Англійська мова 3 клас, N.Simmons «Family and Friends-3» |
|||
Тема1 «Знову до школи. Країни.» ( 3 год) |
|||
1 |
05.09 |
Інструктаж з БЖ. Друзі, родина. |
|
2 |
06.09 |
Хто швидший? |
|
3 |
07.09 |
Назви місяців. |
|
4 |
12.09 |
Рахуємо до 100. |
|
5 |
13.09 |
Назви країн. |
|
6 |
14.09 |
Скільки тобі років? |
|
7 |
19.09 |
Розповідь про себе. |
|
8 |
20.09 |
Назви предметів. |
|
9 |
21.09 |
Сезони. |
|
10 |
26.09 |
Власні назви. |
|
Тема 2 «Дозвілля.» |
|||
11 |
03.10 |
Улюблені заняття. |
|
12 |
04.10 |
Я люблю рибалити. |
|
13 |
05.10 |
Мій друг не любить баскетбол. |
|
14 |
10.10 |
Давайте гратися разом! |
|
15 |
11.10 |
Популярні хобі. |
|
16 |
12.10 |
Скорочені форми словосполучень. |
|
|
|
Тема 3 «Мої речі.» |
|
17 |
17.10 |
Телевізор чи книжка? |
|
18 |
18.10 |
Чиї це речі? |
|
19 |
19.10 |
Заняття на сьогодні. |
|
20 |
24.10 |
Фонікс –ar. |
|
21 |
25.10 |
Дитячі колекції. |
|
22 |
26.10 |
Я збираю комікси. |
|
23 |
31.10 |
Розвиток граматичних навичок. |
|
24 |
|
Урок читання. |
|
Тема 4 «Морський пляж.» |
|||
25 |
|
Відпочиваємо біля моря. |
|
26 |
|
Ми плаваємо. |
|
27 |
|
Пісні англійською мовою. |
|
28 |
|
Фонікс –all. |
|
29 |
|
Що ми знаємо про дельфінів. |
|
30 |
|
Корисні розваги біля моря. |
|
|
|
Тема 5 «Улюблені тваринки.» |
|
31 |
|
Відвідуємо зоопарк. |
|
32 |
|
Тваринки у зоопарку. |
|
33 |
|
Розваги тваринок. |
|
34 |
|
Читаємо фонікси. |
|
35 |
|
Казки англійською мовою. |
|
36 |
|
Розвиток граматичних навичок. |
|
|
|
Тема 6 «Робочий день.» |
|
37 |
|
Щоденні заняття. |
|
38 |
|
Мій розпорядок дня. |
|
39 |
|
Котра година? |
|
40 |
К.р. |
Вивчаємо фонікси. |
|
41 |
К.р. |
Школи в Австралії. |
|
42 |
К.р. |
Власні імена та назви. |
|
43 |
К.р. |
Розвиток граматичних навичок. |
|
44 |
|
Урок читання. |
|
|
|
Тема 7 «Місто. Міські будівлі.» |
|
45 |
|
Моє місто. |
|
46 |
|
Завжди чи ніколи? |
|
47 |
|
Постійні дії. |
|
48 |
|
Читаємо фонікси –ow, -ou. |
|
|
|
ІІ семестр Тема 8 «Їжа. Продукти.» |
|
49 |
|
Улюблені смоколики. |
|
50 |
|
Назви продуктів |
|
51 |
|
Продукти у супермаркеті. |
|
52 |
|
Злічувані та незлічувані іменники. |
|
53 |
|
Відвідуємо супермаркет. |
|
54 |
|
Вивчаємо фонікси –ld, -lt. |
|
55 |
|
Моя улюблена їжа. |
|
56 |
|
Прикметники. |
|
|
|
Тема 9 «Світ навколо нас.» |
|
57 |
|
Квест про тварин. |
|
58 |
|
Цікаві факти про природу. |
|
59 |
|
Пісні англійською мовою. |
|
60 |
|
Вивчаємо фонікси –nd, -nt, -mp. |
|
61 |
|
Незвичайне про звичайне. |
|
62 |
|
Розвиток граматичних навичок. |
|
63 |
|
Розмова з друзями. |
|
64 |
|
Урок читання. |
|
Тема 10 «Дозвілля. Розваги у парку.» |
|||
65 |
|
Чудові парик. |
|
66 |
|
Правила поведінки у парку. |
|
67 |
|
Корисні знаки. |
|
68 |
|
Фонікси –ai, -ay. |
|
69 |
|
У світі казок. |
|
70 |
|
Розвиток граматичних навичок. |
|
|
|
Тема 11 «Транспорт.» |
|
71 |
|
Відвідуємо музей транспорту. |
|
72 |
|
Визначні події минулого. |
|
73 |
|
Історія нашого мітса. |
|
74 |
|
Фонікси –ea, -ee, -y. |
|
75 |
|
Орієнтуємось у місті. |
|
76 |
|
Що таке параграф? |
|
Тема 12 «Людина. Зовнішність, риси характеру.» |
|||
77 |
|
Фотоальбом нашої родини. |
|
78 |
|
Моє фото. |
|
79 |
|
Розповідь про дідуся. |
|
80 |
|
Фонікси –igh, -y, -I, -e. |
|
81 |
|
Моя бабуся. |
|
82 |
|
Розповідь про мого друга. |
|
83 |
|
Розмова з друзями. |
|
84 |
|
Навколо світу за 8 днів. |
|
|
|
Тема 13 «Стародавній Єгипет.» |
|
85 |
|
Старовинні рукописи. |
|
86 |
|
Житло людини. |
|
87 |
|
День народження. |
|
88 |
|
Фонікси –ow, -oa, -o, -e. |
|
89 |
|
Що таке папірус. |
|
90 |
|
Життя у Єгипті. |
|
|
|
Тема 14 «Вчорашній день.» |
|
91 |
|
Події вчорашнього дня. |
|
92 |
К.р. |
Яким був твій вчорашній день7 |
|
93 |
К.р. |
Розклад уроків. |
|
94 |
К.р. |
Фонікси –oo, --ue, -u, -e. |
|
95 |
К.р. |
Готуємось до походу. |
|
96 |
|
Шкільні подорожі. |
|
|
|
Тема 15 «Канікули. Плани на літо.» |
|
97 |
|
Збираємось на свято. |
|
98 |
|
Плануємо свято. |
|
99 |
|
Складаємо речі у валізу. |
|
100 |
|
Повторюємо фонікси. |
|
101 |
|
Розповідь про подорож. |
|
102 |
|
Розмова з друзями |
|
103 |
|
Урок читання. |
|
104 |
|
У світі казок. |
|
105 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|