Календарне планування з англійської мови 11 клас

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови 11 клас за підручником Карпюк на І семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування уроків англійської мови в 11 класі

(2 години на тиждень )

 I семестр

 № та дата уроку

Підтема

 

Мовленнєві зразки

 Лексичний матеріал

 

Граматичний матеріал

Читання

Аудіюва-ння

Говоріння

Письмо

 

Домашнє завдання

Приміт-ка

  І семестр

 

Повторення

1

З поверненням до школи. Розвиток навичок читання

 

 

 

Впр. 4, с. 4,

впр. 5,

с. 6-8

 

 

Впр. 2, 3, 4b, с. 4-6

 

Впр. 5, с. 6, прочитати і перекласти

 

 

 

Будучи студентом

2

 

Вивчення англійської мови. Англійська мова - мова міжнарод­ного спілкування.  Розвиток навичок лексики та читання.

Learning English requires ...

 

 

Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future)

Впр. 1-4,

с. 9-11,

впр. 6, с. 12

Впр. 1, с. 4

 

Впр. 5,

с. 11

Впр. 7,

с. 12 вставити слова

 

3

Порівняння англійської та української мов. Словники . Розвиток навичок аудіювання

Both English and Ukrainian belong to the ...

 

 

 

Впр. 2-4,

с. 16-18

 

Впр. 6,

с. 18-19

Впр. 1,

с. 16

Впр. 3,

с. 17, перекласти

 

4

Учнівська автономія у вивченні іноземних мов. Розвиток навичок граматики

If you take responsibility for your own learning you’ll...

 

resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility (for)

Умовні речення 1 типу

Впр. 2, 3,

с. 20-23

Впр. 1,

с. 20

 

Впр. 4,

с. 23, виконати

 

5

Підготовка до іспитів

Складання іспитів

Оцінювання.  Вдосконалення навичок говоріння

You should turn your phone off when you study.

Do you think you managed to do enough to pass?

 

assessment, distrac­tion, superstition, lo boost, to cheat

 

Впр. 2а,

с. 29,

 впр. 3,

с. 30

Впр. 1а,

с. 31

 

Впр. 4,

с. 30

Впр. 1, 2b,

с. 29

Впр. 1-4,

с. 31-32

 

Впр. 2,

с. 29

Впр. 2,

с. 34

Впр. 4,

с. 32 розповісти про шк. іспити

 

 

6

Міжнародні іспити. Способи конспектування. Написання резюме . Вдосконалення навичок письма.

 

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

 

Впр. 1,

с. 33,

впр. 4а,

с. 35-36

 

Впр. 2, 3а, 3с,

с. 34-35,

впр. 4b,

с. 36

 

Впр. 6,

с. 38, написати резюме

 

7

Систематизація знань з теми Будучи студентом

 

flow chart, clustering, listing

 

Впр. 1,

с. 39,

впр. 4, с. 40

 

Впр. 2,

с. 39-40

Впр. 3,

с. 40

Впр. 5,

с. 40 написати резюме до статті

 

8

Узагальнення знань з теми Будучи студентом.

 

Впр. 1, с. 41

Впр. 2, с. 41

Впр. 4,

с. 42-43

Впр. 3,

с. 42

 

 

Повторити умовні речення 1 і 2 типу, с. 283

 

 

Прийми правильне рішення

9

Огляд майбутніх перспектив випускників школи.

Участь молоді в екологічних та соціальних проектах

Розвиток навичок читання та лексики

They can choose from a wide range of activities. I'm going to...

 

Perfect Continuous Aspect (Revision)

Впр. 2-4,

с. 44-47

Текст «Fill That Gap»

с. 44-46

 

Впр. 1,

с. 44,

впр. 6,

с. 47

Впр. 5,

с. 47

Впр. 8,

с. 48, написати

 

10

Професійні уміння і здібності людини.

Вимоги працедавців Розвиток навичок аудіювання та граматики

He started work as an assistant of...

Work or job possibility, occasion or opportunity

Continuous vs Perfect Continuous

Впр. 9а,

с. 49-50,

Vocabulary Point,

с. 51, 52

 

Впр. 7,

с. 48

Впр. 9b,

с. 50

Впр. 2, 3,

с. 52, виконати

 

11

Вибір майбутньої професії. Навчання за кордоном Вдосконалення навичок граматики

I’ve been working here for...

diversity, freedom, it graduate, liberty, Mon-treal

Continuous vs Perfect Continuous

Grammar Point,

с. 53, 54,

впр. 4, с. 55

 

 

Впр. 1, 2,

с. 53

Написати про пере-ваги та труднощі навчання за кордоном

 

12

Працевлаштування. Служби працевлаштування

Вдосконалення навичок говоріння

There’s no doubt that should become a doctor.

 

authorities, an enterprise, legislation,

to assist

 

Впр. 5,

с. 59

 

Впр. 1-4,

с. 58

 

Впр. 5,

с. 59 Проблеми працевла-штування в Україні

 

13

Проблема першого робочого місця

Навчання після школи Написання заяви, листа, резюме

Вдосконалення навичок письма

 

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

 

Впр. 3, 4,

с. 60-63

 

Впр. 5, 6,

с. 63

Впр. 2,

с. 60

Впр. 7,

с. 64, дати відповіді на питання

 

14

Систематизація знань з теми Прийми правильне рішення

 

 

 

Впр. 1,

с. 66,

впр. 3, 4, 5а, с. 67-69

 

Впр. 4,

с. 68,

впр. 5, 6,

с. 70

впр. 2,

с. 66

Впр. 7,

с. 70

написати резюме

 

15

Узагальнення знань з теми Прийми правильне рішення

 

Впр. 2, с. 71

Впр. 1, с. 71

Впр. 4,

с. 72-73

Впр. 3,

с. 72

 

 

Написати твір-мініа-тюру «Моя майбутня професія»

 

 

Сімейні стосунки

16

Сімя. Стосунки з батьками. Розвиток навичок  читання та лексики

Maybe ho took on the values of his parents. If I were... I would...

an adolescent, to assault, to blame, to esca-pe, to interfere,

to obey

3rd Conditional

Впр. 2, 3,

с. 75-77

Тексти «Teen Terror»,

с. 75, «George’s Story», с. 77

Впр. 1,

с. 74,

впр. 4, 5,

с. 77

 

Впр. 3,

с. 77, виконати

 

17

Проблема батьків і дітей. Конфлікти в сімї та шляхи їх подолання. Розвиток навичок аудіювання та діалогічного мовлення

Many conflicts are caused by... It has been greatly exaggerated.

If I had had time, I would have done...

 

3rd Conditional

Впр. 7,

с. 78

Grammar Point, с. 80,

впр. 1, 2,

с. 80-81

 

Впр. 6,

с. 78

Впр. 1,

с. 79

Впр. 3, 4, с. 81

Впр. 2,

с. 79

виконати, вивчити правила

 

18

 

Психологи про сімейні стосунки між підлітка­ми і батьками Розвиток навичок говоріння

She introduced a new approach to ...

We have a responsi­bility to look after... It is important to take care of...

a communi-ty, a generation, іnnocence, a madman

 

Впр. 3, с. 83,

впр. 7, с. 85

Впр. 3,

с. 86-87

Впр. 4, 5,

с. 84

Впр. 1, 2,

с. 83

Впр. 1, 2,

с. 86,

впр. 4,

с. 87

Впр. 6,

с. 84

Впр. 7,

с. 85

Впр. 6,

с. 88 підготувати розповідь про свою сімю

 

19

Дружна сім’я - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині

Робота над проектом «Три генерації» Розвиток навичок письма

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

3rd Conditional

Впр. 1,

с. 89

 

Впр. 4,

с. 91

Впр. 2, 5, с. 90-91

Впр. 3, 6,

с. 90-91 Написати твір-мініатюру «Ідеальна сімя»

 

20

Систематизація знань з теми Сімейні стосунки

 

 

 

Writing Point, с. 94, впр. 1, 2,

с. 95, 96

 

Впр. 3, 4,

с. 97

Впр. 5,

с. 97

Впр. 6,

с. 97-98., прочитати і перекласти

 

21

Узагальнення знань з теми Сімейні стосунки

 

Впр. 1, с. 99

Впр. 2, с. 99

Впр. 4,

с. 100

Впр. 3,

с. 100

 

 

Впр. 2,

с. 102-104, дати відповіді на питання

 

 

Харчування

22

Система громадського харчування

Типи закладів харчування та критерії їх оцінки

Розвиток навичок лексики, читання

It has been developing rapidly. ... is at your service.

Goulash is made with beef and vegetables.

a fixed price, a quallty, abundant, customary, distinctive

food, dish or meal?

Reported Speech (Revision), 2nd Conditionals

Впр. 2,

с. 102-104, впр. 3, с. 105

Впр. 5, 6,

с. 106, Vocabulary Point, с. 107

Текст «Eating out in Kyiv», с. 102-104

Впр. 1,

с. 102,

впр. 3,

с. 105

Впр. 4, 5b,

с. 105-106

впр. 1, 2, с. 107

впр. 2,

с. 102-104 Переказувати текст

 

 

23

Відвідування кафе , ресторану

Меню. Замовлення страв

Розвиток навичок аудіювання та граматики

Have you made a reservation?

I’ve booked a table for 8 o’clock.

They’ve got a few specials on the menu this evening. I’d rather have...

a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisti­cated, undercooked

a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand

Reported Speech (Revision)

Reported Speech (Revision)

Впр. 4а,

с. 113

Впр. 3,

с. 115

Впр. 2, 3,

с. 111-112

Впр. 1,

с. 111

Впр. 1, 2,

с. 114,

впр. 4,

с. 116

 

Впр. 5,

с. 116 написати меню

 

 

24

Зарубіжна кухня

Веге­таріанство. Здоровий спосіб харчування. Написання відгуку     Вдосконалення навичок говоріння та письма        

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

 

Впр. 1, 3,

с. 117-118

Впр. 7а,

с. 120-121

Writing Point, с. 123

 

Впр. 5, 6,

с. 119-120

Впр. 8,

с. 122

Впр. 2,

с. 118

Впр. 7b,

с. 122

Впр. 1,

с. 123 виконати

 

25

Систематизація знань з теми Харчування

 

 

 

 

 

 

 

Написати рецепт української кухні

 

26

Узагальнення знань з теми  Харчування

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контрольної роботи

 

27

Контроль з аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контрольної роботи

 

28

Контроль з читання

 

 

 

Впр. 2b,

с. 125

 

Впр. 3, 4

с. 125-127

 

Підготуватися до контрольної роботи

 

29

Контроль з говоріння

 

Впр. 1,

с. 129

 

 

Впр. 3,

с. 129

 

Впр. 1,

с. 129

Підготуватися до контрольної роботи

 

30

Контроль з письма

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контрольної роботи

 

31

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

Дати відповіді на запитання

 

32

Узагальнення знань за І семестр.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Календарно-тематичне  планування уроків англійської мови в 11 класі

(3,5 години на тиждень – 122 години на рік) за підручником О. Карпюк.

II семестр

Дата

Підтема

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

Примітка

Це твоя планета

 

59

 

Людина і довкілля.

 

ст.135

 

Впр.3

ст.133

Впр.1ст.132

аудіододаток

Впр.2 ст.133

Впр.1- b ст.136

Впр.4 ст.137

 

60

 

Вплив діяльності людини на довкілля.

 

ст. 139

Впр.3 ст.140

Впр.6-b

ст. 137

 

впр.5-6- а

ст. 137

 

ст.137

таблиця

 

Впр.4 ст.141

 

61

 

Проблеми екології.

Пасивний стан

Впр.1-3 ст.142

ст. 140-141

 

Збірник1

 

Впр.4 ст.143

 

Впр.5 ст. 143

ст. 143 вивчити

 

 

62

 

Довкілля.

Складові частини.

Інфінітив

ст. 143

Ст. 144

Впр.2

ст.144

 

Впр. 3 ст.144

 Впр.4

ст.145

Впр.1 ст.144

Скласти

mind-map

Впр.5 ст.145

 

 

 

63

 

Шляхи вирішення екологічних

проблем.

Інфінітив

 

Ст. 146

Впр.3

ст.148

 

Впр.2

ст.146

 

 

Впр.2

ст.146

драматизація

Впр.3 ст.148

письмово

 

Впр.4 ст.149

 

 

 

64

 

Молодь захищає довкілля.

Пасивний стан

 

Впр.2

ст.151

 

Впр 3-4 ст. 152

 

 

Впр.4-b ст.153

 

Впр.1 ст.151

 

Впр 5, ст.153

.

 

 

 

65

 

Проектна робота

ЕКО акції.

Пасивний стан

 

 

Впр 6,

ст.154

 

Збірник

ГМО- продукти

за чи проти

обговорення

Впр 6 (2)

 ст.154

 

Оформити постер

 

 

 

66

 

Твій вклад в захист довкілля.

Ессе.

 

Ст.155-156

 

Впр 1,

ст.155

 

 

Впр 4 ст.156

 

Впр 4 ст 156

 

Впр 5, a-b

 ст 157

 

 

 

 

67

 

Твоя особиста думка щодо проблем довкілля.

Види ессе.

 

Ст.157

 

Впр 6,

ст.157

Збірник

Впр 7, ст.158

 

Впр 5-с, ст.157

Впр 7-b, ст.159

 

Впр 8,ст.160

 

 

 

68

 

Написання ессе

 

 

 

 

 

 

 

 

69

 

Позакласне читання.

Наслідки діяльності людини.

Аналіз часових форм дієслів

Лексика за  текстом читання

 

Текст за

вибором учителя

 

Переказ фрагментів тексту

 

 

Екологія мого регіону

(написати 180-200 слів)

 

 

 

 

70

 

Екологія твого регіону.

Пасивний стан

систематизація

часових

форм

 

Узагальнен-

ня

лексики теми

 

 

Збірник

Екологія мого регіону.

Презентація творчих робіт

Тестові завдання

 

 

Екологія мого міста (села)

(підготувати листівку)

 

71

 

Екологія мого міста (села)

 

Впр 2 ст.161

Впр 1 ст.161

Впр 4, ст.163

Впр 3, ст.162

 

Зміни клімату.

Переказ

Впр 1, ст.161

Зміни клімату

(написати 180-200 слів).

 

 

 

72

 

Повторення.

Тест.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поговоримо про мистецтво

 

 

 

 

73

 

Види

мистецтва.

 

Впр 2 ст.165

Ст. 168

Впр 4

ст. 165

 

 

Впр 4

ст. 165

аудіододаток

Впр .2-3 ст.165

 

Впр .1,ст.165

(відповіді)

Впр .5, ст.168

 

 

 

74

 

Опис творів живопису.

 

 

 

 

Впр 8,

ст. 169

 

 

Впр 6-7,ст.169

Впр 10 ст.170

Впр 9, ст.170

 

Описати твір живопису.

 

 

74

 

Мистецтво в житті людини

 

Впр 1

ст.171

Впр 4, ст.172

Впр 2

ст.171

 

Описати твір живопису.

Впр. 3

ст.172

Впр 5 ст.172

 

 

 

75

 

Видатні англійські

митці.

Дієприкметн.

Впр 1, ст.173

Впр 3ст.174

 

Впр 2

ст.173

 

 

Впр 4-5,

 ст.174-175

ст. 173 вивчити

Впр 7, ст.175

 

 

 

76

 

Улюблений фільм

Дієприкметн.

Впр 6

ст.175

ст.173

ст.178

Впр 1,

ст. 176

Впр 2-3,

ст. 176

Впр 5, ст.178

 

 

Впр 4, ст.177

 

 

 

77

 

Після вистави

Дієприкметн.

ст.181

Вп. 2

ст.180

 

Впр 6, ст.179

 

Впр 7, ст.179

 

Впр 1, ст. 180

 

Впр. 2, ст.180

Драматизація в парах

 

 

 

78

 

Теaтральні програми та афіші.

Антоніми

 

ст. 181

 

Впр 3-b

ст.182-183

 

Впр 3-b

ст.182-183

Впр 3-а

ст.181

Оформити афішу шкільної

вистави

 

 

 

79

 

Видатні українські

митці.

 

Впр 4, ст.184

 

Впр. 1,

ст. 186

 

Збірник

Впр. 5, ст.185

 

Впр. 1,

ст. 186

 

Впр. 3, ст. 187

 

 

 

80

 

Жанри мистецтва

 

 

 

 

 

 

 

 

81

 

Кіномистецтво

 

 

Впр. 4, ст. 188

 

 

Впр. 5, ст. 189

Впр. 7, ст. 190

Впр. 8,ст. 191

Впр. 4, ст.189

(письмові відповіді)

Впр. 6,ст. 189

(драматизація в парах)

 

 

 

82

 

Проектна робота.Роль мистецтва в сучасному суспільстві.

Wh-questions.

Використання

лексики теми

 

Впр. 9 (1),

ст. 191

 

 

Впр. 9 (6-7),

ст. 192

 

Впр. 9 (3-5),

ст. 192

 

Впр. 1-2 ст. 193

Підготувати тези

 

83

 

Рецензія на улюблений фільм.

 

ст. 195

 

Впр.3,

ст.194

 

 

Впр.4-, b

ст.195

 

Впр. 4-а,

ст. 194 (письмово)

Впр.5, ст.195

 

 

 

84

 

Кінонагороди.

 

Впр.2, ст.196

 

Впр.1, ст.196

 

Впр.4, ст.197

 

Впр.3, ст.197

 

Кіно премія «Оскар»

Впр.2, ст.196

(письмово)

Молодіжне кіно.

(Знайти інформацію)

 

85

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

Молодь в центрі уваги.

 

 

 

86

 

Молодь та суспільство

Часи групи Simple

Ст. 199

Впр.2,ст.201

 

Впр.2,

ст. 199

 

Впр.2,

ст. 199

 

Впр.1ст. 199

 

Впр.2-b,

ст. 201

 

Впр.2,ст. 199

переказ

 

 

87

 

Проблема СНІД в Україні

Часи групи

Continuous

Word file

ст. 202

 

Впр.3,

ст. 202

Впр.5,

ст. 203

Збірник

Впр.6,ст. 204

 

Впр.4,ст. 203

 

Впр.7, ст. 205

 

 

 

88

 

Працевлашту-

вання молоді.

Неособові форми дієслова

Впр.1, ст. 208

 

Словотворен.

антоніми

Впр.1, ст. 206

 

Впр.2,

ст. 208

Впр.1,

ст. 209

 

Впр.4,ст. 207

Впр.4,ст. 209

 

 

Впр.3, ст. 207

Впр.3, ст. 209

 

 

Впр.5,ст. 209

 

 

 

89

 

Емоції

Часи групи

Perfect

Впр.2- b,

 ст. 211

Впр.2-a, ст. 210

Впр.3,ст.211

Впр.1,ст. 210.

Впр.2- b, ст. 211

Впр.3- b,

ст. 111

 

 

90

 

Уміння керувати емоціями

Неособові форми дієслова

 

Word file

ст. 212

Впр.4-а,

 ст. 212

 

Впр.6,

 ст. 214

 

Впр.5, ст. 212

Впр.4-с,

 ст. 213

Впр.4- b,

ст. 213

 

Емоції людини

(Скласти таблицю)

 

 

91

 

Проблеми молоді.

 

Інфінітив vs герундій2

Word file

ст. 215

Впр.4,

 ст. 217

 

Збірник

Впр.2, ст. 215

Впр.3, ст. 217

 

Впр.2,

ст.215-216

(письмово)

Впр.4, ст. 217

 

 

 

92

 

Психологічна допомога молоді

 

 

 

 

 

 

 

 

93

 

Допомога молоді з боку влади

Словотворення

Word file

ст. 221

Впр.4,

 ст. 221

 

 

Впр.3, ст. 220

 

Впр.2, ст.220

 

Впр.5, ст.223

 

 

 

94

 

Молодіжні організації та громади

Питальні речення.

Useful phrases

ст. 225

Впр.6,

 ст. 224

 

Збірник

Впр.6-7,ст. 224

 

Поставити питання до окремих речень

Впр.8, ст. 225

 

 

 

95

 

Груповий проект Здоровий спосіб життя.

Пасивний стан

Ст 226-227

Впр.9,

 ст. 226

 

 

 

Оформлення постеру

Палити.

За чи проти.

 

 

 

 

96

 

Позакласне читання.

Молодіжна культура

 

 

Тексти за вибором учителя

 

 

Палити.

За чи проти.

Обговорення.

Презентація постерів.

 

ст.228 вивчити

Впр.1, ст. 228

Заповнити таблицю

 

 

 

 

97

 

Участь молоді в соціальних проектах

Ессе. Проблеми та рішення

Умовні речення

Useful phrases

ст. 231

Впр.3

ст. 229

 

Збірник

Впр.4ст. 231

 

Впр.4, ст. 231

(заповнити таблицю)

 

Впр.5, ст. 231

 

 

 

98

 

Молодіжні організації

Інфінітив vs герундій

Впр.1, ст.232

 

Впр.4, ст.233

Впр.3,ст.233

 

Скаути

Переказ

Впр.2, ст. 232

 

Впр.4, ст.133

переказ

 

 

99

 

Молодіжні організації

 

 

 

 

 

 

 

 

100

 

Повторення.

Тест.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Людина та суспільство

 

 

101

 

Україна-незалежна держава.

 

ст. 237

Word file

ст. 239

Впр.2,

ст. 137

 

Впр.2,

ст. 137

 

Впр.4, ст. 240

 

Впр3, ст. 239

 

Впр 5, ст. 240

 

 

 

102

 

Політична система в Британії

Повторити типи питань.

(для інтерв’ю)

Policyvs politics

Joinvs unite

Впр.8,

ст. 242

 

 

Впр6-7, ст. 241

Впр.2, ст. 242

Впр.2, ст. 242

(питання для інтерв’ю)

 

Впр.1, ст. 243

Впр.8, ст. 242

переказ

 

 

 

103

 

Політична система США

 

 

 

 

 

 

 

 

104

 

Декларація про державний суверенітет України.

Неособові форми дієслова

Впр1, ст. 246

 

Словотворення

Синоніми

Впр.3-4,

 ст. 245

Впр.2,

ст. 244

 

Збірник

Декларація про державний суверенітет України.

Переказ

Впр.2, ст. 246

 

Впр.3-4, ст. 247

 

 

 

105

 

Міжнародні організації:  ЄС

Неособові форми дієслова

 

Word file

ст. 248

 

 

Впр.2-3,

ст. 248

 

Впр.1,

ст. 248

 

Впр.2-b,

 ст. 248

таблиця

Україна та Рада Європи.

Усне повідомлення.

 

106

 

Конституція — Основний закон країни.

Неособові форми дієслова

 

Word file

ст. 251

 

Впр.2,

 ст. 251

 

Впр.5,

ст. 250

 Впр.4, ст. 249

Україна та Рада Європи.

Впр.1,

 ст. 251

(пісьмово)

Впр.3-а, ст. 252

 

 

 

107

 

Міжнародні організації: ООН.

Типи питань

ст. 254

 

Впр.4,

ст. 254

 

 

Впр.4, ст. 254

Інсценувати

інтерв’ю.

Робота в парах

Впр.3-b, ст. 253

(пісьмово)

Знайти інформацію про

міжнародні організації: 

 

108

 

Міжнародні організації: 

UNESCO

 

 

 

 

 

Збірник

Міжнародні організації: 

UNESCO

Презентація інформації

Впр.3-b, ст.253

(письмово)

 

 

109

 

Міжнародні організації: 

UNISEF.

 

 

 

 

 

 

Вибори Президента

України 2010

 

110

 

Вибори на Україні.

 

Герундій

ст. 255

 

Впр.1,

 ст. 255

 

 

Впр.3, ст. 256

Робота в парах та групах

Впр.2, ст. 256

 

Впр 4, ст. 256

 

 

 

111

 

Україна та демократія.

 

 

Впр.7-b,

 ст. 260

 

Впр.6-а,

 ст. 258

 

 

Впр.5, ст. 258

 

Впр.6-b,

ст. 258

 

Впр.7-c, ст.261

 

 

 

112

 

Семінар.

Людина та суспільство

Ст.  262

Useful tips

 

 

Впр.8,

 ст. 261

 

 

Впр.8,

 ст. 261

Груповий проект

 

Впр.1, ст. 263

Вивчити

Впр.7-а, ст. 260 переказ

 

 

 

 

113

 

Громадянство України.

Статті. Класифікація та структура.

 

ст. 266

 

Впр.2,

 ст. 263

Впр.3,

 ст. 264

 

Збірник

Впр.7-а,

 ст. 260 Переказ

Впр.3,

 ст. 264

Впр.4, ст. 265

Впр.5,ст. 266

 

Впр.6, ст. 266

 

 

 

114

 

Громадянство України. Статті. Класифікація та структура.

Повторити граматичні часи

Повторити лексику

(тем 5,6,7,8)

 

 

 

 

 

Відомі українські політики.

.

 

115

 

Державний устрій України

 

Неособові

форми дієслів

Впр.1,

 ст. 267

 

Впр.4,

 ст. 269

 

Впр.3,

 ст. 268

 

Міжнародна політика

України

Впр.2, ст. 268

 

Впр. 4, ст. 269

переказ

 

 

116

 

Повторення.

Тест.

 

 

 

 

 

 

Підг до к/р

 

117

 

Контроль  аудіювання.

 

 

 

 

 

 

Підг до к/р

 

118

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

Підг до к/р

 

119

 

Контроль  читання

 

 

 

 

 

 

Підг до к/р

 

120

 

Контроль  говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

121

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

122

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Shtykh Oksana
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Дякую за дуже змістовний матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кошовий Сергій Васильович
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
11573
Оцінка розробки
4.7 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку