Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі (2 години на тиждень ) I семестр |
||||||||||||
№ та дата уроку |
Підтема |
Мовленнєві зразки |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіюва-ння |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Приміт-ка |
||
І семестр |
|
|||||||||||
Повторення |
||||||||||||
1 |
З поверненням до школи. Розвиток навичок читання |
|
|
|
Впр. 4, с. 4, впр. 5, с. 6-8
|
|
Впр. 2, 3, 4b, с. 4-6 |
|
Впр. 5, с. 6, прочитати і перекласти
|
|
||
Будучи студентом |
||||||||||||
2
|
Вивчення англійської мови. Англійська мова - мова міжнародного спілкування. Розвиток навичок лексики та читання. |
Learning English requires ...
|
|
Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future) |
Впр. 1-4, с. 9-11, впр. 6, с. 12 |
Впр. 1, с. 4 |
|
Впр. 5, с. 11 |
Впр. 7, с. 12 вставити слова |
|
||
3 |
Порівняння англійської та української мов. Словники . Розвиток навичок аудіювання |
Both English and Ukrainian belong to the ...
|
|
|
Впр. 2-4, с. 16-18 |
|
Впр. 6, с. 18-19 |
Впр. 1, с. 16 |
Впр. 3, с. 17, перекласти |
|
||
4 |
Учнівська автономія у вивченні іноземних мов. Розвиток навичок граматики |
If you take responsibility for your own learning you’ll...
|
resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility (for) Умовні речення 1 типу Впр. 2, 3, с. 20-23 |
Впр. 1, с. 20 |
|
Впр. 4, с. 23, виконати |
|
|||||
5 |
Підготовка до іспитів Складання іспитів Оцінювання. Вдосконалення навичок говоріння |
You should turn your phone off when you study. Do you think you managed to do enough to pass?
|
assessment, distraction, superstition, lo boost, to cheat |
|
Впр. 2а, с. 29, впр. 3, с. 30 Впр. 1а, с. 31
|
Впр. 4, с. 30 |
Впр. 1, 2b, с. 29 Впр. 1-4, с. 31-32
|
Впр. 2, с. 29 Впр. 2, с. 34 |
Впр. 4, с. 32 розповісти про шк. іспити
|
|
||
6 |
Міжнародні іспити. Способи конспектування. Написання резюме . Вдосконалення навичок письма.
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
|
Впр. 1, с. 33, впр. 4а, с. 35-36 |
|
Впр. 2, 3а, 3с, с. 34-35, впр. 4b, с. 36 |
|
Впр. 6, с. 38, написати резюме |
|
||
7 |
Систематизація знань з теми Будучи студентом |
|
flow chart, clustering, listing |
|
Впр. 1, с. 39, впр. 4, с. 40 |
|
Впр. 2, с. 39-40 |
Впр. 3, с. 40 |
Впр. 5, с. 40 написати резюме до статті |
|
||
8 |
Узагальнення знань з теми Будучи студентом. |
|
Впр. 1, с. 41 |
Впр. 2, с. 41 |
Впр. 4, с. 42-43 |
Впр. 3, с. 42 |
|
|
Повторити умовні речення 1 і 2 типу, с. 283 |
|
||
Прийми правильне рішення |
||||||||||||
9 |
Огляд майбутніх перспектив випускників школи. Участь молоді в екологічних та соціальних проектах Розвиток навичок читання та лексики |
They can choose from a wide range of activities. I'm going to... |
|
Perfect Continuous Aspect (Revision) |
Впр. 2-4, с. 44-47 |
Текст «Fill That Gap» с. 44-46
|
Впр. 1, с. 44, впр. 6, с. 47 |
Впр. 5, с. 47 |
Впр. 8, с. 48, написати |
|
||
10 |
Професійні уміння і здібності людини. Вимоги працедавців Розвиток навичок аудіювання та граматики |
He started work as an assistant of... |
Work or job possibility, occasion or opportunity |
Continuous vs Perfect Continuous |
Впр. 9а, с. 49-50, Vocabulary Point, с. 51, 52 |
|
Впр. 7, с. 48 |
Впр. 9b, с. 50 |
Впр. 2, 3, с. 52, виконати |
|
||
11 |
Вибір майбутньої професії. Навчання за кордоном Вдосконалення навичок граматики |
I’ve been working here for... |
diversity, freedom, it graduate, liberty, Mon-treal |
Continuous vs Perfect Continuous |
Grammar Point, с. 53, 54, впр. 4, с. 55 |
|
|
Впр. 1, 2, с. 53 |
Написати про пере-ваги та труднощі навчання за кордоном |
|
||
12 |
Працевлаштування. Служби працевлаштування Вдосконалення навичок говоріння |
There’s no doubt that should become a doctor.
|
authorities, an enterprise, legislation, to assist |
|
Впр. 5, с. 59 |
|
Впр. 1-4, с. 58 |
|
Впр. 5, с. 59 Проблеми працевла-штування в Україні |
|
||
13 |
Проблема першого робочого місця Навчання після школи Написання заяви, листа, резюме Вдосконалення навичок письма
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
|
Впр. 3, 4, с. 60-63 |
|
Впр. 5, 6, с. 63 |
Впр. 2, с. 60 |
Впр. 7, с. 64, дати відповіді на питання |
|
||
14 |
Систематизація знань з теми Прийми правильне рішення |
|
|
|
Впр. 1, с. 66, впр. 3, 4, 5а, с. 67-69 |
|
Впр. 4, с. 68, впр. 5, 6, с. 70 |
впр. 2, с. 66 |
Впр. 7, с. 70 написати резюме |
|
||
15 |
Узагальнення знань з теми Прийми правильне рішення |
|
Впр. 2, с. 71 |
Впр. 1, с. 71 |
Впр. 4, с. 72-73 |
Впр. 3, с. 72 |
|
|
Написати твір-мініа-тюру «Моя майбутня професія» |
|
||
Сімейні стосунки |
||||||||||||
16 |
Сім’я. Стосунки з батьками. Розвиток навичок читання та лексики |
Maybe ho took on the values of his parents. If I were... I would... |
an adolescent, to assault, to blame, to esca-pe, to interfere, to obey |
3rd Conditional |
Впр. 2, 3, с. 75-77 |
Тексти «Teen Terror», с. 75, «George’s Story», с. 77 |
Впр. 1, с. 74, впр. 4, 5, с. 77 |
|
Впр. 3, с. 77, виконати |
|
||
17 |
Проблема батьків і дітей. Конфлікти в сім’ї та шляхи їх подолання. Розвиток навичок аудіювання та діалогічного мовлення |
Many conflicts are caused by... It has been greatly exaggerated. If I had had time, I would have done... |
|
3rd Conditional |
Впр. 7, с. 78 Grammar Point, с. 80, впр. 1, 2, с. 80-81 |
|
Впр. 6, с. 78 |
Впр. 1, с. 79 Впр. 3, 4, с. 81 |
Впр. 2, с. 79 виконати, вивчити правила |
|
||
18
|
Психологи про сімейні стосунки між підлітками і батьками Розвиток навичок говоріння |
She introduced a new approach to ... We have a responsibility to look after... It is important to take care of... |
a communi-ty, a generation, іnnocence, a madman |
|
Впр. 3, с. 83, впр. 7, с. 85 Впр. 3, с. 86-87 |
Впр. 4, 5, с. 84 |
Впр. 1, 2, с. 83 Впр. 1, 2, с. 86, впр. 4, с. 87 |
Впр. 6, с. 84 |
Впр. 7, с. 85 Впр. 6, с. 88 підготувати розповідь про свою сім’ю |
|
||
19 |
Дружна сім’я - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині Робота над проектом «Три генерації» Розвиток навичок письма |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
3rd Conditional |
Впр. 1, с. 89 |
|
Впр. 4, с. 91 |
Впр. 2, 5, с. 90-91 |
Впр. 3, 6, с. 90-91 Написати твір-мініатюру «Ідеальна сім’я» |
|
||
20 |
Систематизація знань з теми Сімейні стосунки |
|
|
|
Writing Point, с. 94, впр. 1, 2, с. 95, 96 |
|
Впр. 3, 4, с. 97 |
Впр. 5, с. 97 |
Впр. 6, с. 97-98., прочитати і перекласти |
|
||
21 |
Узагальнення знань з теми Сімейні стосунки |
|
Впр. 1, с. 99 |
Впр. 2, с. 99 |
Впр. 4, с. 100 |
Впр. 3, с. 100 |
|
|
Впр. 2, с. 102-104, дати відповіді на питання |
|
||
Харчування |
||||||||||||
22 |
Система громадського харчування Типи закладів харчування та критерії їх оцінки Розвиток навичок лексики, читання |
It has been developing rapidly. ... is at your service. Goulash is made with beef and vegetables. |
a fixed price, a quallty, abundant, customary, distinctive food, dish or meal? |
Reported Speech (Revision), 2nd Conditionals |
Впр. 2, с. 102-104, впр. 3, с. 105 Впр. 5, 6, с. 106, Vocabulary Point, с. 107 |
Текст «Eating out in Kyiv», с. 102-104 |
Впр. 1, с. 102, впр. 3, с. 105 Впр. 4, 5b, с. 105-106 |
впр. 1, 2, с. 107 |
впр. 2, с. 102-104 Переказувати текст
|
|
||
23 |
Відвідування кафе , ресторану Меню. Замовлення страв Розвиток навичок аудіювання та граматики |
Have you made a reservation? I’ve booked a table for 8 o’clock. They’ve got a few specials on the menu this evening. I’d rather have... |
a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand |
Reported Speech (Revision) Reported Speech (Revision) |
Впр. 4а, с. 113 Впр. 3, с. 115 |
Впр. 2, 3, с. 111-112 |
Впр. 1, с. 111 Впр. 1, 2, с. 114, впр. 4, с. 116 |
|
Впр. 5, с. 116 написати меню |
|
||
|
||||||||||||
24 |
Зарубіжна кухня Вегетаріанство. Здоровий спосіб харчування. Написання відгуку Вдосконалення навичок говоріння та письма |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
|
Впр. 1, 3, с. 117-118 Впр. 7а, с. 120-121 Writing Point, с. 123 |
|
Впр. 5, 6, с. 119-120 Впр. 8, с. 122 |
Впр. 2, с. 118 Впр. 7b, с. 122 |
Впр. 1, с. 123 виконати |
|
||
25 |
Систематизація знань з теми Харчування |
|
|
|
|
|
|
|
Написати рецепт української кухні |
|
||
26 |
Узагальнення знань з теми Харчування |
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контрольної роботи |
|
||
27 |
Контроль з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контрольної роботи |
|
||
28 |
Контроль з читання |
|
|
|
Впр. 2b, с. 125 |
|
Впр. 3, 4 с. 125-127 |
|
Підготуватися до контрольної роботи |
|
||
29 |
Контроль з говоріння |
|
Впр. 1, с. 129 |
|
|
Впр. 3, с. 129 |
|
Впр. 1, с. 129 |
Підготуватися до контрольної роботи |
|
||
30 |
Контроль з письма |
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контрольної роботи |
|
||
31 |
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
Дати відповіді на запитання |
|
||
32 |
Узагальнення знань за І семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі
(3,5 години на тиждень – 122 години на рік) за підручником О. Карп’юк.
II семестр
№ |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||
Це твоя планета |
|
|||||||||||||||||
59 |
|
Людина і довкілля. |
|
ст.135
|
Впр.3 ст.133 |
Впр.1ст.132 аудіододаток |
Впр.2 ст.133 |
Впр.1- b ст.136 |
Впр.4 ст.137 |
|
||||||||
60 |
|
Вплив діяльності людини на довкілля. |
|
ст. 139 Впр.3 ст.140 |
Впр.6-b ст. 137 |
|
впр.5-6- а ст. 137
|
ст.137 таблиця
|
Впр.4 ст.141 |
|
||||||||
61 |
|
Проблеми екології. |
Пасивний стан Впр.1-3 ст.142 |
ст. 140-141 |
|
Збірник1 |
|
Впр.4 ст.143
|
Впр.5 ст. 143 ст. 143 вивчити |
|
||||||||
62 |
|
Довкілля. Складові частини. |
Інфінітив ст. 143 |
Ст. 144 Впр.2 ст.144 |
|
Впр. 3 ст.144 |
Впр.4 ст.145 |
Впр.1 ст.144 Скласти mind-map |
Впр.5 ст.145 |
|
|
|||||||
63 |
|
Шляхи вирішення екологічних проблем. |
Інфінітив
|
Ст. 146 Впр.3 ст.148
|
Впр.2 ст.146
|
|
Впр.2 ст.146 драматизація |
Впр.3 ст.148 письмово
|
Впр.4 ст.149
|
|
||||||||
64 |
|
Молодь захищає довкілля. |
Пасивний стан
|
Впр.2 ст.151
|
Впр 3-4 ст. 152
|
|
Впр.4-b ст.153
|
Впр.1 ст.151
|
Впр 5, ст.153 . |
|
||||||||
65 |
|
Проектна робота ЕКО акції. |
Пасивний стан
|
|
Впр 6, ст.154
|
Збірник |
ГМО- продукти за чи проти обговорення |
Впр 6 (2) ст.154
|
Оформити постер
|
|
||||||||
66 |
|
Твій вклад в захист довкілля. Ессе. |
|
Ст.155-156
|
Впр 1, ст.155
|
|
Впр 4 ст.156
|
Впр 4 ст 156
|
Впр 5, a-b ст 157
|
|
||||||||
67 |
|
Твоя особиста думка щодо проблем довкілля. Види ессе. |
|
Ст.157
|
Впр 6, ст.157 |
Збірник |
Впр 7, ст.158
|
Впр 5-с, ст.157 Впр 7-b, ст.159
|
Впр 8,ст.160
|
|
||||||||
68 |
|
Написання ессе |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
69 |
|
Позакласне читання. Наслідки діяльності людини. |
Аналіз часових форм дієслів |
Лексика за текстом читання
|
Текст за вибором учителя |
|
Переказ фрагментів тексту
|
|
Екологія мого регіону (написати 180-200 слів) |
|
||||||||
70 |
|
Екологія твого регіону. |
Пасивний стан систематизація часових форм
|
Узагальнен- ня лексики теми
|
|
Збірник |
Екологія мого регіону. Презентація творчих робіт |
Тестові завдання
|
Екологія мого міста (села) (підготувати листівку) |
|
||||||||
71 |
|
Екологія мого міста (села)
|
Впр 2 ст.161 |
Впр 1 ст.161 |
Впр 4, ст.163 |
Впр 3, ст.162
|
Зміни клімату. Переказ |
Впр 1, ст.161 |
Зміни клімату (написати 180-200 слів). |
|
||||||||
72 |
|
Повторення. Тест. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Поговоримо про мистецтво
|
|
|||||||||||||||||
73 |
|
Види мистецтва. |
|
Впр 2 ст.165 Ст. 168 |
Впр 4 ст. 165
|
Впр 4 ст. 165 аудіододаток |
Впр .2-3 ст.165
|
Впр .1,ст.165 (відповіді) |
Впр .5, ст.168
|
|
||||||||
74 |
|
Опис творів живопису.
|
|
|
Впр 8, ст. 169
|
|
Впр 6-7,ст.169 Впр 10 ст.170 |
Впр 9, ст.170
|
Описати твір живопису. |
|
||||||||
74 |
|
Мистецтво в житті людини |
|
Впр 1 ст.171 Впр 4, ст.172 |
Впр 2 ст.171 |
|
Описати твір живопису. |
Впр. 3 ст.172 |
Впр 5 ст.172
|
|
||||||||
75 |
|
Видатні англійські митці. |
Дієприкметн. Впр 1, ст.173 Впр 3ст.174 |
|
Впр 2 ст.173 |
|
|
Впр 4-5, ст.174-175 |
ст. 173 вивчити Впр 7, ст.175 |
|
||||||||
76 |
|
Улюблений фільм |
Дієприкметн. Впр 6 ст.175 |
ст.173 ст.178 |
Впр 1, ст. 176 |
Впр 2-3, ст. 176 |
Впр 5, ст.178
|
|
Впр 4, ст.177
|
|
||||||||
77 |
|
Після вистави |
Дієприкметн. |
ст.181 |
Вп. 2 ст.180
|
Впр 6, ст.179
|
Впр 7, ст.179
|
Впр 1, ст. 180
|
Впр. 2, ст.180 Драматизація в парах |
|
||||||||
78 |
|
Теaтральні програми та афіші. |
Антоніми
|
ст. 181
|
Впр 3-b ст.182-183 |
|
Впр 3-b ст.182-183 |
Впр 3-а ст.181 |
Оформити афішу шкільної вистави |
|
||||||||
79 |
|
Видатні українські митці. |
|
Впр 4, ст.184
|
Впр. 1, ст. 186
|
Збірник |
Впр. 5, ст.185
|
Впр. 1, ст. 186
|
Впр. 3, ст. 187
|
|
||||||||
80 |
|
Жанри мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
81 |
|
Кіномистецтво |
|
|
Впр. 4, ст. 188
|
|
Впр. 5, ст. 189 Впр. 7, ст. 190 Впр. 8,ст. 191 |
Впр. 4, ст.189 (письмові відповіді) |
Впр. 6,ст. 189 (драматизація в парах) |
|
||||||||
82 |
|
Проектна робота.Роль мистецтва в сучасному суспільстві. |
Wh-questions. |
Використання лексики теми
|
Впр. 9 (1), ст. 191
|
|
Впр. 9 (6-7), ст. 192
|
Впр. 9 (3-5), ст. 192
|
Впр. 1-2 ст. 193 Підготувати тези |
|
||||||||
83 |
|
Рецензія на улюблений фільм. |
|
ст. 195
|
Впр.3, ст.194
|
|
Впр.4-, b ст.195
|
Впр. 4-а, ст. 194 (письмово) |
Впр.5, ст.195
|
|
||||||||
84 |
|
Кінонагороди.
|
Впр.2, ст.196
|
Впр.1, ст.196
|
Впр.4, ст.197
|
Впр.3, ст.197
|
Кіно премія «Оскар» |
Впр.2, ст.196 (письмово) |
Молодіжне кіно. (Знайти інформацію) |
|
||||||||
85 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Молодь в центрі уваги.
|
|
|||||||||||||||||
86 |
|
Молодь та суспільство |
Часи групи Simple |
Ст. 199 Впр.2,ст.201
|
Впр.2, ст. 199
|
Впр.2, ст. 199
|
Впр.1ст. 199
|
Впр.2-b, ст. 201
|
Впр.2,ст. 199 переказ |
|
||||||||
87 |
|
Проблема СНІД в Україні |
Часи групи Continuous |
Word file ст. 202
|
Впр.3, ст. 202 Впр.5, ст. 203 |
Збірник |
Впр.6,ст. 204
|
Впр.4,ст. 203
|
Впр.7, ст. 205
|
|
||||||||
88 |
|
Працевлашту- вання молоді. |
Неособові форми дієслова Впр.1, ст. 208
|
Словотворен. антоніми Впр.1, ст. 206
|
Впр.2, ст. 208 Впр.1, ст. 209 |
|
Впр.4,ст. 207 Впр.4,ст. 209
|
Впр.3, ст. 207 Впр.3, ст. 209
|
Впр.5,ст. 209
|
|
||||||||
89 |
|
Емоції |
Часи групи Perfect |
Впр.2- b, ст. 211 |
Впр.2-a, ст. 210 |
Впр.3,ст.211 |
Впр.1,ст. 210. |
Впр.2- b, ст. 211 |
Впр.3- b, ст. 111 |
|
||||||||
90 |
|
Уміння керувати емоціями |
Неособові форми дієслова
|
Word file ст. 212 |
Впр.4-а, ст. 212
|
Впр.6, ст. 214
|
Впр.5, ст. 212 Впр.4-с, ст. 213 |
Впр.4- b, ст. 213
|
Емоції людини (Скласти таблицю) |
|
||||||||
91 |
|
Проблеми молоді.
|
Інфінітив vs герундій2 |
Word file ст. 215 |
Впр.4, ст. 217
|
Збірник |
Впр.2, ст. 215 Впр.3, ст. 217
|
Впр.2, ст.215-216 (письмово) |
Впр.4, ст. 217
|
|
||||||||
92 |
|
Психологічна допомога молоді |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
93 |
|
Допомога молоді з боку влади |
Словотворення |
Word file ст. 221 |
Впр.4, ст. 221
|
|
Впр.3, ст. 220
|
Впр.2, ст.220
|
Впр.5, ст.223
|
|
||||||||
94 |
|
Молодіжні організації та громади |
Питальні речення. |
Useful phrases ст. 225 |
Впр.6, ст. 224
|
Збірник |
Впр.6-7,ст. 224
|
Поставити питання до окремих речень |
Впр.8, ст. 225
|
|
||||||||
95 |
|
Груповий проект Здоровий спосіб життя. |
Пасивний стан |
Ст 226-227 |
Впр.9, ст. 226
|
|
|
Оформлення постеру |
Палити. За чи проти. |
|
||||||||
96 |
|
Позакласне читання. Молодіжна культура |
|
|
Тексти за вибором учителя
|
|
Палити. За чи проти. Обговорення. Презентація постерів. |
|
ст.228 вивчити Впр.1, ст. 228 Заповнити таблицю |
|
||||||||
97 |
|
Участь молоді в соціальних проектах Ессе. Проблеми та рішення |
Умовні речення |
Useful phrases ст. 231 |
Впр.3 ст. 229
|
Збірник |
Впр.4ст. 231
|
Впр.4, ст. 231 (заповнити таблицю)
|
Впр.5, ст. 231
|
|
||||||||
98 |
|
Молодіжні організації |
Інфінітив vs герундій |
Впр.1, ст.232
|
Впр.4, ст.233 |
Впр.3,ст.233
|
Скаути Переказ |
Впр.2, ст. 232
|
Впр.4, ст.133 переказ |
|
||||||||
99 |
|
Молодіжні організації |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
100 |
|
Повторення. Тест. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Людина та суспільство |
|
|||||||||||||||||
101 |
|
Україна-незалежна держава. |
|
ст. 237 Word file ст. 239 |
Впр.2, ст. 137
|
Впр.2, ст. 137
|
Впр.4, ст. 240
|
Впр3, ст. 239
|
Впр 5, ст. 240
|
|
||||||||
102 |
|
Політична система в Британії |
Повторити типи питань. (для інтерв’ю) |
Policyvs politics Joinvs unite |
Впр.8, ст. 242
|
|
Впр6-7, ст. 241 Впр.2, ст. 242 |
Впр.2, ст. 242 (питання для інтерв’ю)
|
Впр.1, ст. 243 Впр.8, ст. 242 переказ |
|
||||||||
103 |
|
Політична система США |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
104 |
|
Декларація про державний суверенітет України. |
Неособові форми дієслова Впр1, ст. 246
|
Словотворення Синоніми Впр.3-4, ст. 245 |
Впр.2, ст. 244
|
Збірник |
Декларація про державний суверенітет України. Переказ |
Впр.2, ст. 246
|
Впр.3-4, ст. 247
|
|
||||||||
105 |
|
Міжнародні організації: ЄС |
Неособові форми дієслова
|
Word file ст. 248
|
|
Впр.2-3, ст. 248
|
Впр.1, ст. 248
|
Впр.2-b, ст. 248 таблиця |
Україна та Рада Європи. Усне повідомлення. |
|
||||||||
106 |
|
Конституція — Основний закон країни. |
Неособові форми дієслова
|
Word file ст. 251
|
Впр.2, ст. 251
|
Впр.5, ст. 250 |
Впр.4, ст. 249 Україна та Рада Європи. |
Впр.1, ст. 251 (пісьмово) |
Впр.3-а, ст. 252
|
|
||||||||
107 |
|
Міжнародні організації: ООН. |
Типи питань |
ст. 254
|
Впр.4, ст. 254
|
|
Впр.4, ст. 254 Інсценувати інтерв’ю. Робота в парах |
Впр.3-b, ст. 253 (пісьмово) |
Знайти інформацію про міжнародні організації: |
|
||||||||
108 |
|
Міжнародні організації: UNESCO
|
|
|
|
Збірник |
Міжнародні організації: UNESCO Презентація інформації |
Впр.3-b, ст.253 (письмово) |
|
|
||||||||
109 |
|
Міжнародні організації: UNISEF. |
|
|
|
|
|
|
Вибори Президента України 2010 |
|
||||||||
110 |
|
Вибори на Україні.
|
Герундій |
ст. 255
|
Впр.1, ст. 255
|
|
Впр.3, ст. 256 Робота в парах та групах |
Впр.2, ст. 256
|
Впр 4, ст. 256
|
|
||||||||
111 |
|
Україна та демократія.
|
|
Впр.7-b, ст. 260
|
Впр.6-а, ст. 258
|
|
Впр.5, ст. 258
|
Впр.6-b, ст. 258
|
Впр.7-c, ст.261
|
|
||||||||
112 |
|
Семінар. Людина та суспільство |
Ст. 262 Useful tips
|
|
Впр.8, ст. 261
|
|
Впр.8, ст. 261 Груповий проект |
|
Впр.1, ст. 263 Вивчити Впр.7-а, ст. 260 переказ |
|
||||||||
113 |
|
Громадянство України. Статті. Класифікація та структура. |
|
ст. 266
|
Впр.2, ст. 263 Впр.3, ст. 264
|
Збірник |
Впр.7-а, ст. 260 Переказ Впр.3, ст. 264 |
Впр.4, ст. 265 Впр.5,ст. 266
|
Впр.6, ст. 266
|
|
||||||||
114 |
|
Громадянство України. Статті. Класифікація та структура. |
Повторити граматичні часи |
Повторити лексику (тем 5,6,7,8)
|
|
|
|
|
Відомі українські політики. . |
|
||||||||
115 |
|
Державний устрій України
|
Неособові форми дієслів |
Впр.1, ст. 267
|
Впр.4, ст. 269
|
Впр.3, ст. 268
|
Міжнародна політика України |
Впр.2, ст. 268
|
Впр. 4, ст. 269 переказ |
|
||||||||
116 |
|
Повторення. Тест. |
|
|
|
|
|
|
Підг до к/р |
|
||||||||
117 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
Підг до к/р |
|
||||||||
118 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
Підг до к/р |
|
||||||||
119 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Підг до к/р |
|
||||||||
120 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
121 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
122 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||