Календарне планування з англійської мови для 5 класу

Про матеріал

Календарне планування з англійської мови для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів за оновленою програмою

2017-2018 н.р. зі змістовими лініями та очікувними результатами

Перегляд файлу

 

№ уроку

 

Дата

 

Тема уроку

 

Очікуваний результат

 

 

Мовний інвентар

 

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітки

Лексика

Граматика

Екологічна

безпека і сталий

розвиток

Громадянська відповідаль ність

Підприємливість  та фінансова грамотність

Здоров’я

і безпека

 

Тема:Погода

50

 

Прогноз погоди

Опрацюють нові ЛО, використовуватимуть їх у різних видах мовленнєвої діяльності

centigrade, degree, forecast, expect, report

Порядок слів у речені

 

 

 

Робить повідомлення про складні погодні умови

Вивчити слова, Вправа1,с.147-148

 

 

51

 

Погодні умови

Учень повинен вміти розповідати  про погоду

 

Часи дієслова

 

 

 

Робить повідомлення про складні погодні умови

Вивчити граматику (с.150)

Вправа2,с.150

 

52

 

Зима в Англії

Учень повинен вміти розповідати  про погодні умови  в Ангії

climate, sunbathe, freezing, frosty, various, heavily, outside

 

Часи дієслова

Робить повідомлення про погодні умови  в Ангії

 

 

 

Слова(с.150)

Вправа4,с.152

 

 

53

 

Зимові канікули

Учень повинен вміти читати, перекладати тект та відповідати на запитання

clothes, careful, slippery, tomorrow

Часи дієслова

 

 

 

 

Слова. Вправа3,с.154

 

54

 

Погода сьогодні

Учень повинен вміти описувати погоду

с.156

Часи дієслова

 

 

 

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоровя людей свого регіону

Вправа2,с.157

 

55

 

Погода і одяг

Учень повинен вивчити правила вживання теперішнього та минулого часів

с.158-159

Часи дієслова

 

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів

 

Повторити теп.час, Вправа4,с.159

 

56

 

Збираємось до школи

Учень повинен вміти читати, перекладати та відповідати на питання

event, size, enjoy, try on, finally

Часи дієслова

 

 

 

 

Вивчити слова, Вправа3,4,

с.161

 

57

 

Стильний одяг

Учень повинен вміти описавати стиль одягу своїх друзів та батьків

fashion, borrow, light

Часи дієслова

 

 

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди 

 

Вправа4,с.162

 

58

 

Мій улюблений одяг

Учень повинен вміти описати свій стиль одягу

с.163-165

Часи дієслова

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

 

 

Розповідь про свій улюблений одяг

 

 

59

 

Підсумковий урок з

 вивченої теми

 

 

Учень повинен узагальнити знання по вивченій темі

 

Повторення

Повторення

 

 

 

 

Повторити вивчений

матеріал

 

60

 

Контрольна робота

Учень повинен вміти застосувати вивчене на письмі

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:Відпочинок у моєму житті

61

 

Активний відпочинок

Учень повинен вивчити слова та вирази

с.168-169

 

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку,

 

 

 

Вивчити слова.Вправа4,с.169

 

 

62

 

Види відпочинку

Учень повинен вміти читати, перекладати та виконувати завдання по прочитаному

activity, cabin countryside, shelter, cosy, brave, sick, comfortable

 

 

 

 

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом

Слова(с.171)

Вправа2,3,

с.170-171

 

 

63

 

Минулі канікули: пригоди

Учень повинен вивчити прийменники місця та вміти вживати їх у реченнях

с.172-174

Прийменники місця § 1,с.260

 

 

 

 

Вивчити прийменники місця. Вправа4,5, с.174

 

64

 

Мій улюблений вид відпочинку

Учень повинен розповідати про свій улюблений вид відпочинку

с.174-176

Прийменники місця § 1,с.260

наводить приклади з власного досвіду

 

 

 

Вправа6,с.175

 

65

 

Відпочинок з сім'єю

Учень повинен вміти розповідати про свій відпочинок з сімєю у минулому часі

с.176-177

Прийменники місця § 1,с.260

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Повторити слова, Вправа5,с.177

 

 

66

 

Краса природи

Учень повинен вивчити слова та вирази

bloom, flood, melt, soil, thunderstorm

Прийменники місця § 1,с.260

Розглядає  природу як цілісну систему

 

 

 

Слова(с.179) Вправа2,с.178-179

 

67

 

Пори року

Учень повинен вміти читати, перекладати та виконувати завдання по прочитаному

berry, nest, blossom, blow, mild

Прийменники місця § 1,с.260

 

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів

 

Вивчити вірш. Вправа5,с.181

 

 

68

 

 

 

 

69

 

Турбота про природу

Природа наповнена різними сюрпризами

Учень повинен вміти розповідати про погоду у різні пори року

 

the Earth

Прийменники місця § 1,с.260

 

 

 

 

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

Повторити прийменники місця, Вправа2,с.182

 

70

 

Урок домашнього читання. Велетень - егоїст

Учень повинен вміти читати, перекладати текст та відповідати на питання

с. 186-187

Прийменники місця § 1,с.260

 

 

 

 

Вправа1,с.186, Вправа3,с.187. Підготуватись до к.р

 

71

 

Підсумковий урок з вивченої теми.  

Учень повинен знати слова та граматичний матеріал

Повторення

Повторення

 

 

 

 

Повторити вивчений

матеріал

 

72

 

Контрольна робота

Учень повинен вміти застосувати вивчене на письмі

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Подорож у моєму житті

 

73

 

Подорож по місту

Учень повинен вивчити нові слова та вирази та вміти застосовувати слова у реченнях

crossroad, square, guide traffic, modern, opposite, ibrary,

Прийменники місця § 1,с.260

 

 

 

дотримання правил безпеки руху та користування транспортом

Слова(с.193) Вправа5,с.193

 

74

 

Визначні місця

Учень повинен вміти розповідати про визначні місця

с.194-197

Прийменники місця § 1,с.260

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

 

Слова (с.195)Вправа2,с.196

 

75

 

Місце, де я живу

Учень повинен вміти розповідати про місто чи село, де народився

с.197-199

Прийменники місця § 1,с.260

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади

 

 

Вправа2,с.198

Повторити прийменники місця

 

 

76

 

Поради туристам

Учень повинен вміти написати кілька речень про місто чи село

с.200-201

Прийменники місця § 1,с.260

Обговорює переваги екологічних видів транспорту

 

 

 

Вправа2,с.201

 

77

 

Відкриваємо Великобританію

Учень повинен вміти розповідати кілька речень про Великобританію

cross, unite, kingdom, consist

 

Прийменники місця § 1,с.260

 

планує краєзнавчу подорож

 

 

Вправа5,с.204, Вправа 6, 205

 

78

 

Подорож у моєму житті

 

 Учень повинен вивчити теперішній доконаний час, вміти ставити запитання та відповідати на них

с.206-208

Present Perfect § 5, c. 263

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

Вивчити теп.док.час с.205)Вправа4,с.207,

Вправа 5,с.208

 

79

 

Рушаємо у подорож

Учень повинен знати правила вживання теперішнього доконаного часу

с.208-210

Present Perfect § 5, c. 263

Планує краєзнавчу подорож

 

 

 

Вправа 7,с.210

(вивчити вірш)

 

 

80

 

Цікаві місця світу

Учень повинен вміти читати та перекладати текст, виконувати завдання після тексту

с.211

Present Perfect § 5, c. 263

 

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади

 

 

Вивчити слова (с.212)Вправа3,с.213

 

 

82

 

Дорогами Великобританії

Учень повинен вміти описувати визначні місця Великобританії

с.214-215

Present Perfect § 5, c. 263

 

 

 

націлює на уміння безпечно проводити час

Підготува

тись до контрольної роботи

 

 

83

 

Підсумковий урок з вивченої теми.

Учень повинен знати слова та граматичний матеріал

Повторення

Повторення

 

и

 

 

Повторити вивчений

матеріал

 

84

 

Контрольна робота

 

Учень повинен вміти застосувати вивчене на письмі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Ми - українці

85

 

Ми - українці

Учень повинен вивчити слова та вирази, вміти читати та перекладати текст

independence, territory, ancient, foreign, independent, national, region

Present Perfect § 5, c. 263

Обговорює  питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі

 

 

 

 

Слова (с.219)

Вправа1,с.218(читати , перекладати)

 

 

86

 

Містами України

Учень повинен вміти написати повідомлення другу про цікаві місця України

С.220-221

Present Perfect § 5, c. 263

 

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури

 

 

Вправа5,с.220-221

 

87

 

Свята України

Учень повинен вміти розповісти про звичаї та традиції українського народу

с.222-223

Present Perfect § 5, c. 263

 

 

 

Оцінює вплив звичаїв та традицій  на наше життя

Повторити слова, Вправа4,с.223

 

 

88

 

Моє улюблене свято

Учень повинен розповідати  про улюблене свято

 

 

 

 

 

Оцінює вплив звичаїв та традицій  на наше життя

Підготувати розповідь про свято

 

89

 

Мої враження від подорожей

Учень повинен вміти застосовувати вивчений граматичний матеріал на письмі( теперішній доконаний час)

с.224-225

Часи дієслова

Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні

 

 

 

Повторити граматику, Вправа5,с.225-226

 

90

 

Подорож до України

Учень повинен вивчити лексичний та граматичний матеріал теми

advice, trip, agency, dish

Часи дієслова

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

Вивчити слова. Вправа7,с.226-227

 

 

91

 

Моя країна -Україна

Учень повинен вміти письмово відтворювати вивчений матеріал, виконуючи різні вправи

с.229-231

Часи дієслова

 

Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору

 

 

Виконати Вправу1,2, с.231

 

92

 

Плани на літо

Учень повинен вивчити нові слова, читати та перекладати текст, відповідати на питання

actor, actress, practice, pretend, promise

Future Simple § 3, c. 262

 

 

 

 

Вивчити слова. Вправа2,с.232-233

 

 

93

 

Відпочинок майбутнього

Учень повинен вивчити  минулий неозначений час, правила вживання

Повторення

Future Simple § 3, c. 262

 

 

 

 

Вправа4,с.236, Вправа7,с.237

 

 

94

 

Планування подорожі

Учень повинен висловлювати свої думки про способи подорожування

Повторення

Future Simple § 3, c. 262

 

 

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом

 

Вправа5,с.239

Повторити  майбутній час

 

 

95

 

Літні табори

Учень повинен висловлювати свої думки про плани на літо

с.240-242

Future Simple § 3, c. 262

 

 

 

 

Повторити граматику. Вправа1,с.242

 

96

 

Знову літо!

Учень повинен навчитись писати листа або повідомлення другу

 

с.241-243

Future Simple § 3, c. 262

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Написати  листа другу про місто, в якому б ти хотів побувати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

97

 

Мої плани на літо

Учень повинен вміти розповісти про свої майбутні літні канікули, вживаючи майбутній час

Повторення

Повторення

 

 

 

 

Підготувати розповідь про літні канікули

 

98

 

Урок домашнього читання «Канікули»

 

Учень повинен вміти читати та перекладати текст

 

 

 

 

 

 

Читати та переказувати текст (сю247-249)

 

99

 

Підсумковий урок з вивченої теми Контроль усного мовлення

Учень повинен вміти застосувати вивчене в усному мовленні

 

 

 

 

 

 

Повторити граматику, підготуватись до контролю письма

 

100

 

Контроль  письма

 

 

 

 

 

Повторити вивчені усні теми за ІІ семестр

 

 101

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

Повторити вивчені слова підготуватись до аудіювання

 

102

 

Контроль  аудіювання

 

 

 

 

 

Повторити вивчену лексику, підготуватись до читання

 

103

 

Контроль  читання

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал за ІІ семестр

 

104

 

Узагальнення матеріалу за ІІ семестр

 

 

 

 

 

Повторення

 

105

 

Узагальнення матеріалу за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Михайлишин Оксана Романівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сорока Галина Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
10 січня
Переглядів
776
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку