Календарне планування з англійської мови для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів за оновленою програмою
2017-2018 н.р. зі змістовими лініями та очікувними результатами
№ уроку
|
Дата
|
Тема уроку
|
Очікуваний результат
|
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітки |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Громадянська відповідаль ність |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Здоров’я і безпека |
|||||||||
Тема:Погода |
||||||||||||||
50 |
|
Прогноз погоди |
Опрацюють нові ЛО, використовуватимуть їх у різних видах мовленнєвої діяльності |
centigrade, degree, forecast, expect, report |
Порядок слів у речені |
|
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
Вивчити слова, Вправа1,с.147-148 |
|
|||
51 |
|
Погодні умови |
Учень повинен вміти розповідати про погоду |
|
Часи дієслова |
|
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
Вивчити граматику (с.150) Вправа2,с.150 |
|
|||
52 |
|
Зима в Англії |
Учень повинен вміти розповідати про погодні умови в Ангії |
climate, sunbathe, freezing, frosty, various, heavily, outside
|
Часи дієслова |
Робить повідомлення про погодні умови в Ангії |
|
|
|
Слова(с.150) Вправа4,с.152 |
|
|||
53 |
|
Зимові канікули |
Учень повинен вміти читати, перекладати тект та відповідати на запитання |
clothes, careful, slippery, tomorrow |
Часи дієслова |
|
|
|
|
Слова. Вправа3,с.154 |
|
|||
54 |
|
Погода сьогодні |
Учень повинен вміти описувати погоду |
с.156 |
Часи дієслова |
|
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
Вправа2,с.157 |
|
|||
55 |
|
Погода і одяг |
Учень повинен вивчити правила вживання теперішнього та минулого часів |
с.158-159 |
Часи дієслова |
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
|
Повторити теп.час, Вправа4,с.159 |
|
|||
56 |
|
Збираємось до школи |
Учень повинен вміти читати, перекладати та відповідати на питання |
event, size, enjoy, try on, finally |
Часи дієслова |
|
|
|
|
Вивчити слова, Вправа3,4, с.161 |
|
|||
57 |
|
Стильний одяг |
Учень повинен вміти описавати стиль одягу своїх друзів та батьків |
fashion, borrow, light |
Часи дієслова |
|
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди
|
Вправа4,с.162 |
|
|||
58 |
|
Мій улюблений одяг |
Учень повинен вміти описати свій стиль одягу |
с.163-165 |
Часи дієслова |
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету
|
|
Розповідь про свій улюблений одяг |
|
|||
59 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми
|
Учень повинен узагальнити знання по вивченій темі
|
Повторення |
Повторення |
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|||
60 |
|
Контрольна робота |
Учень повинен вміти застосувати вивчене на письмі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Тема:Відпочинок у моєму житті |
||||||||||||||
61 |
|
Активний відпочинок |
Учень повинен вивчити слова та вирази |
с.168-169 |
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, |
|
|
|
Вивчити слова.Вправа4,с.169 |
|
|||
62 |
|
Види відпочинку |
Учень повинен вміти читати, перекладати та виконувати завдання по прочитаному |
activity, cabin countryside, shelter, cosy, brave, sick, comfortable |
|
|
|
|
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
Слова(с.171) Вправа2,3, с.170-171 |
|
|||
63 |
|
Минулі канікули: пригоди |
Учень повинен вивчити прийменники місця та вміти вживати їх у реченнях |
с.172-174 |
Прийменники місця § 1,с.260 |
|
|
|
|
Вивчити прийменники місця. Вправа4,5, с.174 |
|
|||
64 |
|
Мій улюблений вид відпочинку |
Учень повинен розповідати про свій улюблений вид відпочинку |
с.174-176 |
Прийменники місця § 1,с.260 |
наводить приклади з власного досвіду |
|
|
|
Вправа6,с.175 |
|
|||
65 |
|
Відпочинок з сім'єю |
Учень повинен вміти розповідати про свій відпочинок з сімєю у минулому часі |
с.176-177 |
Прийменники місця § 1,с.260 |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Повторити слова, Вправа5,с.177 |
|
|||
66 |
|
Краса природи |
Учень повинен вивчити слова та вирази |
bloom, flood, melt, soil, thunderstorm |
Прийменники місця § 1,с.260 |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
Слова(с.179) Вправа2,с.178-179 |
|
|||
67 |
|
Пори року |
Учень повинен вміти читати, перекладати та виконувати завдання по прочитаному |
berry, nest, blossom, blow, mild |
Прийменники місця § 1,с.260 |
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
|
Вивчити вірш. Вправа5,с.181 |
|
|||
68
69 |
|
Турбота про природу Природа наповнена різними сюрпризами |
Учень повинен вміти розповідати про погоду у різні пори року
|
the Earth |
Прийменники місця § 1,с.260 |
|
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
Повторити прийменники місця, Вправа2,с.182 |
|
|||
70 |
|
Урок домашнього читання. Велетень - егоїст |
Учень повинен вміти читати, перекладати текст та відповідати на питання |
с. 186-187 |
Прийменники місця § 1,с.260 |
|
|
|
|
Вправа1,с.186, Вправа3,с.187. Підготуватись до к.р |
|
|||
71 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. |
Учень повинен знати слова та граматичний матеріал |
Повторення |
Повторення |
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|||
72 |
|
Контрольна робота |
Учень повинен вміти застосувати вивчене на письмі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тематична
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Тема: Подорож у моєму житті |
|
|||||||||||||
73 |
|
Подорож по місту |
Учень повинен вивчити нові слова та вирази та вміти застосовувати слова у реченнях |
crossroad, square, guide traffic, modern, opposite, ibrary, |
Прийменники місця § 1,с.260 |
|
|
|
дотримання правил безпеки руху та користування транспортом |
Слова(с.193) Вправа5,с.193 |
|
|||
74 |
|
Визначні місця |
Учень повинен вміти розповідати про визначні місця |
с.194-197 |
Прийменники місця § 1,с.260 |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
|
Слова (с.195)Вправа2,с.196 |
|
|||
75 |
|
Місце, де я живу |
Учень повинен вміти розповідати про місто чи село, де народився |
с.197-199 |
Прийменники місця § 1,с.260 |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів |
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади |
|
|
Вправа2,с.198 Повторити прийменники місця |
|
|||
76 |
|
Поради туристам |
Учень повинен вміти написати кілька речень про місто чи село |
с.200-201 |
Прийменники місця § 1,с.260 |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
|
|
|
Вправа2,с.201 |
|
|||
77 |
|
Відкриваємо Великобританію |
Учень повинен вміти розповідати кілька речень про Великобританію |
cross, unite, kingdom, consist
|
Прийменники місця § 1,с.260 |
|
планує краєзнавчу подорож |
|
|
Вправа5,с.204, Вправа 6, 205 |
|
|||
78 |
|
Подорож у моєму житті
|
Учень повинен вивчити теперішній доконаний час, вміти ставити запитання та відповідати на них |
с.206-208 |
Present Perfect § 5, c. 263 |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
Вивчити теп.док.час с.205)Вправа4,с.207, Вправа 5,с.208 |
|
|||
79 |
|
Рушаємо у подорож |
Учень повинен знати правила вживання теперішнього доконаного часу |
с.208-210 |
Present Perfect § 5, c. 263 |
Планує краєзнавчу подорож |
|
|
|
Вправа 7,с.210 (вивчити вірш) |
|
|||
80 |
|
Цікаві місця світу |
Учень повинен вміти читати та перекладати текст, виконувати завдання після тексту |
с.211 |
Present Perfect § 5, c. 263 |
|
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади |
|
|
Вивчити слова (с.212)Вправа3,с.213 |
|
|||
82 |
|
Дорогами Великобританії |
Учень повинен вміти описувати визначні місця Великобританії |
с.214-215 |
Present Perfect § 5, c. 263 |
|
|
|
націлює на уміння безпечно проводити час |
Підготува тись до контрольної роботи |
|
|||
83 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. |
Учень повинен знати слова та граматичний матеріал |
Повторення |
Повторення |
|
и |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|||
84 |
|
Контрольна робота
|
Учень повинен вміти застосувати вивчене на письмі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Тема: Ми - українці |
||||||||||||||
85 |
|
Ми - українці |
Учень повинен вивчити слова та вирази, вміти читати та перекладати текст |
independence, territory, ancient, foreign, independent, national, region |
Present Perfect § 5, c. 263 |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі
|
|
|
|
Слова (с.219) Вправа1,с.218(читати , перекладати) |
|
|||
86 |
|
Містами України |
Учень повинен вміти написати повідомлення другу про цікаві місця України |
С.220-221 |
Present Perfect § 5, c. 263 |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури |
|
|
Вправа5,с.220-221 |
|
|||
87 |
|
Свята України |
Учень повинен вміти розповісти про звичаї та традиції українського народу |
с.222-223 |
Present Perfect § 5, c. 263 |
|
|
|
Оцінює вплив звичаїв та традицій на наше життя |
Повторити слова, Вправа4,с.223 |
|
|||
88 |
|
Моє улюблене свято |
Учень повинен розповідати про улюблене свято |
|
|
|
|
|
Оцінює вплив звичаїв та традицій на наше життя |
Підготувати розповідь про свято |
|
|||
89 |
|
Мої враження від подорожей |
Учень повинен вміти застосовувати вивчений граматичний матеріал на письмі( теперішній доконаний час) |
с.224-225 |
Часи дієслова |
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні |
|
|
|
Повторити граматику, Вправа5,с.225-226 |
|
|||
90 |
|
Подорож до України |
Учень повинен вивчити лексичний та граматичний матеріал теми |
advice, trip, agency, dish |
Часи дієслова |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
Вивчити слова. Вправа7,с.226-227 |
|
|||
91 |
|
Моя країна -Україна |
Учень повинен вміти письмово відтворювати вивчений матеріал, виконуючи різні вправи |
с.229-231 |
Часи дієслова |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору |
|
|
Виконати Вправу1,2, с.231 |
|
|||
92 |
|
Плани на літо |
Учень повинен вивчити нові слова, читати та перекладати текст, відповідати на питання |
actor, actress, practice, pretend, promise |
Future Simple § 3, c. 262 |
|
|
|
|
Вивчити слова. Вправа2,с.232-233 |
|
|||
93 |
|
Відпочинок майбутнього |
Учень повинен вивчити минулий неозначений час, правила вживання |
Повторення |
Future Simple § 3, c. 262 |
|
|
|
|
Вправа4,с.236, Вправа7,с.237 |
|
|||
94 |
|
Планування подорожі |
Учень повинен висловлювати свої думки про способи подорожування |
Повторення |
Future Simple § 3, c. 262 |
|
|
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
|
Вправа5,с.239 Повторити майбутній час |
|
|||
95 |
|
Літні табори |
Учень повинен висловлювати свої думки про плани на літо |
с.240-242 |
Future Simple § 3, c. 262 |
|
|
|
|
Повторити граматику. Вправа1,с.242 |
|
|||
96 |
|
Знову літо! |
Учень повинен навчитись писати листа або повідомлення другу
|
с.241-243 |
Future Simple § 3, c. 262
|
|
|
|
|
Написати листа другу про місто, в якому б ти хотів побувати |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
97 |
|
Мої плани на літо |
Учень повинен вміти розповісти про свої майбутні літні канікули, вживаючи майбутній час |
Повторення |
Повторення |
|
|
|
|
Підготувати розповідь про літні канікули |
|
|||
98 |
|
Урок домашнього читання «Канікули»
|
Учень повинен вміти читати та перекладати текст |
|
|
|
|
|
|
Читати та переказувати текст (сю247-249) |
|
|||
99 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми Контроль усного мовлення |
Учень повинен вміти застосувати вивчене в усному мовленні |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику, підготуватись до контролю письма |
|
|||
100 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Повторити вивчені усні теми за ІІ семестр |
|
|||||
101 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Повторити вивчені слова підготуватись до аудіювання |
|
|||||
102 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Повторити вивчену лексику, підготуватись до читання |
|
|||||
103 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал за ІІ семестр |
|
|||||
104 |
|
Узагальнення матеріалу за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
Повторення |
|
|||||
105 |
|
Узагальнення матеріалу за рік
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||