Календарне-тематичне планування з англійської мови 5 клас за І семестр за оновленою програмою 2017-2018н.р., що включає в себе змістові лінії та очікуваний результат, (5-ий рік навчання) за підручником О.Д. Карпюк.
№ уро ку |
Дата |
При мітки |
Тема, підтема |
Очікуваний результат |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Граматика |
Лексика |
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Громадян ська відпо- відаль ність |
Здоров’я і безпека |
Підприємли вість та фінансова грамотність |
||||||||||
Тема.Шкільне життя . |
|||||||||||||||
1 |
|
|
Повернення до школи |
Учень повинен знати лексику |
|
Повторення ЛО |
|
|
|
|
Впр.1,с.4
|
||||
2 |
|
|
Представлення
|
Учень повинен вміти розповідати про себе |
Повна і коротка форми дієслів To be, To have Remember с.9 |
|
|
|
|
|
Впр.5,с.9 розказати про себе |
||||
3 |
|
|
Розповідь про друга
|
Учень повинен вміти розповідати про свого друга |
Повна і коротка форми дієслів To be, To have Remember с.11 |
власні назви Art, Gymnastics, member, wizard, to be good at |
|
Демонст рує розуміння потреби працюва ти разом |
|
|
Впр5с.11 Підготувати діалог |
||||
4 |
|
|
Знайомство з новими друзями |
Учень повинен вміти провідміняти дієслова to be у теп.часі |
Займенники та форми дієслова To be (с. 12), |
Займенники ( he,she,they….) |
|
|
|
|
Впр.4,с.13 – |
||||
5 |
|
|
Друзі по листуванню
|
|
|
Повторення назв країн
|
|
|
націлює на безпечне по водження з комп’ютером |
|
Впр. 6,с.25- |
||||
6 |
|
|
Шкільні предмети
|
Учень повинен вміти називати кількісні та порядкові числівники |
кількісні та порядкові числівники Remember! (с. 27, 28)- |
Числівники, Введення нових ЛО Craft,Geography, Religion, Science, timetable |
|
|
|
|
Впр.4,с.28 |
||||
7 |
|
|
Мій улюблений шкільний предмет |
Учень повинен опрацювати назви шкільних предметів |
Ступені порівняння прикметників (с. 30), |
Boring, different, easy, important, popular, swot
|
|
|
|
|
Впр3,с.31 |
||||
8 |
|
|
Розклад уроків
|
Учень пови нен вміти називати свій розклад уроків |
|
Difficult, normal, to quarrel, to tease, top-ten list |
|
|
уміння впоряд ковувати робочий день з дотриман ням здорового способу життя |
|
Впр.5,с.43 |
||||
9 |
|
|
Вивчення англійської мови |
Учень пови нен вміти називати частини мови |
Частини мови Впр.2,с.40 |
|
|
|
|
|
Впр.2,с.41 |
||||
10 |
|
|
Мій улюблений предмет. Підсумковий урок з вивченої теми. |
Повтор. вивчене |
|||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||
Тема. Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||||||
11 |
|
|
Інтереси та вподобання |
Учень повинен знати лексику
|
|
Nickname, clumsy, curious, helpful, Imaginative, lazy, polite, tidy, unusual |
|
|
|
|
Повторити слова уроку |
||||
12 |
|
|
Що ми вміємо та не вміємо робити
|
Учень повинен знати про вживання модального дієслова can |
Модалье дієслово Can Remember! (с.54), |
can |
|
Вміння правильно розподілити свій вільний час |
|
|
Впр.6,с.55 |
||||
13 |
|
|
Розповідь про друга
|
Учень повинен вміти розповідати про уподобання своїх друзів |
|
Attention, to cheat, to expect, to join, to tease |
|
|
|
|
Впр.1,с.57 |
||||
14 |
|
|
Хобі та інтереси
|
Учень повинен вміти читати та перекладати текст |
Дієслова to play, to go Remember! (с. 58) |
camera, cartoon, coin, stamp, to collect,fair, to be fond of, to beinterested in |
|
|
|
|
Впр.5,с.60 виконати усно |
||||
15 |
|
|
Різноманітні хобі
|
Учень пови нен знати про утворення теперішньо го часу
|
Теперіш ній час Грам. матеріал пар.1 (c. 261) |
Тренування вивчених ЛО |
|
|
|
|
Впр.впр.1,с.62- |
||||
16 |
|
|
Позакласна діяльність
|
Учень повинен вміти розповідати про позашкільну діяльність |
|
Опрацювання нових ЛО Vocabulary box (с. 63) aerobics, choir,drama group, yoga |
|
|
націлює на уміння безпечно проводити позашкільний час |
|
Впр.6,с.65- |
||||
17 |
|
|
Хобі друзів
|
Учень повинен зрозуміти на слух інформацію |
|
|
|
|
|
|
Впр.3,с.69- |
||||
18 |
|
|
Вечірки
|
Учень по винен вміти ставити запитання по вивченій темі та відповідати на них |
|
Опрацювання нових ЛО с.71 Badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme |
|
|
|
|
Впр.4,с.71 |
||||
19 |
|
|
Проведення вільного часу
|
Учень повинен вміти розповідати про свій вільний час |
Теперішній час Remember! (с. 72)
|
Прислівник always,usually,rarely, never… с.72 |
|
|
націлює на уміння безпечно проводити свій вільний час |
|
Впр.3,с.73 |
||||
20 |
|
|
Запрошення на вечірку
|
Учень повинен вміти усно висловлюва ти думки з опорою на лексико- граматичну структуру |
|
Активізація ЛО уроку |
|
|
|
|
Впр.1,с. 77 |
||||
21 |
|
|
Онлайн спілкування
|
Учень повинен вміти правильно написати повідомлення другу по листуванню
|
|
Опрацювання нових ЛО (с. 79)contact, experience, freak, to search, to share, useful, to be keenon |
|
|
націлює на безпечне спілкування онлайн |
|
Впр.5,с.79 |
||||
22 |
|
|
Комп’ютери Електронне листування
|
Учень повинен вміти правильно написати електронного листа |
|
Повторення слів to love, to hate, to like с.82 message, to waste time |
|
|
націлює на безпечне поводження з комп’ютером |
|
Впр.1.с.83
|
||||
23 |
|
|
Відпочинок |
Учень повинен вміти використовувати вивчені слова та вирази в усному та писемному мовленні |
|
Повторення прийменники впр. 1,с. 84 |
|
|
|
|
Впр7,с. 85 |
||||
24 |
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми. Контрольна робота |
Повтор. вивчене |
|||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||
Тема. Я, моя сім’я, мої друзі |
|||||||||||||||
25 |
|
|
Моя сім’я
|
Учень повинен вміти описувати сімейне фото |
|
Опрацювання ЛО теми “ My Family” |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
|
|
Вивчити слова |
||||
26 |
|
|
Професії членів родини |
Учень повинен вміти називати професії своїх родичів |
Теперішній час с. 94 |
Опрацювання нових ЛО (с. 95)burglar, dentist, nurse, police officer, postman, to catch, to repair, wet |
|
|
|
|
Повторити лексику уроку |
||||
27 |
|
|
Брати та сестри
|
Учень повинен вміти читати, перекладати тект та відповідати на запитання |
|
Опрацювання нових ЛО (с. 97)pain, power, to enjoy, grow up, each other, together
|
|
|
|
|
Впр.5,с.98 |
||||
28 |
|
|
Я та моя сім’я
|
Учень повинен вміти утворювати теперішній тривалий час |
Теперішній тривалий час (с. 99), |
Активізація ЛО теми |
|
Наводить приклади взаємодо помоги чле нам родини |
|
|
Впр.2,с.101 |
||||
29 |
|
|
Бабусині історії |
Учень повинен знати правила утворення минулого часу |
Минулий час Remember с.127 |
)attic, ghost, horror, lightning, thunder, to hide, dark |
|
|
|
|
Вивчити слова, правила |
||||
30 |
|
|
День за днем
|
Учень повинен вивчити правила вживання дієслова to be у минулому часі |
Минулий час дієслова to be Remember с.129,131 |
Last month, last evening, yesterday |
|
|
|
|
Впр.1.с. 129 |
||||
31 |
|
|
Комп’ютер для бабусі |
Учень повинен вивчити неправильні дієслова |
Неправильні дієслова Remember с.132 |
Активізація ЛО теми |
|
|
|
|
Впр.6,с.133
|
||||
32 |
|
|
Дитячі спогади |
Учень повинен вміти утворювати розповідні, питальні та заперечуваль ні речення у минулому часі
|
Неправильні дієслова с.134 |
Vocabulary box (с. 134)childhood, fairy tale, kindergarden, piece, title, to split |
|
Порівнює сімейні традиції. |
|
|
Впр1,с.135 проект |
||||
33 |
|
|
Спогади про дитинство
|
Учень повинен вміти доповнювати речення відповідно до тексту |
|
Активізація ЛО теми |
|
|
|
|
Впр.3,с.136 |
||||
34 |
|
|
Домашнє читання ( І) За матеріалами тексту казки Шарля Перо ”Sleeping Beauty” підр. О. Карп’юк |
Учень повинен вміти прочитати текст і відповідати на запитання
|
|
|
|
|
|
|
Впр.3,с.139 розіграти уривок |
||||
35 |
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми. Контрольна робота |
Повтор. вивчене |
|||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||
Тема. Харчування |
|||||||||||||||
36 |
|
|
Їжа. Харчуйся добре - почувайся добре |
Учень повинен знати лексику
|
|
нові ЛО (honey, spinach, watermelon |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я . |
|
Розказати про свій сніданок, |
||||
37 |
|
|
Британські традиції харчування |
Учень повинен розвивати навички читання |
|
Bone,health, skin, healthy, be rich in, skip a meal
|
|
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я |
|
Впр.4,с.105 - |
||||
38 |
|
|
Улюблені страви британців |
Учень повинен знати про улюблені страви британці
|
Злічувані та незлічувані іменники |
|
|
|
|
|
Написати про обід та вечерю |
||||
39 |
|
|
Похід у магазин |
Учень повинен знати правила вживання some, any, many, much з злічуваними та незлічува ними іменники |
some, any, many, much с.110 |
some, any, many, much |
|
|
Складає перелік покупок . |
|
Впр.5,с.111 |
||||
40 |
|
|
У продуктовому магазині |
Учень повинен вміти написа ти про здорову їжу |
|
Активізація вивченої лексики |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
Впр.1,с.113
|
||||
41 |
|
|
Здорове харчування |
Учень повинен вміти розповідати про здорове харчування |
|
Повторення вивченої лексики |
|
|
|
|
Розп. про здорову їжу |
||||
42 |
|
|
Традиційні страви на Різдво |
Учень повинен читати та перекладати текст та відповідати на питання |
Прийменники часу |
|
|
|
|
|
Вивчити колядку |
||||
43 |
|
|
Харчування Підсумковий урок з вивченої теми. |
Повтор. вивчене |
|||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||
44 |
|
|
Контроль письма |
Повт. вивч. |
|||||||||||
45 |
|
|
Контроль читання |
Повт. вивч. |
|||||||||||
46 |
|
|
Контроль аудіювання |
Повт. вивч. |
|||||||||||
47 |
|
|
Контроль говоріння |
Повт. вивч. |
|||||||||||
48 |
|
|
Повторення
|
Повт. вивч |
|||||||||||
49 |
|
|
Узагальнення знань |
Повт. вивч |
|||||||||||