5 клас |
||
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Особистісна |
Я, моя родина, мої друзі Одяг Харчування Відпочинок і дозвілля Природа |
• описувати, розповідати, характеризувати • порівнювати • аргументувати свій вибір • запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
|
Публічна |
Подорож Рідне місто/село Свята і традиції |
|
Освітня |
Шкільне життя |
Мовний інвентар – лексика |
Лексичний діапазон |
||
Я, моя родина, мої друзі |
мої родинні зв'язки, професії батьків мої друзі та їхні уподобання |
||
Одяг |
види одягу |
||
Харчування |
продукти харчування, улюблені страви страви в Україні та Великій Британії |
||
Відпочинок і дозвілля |
види відпочинку та занять, захоплення вільний час, канікули |
||
Природа |
погода, природні явища |
||
Подорож |
загальні відомості про Велику Британію та Україну |
||
Рідне місто/село |
місцезнаходження основні історичні та культурні відомості |
||
Свята і традиції |
календар свят в Україні та Великій Британії, традиції святкування |
||
Шкільне життя |
розклад уроків, робочий день урок іноземної мови, види діяльності на уроці |
||
Мовний інвентар – граматика |
Структура |
||
Adjective |
comparative and superlative forms of regular and irregular adjectives |
||
Adverb |
frequency place (here/there) chronological sequence (first, next, etc.) time for the past, present and future (now, today, yesterday, tomorrow, already, yet) |
||
Сonjunction |
but because |
||
Modality |
can, could, have to, had to |
||
Preposition |
movement (into, out of) place (inside, outside, next to, etc.) time (in, on, at, for, since, from … to, during, by) possession and attribution (of, with, without) |
||
Pronoun and Determiner |
object personal pronouns, interrogative pronouns who, whose, how much/how many (with uncountable/countable nouns some, any, no, a lot (of) with unc/c nouns |
||
Verb |
There is/There are + uncountable/countable nouns Present Perfect Past Continuous |
||
Календарно – тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі
(за підручником О. Карпюк)
4 години на тиждень – 140 годин на рік
(Календарно – тематичне планування з англійської мови складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07 червня 2017 р. № 804, розробленої на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462, і відповідно до положень концепції «Нова українська школа»)
І семестр |
||||
№ за прогр. |
№ за КТП |
Тематика ситуативного спілкування |
Дата |
Примітка |
Шкільне життя |
||||
|
|
Повернення до школи. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
З поверненням! Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Представлення. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Розповідь про друга. Розвиток навичок усного продукування. Тест |
|
|
|
|
Знайомство з новими друзями. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Мій найкращий друг. Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Мої шкільні друзі. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Present Simple Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
Друзі по листуванню. Розвиток навичок писемної взаємодії |
|
|
|
|
Друзі по листуванню. Розвиток навичок онлайн взаємодії |
|
|
|
|
Шкільні предмети. Уведення та активізація ЛО |
|
|
|
|
Мій улюблений предмет. Розвиток навичок усного продукування. Тест |
|
|
|
|
Розклад уроків. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Урок домашнього читання. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Вивчення англійської мови. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Це важливо знати англійську! Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
Відпочинок і дозвілля |
||||
|
|
Люди навколо нас. Уведення та активізація ЛО |
|
|
|
|
Інтереси та вподобання оточуючих. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Який ти насправді? Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Що ми вміємо та не вміємо робити. Розвиток граматичних навичок. Тест |
|
|
|
|
Розповідь про друга. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Хобі та інтереси. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Різноманітні хобі. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Present Simple. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
Позакласна діяльність. Розвиток навичок сприймання на слух. Тест |
|
|
|
|
Хобі друзів. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Вечірки. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Проведення вільного часу. Розвиток навичок писемної взаємодії |
|
|
|
|
Запрошення на вечірку. Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Он-лайн спілкування. Розвиток навичок онлайн взаємодії |
|
|
|
|
Відпочинок. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
Я, моя родина, мої друзі |
||||
|
|
Моя сім'я. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Професії членів родини. Уведення та активізація ЛО |
|
|
|
|
Брати і сестри. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Я та моя сім'я. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Бабусині історії. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
День за днем. Розвиток навичок усного продукування. Тест |
|
|
|
|
День за днем. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Комп'ютер для бабусі. Розвиток навичок онлайн взаємодії |
|
|
|
|
Дитячі спогади. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Дитячі спогади. Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Урок домашнього читання. "Спляча красуня". Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
Харчування |
||||
|
|
Продукти харчування. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Продукти харчування. Активізація ЛО |
|
|
|
|
Британські традиції в їжі. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Улюблені страви британців. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Улюблені страви українців. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Моя улюблена страва. Розвиток навичок усного продукування. Тест |
|
|
|
|
Похід за продуктами. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Похід за продуктами. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Правила харчування. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Їжа. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Правила харчування. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Харчування. Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу. Тест |
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
ІІ семестр |
||||
№ за прогр. |
№ за КТП |
Тематика ситуативного спілкування |
Дата |
Примітка |
Свята і традиції |
||||
|
|
Моя родина. Розвиток навичок зорового спр. |
|
|
|
|
Родинне дерево. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Життя близнюків. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Що ти робиш зараз? Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
Корисна їжа. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Їжа і самопочуття. Розвиток навичок зорового сприймання. Тест |
|
|
|
|
Харчування. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Їжа англійців. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Купівля продуктів. Розвиток навичок писемного продукування. Тест |
|
|
|
|
Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах |
|
|
|
|
Особливі дні. Різдво. Домашнє читання. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Різдво в Англії. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Різдво. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
День народження. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
День подяки. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Розповіді про минуле. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
Де ви були учора? Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
Вигадуємо історії. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Інтерв’ю з родиною. Розвиток навичок усної взаємодії. Тест |
|
|
|
|
Подарунок для Принцеси. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Поцілунок Принца. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
Природа. Одяг |
||||
|
|
Яка сьогодні погода? Введення нової лексики. |
|
|
|
|
Погода сьогодні. Розвиток навичок зорового спр. |
|
|
|
|
Зима в Англії. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
На минулих канікулах. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
Прогноз погоди. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
За будь-якої погоди… Розвиток навичок писемного продукування. Тест |
|
|
|
|
Погода й одяг. Активізація ЛО |
|
|
|
|
Що ти вдягаєш? Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Улюблений одяг для будь-якої нагоди. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Мій одяг. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Мій одяг. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Заняття на свіжому повітрі. Розвиток навичок писемної взаємодії |
|
|
|
|
Чим зайнятися сьогодні? Розвиток навичок писемного продукування. Тест |
|
|
|
|
У таборі. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
У мовному таборі. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
На природі. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Шкільна екскурсія. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Краса природи. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Улюблена пора року. Розвиток навичок писемного продукування. Тест |
|
|
|
|
Пори року. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Зміна пір року. Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
Рідне місто/село. Подорож |
||||
|
|
У селі. Введення нової лексики. |
|
|
|
|
У місті. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Моє місто. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Моє улюблене місто/село. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Як дістатися до…? Розвиток навичок усної взаємодії. Тест |
|
|
|
|
Велика Британія. Розвиток навичок зорового спр. |
|
|
|
|
Велика Британія. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Де ви побували? Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
Подорож Європою. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Подорожування. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Україна. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Традиції в Україні. Розвиток навичок сприймання на слух. Тест |
|
|
|
|
Поїздка Україною. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Україна. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Поради туристам... Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Київ. Розвиток навичок зорового спр. |
|
|
|
|
Плани на літо. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Життя у майбутньому. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Плани на канікули. Розвиток навичок писемної взаємодії |
|
|
|
|
Літні канікули. Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Розпорядок дня у таборі відпочинку. Розвиток навичок зорового сприймання. Тест |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Підсумково-узагальнюючий урок |
|
|