
|
Ex.4 p. 142 |
|
Ex.2 p.141 |
|
Ex.6 p.143 |
|||||
63 |
|
Екосистема України |
Lesson 5 |
|
Collective nouns
|
|
Ex. 7,8 p. 143 |
Ex. 12 p. 144 Pair Work |
Ex. 10 p.144 |
Ex.13 p .144 |
|||||
64 |
|
Життя в еко-спільноті |
Lesson 6 |
Ex. 1, 2 p.145 |
|
Ex. 3,4 p. 146 |
|
|
|
Ex.5 p.147 |
|||||
65 |
|
Проблеми довкілля |
Lesson 6 |
|
Reporting Verbs |
|
Ex.8,9 p.148 |
Ex.10 p.148 |
Ex.6 p.147 |
Ex.11 p.148 |
|||||
66 |
|
Чарльз Дікенс «Урок англійської....» |
Читаємо в оригіналі |
|
|
Ex.1 p.151 |
|
Ex.2 p.152 |
|
Ex.3 p.152 |
|||||
67 |
|
Контроль навчальних досягнень з теми |
|
|
|
|
Ex.1 p.150 |
Ex.1 p.149 |
|||||||
|
|
|
|
Тема 6: Україна в світі |
|
|
|
|
|||||||
68 |
|
Українська ідентичність |
Lesson 1 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку Громадянська відповідальність формулювати особисті ціннісні пріорітети;Здоров’я та безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях
|
Ex.1,2 p.154 |
|
Ex.4 p.155 |
|
Ex.6 p.156
|
Ex.5 p.156
|
Ex.3 p.154 |
||||
69 |
|
Історія україн-ської мови |
Lesson 1 |
|
Articles Review |
|
Ex.8 p.158 |
Ex.10 p.158 |
Ex. 7p. 157
|
Ex.9 p.158 |
|||||
70 |
|
Політичний устрій |
Lesson 2 |
Ex.1,2 p.159 |
|
Ex. 5 p.160-161 |
|
Ex. 7 p.161
|
Ex. 4 p.160
|
Ex.3 p.159 |
|||||
71 |
|
Безвіз до Європи |
Lesson 2 |
|
Conditionals |
|
|
Ex.8 p.161 |
Ex.9 p.162 |
Ex.10,11 p.162-163 |
|||||
72 |
|
Соціальні проблеми |
Lesson 3 |
Ex.1,2 p.164 |
|
Ex.5, 6 p. 165 |
|
|
Ex.3 p.165 |
Ex.4 p.165 |
|||||
73 |
|
Причини емі-грації з України |
Lesson 3 |
|
Conditional clauses |
|
|
Ex.11 p.168 |
Ex.8 p.167 Ex.9 p.167 |
Ex.10,12 p.168 |
|||||
74 |
|
Правосуддя в Україні |
Lesson 4 |
Ex.1,2 p.169
|
|
Ex.5 p.170 |
|
Ex.4 p.170 |
Ex.6,7 p.170-171 |
Ex.3 p.169 |
|||||
75 |
|
Права та обов’язки |
Lesson 4 |
|
Question tags |
|
Ex.11 p.172 |
Ex.12 p.172 |
Ex.8,9 p.172 |
Ex.10 p.172 |
|||||
76 |
|
Міжнародні організації |
Lesson 5 |
Ex.1 p.174 |
|
Ex.1 p.174 |
|
p.174 Ex.5 p.175 |
|
|
|||||
77 |
|
Діяльність ОБСЄ |
Lesson 5 |
|
Inversion |
|
Ex.9,10 p.176 |
Ex.14,15 p.178 |
Ex.11p.177 Ex.13 p.178 |
Ex.12 p.178 |
|||||
78 |
|
Фредирік Браун «Sentry» |
Читаємо в оригіналі |
|
|
Ex.1 p.181 |
|
Ex.3 p.182 |
Ex.2 p.182 |
Ex.1 p.179 |
|||||
79 |
|
Контроль навчальних досягнень з теми |
|
|
|
|
|
Ex.1 p.180 |
Повторити ЛО |
||||||
80 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Ex16 p.178 |
||||||
81 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повтор. грам |
||||||
82 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Підготувати повідомлення |
||||||||
83 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Ex.2 p.183 |
||||||
84 |
|
Розглядаємо завдання ЗНО |
|
|
|
Ex.1 p.183 |
|
|
Ex.3 p.184 |
Ex.4 p.184 |
|||||
85 |
|
Розглядаємо завдання ЗНО |
|
Ex.7 p.185 |
Ex. 5,6 p.184 |
|
|
Ex.8 p.185 |
|
Ex.9 p.185 |
|||||
86 |
|
Підсумковий урок.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||